MEISTOPPERS deel 4!!!!

hey meiden
effe heel snel, want heb geen tijd om op iedereen te reageren nu, moet zo weer weg...
wou alleen even laten weten dat ik nog steeds niet ongi ben
zegt nog niks natuurlijk, kan morgen ook nog wel. maar doe als ik tijd heb vanavond nog wel een testje. Morgen zie ik hem namelijk alleen nog met zijn er broer erbij (t/m zondag!) dus dat is anders ook zo wat als het onverwacht raak is.
wel zijn de krampen weg en voel ik het niet meer vloeien. nou ik ben benieuwd! (maar ga echt nergens meer vanuit! zou zelfs erg verbaasd zijn als ik zwanger zou zijn)

ook wilde ik het weten prima te vinden als de lijst een keer opgeschoond wordt (jmv dat had ik inderdaad al een keer op hyves gepolst). Wel vind ik dat degene die wel op hyves kletsen en hier alleen meelezen (dus niet echt vaak reageren) erbij moeten blijven staan. Zij horen zo toch eigenlijk ook bij dat vaste cluppie.....
als mensen er dan toch nog/weer bij willen, kunnen ze dit zelf weer toevoegen, is ook helemaal prima! kijk maar wanneer je er toe komt bloemetje (of iemand anders, maar geef het dan even aan via berichtje zodra je begint....anders is het misschien dubbel hihi)

knorretje, al nieuws????????
jmv, spannend zeg!!!!!
ow, vele spannende dagen weer de komende dagen! ik duimduimduim!

liefs leeuwtje

hey meiden!
wat een rust hier vanavond zeg!!!!!
niemand nieuws????????????????!!!!!!!

bloemetje, hopelijk gaat het snel beter zeg! bah! zag trouwens bij de Lidl in de folder winnie depooh muurstickers! ga morgen misschien nog even kijken hoe ze er in het echt uit zien en of er verschillende zijn.....ja, wel erg vroeg, weet ik, maar zoiets hebben ze niet vaak.
ook ideetje voor jou?

Jmv:al meer tekenen? je kan natuurlijk ook nog heel goed niets voelen he! en als je overtijd gaat en negatief test, is het misschien voor jou een idee een extra gevoelige te nemen? tja, het blijft moeilijk he. pas als er een streep is of de rd's heb je zekerheid. en bij jou ga ik gewoon voor die streep!!!!

mooiedromen: zwangerschapskleding, tja, ben bij missetam al vaker naar dat rek gelopen, want ik vond dat vaak leukere truitjes dan de gewone in de winkel haha. en dan kijk ik nog eens en dan denk ik weer, zal wel weer verkeerd rek zijn he.... (staat zo beetje tussen gewone gedeelte en positiemode in...) en zwarte broeken draag ik ook makkelijk. wel lastig voor iemand (zoals jij) als je normaal veel bruin draagt.

blondje: zelfde vragen als jmv. dringt het al door? heb je al gebeld? hihihi of ben je nog heerlijk aan het genieten van het idee....

julia: je noemt behoorlijke prijzen op ook hoor. er zijn ook goedkopere winkels! maar MP is natuurlijk ook de moeite waard! en positiemode. Tja, ik zou makkelijk eerst naar missetam en C&A gaan, eventueel H&M (maar daar kan ik zelden slagen). persoonlijk vind ik zara wel duur, maar het kijken waard. kan altijd iets tussen zitten. en eventueel bij een speciaalzaak (prenatal bv)
qua hb's, ja dat wil ik ook wel weten!!!!! is nog niet van toepassing, maar dat zal waarschijnlijk wel heel snel nodig zijn als het zover is.... kan je ook meteen voedbeha's aan? (anders blijf je nieuwe bh's kopen zeg!) iemand ervaring?
en tijdsbesef kwijt, dat kan ik me wel voorstellen met wisselende diensten hoor. haha, geeft niks. je dacht er in ieder geval aan en dat is toch attent.

mamavanmarijn: hahaha, die boys, nu al sinterklaasideeën. lekker op tijd. ook van KDV. ik heb net ouders de briven al wel meegegeven (vandaag) of ze met de viering mee doen. maar de kinderen horen het wel na sint maarten......de spanning is altijd al zo groot merk ik op het werk al. Van 10 november t/m nieuwjaarsdag stuiteren ze vrolijk in het rond van spanning, enthousiasme en de zoetigheid die ze krijgen. (voor iedereen heel leuk, maar ook weer prettig als het januari is..)
gelukkig gaat het een stukkie beter!

nou, hier nog niets te zien en te merken. gevoel dat ik vloei is weg, maar of dat een goed teken is????
net getest, negatief, grrrrrrrrr.
zal morgenochtend de RD's wel tegenkomen denk ik.....nou laat ze maar komen, ik houd niet van wachten zo!

liefs leeuwtje.

Hoi,

Leeuwtje,
He, balen die test, hoop dat je geen RD krijgt hoor, het is jou ook gegunt om zo twee strepen te krijgen meid.
Hehe, en de kinderen die in het rond stuiteren van het snoep, hihi. Leuk. Af en toe lastig denk ik?

Ik heb besloten zo de medicatie te gaan halen, want nu ik koorts heb, ben ik het toch wel zat. Zo ook baas even mailen dat ik denk dat het maandag ook niet gaat lukken. Als ik me nu nog zo voel kan ik maandag ook beter nog maar thuis blijven.

Liefs

Hoi,

Leeuwtje,
ik ga inderdaad ook even kijken bij lidl.
Die in krantje staat is een leuke voor op de deur te hangen, zodat je meteen ziet wat de babykamer is. hihi. stonden volgens mij ook nog andere leuke spulletjes in.
Ga wanneer ik naar apotheker ga, maar die is geloof ik om negen uur open.

Liefs

Zo meiden,
Was ik weer, medicijnen gehaald, en eerste is al binnen, haha, kan je er maag en darm klachten van krijgen, aaaaaaaaaaaah. Zitten we nu weer niet op te wachten he, haha, maar ach ja, ben toch thuis.

Leeuwtje,
Ben ook naar lidl snel geweest. Ze hebben maar 1 soort, zitten wel twee vellen in.
Heb ook een fotoboek van winnie the pooh bij. Daar ga ik verloop van zwangerschap inzetten.
Dus straks eerste echofoto's er in plakken.
En een buikfoto. :D

Liefs

bloemetje
geeft niets hoor doe het maar gewoon wanner je er zin in heb
en energie je gezondheid gaat voor
en het heeft helemaal geen haast dus doe maar lekker rustig aan
dat kan je wel gebruiken rust

leeuwtje wat vervelend meid voor de negatieve test
nou hier dus gister ook maar getest maar ook negatief helaas
maar heb sinds gister ook helemaal nergens meer last van geen steekjes en misselijkheid.alleen wel een gevoel in mijn buik alsof ik toch ongi gaat worden
dus ben bang dat ik toch teleurgesteld gaat worden
tot nu toe nog niets te bekennen maar denk dat het niet lang duurt

Hoi,

Jvm,
balen bij jou ook nega, en gevoel te hebben dat je weer ongi word, meiden, ik gun het jullie zo, baal telkens zo met jullie mee.

Heb trouwens ook zo een trek popje gekocht bij lidl, met muziek, hehe, ga ik vanaf nu denk ik bij me buik leggen s avonds, weet je wat gek is, word er zelf ook erg rustig van.
Ik word echt gek, huilen bij mega mindy, rustig worden van een babyspeeltje, aaaaaaaaah, wat gebeurd er.

Liefs

hey meiden,

nou, wat zei ik, de RD's zijn er hoor. gelukkig (nog) niet veel last en niet beroerd. hoop dat dat zo blijft. dus weer door......
ik wil anders wel het schema doen hoor, maakt me niets uit......
mijn NOD is over zo'n 4 weken weer dus. soms 27 soms 28 dagen. hou dus maar 28 aan. (pas ik straks wel aan).
komt gisteren een vriend van ons aan. hij had een nieuwtje, maar zelfs zijn ouders weten het nog niet. zijn zus is van de 2e zwanger en in juni uitgeteld. Vind het echt heel leuk voor haar en van het weekend gaan ze het haar ouders vertellen. Krijgt die dochter een t-shirt aan met aan de voorkant een blauwe kinderwagen gedrukt met daaronder "broertje?" en aan de andere kant een roze kinderwagen met daaronder "zusje?" hahaha. vind ik wel erg leuk. misschien een idee voor andere nog? (de dochter is pas 14 maanden, dus die kan het nog niet echt anders zeggen he....)

die vriend weet ook dat wij bezig zijn, dus hij is er wel tactvol in om het zo maar te zeggen. maar hij is ook zo dol met die kleintjes en weet dat ik ook kindjes echt leuk vind, dus wou ie gewoon even kwijt. maar hij vraagt er eigenlijk nooit naar hoor. hij weet wel dat we het wel zeggen als het zover is. wel prettig.

nou JMV, hopelijk krijg jij wel een mooie test nog met 2 strepen! (en anders heeft die paragnost gelijk en wordt het in november jou ronde!!!!)
we hopen natuurlijk nu! spannend hoor!!!

Bloemetje: groot gelijk dat je medicijnen hebt gehaald. je hebt nu wel genoeg geduld gehad. hopelijk werkt het een beetje snel. En die muurstickers dus in 1 pakket... ik wil er eigenlijk meerdere, gewoon echt op de muur zelf. (schuin dak, dus op het rechte stukje eronder vind ik dat wel opfleuren.) dus dan hoef ik daar niet heen. Verder wil ik toch nog niks kopen aangezien het nog niet aan de orde is. (je weet maar nooit, misschien wil het echt wel niet of duurt het nog heel lang en dan heb ik er gewoon niets aan)
maar dan blijft het bij mijn originele idee denk ik. Alleen de contouren van de figuren schilderen en een paar schilderijtjes. wel rustig maar toch fleurig en aangekleed. bij hornbach hele leuke gezien van de baby-pooh's en eyoors enzo.... en een gezichtje op doek of op de muur schilderen. ach, ik heb nog minimaal 9 maanden om er over na te denken. misschien wel veel langer....

ik ben vanmiddag vanaf 16.30uur weer weg en zondagavond pas weer thuis..... dus ik spiek vanmiddag nog even en  daarna wordt het maandag weer!
liefs leeuwtje

Terug
Bovenaan