MEISTOPPERS deel 4!!!!

Kijk is meisje, hehe,
jij het schema ik haal de strepen weg.
wat een teamwork he.

hier gaat het weer minder, KOORTS. Aaaaaaaaaaaah.

Liefs

inderdaad teamwork, hahaha (maar hoe doe je dat nu dan?! of is dat het probleem/verschil omdat de een windows XP en de ander Vista heeft ofzo?
nou ja, het ziet er voor nu weer goed uit in ieder geval!
ga nu echt mijn tas inpakken, ben vanaf 16.00 uur weg. fijn weekend allemaal!!!!!
liefs leeuwtje

leeuwtje meid verdorie zeg van je rd's ik had het je zo gegund.
en jij hoort ook gewoon bij de meiden die er mee bezig zijn
ja de een doet het om de dag de ander wat minder vaak maar de wens is het zelfde
de een doet eisprong testen de ander niet maar we zijn allemaal met delfde wens bezig
dus leeuwtje ook jij hoort daar bij en gun het je dus ook heeeeeeeeeeel erg
en heeeell ergbedankt meid voor het maken van de schema nu is die weer lekker duidelijker.En hij ziet er ook wat rustiger uit vanplaats zoveel namen

bloemetje ook bedankt meid voor het goed maken van de schema
hebben jij en leeuwtje goed gedaan samen

hier nog steeds ongi gevoel en het gevoel alsof het er uit loopt
sorry maar zo voelt het maar er is nog niets te zien
maar denk dat het niet lang zal duren had ik nog een klein beetje hoop voor deze maand.Maar dat is nu helemaal verdwenen
en wat je zecht leeuwtje het gaat wel steeds dichterbij komen dat hij gelijk gaat krijgen maar ja misschien wals ik november ook wel gewoon voorbij en word het pas  in 2009 wie zal het zeggen we moeten afwachten helaas  

Oktober
leeftijd
ronde
hoeveelste kindje
datum

Wen84
24        
6
2
24

Mama2006
28
5
2
27

Breezergirl
23
5
1
31

November
leeftijd
ronde
hoeveelste kindje
NOD

MissDreamer
34
4
2
?

Leeuwtje
25
7
1
14-11

Wachtenden

21052007
25
1
2*
22-9?

Knorretje
27
5
1
10-10

wensvoordrie
30
1na mk
3
15-10?

an1974
34
5
2
15-10

J_M_V_20
22
5
2
18-10

Zwanger!!!!!
leeftijd
sinds
ronde
hoeveelste
kindje

uitgerekend
VK
Echo

Karin
29
1
2

9-2-2009
7/10
17/11

Vlinder
24
1
1

5-2-2009
2/7
1/7

Tijgetje
35
2
1

2-3-2009
4/7
4/7

Mooie dromen
31
1
1

5-3-2009
volgt
volgt

Schmetterling
23
2
3

8.3.2009
1/7
volgt

Jajo
29
1
2

6.3.2009
25/9
26/8

mama van marijn
36
2
3

27.3.2009
5/10
20wk

Julia
31
2
1

volgt
volgt
volgt

Bloemetje
23
4
1

17.04.2009
21/10
25/09

Joyce
25
3
1

volgt
volgt
volgt

Blondje83
25
4
1

juni
volgt
volgt

Even datum aangepast, heb weer een langere cyclus  ( 33 dagen ).

Leeuwtje wat weer balen van die ongi, bah !!!
Er zal toch wel een maand komen dat we allemaal zwanger zijn...
Veel plezier dit weekend.

Bloemetje wat vervelend koorts, gewoon lekker uitzieken en niks doen.
Beterschap .

Liefs Mama2006

Leeuwtje,
Hoe ik dat doe, hahaha, wil je wel weten he meid.
Nou zal jou het geheim eens verklappen. Ik kopieer enkel het schema.
Klik op reageer en plak.
Klaar is Kees :)

Jvm,
Spannend, gevoel dat het eruit loopt maar er is niets? Spannend meid. Duimen draaien overuren hoor.

Mama 2006,
langere cyclus, jammer. Succes meid.

En ja, koorts moet vanzelf weer zakken, brr, merk wel dat ziek zijn meer engergie vreet dan wanneer ik niet zwanger was hoor.

Zo, ik schrok net. Buddy lag onder tafel. Ik was met wat bezig. Lag tegen verwarming aan, blijkbaar met een pootje eronder, ik denk dat hij sliep, hij draaide zich en zat klem, janken, echt van de pijn, je hoorde het zo. Krijg de tranen in mn ogen als ik het schrijf, dat gejank, ging door merg en been.
Ik moest hem eronderuit los halen, hij heeft vijf minuten stil op me schoot gelegen, bekomen van de schrik. En wou toen er nog niet af, heb hem lekker in zn bench gelegd, en ligt nu te slapen. Hoop dat hij er niet te veel pijn aan heeft.

Ben ook met wat leuks   bezig, ben een boek aan het maken over mn zwangerschap. Met foto's van mn buik, echo foto's, felicitatiekaartjes. En ga ook foto's van kamertje enzo erin plakken, wanneer we aan het werk zijn enzo. Wil er graag mooie herrinering aan maken.
Zal ook nieuwe foto op hyves zetten van buik. Kijken of jullie vinden of hij in twee weken tijd dikker is geworden hihi.

Liefs

Hoi,

Balen leeuwtje!! Iedere maand weer die teleurstelling.. Succes met de volgende ronde!

Ik ben vandaag naar een winkel geweest met zwangerschapskleding. Met niks thuisgekomen. Nauwelijks kleding in maat M. En er komt niks nieuws meer bij.
Stom hoor.

Wil vanavond even naar de prenatal om te kijken of daar wat is. Heb volgende week een feestje.

Julia

He Leeuwtje, balen zeg, maar de komende maand moeten jullie gewoon 1 keer de natuur neppen hoor, hoop allen zwanger!

Julia, wij waren 560 euro kwijt voor de Quinny buzz met alles erbij en maxi cosi, we hebben deze bij de baby dump in roelofarendsveen gekocht. Overal afdingen, want anders verdienen ze teveel hoor! Box hebben we voor 35 euro van marktplaats.

Wat betreft kleding, ik heb maat s, en weet je smaak niet, maar, terwijl ik daar nooit kom, Miss Etam heeft leuke dingen, H&M is elke maand weer wat anders, ook mooie zwarte broeken soort van skinny. Daarnaast hebben ze bij Zara apart kleding. En mijn spijkerrok etc komen van C&A. Ik moet zeggen dat ik meestal in rokjes loop met trui of vestje of jurkjes en dat aardig hebben kunnen doorzetten. Daarnaast heb je op marktplaats ook nieuwe kleding met kaartje, ik had een rokje van noppies, met kaartje van 60 voor 11 euro.....en dan gewoon een maat 36 shirtje erop kopen! Succes!

Bloemetje, was je niet lekker las ik snel? Beterschap!

Het is echt herfst aan het worden he! Gisteren wel gewandeld maar warm was anders!

Nou, ik ga eten, lees later alles door!

Terug
Bovenaan