kakkie: wat ontzettend k*t zeg! huil maar flink uit hoor meid. neem de tijd voor je verdriet.
bah! Heel veel sterkte de komende tijd, want je zal inderdaad best diep gevallen zijn....
mamavanmarijn: stoere vent heb jij hoor! ik moet ook niets van naalden hebben, zeker niet als ze er iets in spuiten! en heb je nog stamppot op? en binnen gehouden?
bloemetje: Fijn dat je verwijzing hebt! wanneer kan je bij die andere cardioloog terecht? En vandaag niet meer zo misselijk als gisteren, of wordt het nu erger?
wensvoor3: spannend hoor, je oudste vandaag voor het eerst naar de basisschool! wat zijn ze toch snel groot he?! hou je het een beetje droog of is het toch wel moeilijk zo de eerste keer?
mama2006: goed aan het klussen?
nou meiden, na alle tegenslagen voor iedereen in september, hoop ik dat oktober nu een betere maand wordt. Vandaag beginnen we weer met nieuwe moed aan een nieuwe maand!
bah, zo is er niets aan. En dan ook nog van dat pokkeweer!
(en oktober is eigenlijk niet zo mijn maand, last van weerswisseling normaal, maar omdat ik dat ondertussen weet kan ik me er wel beter overheen zetten)
hoop alleen dat mijn ventje ook nog eens snapt dat een maand voor mij lang duurt. Ik baal echt zo erg, moet het toch even kwijt... maar na vorige week woensdag en vrijdag dus niet meer geklust. Ventje is "te moe"
verdorie, ik verwacht vandaag of morgen mijn ei!!!
hij moet vanavond maar even 10 minuten zin maken hoor! kan er zo boos om worden !!!(ja is eigenlijk ook niet eerlijk maar goed)
maar het is 10 minuten later slapen of 4 weken hebben gemist!
(is natuurlijk wel bot van mij, ik weet het, maar het waait er echt niet vanzelf in toch?)
zo, dat ben ik kwijt!
liefs leeuwtje