MEISTOPPERS deel 4!!!!

Hoi meiden

@j.m.v raar he dat je zulke dingen kunt dromen en wat een bevalling heb jij gehad had zeg. ( daar is die van mij niks bij haha ). Spannende tijden voor jou.

@leeuwtje het is net wat je zegt, de hele maand doe je he gewoon voor de lol en toen het er gisteren op aan kwam was ie moe.....
Nou ik was woest, en dacht ook dat ik de komende weken ook niet in staat was om aardig tegen hem te doen.
Maar toen ik vanavond thuis kwam vroeg hij wat er gisteren aan de hand was.
Ik zei dat mijn ei s'middags was geweest en dat gister avond erg belangrijk was.
O zei hij "dat had ik toch niet door, kan dat maar 1 dag dan?" jaaaaaaaaaaaaa.
O zeg dat dan, ja duh !!!
Ik zei al ik gebruik zwanger worden pillen en gebruik ovu testen en meneer is moe ( weg maand).
Nou hij zei dat ik de volgende x duidelijker moet zijn en gewoon zeggen dat het een belangrijke dag is en dat hij dat echt niet door had.
Nou ja we hebben vrijdag avond nog geklust, maar kan me niet voorstellen dat ikdaar door  zwanger zou kunnen worden.

@Mama van marijn wat goed dat het achter de rug is en nu maar wachten op de uitslag

@Bloemetje leuk trouwen. Wij hebben het ook gewoon voor de wet gedaan, op maandag morgen haha!!
Gewoon met wat familie.

Liefs Mama2006

jmv. wat een verhaal zeg! dat put je wel uit! nou weet ik echt zeker dat ik net als mooiedromen voor mijn bevalling al een cursus borstvoeden en kolven wil! anders vraag ik mijn collega wel of ik mag zien hoe zij dat doet (die geeft nu borstvoeding) Weet zeker dat ze me dat wel wil laten zien. Jij weet nu in ieder geval hoe het NIET moet. (maar dat hadden ze je ook wel gewoon uit mogen leggen zeg) bah. hoor je toch nog vaak hoor, dat je in het ziekenhuis gewoon aan je lot overgelaten wordt. Mijn neef zat met zijn kleine op de babyafdeling, midden in de nacht. ondertussen zouden ze zijn vrouw hechten en naar de uitrustplaats brengen en hij ging dus met de baby mee. zegt de nachtzuster, nou ik ga naar huis, als je nog iets wil vragen kan je daar en daar terecht. Ja zei hij, maar waar is mijn vrouw eigenlijk? en mag hij mee? Hadden ze dus ook niets uitgelegd....handig hoor! (want 's nachts is de uitslaapkamer dicht en gaat iemand na operatie naar IC kennelijk)
Maar wat jij hebt meegemaakt hoop ik toch niet mee te maken hoor!

mamavanmarijn, fijn dat de punctie zo goed is gegaan. en voel je echt niet dat zo'n naald door je heen gaat? ik ben zoooooo bang voor naalden! laat zelf de tandarts altijd boren zonder verdoving als het even kan, want dat is zo klaar, die naald blijf ik nog dagen zien... (tja, klinkt stom, is het ook, maar het is zo)
laat je in ieder geval maar lekker vertroetelen deze dagen! ik duim voor je voor de uitslag.

mooiedromen, ehm even kwijt, kijk zo weer...

mama2006, ja, mannen blijven mannen he. en van vrijdag kan nog wel....hopelijk is het nog gelukt! en anders is het in ieder geval fijn dat ie volgende maand wel mee wil werken! ik duim gewoon voor je hoor!

liefs leeuwtje

mooiedromen:ja met dat regelen ben jij wel lekker op tijd geloof ik he?! langzaamaan zo wat inkopen. handig hoor. zit er ook niet zo'n druk achter toch...

Blondje: gefeliciteerd! Wat heerlijk voor jullie!

En voor diegene die de RD's weer hebben mogen verwelkomen: balen zeg.... Geduld is een schone zaak, maar als je graag wil, dan is het zo jammer als je weer een ronde langer moet wachten. Ik duim voor jullie!

Hier is nog geen menstruatie te bekennen. Ik verwacht het wel, een dezer dagen, ik meen te voelen dat er eentje aankomt. Maar goed, ben nog best wel onzeker over mijn lijf. Wat ik meen te voelen, dat hoeft niet zo te zijn :(.

Heb een druk weekend achter de rug, vandaar dat ik weer even niet hier ben geweest. Was leuk, maar betaal nu weer zware prijs. Ik vrees dat ik ook morgen nog in de lappenmand zit, maar ja. Was verjaardag van mijn enige (nog levende) oma, altijd leuk om rest familie te zien. Een neef van heeft een kleine gekregen, heb z'n zoontje nu voor het eerst gezien. Brrrr, lelijk kind... maar wel schattig. Ik ben misschien wel iets te kieskeurig wat dat betreft, ha ha! Natuurlijk is er geen kind zo mooi als die van mij, hi hi!

Ook mijn zwangere schoonzusje gezien, ze blijkt ook een zware zwangerschap te hebben, dus we konden even op elkaars schouder uithuilen, zeg maar. Voor haar is het de eerste en ze is erg onzeker over alles wat ze in haar lijf voelt. Haar huisarts was niet bepaald steunend geweest... Ben blij dat ik nu wel iets voor haar heb kunnen betekenen. Ik heb het gevoel dat ik een nichtje ga krijgen, trouwens...

Verder ben ik weer verder 'uitgetest' door Christian, ha ha! Twee nachten geleden stond hij om 3:15 te stuiteren in bedje, pffff... Ik begrijp nu ook dat boos worden op je kind een erg nuttige emotie is, want dan hou je het tenminste vol om consequent te zijn! Een half uur heeft hij gehuild, maar ik heb voet bij stuk gehouden, mijn grens was echt bereikt! Geen gekeet midden in de nacht. Ik denk dat de volgende keer als hij om 5:00 uur stuitert het nog een keer probeer, die grens leggen (sorry, buren!)...

@ Blondje: GEFELICITEERD!!!! Wauw! Het werd idd tijd dat er weer eens iemand positief testte. Op een goede, gezonde zwangerschap, meid

@ Bloemetje: auwauw, ja bandenpijn... is niet altijd lollig. Ik heb er gelukkig minder last van dan de eerste keer, maar soms schiet het er idd erg pijnlijk in. Vooral bij niezen en iets te abrupte bewegingen, ik hou dan vaak mijn buik vast, soms al uit voorzorg, terwijl het niet helpt, ha ha! Mijn man kijkt me dan raar aan, wat heb jij!?

@ Leeuwtje: bleh meid, verkouden en oorontsteking, ik hoop dat je je snel beter voelt. En goed hoor, dat je je nu al aan al die goede adviezen kunt houden (geen alcohol etc), pffff, dat heb ik nooit gedaan. Bij beide zwangerschappen ik had wat borreltjes op, voordat ik testje deed . Gaan je plannen voor crash dieet door? Ik moet zeggen dat ik daar altijd mijn vraagtekens bij heb, ben je niet bang voor jojo? Maar goed, meid, je moet lekker doen waar je je goed bij voelt. Ik duim voor straks een positieve test!

@ Mooie dromen: zo, je bent echt goed op weg met je babyspul! Wow, lekker bijtijds, idd, ha ha! Ik heb 1 setje babykleertjes gekocht, verder nog helemaal niets... Maar ja, ik heb natuurlijk al wel veel in huis, bij wijze van spreken zou het kindje er morgen kunnen komen en dan is er ook geen man overboord. Bij Christian was ik hier ook niet zo'n held in, ha ha, in de kraamweek is mijn man iedere dag naar de winkel moeten gaan omdat we weer iets niet hadden dat toch wel handig en belangrijk was .

@ Jmv: brrr, wat een nare droom. Persoonlijk geloof ik niet in voorspellende waarde van dromen, maar leuk is toch anders.
En klussen niet gelukt, dat is erg balen natuurlijk... Hebben wij ook gehad net toen ik dacht dat het ei kwam, men, ik was echt gefrustreerd, ik had al moeite gedaan om hem uberhaupt zo ver te krijgen. Ik had het geluk dat mijn ei (achteraf gezien) bijna een week later kwam, dus het maakte niet uit. Maar goed, ik kan natuurlijk weinig steunende woorden verzinnen, , omdat ik niet in hetzelfde schuitje heb gezeten. Ik blijf heel hard voor je duimen, meid! Kop op, je tijd komt ook!

@ mama van Marijn: nou, spannend allemaal, die vruchtwaterpunctie! Fijn dat het achter de rug is en dat het dus meeviel. En volgende week al de uitslag, da's lekker snel. Ik hoop dat die ook helemaal in orde is!

@ An en misdreamer: balen meiden, toch ongi... Bleh. Heel veel succes de volgende ronde!

Hoi meiden,

Ben ik weer, enkel even geen berichtje op iedereen. Ben ziek, maar wou wel even van me laten horen, hehe.

Ben net bij de huisarts geweest. Heb een fikse keelontsteking:eek:orzaak virus.

Hij zag dat het waarschijnlijk een bacterie word waardoor ik me wss
zieker zal voelen. Ik moet eerst proberen uit te zieken zonder
medicijnen. Als het echt alleen maar erger word en niet wil beteren,
dan moet ik medicijnen nemen, die overings geen kwaad kunnen. maar
waarvan hij wel liever heeft dat ze alleen in noodzaak worden gebruikt.

Dus deze week thuis blijven was het advies, nou dan gaan we dat doen
ook. Eerst goed uitzieken, en aangezien op werk iedereen beetje ziekjes
rondloopt, wil ik echt weer goed uitgeziekt zijn, anders zit ik zo weer
ziek thuis.

Liefs

JMV, wat een verhaal zeg, ja tegenwoordig is de service niet meer automatisch en moet je zelf ergens om vragen, en dan nog doen ze vaak moeilijk!

Bloemetje, beterschap!

Ja, wat betreft de inkopen, beter af en toe wat dan alles in 1 keer. Daarnaast heb ik die 6 weken ook geen zin om alles te moeten kopen, geen idee hoe ik me dan voel, en nu prima, dus ja....dan maar eea al regelen! Nu de opvang nog.......

Morgen lekker vrij. Net schoongemaakt en gegeten. Vanavond rustig aan en morgen lekker uit eten. Mijn buik groeit trouwens razend snel! Maar dat schijnt normaal te zijn, zit alweer op de helft, als de andere helft net zo is mag ik niet klagen! Vervanging voor mijn verlof is al geregeld, dus fijn idee.

Wachtenden, sterkte! En Blondje...al bekomen van het mooie nieuws!

Klussers, succes! Nog 2 maanden dan kunnen we allemaal over naar: zwanger zijn!

x

hoi dames

ik wil ff wat kwijt ik moet nu nog 4 dagen wachten op mijn NOD
maar word zo gek van mezelf ik ben nu eigelijk wel onzeker weet hen nu niet meer zal het wel zal het niet.ik heb zo zeurend gevoel in mijn onderbuik en dat gaat helemaal door tot mijn bovenbenen en onderrug.het is een beetje met steken en branderig gevoel te vergelijken.alsof ik ongi ben zech maar maar dat ben ik (nog) niet.verder heb ik nergens last van hoor maar weet gewoon niet zo goed wat die pijn is.zou het dan zo zijn zou het bandenpijn kunnen zijn ik weet het niet.Ja ik heb ook wel een heeeeeeel klein beetje steekjes in mijn borsten maar dat is zo minimaal dat ik het eigelijk niet voel dus daar geef ik geen aandacht aan en dat is net zo als mijn misselijk gevoel heeeel soms heb ik heel licht een mini vlaagje dat ff voorbij komt maar ook niets om aandacht aan te schenken het kan ook van de zenuwen zijn.maar die onderbuik hmmmm ik weet het echt niet meer en een test is te vroeg.dat weet ik want met mijn dochter teste ik ook pas met 6 weken positief en was heeeel licht.maarja misschien is het wel het begin van mijn menstruatie normaal heb ik het niet zo erg maar ja je weet maar nooit je lichaam doet iedere maand weer iets nieuws of iets anders dus daar kan je ook geen pijl op trekken nou meiden ik ben het weer ff kwijt hoop dat jullie misschien ies meer kunnen vertellen of herkennen.zo vond ik dus erg fijn dat bloemetje ff uitlechte hoe haar bandenpijn ervaarde daar lijkt het wel een beetje op maar niet zo extreem alsof ze met messen zitten te steken en ik niet kan opstaan zo erg is het niet maar wel lastig.

Terug
Bovenaan