Leeuwtje,
Hoe ik dat doe, hahaha, wil je wel weten he meid.
Nou zal jou het geheim eens verklappen. Ik kopieer enkel het schema.
Klik op reageer en plak.
Klaar is Kees
Jvm,
Spannend, gevoel dat het eruit loopt maar er is niets? Spannend meid. Duimen draaien overuren hoor.
Mama 2006,
langere cyclus, jammer. Succes meid.
En ja, koorts moet vanzelf weer zakken, brr, merk wel dat ziek zijn meer engergie vreet dan wanneer ik niet zwanger was hoor.
Zo, ik schrok net. Buddy lag onder tafel. Ik was met wat bezig. Lag tegen verwarming aan, blijkbaar met een pootje eronder, ik denk dat hij sliep, hij draaide zich en zat klem, janken, echt van de pijn, je hoorde het zo. Krijg de tranen in mn ogen als ik het schrijf, dat gejank, ging door merg en been.
Ik moest hem eronderuit los halen, hij heeft vijf minuten stil op me schoot gelegen, bekomen van de schrik. En wou toen er nog niet af, heb hem lekker in zn bench gelegd, en ligt nu te slapen. Hoop dat hij er niet te veel pijn aan heeft.
Ben ook met wat leuks bezig, ben een boek aan het maken over mn zwangerschap. Met foto's van mn buik, echo foto's, felicitatiekaartjes. En ga ook foto's van kamertje enzo erin plakken, wanneer we aan het werk zijn enzo. Wil er graag mooie herrinering aan maken.
Zal ook nieuwe foto op hyves zetten van buik. Kijken of jullie vinden of hij in twee weken tijd dikker is geworden hihi.
Liefs