MEISTOPPERS deel 4!!!!

hoi dames

heeel erg bedankt voor jullie lieve reacties
heb ik echt veel aan
dan hoef ik niet eens antwoord op mijn vragen (wat natuurlijk wel fijn is als ik het krijg natuurlijk) al zoiezo een reactie vind ik al fijn
het gevoel dat er iemand naar je luisterd doet me al goed

leeuwtje wouw meid ook al zo spannend bij jou dus hihi
toch een klein beetje andere dingen in je lichaam dan normaal hmmmmm
ik heb het ook durf er alleen niet te veel van te hopen en te verwachten
maar in ieder geval hier ook nog niets te bekennen gelukkig van rd's
hopelijk blijft het zo

bloemetje meid wat naar zeg dat je stem steeds verder achteruit gaat
en kan me goed voorstellen dat je niet naar de puppie training wil als je niet kan praten dan heb je juist je stem nodig(je kan moeilijk fluisteren naar je hond toch).vooral met en eigenweize pup het zijn net kinderen.

breezergirl hoe is het met jou
jou hebben we ook ff niet meer gehoord
voor jou zijn nu vast weer de klusdagen aangebroken toch
ik hoop en duim heel hart voor je deze maand dat je ook zwanger mag zijn

en ik geloof dat de laatste lijst behoorlijk aangepast moet worden want zo hebben we weer een zwangere er bij en een paar die helaas de rd's hebben
maar ik weet alleen niet zo goed hoe het moet want geloof dat als ik het bij mezelf doe ik het ook altijd gewoon fout doe laat staan dat ik dat de hele lijst gaat aanpassen
dat komt niet goed sorry dames

Hi,

Mooie dromen,
lekker gegeten? Ja zwangerschapskleding is vaak zwart, is me ook al opgevallen, gelukkig draag ik wel vaak zwarte broeken.

Mama van Marijn,
Gelukkig voel je je weer beter. Is dat nasleep van de punctie?
En maandag de uitslag, spannend meid, ik hoop dat ie goed is.

Leeuwtje,
Dat merk ik ook hoor, als je zwanger bent, dat je dan eerder om jezelf gaat denken.
Nu met ziek zijn had ik normaal dinsdag wel aan het werk gegaan, toen voelde ik me nog redelijk, maar om kleintje in me buik heb ik dat niet gedaan, zei tegen vriend, heb niet alleen aan mezelf te denken nu, ik wil mezelf nu niet voorbij lopen.
Hehe, en hier schrijven, ja nogal vaak te vinden hier, kan ik lekker kletsen als er mensen terug reageren, hehe.

Karin,
Ik sluit me helemaal aan bij de laatste zinnen van leeuwtje.

jvm,
de lijst moet inderdaad flink aangepast, er zijn ook aantal meiden die al lange tijd niet meer hebben gereageerd. zullen we ze eruit halen? Dan houden we een kleiner groepje over. wat eigenlijk nu ons vaste groepje is. ik wil me er wel over buigen hoor, heb toch tijd zat nu.
Heb ik wat nuttigs te doen vandaag.
Ja, en puppytraining, gaan we niet doen, ook examen volgende week heeft geen zin, hebben helft van de lessen gemist, we gaan wel proberen hem zelf dingen bij te leren, moeten we wel kunnen, ik ben consequent genoeg in ieder geval, hehe.

Hoe het hier gaat, nou meiden, geen beterschap hoor, keelpijn is erger, benen doen onwijs zeer. Zelfs mijn zwanger gevoel is nu echt even helemaal weg hoor. En daar baal ik ontzettend van, kan echt niet genieten nu. Voel me alleen maar *** en beroerd.
Ik probeer vandaag nog, en morgen denk ik dat ik de medicijnen ga halen, want het is wel bijna genoeg geweest. kan nu nog amper praten, alles in hoofd doet zeer. oorpijn is erger.
wel komt alles beetje los nu.

Liefs

hoi bloemetje

ik vind het een heel goed idee van je
er zijn er idd veel die niets meer van zich laten horen
helaas voor de dames maar ja hadden ze maar meer aanwezig moeten zijn
en anders als ze het niet leuk vinden dat ze er uit zijn gezet moeten ze dat maar   melden want dan kan je die  meid en gewoon weer in zetten
leef je maar lekker uit wat aan mijn kant betreft
weet natuurlijk niet wat de andere dames er van vinden

maar volgens mij hat leeuwtje het ook een kee rop hyves aangeboden om dat te doen of het was blondje dat weet ik niet meer

blondje hoe voel je je nu al meer kwaaltjes erbij?
en heb je de ha of vk al gebeld?
en weet je al een echo datum?

Hoi,

Mama v Marijn, al uitslag? Was toch vandaag??
Spannend!!!!
Ik hoop dat alles goed is!

En beterschap aan de zieke onder ons!!

Gisteren naar de kidsfactory geweest. Ik kon me vroeger niet voorstellen dat ik daar ooit binnen zou stappen, maar het is dan zover!
Ben alleen niet wijzer geworden. Veel kinderwagens, kamertjes, kleertjes, badjes, boxen.... Geen info erbij en geen verkoopsters die je komen helpen dus ben nu het spoor helemaal bijster!

Een box kost dus 200 euro, wagen 800 zonder extra's, kamertjes minimaal 1200 euro.... Ik hoop dat ik een aantal dingen op marktplaats kan kopen of ergens in de uitverkoop.
En de duurtste vond ik steeds de mooiste..

Vond dat kidsfactory dus niks!

Ik ga zo de stad in om wat zwangersschapskleding te kopen. De meeste spijkerbroeken zitten echt te strak. Heb nu oude broeken aan die te wijd waren.

Waar kopen jullie die? Ik ga even bij wat speciaalzaken kijken, maar eerst ook bij
Zara en H&M. Heb geen idee, vroeger keek ik er natuurlijk nooit naar.

Mijn borsten hebben ook weer een groeispurt gehad! OOk maar andere BH's. Maar een meegroeibh of gewoon een cuppie groter??? Kortom, ik heb geen idee!!!!

Groetjes Julia

hallo allemaal,

vandaag weer een stukkie beter dan gisteren .... dus dat gaat goed. Dat is inderdaad de nasleep van de punctie ( weet niet meer wie het schreef). Er is toch geprikt in je baarmoeder en dat geeft een trekkerig gevoel en harde buiken. Dit moet na een dag of 2 wegzakken anders is het niet goed. Dat was gelukkig het geval, dus dat is fijn. Ook moet je rustig aan doen voor het risico van een miskraam zo klein mogelijk te maken, er kan vruchtwater lekken door de prik en dat is risicovol. Maar rust heelt alles weer snel en ik ben vandaag zelfs weer op mijn gemakkie door het huis aan het scharrelen met de boys. Die zijn zo lief .... lekker geknutseld vandaag en gekleurd... en ja ja Sinterklaas gaat zelfs alweer een beetje leven. Op de kinderopvang hadden ze  verteld dat Sint en piet de boot met cadeautjes aan het vullen was en over een maandje komen ze aan in Nederland.
Echter kindjes van 3 en 2 hebben totaal geen besef van uren, weken of maanden dus Marijn zegt: "vaart de boot van Klaasje heel snel naar ons huis toe?" HAHA, ik kwam niet meer bij... de schat.

En nee, Julia vandaag geen uitslag, aanstaande maandag 14.30 uur  is het uur van de waarheid ......dus nog een spannend weekend voor de boeg.

liefs mama van marijn

Mama van Marijn,  
Ja,  dat wist ik wel, maandag.
Maar ik dacht even dat het vandaag maandag was.....
Nee ik ben niet gek, ik heb net een rij nachtdiensten achter de rug!!!!!!
Sjonge jonge hoe kan ik me zo vergissen. Ga maar even douchen.. Lekker vandaag en morgen vrij!

Hoi,

jvm,
Het schema word niets voor vandaag. Ff helemaal geen fut voor, in loop van ochtend begon ik me beter te voelen.
Maar helaas. het word weer erger.

Julia,
Balen dat het winkelen niets heeft opgeleverd. En dat je er niet werd geholpen. Jammer is dat.
En zo duur, pfff, ik ga denk ik ook meeste via marktplaats kopen. En krijgen ook een heleboel, hoef
bijna niets zelf te kopen. Dat scheelt gelukkig wel.
En, lekker gewinkeld. Bij miss etam hebben ze positiekleding, c&a.
Hoop dat je bent geslaagd.
Waarom wil je het aan je clienten zo lang mogelijk verzwijgen?
Haha, jij hebt het weekend overgeslagen dan meis? Hihi, laat het nog maar lekker donderdag zijn hoor.

Mama van Marijn,
Gelukkig gaat het zoals het gezegd werd, en gaat het nu weer stuk beter. Het is inderdaad zo, gebeurd heel wat
in je buik dan.
En wat een lieve vraag. Haha, ik zou ook in een deuk liggen, maar die kleintjes snappen het natuurlijk nog niet
helemaal.

Zo, hier gaat het dus nog niet zo lekker. Gevoel dat het griepje word, ook diarree. Bah.
Net met tante van me vriend gechat, ze is doktersassistente in opleiding en zei toch nog te wachten met medicatie.
Dat ga ik dus proberen.

Liefs

Terug
Bovenaan