meistoppers deel 3 !!!

Ik heb nog niet alles gelezen, maar zag snel:

mama van marijn, fijne vakantie gewenst zonder misselijkheid!

Leeuwtje, wat rot voor je zeg. Ik weet zeker dat je tijd komt, maar daar heb je alleen nu gewoon helemaal niks aan. Ik duim weer extra voor je!!!

En ook als zwangeren voel je mee met niet zwangeren, en ook als zwangere heb je dagelijks zorgen, en ondanks dat sommige zwanger zijn voelen ze zich ook zwaar klote, tuurlijk  je bent echt superdankbaar dat je zwanger bent, maar de zorgen zijn zeker niet weg, ik maak me nu ook ineens druk om dingen wat ik nooit heb gedaan. Altijd en overal is er wat.

Wachtenden, sterkte! Ik moet nu echt slapen, val om!

hoi,

mooie dromen, jij verwoord erg mooi wat ik denk, vind het vaak best moeilijk om dingen zo goed te verwoorden.

hoe gaat het met jou mooie dromen? en met de kwaaltjes.

je hebt gelijk, af en toe voel je je als je zwanger bent ook best klote.
ik had vandaag zo een dag. maar ja, ook hier moet je doorheen.
het is in elke fase wel wat. in elke fase ervaar je dingen anders, en ieder persoon ervaart iedere verschillende fase ook weer anders.

Yocher, ik hoop dat je snel zwanger bent, en dat het goed gaat met je.
hoop ik uit de grond van mn hart,
want iedereen is hier een voor een een schat, ook jij!!

Liefs

bloemetje
maak je niet druk meis ik vind dat je altijd heel lief en goed reageerd.
En je elke keer je best doet om op iedereen te reageren.
En je kan nou niet op iedereen reageren soms vergeet je er gewoon een
maar dat gaat echt niet met opzet.
Ga zo door meid.Je doet je best en meer kan je niet doen.
En ja mijn ongi is gelukkig weer over we kunnen weer klussen Yes
En dan weer hart duimen en spannend spannend spannend hihi.

leeuwtje
Ik hoop echt zo dat we de volgende ronde positief gaan testen.
We gaan hart voor elkaar duimen en de andere ook voor ons en wij weer voor de andere.

mama2006 Hier gaat alles goed gelukkig lief dat je het vraagt.
We gaan nu weer onze klus periode in.Mijn vriend heeft nu nachtdienst dus kunnen we niet klussen.Maar als het goed is ben ik nu ook nog niet op mijn vruchtbaarst.hij is morgen vrij dus ja je raad het al haha.en dan maar weer proberen om de dag te doen.zoiezo in mijn vruchtbaarste week.Hoop dat ik merk wanneer mijn eisprong is ga nu goed opletten of ik het door heb.En het voel.En meid ik hoop zo dat je gewoon naar de zwangere mag.En niet naar september.Ik blijf voor je hopen en duimen.

an  
leuk dat je ff een berichtje heb achter gelaten  
hele fijne vakantie en hoop dat je met positief nieuws weer terug komt  

Karin gelukkig gaat het al weer wat beter met je hoop dat het ook zo blijft.
En heb ik het denk ik inderdaad ff gemist.Super leuk dat je de baby al voelt bewegen af en toe.haha zeuren hoort er ook bij en van mij mag het best.zo zien we allemaal dat het niet altijd een roze wolk is.En ook als je de baby heb zal je merken dat alles niet op een roze wolk  verloopt.Want jullie mogen best weten dat ik soms  met mijn dochter echt wel eens dacht zo ik  ga je nu echt in de kliko gooien hoor.Haha heb ik natuurlijk niet gedaan maar je denkt het wel ff.En soms  was ik haar zo zat dan hat ik haar in haar kamer gelecht in haar bedje huilend en ben ik zelf ff weg gegaan gewoon in de woonkamer hoor en heb ik haar ff laten liggen dan kon ik zelf ff bij komen.Want soms voel je je dan zo  koken van binnen.Maar na 5 minuten ging ik weer naar haar toe en weer lekker troosten en kroelen.Maar soms heb je gewoon ff time out nodig.En dat is echt niet slecht denk ik zelf.

mooiedromen je heb helemaal gelijk het is inderdaad  geen ongeintreseerdheid.We vergeten het nou soms wel eens we zijn ook gewoon maar mensen.
en over dat als je zwanger bent je je dan ook zorgen maakt om heel veel dingen geloof ik echt heel graag.Ik heb me ook veel zorgen gemaakt met mijn eerste  vooral omdat ik haar de hele zwangerschap echt nooit heb gevoelt.Dus ik hoop met de tweede de baby wel te voelen dat geeft voor mij meer rust en het lijkt me gewoon heel leuk en fijn om mee te maken.Zelfs in het ziekenhuis met veel porren en duwen in mijn buik kwam er geen  beweging in ik had duidelijk een groote  slaapkop.En moet je haar zien toen ze er uit was ze is zo druk en actief en slapen nee ho maar liever niet toen ze 1 jaar werd sliep ze smiddags al niet meer.Zo tegen over gesteld dus.

weltruten dames

Hoi,

jvm,
dat was een latertje kon je niet slapen?
yeah, weer in klusperiode, have fune, maar dat komt vast wel goed. hihi daar twijfel ik niet aan.
spannend hoor.

hier gaat het redelijk, alleen wel weer misselijk, dus denk dat het echte echte misselijk zijn er nu toch echt is, derde dag op rij. pff,moet nu s ochtends eerst snel wat naar binnen werken, en eigenlijk helpt dat dan nog niet.  

liefs

even snel hier, want er kan ieder moment visite binnen wandelen....
iedereen hartstikke bedankt voor de lieve berichtjes.
karin, had idd niet meegekregen dat je de baby als voelt, lijkt me heerlijk zeg. Geniet ervan. en gelukkig gaat het verder wat beter met je, hopelijk valt het straks mee met je rug.
en tuurlijk mag je hier al je kwaaltjes kwijt.
zoals jmv al zegt, jullie zullen ook niet alleen maar roze dagen hebben en dat mag je hier ook kwijt. Zorgen houd je inderdaad toch.....
an, fijne vakantie! leuk dat je even wat liet horen en hopelijk heb je goed nieuws straks! En je kan je gyn natuurlijk altijd even bellen zodat ze misschien alvast telefonisch advies kan geven....
mama2006, waarom denk je dat je ongesteld wordt, misschien valt het allemaal wel mee. ik duim gewoon voor jou hoor
en voor wen natuurlijk ook!!!
mooiedromen, je hebt het mooi neegezet allemaal. geniet ook, maak je niet te druk. Van jou heb ik nog niet zoveel over kwaaltjes gehoord verder, gaat wel goed dus?!
en bloemetje, vind het heerlijk dat je zo veel reageerd en jmv, suc6 met klussen
nou doei!

Hoi,

Leeuwtje, fijn dat je het prettig vind dat ik vrij vaak te vinden ben.

Hoe gaat het met alle dames?

Hier iets minder vandaag. Vandaag voor eerst op bed moeten gaan liggen, trok het echt niet meer. en zo misselijk vandaag, niet overgeven, maar wel erg beroerd.
pff, moet ik vanavond nog uit eten ook. gaat nog moeilijk worden, zeker omdat daar alleen mn schoonouders het maar van weten. pff. zie het niet zo zitten, hihi.

hoop dat als je zo beroerd bent, dat het dan wel goed zit daarbinnen in mn buikje, zie het beetje als geruststelling.
is dat zo? dat als je veel last hebt van kwaaltjes dat het dan wel goed zit?

Liefs

Bloemetje ik heb tijdens mijn zwangerschap geen 1 kwaaltje gehad, ja behalve op het laatst last van maagzuur en natuurlijk de blaasonsteking, maar ben nooit misselijk geweest en na 41 week werd er een gezonde dame geboren van 4010 gram hihi!!!
Maar ik kan me voorstellen dat je het wel als een goed teken beschouwt toen ik net zwanger was twijfelde ik erg aangezien ik totaal nergens last van had, ik vergat soms gewoon dat ik zwanger was!!

Leeuwtje ik denk dat ik gewoon ongestelt wordt omdat ik gewoon het gevoel heb!!
Ik denk dat ik pas na 6 ronde's echt kans maak, aangezien het de 1e keer ook 9 ronde's duurde.
Ik weet dat het dan de 2e keer anders kan zijn, maar het is gewoon mijn gevoel.
Toen ik me begin van deze week me  gek maakte met de gedachte dat ik zwanger zou kunnen zijn, was ik misselijk en had last van mijn borsten en mijn broek zat niet lekker.
Nu ben ik 2 dagen geleden erg boos op mezelf geworden en heb even een goed gesprek met mezelf gehad ( jullie denken die is gek ).
Ik heb tijd zat onze dochter wordt 8 sept pas 2 jaar dus van mij hoeft het ook niet snel ( mag natuurlijk wel hihi )   ik wil gewoon niet dat er teveel vercshil tussen komt.
En zins dat gesprekje  heb ik ook geen kwaaltjes meer   helemaal niks, kun je zien wat je geest met je lichaam kan doen!!
Ik heb nu zoiets van, ik probeer elke maand goed mijn vruchtbare periode te pakken en wacht elke maand gewoon af of ik ongi wordt en niet meer testen, pas als ik overtijd ben.
Ik moet zeggen dat het me nu al veel rust geeft.
Zo het is een heel verhaal geworden, sorry hiervoor, maar ben wel even mij ei kwijt.

Bedankt Mama2006

Mama 2006,
Wat fijn dat je toen helemaal geen kwaaltjes had, droomzwangerschap lijkt me.
Wat goed dat het gesprek met jezelf heeft geholpen, het staat wel gek, maar weet wel wat je bedoeld.
En inderdaad, zo zie je maar hoe je lichaam je voor de gek kan houden.

Ik heb gevonden wat mn misselijkheid wat onderdrukt. en dat is melk drinken.
gaat nu ietjes beter. dus als ik vanavond niet lekker word, ga ik melk drinken bij het uit eten, hahaha, staat wat gek, maar ach ja.

mama 2006. We duimen voor je.

xx

Terug
Bovenaan