MEISTOPPERS deel 4!!!!

bloemetje

meid wat erg van je keelontsteking je heb wel een hoop te verduren he meid
ik steun je in mijn gedachte en hier achter de pc
ik denk aan je en hoop dat snel alles beter gaat met je
sterkte en beterschap

karin meid ik vind het echt goed en dapper dat je je zoon ff op zijn plekje zet
soms moet je gewoon ff door een zure appel bijten hoe moeilijk ook
hopelijk gaat hij snel weer lekke rdoor slapen en heeft hij door dat het geen speeltijd is midden in de nacht.donker buiten betekend slapen ik herken het zo goed
je kan het

leeuwtje meid hoe is het met jou merk je al iets of blijft alles nog steeds stil.
ik duim heel hart voor je
en anders komt het zeker de volgende maand want denk dat vriendlief nu wel wakker geworden zal zijn en wil hij straks alles goed maken hihi

waar is knorretje gebleven hoe is het met je?
heb je al nieuws?

mama 2006 ook voor jou hoop ik dat het ondanks de dagen met vriendlief misschien toch geluk heb en dat je gewoon zwanger bent

Hoi j.m.v

Ik  kan je  niet uitleggen hoe bandennpijn voelt, ik had er pas last van op ongeveer de helft van mijn zwangerschap !!
Maar wat je allemaal vertelt klinkt heel hoopvol !!!
Je NOD is zaterdag niet??
Ik duim voor je, er mogen deze maand nog we meer zwangeren bij komen !!
Succes met wachten, bah....

Liefs Mama2006

Hoi,

mooie dromen,
dank je.
wij gaan ook stilaan beginnen, me moeder kont wws half november behangen. dan ben ik 20 weken ongeveer.

mama 2006,
hoe gaat het met jou?

jvm,
dank je voor je lieve berichtje. dat doet me echt goed.
Ja, ging net beter met misselijkheid, en dan dit, baal hier erg van.

Heb nu onwijze keelpijn. Krijg amper wat gezegd. Eten gaat wel, gelukkig.
Gisteren moeten braken van misselijkheid en slijm dat in mn keel zat.
Nu tot op heden nog niet. gelukkig, heb tot vier uur vannacht goed geslapen. Daarna heb ik erg slecht geslapen. Bijna niet.

Zo meiden, weer up to date.

Liefs

Hoi allemaal,

Hier nog geen RD te bekennen. Heb er maar een testje tegenaangegooid, maar niks hoor. Manlief is vandag jarig, anders had ik vanavond wellicht een leuke verrassing voor hem. Maar goed, het kan nog alle kanten op. Afwachten maar weer.

Wens voor drie,
gefeliciteerd met je man.
En wat balen, negatief, hoop dat het toch snel positief is hoor bij jou.

Liefs

Wens voor 3 en JMV, succes! Ik duim voor jullie. Spannend hoor het wachten!

Hier alles goed. Net nieuwe laarzen gekocht. Leuk dat bijna alle zwangerschapskleding zwart is maar normaal ben ik meer van het bruin, dus heb maar lekker lopende laarzen gekocht, en niet te smal met het oog op dikke voeten!

Vanavond lekker bij de pizzeria eten met een vriendin, jammer alleen van de regen want wilde op de fiets gaan maar het is hier nu wel erg heftig.

Fijne avond!

spannende tijden JMV en wens voor drie. Ik hoop dat het raak is, zou hartstikke leuk zijn weer wat zwangeren erbij.... duimen duimen duimen dus.

Met mij gaat het inmiddels ook weer beter. Na 3 dagen rust zijn de krampen weggetrokken in mijn buik en kan ik weer wat in huis doen.
Nu weer aan het werk gaan, dat heeft ook weer een paar dagen stil gelegen. MAandag bellen voor de uitslag ... mmmmm ... ben toch wel gespannen ...

ik hou jullie op de hoogte

liefs mama van marijn

hey meiden!

nou, hier nog steeds geen RD's. wel vreselijke buikkrampen vanmorgen, dacht echt dat het door ging breken
maar helemaal niets dus.... ook doen mijn borsten lang niet zo zeer dan afgelopen maanden. Wel zijn ze weer heel vol, maar dat kan ook van die paar kilo te veel zijn.
behalve goed beroerd dan. Zit zo vol, beetje koorst denk ik zelfs maar ja, gaat vast ook wel weer over....
ik moet er wel om denken dat als ik ooit zwanger raak dat ik wel meer om mezelf denk betrap ik mezelf dan weer he, hahaha
ik ben nu ook gewoon werken, ik denk altijd van ja, daar heb ik thuis net zo goed last van!
Maar ja, dat doe ik dan niet voor mezelf maar voor mijn kleintje he, dan kan het ineens wel....

Knorretje al nieuws? Waar ben je? ik mis je hier.....

Spannend JMV!!! mijn duimen draaien overuren!! het klinkt positief allemaal. wanneer wil je testen? ik morgenavond of vrijdagmiddag (als het dan nog nodig is)

ook voor jou draaien mijn duimen overuren hoor wensvoor3! jou is onderhand ook wel geluk gegund, je hebt genoeg ellende gehad! en gefeliciteerd met je man!

karin: nee, toch maar geen crashdieet, maar wel echt goed opletten! Dat kan met en zonder RD's wel. net als nu dus, eet ik ook echt niet veel. Ik proef het maar half en kost nog veel energie ook, dus dit is eigenlijk wel de makkelijkste lijnmethode haha
en jij en je schoonzusje in hetzelfde schuitje dus, hmmm. heb je in ieder geval wel elkaar en weet je dat er iemand in je omgeving is die je écht begrijpt!
en de kleine van je neef is een heeeeeeeeeel lief! kindje begrijp ik, haha. Tja, dat heb je niet voor het uitkiezen he. je eigen kind blijft toch het mooiste, maar als ie gezond is heb je eigenlijk al het belangrijkste toch. maar daar weet je vast ook wel alles van.
en christiaan midden in de nacht, tja, vervelend voor de buren, maar vooral erg voor jou op dit moment! hopelijk draait ie snel weer bij. Probeer vol te houden en consequent te zijn meid! je kan het! jij hebt nu al zoveel bereikt en overwonnen in deze zwangerschap!

bloemetje: keelontsteking, bah! weet er alles van, dat heb ik heel snel. niet erg fijn nee! hopelijk zakt het snel! beterschap (en gelukkig moet je hier typen, kan je je stem sparen...)
en langzaamaan beginnen met babyspul. heerlijk toch! geniet er van.

mooiedromen: nee, service is helaas niet meer vanzelfsprekend en brutale mensen hebben de halve wereld. niet echt eerlijk verdeeld he.....
en over 2 maanden allemaal zwanger?! hahaha wel positief ingesteld zullen we maar zeggen! Nou, de eerste ronden had ik zo iets van echt leuk en geweldig als ik zwanger zou zijn, maar nu heb ik steeds meer dat ik er gewoon helemaal niet vanuit ga dat het zou kunnen. stom he. misschien te nuchter geworden of zelfbescherming. maar al zou ik nu 3 dagen overtijd zijn, dan nog zou ik een streep vreemd vinden. net of dat niet kan ofzo.
(niet dat ik zolang wacht, want ben dan heel de tijd bang dat ik onverwacht vreselijk ongi wordt en dan te laat ben met maandverband ofzo, draag toch echt inlegkruisjes voor de zekerheid stel je voor....)
en je buik groeit goed. nou volgens mij ga jij netjes volgens het boekje he! hihi. en dat regelen zou ik ook al op tijd doen hoor. spreid je de kosten een beetje he en daar zijn die laatste weken ook niet echt meer voor bedoeld. Vroeger moest je echt de babykamer en alles helemaal af hebben met 7 maanden begreep ik laatst van iemand. Nou, is ook wel fijn natuurlijk, maar kan me voorstellen dat dat nog niet altijd zo is....
en zelfs met je laarzen al rekening gehouden. slim hoor! gaat nu waarschijnlijk ook wel erg hard dus ja, moet je er eigenlijk wel op letten.... hoe was de pizzaria?

mama2006: hoe is het nu met jou. toch de dag erna nog een poging gedaan? ik gun het je echt wel hoor meid!

mamavanmarijn: zag je net ook nog even reageren: gelukkig gaat het weer wat beter nu. Wel houden zo hoor!!! dus lekker rustigaan blijven doen.en tuurlijk ben je zenuwachtig, zou iedereen toch hebben! ik duim voor je, maar ben er ook helemaal van overtuigd dat alles goed is!

hopelijk maken we deze maand weer net zo'n mooi treintje dan in de 1e ronde! dan kan knorretje nog voorop, blondje weet het al (echt super!!!) jmv erachteraan samen met wensvoor3, en missdreamer, mama2006, wen, maken er een mooie lange rij van (hopelijk ben ik niemand vergeten, weet de volgorde zo niet en de tabel is beetje ver weg nu geloof ik.....)
nou, zodra er nieuws is horen jullie het wel.
liefs leeuwtje

Terug
Bovenaan