A
Anoniem
Guest
mama 2006 gelukkig wilt jou vrienlief ook nu deze maand er alles voor doen
en heeft dus vorige maand voor jou en leeuwtje niet goed uitgepakt met de mannen
nu lijkt het helemaal omgedraaid hihi.nou meid ik hoop zo dat het jullie maand gaat worden.dat meen ik echt uit de grond van mijn hart en dat geld ook voor leeuwtje
en de andere nog niet zwanger dames
leeuwtje is je eisprong nu al geweest dan dat je buik zo opgeblazen voelt
of moet die nu juist gaan komen.heb je daarom ook wel zo'n opgeblazen gevoel
ik weet het zelf niet want ik heb natuurlijk nooit mijn ei gevoelt ik deed het op de gok.
spannend meid echt super dat vriendlief zo wilt meewerken
vind ik echt heel fijn voor je
en ik begrijp ook heel goed dat iedere maand steeds zwaarder word
en steeds meer teleurstellender.ik hoop zo dat daar heel snel verandering in komt
en dat jullie snel positief testen
ik denk aan je meid en ben er voor je wil je ff je verhaal kwijt dat weet je wel he
bloemetje jeetje nu weet je dan eigelijk nog niets
moet je weer in de zenuwen zitten op de uitslag van de bloedtest
nou hoop dat het echt niets ernstigs is
succes
breezergirl wat grappig dat de kapper wat aan je haar ziet
en het klopt dat je nu al wat aan je haar kan merken
zo weet ik van mijn eerste dat mijn haar gewoon niet meer uitviel
en nu eigelijk wel meer dan normaal maar kan ook stress zijn spanning
en weet dat mijn zus ook al heel snel wat aan haar haar merkte toen was ze
5 weken zwanger en haar haarde een beetje als touw en werd sneller vet
dus ja idd kan je wat merken aan je haar wat spannend zeg
ik had zelf ook 3 weken geleden kwam ik een bekende tegen
die had ik al een tijdje niet gezien en ze vroeg hoe het ging met me dus ik zij goed
en ze vroeg gelijk ben je zwanger ik gelijk zou kunnen maar dat weet ik het nu nog niet.en zij ook misscien is het wel een goed voorteken dat je het zecht en denkt.en ja hoor ik was dus echt zwanger apart he dat ze het gewoon zo snel al aan je kunnen zien.ik kreeg van de week ook al te horen van iemand dat je nu al goed in mijn gezicht kon zien dat ik zwanger ben.ze vond dat ik een gavere huid had maar onder mijn huid wel eel rode vlekjes zitten.nou ik zie het niet hoor maar zij wel hihi
dus wie weet voor jou ook een goed voorteken
en hier voel ik me nog steeds goed echt nog steeds geen erge kwaaltjes alleen maar kleine dingetjes die wel opallen maar echt kwaaltje blijven hier nog weg.
en heeft dus vorige maand voor jou en leeuwtje niet goed uitgepakt met de mannen
nu lijkt het helemaal omgedraaid hihi.nou meid ik hoop zo dat het jullie maand gaat worden.dat meen ik echt uit de grond van mijn hart en dat geld ook voor leeuwtje
en de andere nog niet zwanger dames
leeuwtje is je eisprong nu al geweest dan dat je buik zo opgeblazen voelt
of moet die nu juist gaan komen.heb je daarom ook wel zo'n opgeblazen gevoel
ik weet het zelf niet want ik heb natuurlijk nooit mijn ei gevoelt ik deed het op de gok.
spannend meid echt super dat vriendlief zo wilt meewerken
vind ik echt heel fijn voor je
en ik begrijp ook heel goed dat iedere maand steeds zwaarder word
en steeds meer teleurstellender.ik hoop zo dat daar heel snel verandering in komt
en dat jullie snel positief testen
ik denk aan je meid en ben er voor je wil je ff je verhaal kwijt dat weet je wel he
bloemetje jeetje nu weet je dan eigelijk nog niets
moet je weer in de zenuwen zitten op de uitslag van de bloedtest
nou hoop dat het echt niets ernstigs is
succes
breezergirl wat grappig dat de kapper wat aan je haar ziet
en het klopt dat je nu al wat aan je haar kan merken
zo weet ik van mijn eerste dat mijn haar gewoon niet meer uitviel
en nu eigelijk wel meer dan normaal maar kan ook stress zijn spanning
en weet dat mijn zus ook al heel snel wat aan haar haar merkte toen was ze
5 weken zwanger en haar haarde een beetje als touw en werd sneller vet
dus ja idd kan je wat merken aan je haar wat spannend zeg
ik had zelf ook 3 weken geleden kwam ik een bekende tegen
die had ik al een tijdje niet gezien en ze vroeg hoe het ging met me dus ik zij goed
en ze vroeg gelijk ben je zwanger ik gelijk zou kunnen maar dat weet ik het nu nog niet.en zij ook misscien is het wel een goed voorteken dat je het zecht en denkt.en ja hoor ik was dus echt zwanger apart he dat ze het gewoon zo snel al aan je kunnen zien.ik kreeg van de week ook al te horen van iemand dat je nu al goed in mijn gezicht kon zien dat ik zwanger ben.ze vond dat ik een gavere huid had maar onder mijn huid wel eel rode vlekjes zitten.nou ik zie het niet hoor maar zij wel hihi
dus wie weet voor jou ook een goed voorteken
en hier voel ik me nog steeds goed echt nog steeds geen erge kwaaltjes alleen maar kleine dingetjes die wel opallen maar echt kwaaltje blijven hier nog weg.