meistoppers deel 3 !!!

visite is weer weg....
veel plezier en suc6 vanavond bloemetje.

bij mij blijft ongi goed bezig. Afgelopen maanden hebben RD's zich redelijk rustig gehouden, maar die schade lijken ze nu dubbel in te halen. Ik heb echt hele dag en gisterenavond al buikpijn, veel erger dan anders! En ook moet ik om de haverklap naar de wc, verlies zoveel.... Vannacht zelfs vreselijk gelekt. Heb ik anders nooit eigenlijk....

sorry dat ik jullie hiermee lastig val hoor, maar voelt even heel raar. Als het maar niet 3 of 4 dagen zo erg blijft, want dan zakt mijn bloeddruk weer veel te hard en geloof me, dat is niet fijn. Dan hoop ik alleen maar dat ik niet flauwval of door mijn benen zak.
Ik functioneer nu nog wel normaal, maar ja, is ook weekend en ik was gisteren toevallig vrij dus mijn huis is al aan kant. Alleen de was nog.

Nou, fijn weekend allemaal! iemand nog plannen? (naast dat klussen dan, hahaha)

liefs leeuwtje

Leeuwtje,
wat naar dat je zoveel last hebt van de ongi, niet erg prettig.
raar als je anders niet zoveel last er van hebt.
wanneer ben je met pil gestopt?
weet dat ff niet meer. sorry.
misschien dat je nu pas echt ontpilt bent?

ja, haha, we gaan het proberen hoor vanavond. we zien wel hoe het gaat.

liefs

bloemetje, ik ben een meistopper , dussssssssss
ik heb 2 mei mijn laatste pil geslikt. Wilde wel netjes een strip afmaken om mijn lichaam niet nog meer te ontregelen.... Die eerste maand heb ik echt vreselijk veel last gehad van ontpillen, dus verwachte ik ook niet zwanger te zijn / raken. Vond dat ook niet zo'n punt, kon mijn lichaam even mooi ontgiften.
Daarna was dat ook helemaal over en voelde ik me beter dan tijdens pil-gebruik, dus als het nog niet helemaal weg was, was die hoeveelheid denk ik minimaal.

Ik heb alleen voor de zekerheid wel besloten dat ik helemaal niet meer aan de pil wil. Ook niet na een zwangerschap (als dat lukt natuurlijk maar ga ik nu nog wel vanuit).
Ik voor me namelijk veel energieker en beter in mijn vel en had die link niet direct eerder gelegd (heb 'm 9 jaar geslikt, was toen 15, bijna 16)

Zit zelf aan een mirenaspiraaltje te denken. Iemand die ik ken heeft die ook (en gehad voor en tussen zwangerschappen) en was 2x meteen daarna gewoon zwanger. Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik zal zien hoe lang het aanhoud, misschien zakt het morgen al wel weer.....

liefs leeuwtje

Hey leeuwtje

Wat rot dat je zo erg ongi bent, zins ik ben gestopt met de pil ben ik amper 2 dagen ongi, ik denk dat dat nog wel verandert!!
Ik heb trouwens ook zitten denken aan een andere manier van anticonceptie ( na hoopelijk de 2e zwangerschap ).
Ik wil liever niet de pil vanwege de hormonen, en net zoals jij zegt ik voel me ook lekkerder zonder pil, veel vrolijker!!
Met een spriaaltje heb ik geen ervaring, alleen van mensen om me heen en het lijkt me niks voor mij.
Ik heb een klein beetje onderzoek gedaan naar de nuvaring, en dat lijkt me wel wat.
In ieder geval minder hormonen, en maar 1x per maand en je kan doorringen ( net zo als de pil doorslikken ).
Ik twijfel alleen nog omdat het zo nieuw is, nou ja zie wel als het zover is, eerst maar een zwanger worden hihi.

Liefs Mama2006

Trouwens bloemetje zal leuk gaan vanavond "mag ik 1 melk alstublieft"!!!!!
Haha ik zie het voor me haha!!!

Hoi,

Leeuwtje,
Ja, haha, sorry, ik was al eerder gestopt, en in mei gestart.
Kan toch zijn dat hormonen nog niet helemaal weg zijn.
ronde voor deze zwangerschap had ik dat ook, onwijs ongesteld, echt nooit gehad.
en had toen ook echt gevoel, kijk nu is ie weg. en volgens mij is het ook zo geweest.
spiraal geen ervaring mee. maar lijkt me ook wel wat na de zwangerschap.

Mama 2006,
Ik heb ervaring met de nuvaring. heb hem ook tijdje gebruikt omdat ik geen zin had in die pil elke dag, en aan de gewone pil ga ik nu ook niet meer. net zoals leeuwtje, dat weet ik zeker. hihi.
nuvaring vind ik wel handig, je moet er maar 1x in de 3 weken aan denken.
Je stopt hem erin en klaar. Alleen vond ik het af en toe wel lastig hoor, om hem erin te krijgen. en soms had ik gevoel dat ie er weer uit kwam, hoewel het niet zo was. maar verder prima over te spreken, voelde me inderdaad ook stuk beter dan met de pil.
Hoop dat je hier wat aan hebt.

Ja, haha, zie het ook al voor me, melk alsjeblieft. Ik zie iedereen al naar me kijken, ga het maar niet doen denk ik, haha heb nog 3 liter in me koelkast staan, drink het wel lekker als ik terug ben.
En ooh wat heb ik zo een zin in een wijntje, whaaa, en ossehaas, whaaa, mag geen van beiden, wijn - alcohol, ossehaas - rood vlees wat niet doorbakken word wat moet ik nu . In wok kan het wel, hihi, daarin is het toch doorgekookt.

Nou dames, hoop dat het goed gaat, ben iets minder misselijk, dus we duimen maar. hihi.

Liefs

Ha dames, hier weer een berichtje van mij. Werd wel weer eens tijd dacht ik zo. Schande dat ik zo weinig heb gereageerd, sorry.

Karin: Mooi dat de misselijkheid eindelijk wat weg lijkt te gaan. Kun je tenminste genieten van de zwangerschap. Succes ermee
Bloemetje: Balen dat je nu ook misselijk begint te worden, maar even doorbijten want je krijgt er iets heel moois voor terug.
Leeuwtje: Balen dat de RD's zijn gekomen, elke maand weer hoop totdat die verschrikkelijke rd's weer komen. Bah. Maar dit is wel een teken dat alles daaronder zijn werk doet, toch?
JMV: Heel veel succes met het klussen, ik zal voor je duimen !!
Mama2006: Ik wens je veel succes met het wachten. Als je blijft denken dat de rd's komen, kan het alleen nog maar meevallen als ze toch wegblijven. Succes

Hier is alles ok. Hebben de klusperiode inmiddels wel gehad. Hebben netjes om de dag geklust, dus nu is het afwachten. Ik heb van begin af aan al het gevoel dat het bij ons lang gaat duren (waarom weet ik niet, maar dat gevoel heb ik).
Nu zegt mijn vriend afgelopen week, "ik voel gewoon dat het deze maand gaat lukken, echt ik weet het zeker".   Pffff, sinds hij dat heeft gezegd, voel ik van alles. Ik heb twee weken vakantie gehad en bijna elke dag tot 11 uur geslapen, hoezo moe ? Verder duizelig, misselijk als ik in de auto zit, gevoelige borsten. 1 dag vond ik echt alles stinken, dit was de dag erna weer over ?! Ook heb ik twee dagen last gehad van opvliegers, elke keer zo warm (terwijl ik het normaal altijd koud heb).

Maar ja, ik heb genoeg over mezelf geschreven. Is even fijn om je hart te luchten.  Het is en blijft gewoon afwachten, je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden. Allemaal veel succes met klussen en wachten en tot de volgende keer.

Liefs Blondje.

Hee, is er al nieuws van Wen? NOD was gister zag ik. Of heb ik t gemist?
Hier een klote weekend, voel me belabberd. Misselijk, hangerig. Weet niet of ik nou wel of niet moet eten...
Donderdag naar de VK.
Sorry, maar heb geen energie om op iedereen te reageren. Volgende keer maar weer.
Gr Julia

Hi allemaal!

Ik weet ff niet meer wie het vroeg, maar ik heb Ehlers Danlos, waar heel veel gewrichtspijn bij komt kijken en op het moment heb ik dus hele slechte dagen met mijn handen, polsen, schouders en nek dus ik kan niet echt lekker typen enzo. Ik tik nu ook met 1 vinger omdat het anders helemaal niet te doen is

Hier verder nog steeds niets te bekennen van ongesteldheid, ook nergens last van en ook nog eens een negatieve test.
Nou ja hopelijk komt de ongesteldheid snel of anders volgende week dan maar  een positieve test.

Terug
Bovenaan