meistoppers deel 3 !!!

Hoi,

Wen, ik denk dat ik ernaar vroeg,
Wat balen, klinkt niet prettig inderdaad. moet je daarvoor medicijnen nemen?
En duurt zo een mindere periode vaak lang?
beterschap meis, hoop dat het snel weer wat beter gaat.

Blondje, spannend hoor als je man/vriend denkt dat het deze keer gelukt is. hoop dat ie gelijk heeft. Spannend hoor. Echt heel spannend.
Ik duim voor je.

Julia, balen dat jij je ook zo beroerd voelt. ik ken dat gevoel. pfff. hele dag misselijk geweest, gelukkig trok dat om uur of 5 weer weg en heb ik net toch nog lekker kunnen eten, nu maar hopen dat het vannacht goed gaat. ben er beetje bang voor.

zo, dames, tot morgen denk ik.

liefs

He Vlinder, dat is schrikken zeg dat je bent gevallen, gelukkig is alles goed. Dat gaat ook hard je zwangerschap qua weken! En kan me voorstellen dat het een geruststelling is zelf naar het hartje te kunnen luisteren.

Wen,spannend.........je weet hoe het ging bij Karin met testen dus er is hoop!

Bloemetje, je kan ook cranberry tabletten slikken, kruidvat, alleen even kijken of het mag als je zwanger ben. In december liggen de cranberries weer vers in de winkel! Vervelend die kwaaltjes.

Jeetje Leeuwtje wat een tegenvaller, wat een rotmoment dat je dan toch je ongi ziet verschijnen. Ik hoop zo dat de zon extra gaat schijnen en je snel zwanger wordt!

An, ook spannend zeg, wel prettig dat je in NL bent, dan kan je in ieder geval gelijk ergens terecht, enne hopen dat het zo is natuurlijk!

JMV, dat lijkt me inderdaad moeilijk als je de kleine helemaal niet voelt. Geeft toch een stukje zekerheid. Ik hoop dat het snel raak is voor je!

Mama2006 was er een reden dat het de eerste keer 9 maanden duurde, of was het gewoon zoals het dan moet gaan? Gelukkig weet je wel dat je zwanger kan worden.

Wat betreft de pil: ik wil eigenlijk ook niet doorslikken, maar het hangt van mijn migraine af, als die namelijk terugkomt zonder pil, dan heb ik daar de pil wel voorover.

Blondje, hoop dat je vriend gelijk krijgt!

Balen, Julia dat je je zo rot voelt, wel blijven eten hoor, is belangrijk!

Verder niks bijzonders hier. Gisteren naar het babypark geweest in Gouda, jeminee wat een buiken daar....grappig even rond te kijken, alleen net ikea, dus meer voor vrouwen dan voor mannen!

Zou vandaag kleding bij vriendin halen maar die heeft amandelontsteking, besmettelijk, dus wacht maar even tot woensdag. Ook wel lekker een dagje thuis nu. We gaan zaterdag met vakantie dus genoeg te doen!

Weet iemand wat normaal is om aan te komen in de beginperiode?

Fijne dag allemaal!

Op en neer, op en neer, ik denk dat medicijnen niet echt werken, maar dat ik vanuit 'mezelf' een betere dag had, want de nacht erna... Heb ik weer in een stevige omhelzing met de WC-pot gelegen, bleh! Als de tabletten echt zouden werken, zou ik toch niet weer hoeven braken, toch? Ben ook een beetje in dubio of ik nog door moet slikken. Vandaag is een best goede dag en vanochtend geen tablet genomen, dus... Denk dat ik maar stop, als het toch niet helpt, dan liever geen medicijnen in mijn lijf. En verder dus maar van dag tot dag leven en er het beste van hopen. Het gaat een keer over, deze beroerdheid, al is het pas over 6 maanden...

Verder is er niets nieuws onder de zon. Ik hoop morgen ook een goede dag te hebben en voor het eerst in 2 weken weer eens een dagje te kunnen werken. Zo niet, tja, dan wil ik toch eens met mijn baas gaan praten hoe we het moeten gaan doen. Misschien toch (de mogelijkheid) van aangepaste werktijden of gedeeltelijk in ziektewet, of...? Ik weet het niet. Mijn lijf is zo onvoorspelbaar, voor mijn gevoel...

@ Bloemetje: balen dat je op bed moest liggen, maar echt gewoon aan toegeven, want dan helpt er echt niets anders meer. En als melk drinken helpt, doen, doen! Bij Christian was ik niet misselijk, maar lustte ik gewoon niets meer, behalve melk en water, dus als we uit eten gingen... dronk ik ook altijd melk, ha ha! Niet van harte hoor, want ik ben een melk-pietleut, ik vind eigenlijk alleen verse melk lekker, terwijl er overal die houdbare melk wordt geserveerd, maar ja... Ik heb trouwens wel ergens gelezen dat vrouwen die misselijk zijn een iets kleinere kans hebben op miskraam en complicaties in zwangerschap als vrouwen die nergens last van hebben, dus dat houd ik mezelf ook maar voor. Het gaat goed in mijn buik (braak), het gaat goed in mijn buik (braak)... Sterkte ermee meid. Wanneer mag je naar VK?

@   Jmv: ha ha, moest toch wel even lachen om je 'dochter-in-kliko'-moment, want pfff, dat herken ik wel hoor! Het is inderdaad zeker niet de hele tijd rozengeur en maneschijn, die kids... Heb ook regelmatig gedacht, "nou, huil maar even! Ik moet even op adem komen..."

@mama2006: pfff, knap hoor, dat je 'kwaaltjes' uit je hoofd hebt kunnen praten, lijkt me dat het aardig wat rust geeft! Ik wilde dat ik dat ook kon, ha ha! En tja, sommige stellen hebben nu eenmaal lang nodig en andere kort, daar doe je weinig aan. Ik hoop dat het snel raak is!

@ Leeuwtje: jammer dat je nu zo'n last van ongi hebt, maar het is erg normaal om zonder pil veel 'heftiger' te zijn. Wel vervelend natuurlijk! Doorlekken is echt NOT fun, ik heb dat sinds de bevalling iedere menstruatie gehad, pff net een zondvloed... Ben blij dat ik er nu weer een jaartje vanaf ben. Ik hoop dat het voor jou ook de laatste keer is. Wat betreft anticonceptie, ik mag geen pil meer gebruiken, ben daar na bevalling ernstig ziek van geworden, dus ik heb ook eens rondgevraagd voor Mirena. Het blijkt dat de meeste vrouwen er net zo snel (of langzaam) zwanger van worden als na de pil, en vaak zelfs nog sneller omdat er niet echt 'ontpillen' bij zit. Mijn vriendin is er nu erg tevreden mee. Helaas mag ik ook de Mirena niet, zitten ook hormonen in, dus het wordt straks een koperhoudend spiraaltje voor mij. Heb weinig keus. Het is dat of condooms (en daar heb ik het voorlopig wel weer mee gehad hoor!).

@ Blondje: oh wat een zenuwen, zegt je vent iets en opeens doet je lijf raar! Ik kan me voorstellen. Dat had ik ook heel erg, terwijl mijn man telkens bleef zeggen, ach dat heb je normaal toch ook wel eens, je wilt gewoon dingen voelen die er niet zijn... Toen had ik echt zo iets van, je lijf kan toch niet zo verknipt en pesterig zijn!? Gelukkig bleek het bij mij ook niet zo te zijn, was allemaal echt! Ik hoop dat het voor jou ook goede voortekenen zijn. Maar laat je niet gekmaken... (makkelijk gezegd dan gedaan). Veel succes.

@ Julia: wat jammer dat jij je ook zo beroerd voelt. Eten helpt wel, ook al heb je er echt geen zin in, dus wel doen, hoor, hoe tegenstrijdig het ook voelt. Hoop dat alles straks goed is bij VK!

@ Wen: oh, spannend!! Nog steeds geen ongi... geef de moed niet op, he! Heel veel succes met wachten, ik weet nog heel goed hoe zenuwslopend dat was! Ik duim voor je.

@ Mooie dromen: het is normaal om in het 1e trimester (tot week 13) ongeveer 1-3 kg aan te komen, maar vaak vallen vrouwen ook af door misselijkheid e.d. Ik ben zelf nog steeds niet aangekomen. En babypark... op een zaterdag, lijkt me erg druk, ha ha! Maar wel leuk hoor, spieken naar al die meubeltjes, kleertjes, etc en je verbazen over hoeveel zo'n mupke eigenlijk nodig heeft. En raar he, zoveel zwangeren bij elkaar? Ik ging altijd vergelijken, zo van oh, die heeft een veel mooiere buik dan ik, ha, ha!

@ mooiedromen: volgens mij was het toen een kwestie van ontpillen ( ongeveer 16 jaar de pil geslikt) en mijn schoonzus en schoonvader zijn in die tijd dat we aan het proberen waren overleden.
Dus je begrijpt dat dan je hoofd er ook niet erg naar klussen staat, dus eerlijk gewijs moet ik er eigenlijk 2 maand afhalen, dus dan wordt het 7 maand   en dat is best netjes !!
Als ik nu weer binnen die tijd zwanger ben, ben ik heel heel gelukkig!!!

@Vlinder: dus je hebt een hechte band met wc-pot haha!!!
Nee, grapje hoor, het is niet grappig natuurlijk, maar moest wel lachen om je verhaal.
Ik kan me voorstellen dat je denkt dat als de pillen toch niet helpen kun je er net zo goed mee stoppen, zou ik ook doen.

@bloemetje ben benieuwd hoe je etentje is gegaan??

@ blondje hoe ist?? hoop dat je vriend gelijk krijgt

@j.m.v weet even niet meer wanneer je nieuwe NOD is, of ben je al aan het klussen???

Weet even niet meer op wie ik nog wou reageren, nou ja kom vanavond wel even weer!!
Hier nog geen ongi, maar komt meestal op dag 15 na eisprong en dat is dus morgen, heb al een beetje ongi krampjes.

Liefs Mama2006

quote: leeuwtje_83 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-08-2008 16:32:57'));

Augustus
leeftijd
ronde
kindje
NOD

Joyce
Breezegirl
Blondje83
Snoopy

24
23
25
35

3
3
3
4

1
1
1
1

26
27
29
28

September

MissDreamer
knorretje
an1974        
j_m_v_20
Leeuwtje
34
27
34
22
25
2
4
4
4
5
2
1
2
2
1
volgt?5
6
17
19

Wachtenden

T.C.
Joyce
kakkie
Wen
Mama2006
29
25
24
24
27
3
3
3
3
3
2
1
1
2
2
5-7
6-8
16
22
23

Zwanger !!!!!
leeftijd
Sinds ronde
hoeveelste kindje

uitgerekend
VK
Echo      

Yasmine
24
1
2

Karin
29
1
2

9-2-2009
2/9
22/9 (20wk)

Vlinder
24
1
1

5-2-2009
2/7
1/7

Tijgetje
35
2
1

2-3-2009
4/7
4/7

Mooie dromen
31
1
1

5-3-2009
volgt
volgt

Rian
26
2
2

volgt
28/7
28/7

Schmetterling
23
2
3

8.3.2009
1/7
volgt

Jajo
29
1
2

10.3.2009
volgt
volgt

Willemijn
33
1
2

volgt
volgt
volgt

21052005
25
2
2

20.3.2009
13/8
volgt

mama van marijn        
35
2
3

29.3.2009
8/8  
13/8

wens voor drie
30        
3
3

05.04.2009
(ongeveer)
8/9
8/9

Ester
27
3
1

13-04-2009
volgt
volgt

Julia
31
2
1

volgt
volgt
volgt

Bloemetje
22
4
1

17.04.2009
volgt
volgt

Hey wen heb ons even op het wachtenbankje gezet, goed??
Hoe is het met je, heb je al nieuws??

Trouwens Leeuwtje is die vervelende ongi al wat minder of nie???

Liefs Mama2006

Hoi,

Karin,
Gelukkig weer een dag beter. Maar wat naar dat je zo een hechte band met de wc-pot moet hebben. Heb je natuurlijk liever niet he. Hoop dat het niet nog 6 maanden moet gaan duren.
Jij moet er echt erg veel voor over hebben. Bij mij is het nog niet zo erg.
Ik hoop dat je er samen met je baas uitkomt, want dit is niet prettig.

mama 2006,
het etentje ging goed hoor. hihi, twee uurtjes ervoor knapte ik eindelijk op, pak melk achterover geslagen en een warme douche hebben wonderen gedaan. haha.
nog geen ongi, spannend. ik duim voor je.
en jij had gisteren je nod toch?
wanneer wil je testen, of wacht je nog paar dagen af?

mooie dromen,
lijkt me erg leuk zo een winkel, heerlijk.
ik bn vandaag eens gaan neuzen op marktplaats, wij hebben geen geld om allemaal nieuwe dingen te kopen, en zag daar een kinderwagen met bak, maxi cosi, en gewoon wandelwagen, paraplu erbij, en nog paar toebehoren voor 150 euro. daar heb ik maar even op gereageerd.
Ben benieuwd of ie er nog is. En of het ons bevalt.

zo bij schoonouders eten, patat, heb eigenlijk best wel honger. hihi.
alleen ben ik zo ongelofelijk moe nu, ben vanmiddag niet op bed kunnen gaan liggen, en merk
dat ik dat toch nodig heb nu.
is erg balen.

groetjes

Bloemetje ik ga niet  testen, ten 1e denk ik morgen ongi te worden anders dinsdag, mocht ik  het dan nog zijn dan  test ik pas woensdag!!!

Liefs Mama2006

Ha, vandaag is het niet veel beter...
En ik kan natuurlijk niet de hele dag blijven eten. Heb wel het gevoel dat het met een lege maag erger is.
Karin, ziek van de pil? Heb je trombose gehad dan?
Groetjes J

Terug
Bovenaan