meistoppers deel 3 !!!

hoi dames hier ben ik weer ff na een super zware en lange weekend
ik heb een meisje hier als logee gehad van 2,5 jaar en mijn dochter er nog bij dat was al best zwaar.Maar wel erg leuk.En wij hadden hier het weekend van alles te doen waar ik woon.Zo hadden we vrijdag avond om 22:00 vuurwerk natuurlijk gekeken.Laat naar bed gegaan en vroeg er weer uit en de hele tijd maar slenteren en lopen pffff.En gister avond had ik ds de logee en hadden we om 22:00 vlotenshow op het water dan hebben alle boortje lichtjes aan en varen ze over water en daarna kwam een voorstelling er verd vuur gebruikt en kanonnen werden afgeschoten wat een harde herrie zeg.En daarna naar huis weer laat naar ben vroeg er uit.En vandaag wat er braderie en hebben we lekker over heen gelpen en even naar de kermis geweest.Dus jullie bergijpen het al ik zit hier echt gebroken achter de computer.Ik ga ook lekker vroeg naar bedje toe

mama2006 mijn NOD is 17 september daar ga ik maar weer van uit het kan twee dagen eerder zijn net als deze maand of twee dagen later.Maar later niet dan is er misschien wel wat.We zijn nu wel aan het klussen maar volgens berekeningen ben ik nog niet op mijn vruchtbaarst.dat is ongeveer over 3 dagen.Maar goed ik kan   het maar voor zijn he.We gaan vanaf nu weer proberen om de dag.dus spannend wat er gebeurd.

Bloemetje gelukkig is je etentje goed gegaan en heb je melk uitgevonden hihi.
Gelukkig helpt het een beetje.

en zag weer eeen paar op het wachtbankje spannend dames ik hoop het zo voor jullie

mooiedromen het is inderdaad niet leuk als je je kindje niet voelt ik hoop het met de volgende wel mee te maken.En weet je wat zo lullig is wat andere mensen dan zeggen als ik dat zeg dat ik hoop dat de volgende wel beweegt in mijn buik.Nou meid als het zover is dat wil je niet meer dat het zoveel beweegt hoor dan krijg je pijn want gat het tegen je ribben schoppen enz.Dan denk ik echt hallo wees een beetje positief zeg.Ik vind het niet erg hoor als ik afentoe wat pijn heb van geschop het is altijd beter dan helemaal niets voelen die mensen weten niet hoe pijn dat kan doen en frustrerend.

Hay hay ,

het wachten is voor bij!!!!!!!!!!!

Ik ben zwanger!!!!!!

Ik ben zo HAPPY!!!

iedereen die nog zwanger probeert te worden heel veel succes.

Het voelt wel heel onwerkelijk.

kus

Kakkie wat geweldig nieuws, GEFELICITEERD!!!!!
Jeetje  het is net of iedereen die in mei stopt direct zwanger word!!
Nu wij nog meiden!!!!
Kakkie geniet ervan.

Liefs Mama2006

Hoi,

Mama2006,
Spannend,ik hoop echt dat je woensdag kan testen, en dat je dus niet ongi word.
ik duim ervoor.

julia,
ook hier heb ik het idee dat als mijn maag leeg raakt dat de misselijkheid erger word.
ik heb het idee dat ik de hele dag door eet, hoewel dat niet het geval is. hihi.
hoop dat het snel wat beter gaat voor ons.

jvm,
klinkt als druk en slopen maar wel erg gezellig weekend.
fijn dat het leuk was met je logeetje.
spannend weer om de dag.
en ik ben erg blij dat ik de melk heb uitgevonden, zo nog maar een half pak leegdrinken denk ik. want de misselijkheid is er weer hoor.

kakkie,
oooh, gefeliciteerd, ooh wat heerlijk. hetis zo onwerkelijk inderdaad als je positief test.
ik gun het je van harte, geniet er van meis, het is zo speciaal.
heb je klachten?

Liefs.

Kakkie gefeliciteerd met je zwangerschap!!!! Wat goed!!!!

Karin, het lijkt me echt heel rot als je zo onwijs veel last het van de misselijkheid... Nog vervelender als je er niets aan kunt doen. Mij is bij mijn vorige zwangerschap verteld dat ik warme melk met anijs moest drinken tegen de misselijkheid. Bij mij werkte het tegenovergesteld door alleen al de geur, maar bij een vriendin van mij werkte het super!

Hier verder nog steeds geen ongesteldheid, maar ik heb sinds vanmorgen enorm veel last van mijn borsten dus ik vermoed dat het er nu wel aan zit te komen...
Als het er woensdag nog niet is test ik woensdag of donderdag denk ik!

Hoi

Kakkie,
ik zie net dat je een erg leuk verjaardagscadeautje hebt, heerlijk is dat he. haha had ik ook. zo fijn om dan te weten dat je net zwanger bent, heerlijk is dat
alvast gefeliciteerd met je 25ste verjaardag.

wen,
hoop dat ongi er niet aankomt
duim ook voor jou.

zo, ik ga nu lekker bedje in, met me emmertje er naast, pff voel me nu zo beroerd, echt niet leuk meer. heb het gevoel dat elk moment het mis kan gaan hihi, zal vriend blij met zijn.
zo, ga toch maar poging wagen.

liefs

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

Augustus
leeftijd
ronde
kindje
NOD

Joyce
Breezegirl
Blondje83
Snoopy

24
23
25
35

3
3
3
4

1
1
1
1

26
27
29
28

September

MissDreamer
knorretje
an1974        
j_m_v_20
Leeuwtje
Mama2006
34
27
34
22
25
27
2
4
4
4
5
4
2
1
2
2
1
2
volgt?5
6
17
19
24

Wachtenden

T.C.
Joyce
kakkie
Wen
29
25
24
24

3
3
3
3

2
1
1
2

5-7
6-8
16
22

Zwanger !!!!!
leeftijd
Sinds ronde
hoeveelste kindje

uitgerekend
VK
Echo      

Yasmine
24
1
2

Karin
29
1
2

9-2-2009
2/9
22/9 (20wk)

Vlinder
24
1
1

5-2-2009
2/7
1/7

Tijgetje
35
2
1

2-3-2009
4/7
4/7

Mooie dromen
31
1
1

5-3-2009
volgt
volgt

Rian
26
2
2

volgt
28/7
28/7

Schmetterling
23
2
3

8.3.2009
1/7
volgt

Jajo
29
1
2

10.3.2009
volgt
volgt

Willemijn
33
1
2

volgt
volgt
volgt

21052005
25
2
2

20.3.2009
13/8
volgt

mama van marijn        
35
2
3

29.3.2009
8/8  
13/8

wens voor drie
30        
3
3

05.04.2009
(ongeveer)
8/9
8/9

Ester
27
3
1

13-04-2009
volgt
volgt

Julia
31
2
1

volgt
volgt
volgt

Bloemetje
22
4
1

17.04.2009
volgt
volgt
Hey meiden
Ben net ongi geworden, geeft niet had het al verwacht!
Dus zelfs om de dag klussen is geen garantie, ze zeggen dat als je er teveel mee bezig bent dat bij sommige vrouwen dan het eitje zich niet wil nestelen.
Kan bij mij misschien wel kloppen toen ik zwanger raakte van mijn dochter heb ik die maand nergens bij stil gestaan ( of het is natuurlijk gewoon toeva l).
Nou ja sept maar weer proberen.

@wen hoe is het met jouw??

En alle andere meiden die bijna NOD hebben??

Bloemetje alles nog goed gegaan gisteren??

j.m.v een beetje bij geslapen??

Liefs Mama2006

Hoi,

Nee he mama 2006, wat balen, alweer ongi. die stomme duivels toch.
Baal echt mee voor jou.
Misschien toch proberen er niet bij stil te staan, weet het, niet makkelijk. maar was ook hier het geval. echt nergen

het is nog goed gegaan hoor, net, haha het zata me toch wel al in me keel.
maar gelukkig wel binnen gebleven, erg blij om. hihi.

maar nu gaat het wel weer, maar misselijkheid komt er alweer aan.
ach ja, hoort erbij, moeten niet zeuren.

liefs

Terug
Bovenaan