MEISTOPPERS deel 4!!!!

mama 2006 gelukkig wilt jou vrienlief ook nu deze maand er alles voor doen
en heeft dus vorige maand voor jou en leeuwtje niet goed uitgepakt met de mannen
nu lijkt het helemaal omgedraaid hihi.nou meid ik hoop zo dat het jullie maand gaat worden.dat meen ik echt uit de grond van mijn hart en dat geld ook voor leeuwtje
en de andere nog niet zwanger dames

leeuwtje is je eisprong nu al geweest dan dat je buik zo opgeblazen voelt
of moet die nu juist gaan komen.heb je daarom ook wel zo'n opgeblazen gevoel
ik weet het zelf niet want ik heb natuurlijk nooit mijn ei gevoelt ik deed het op de gok.
spannend meid echt super dat vriendlief zo wilt meewerken
vind ik echt heel fijn voor je
en ik begrijp ook heel goed dat iedere maand steeds zwaarder word
en steeds meer teleurstellender.ik hoop zo dat daar heel snel verandering in komt
en dat jullie snel positief testen
ik denk aan je meid en ben er voor je wil je ff je verhaal kwijt dat weet je wel he

bloemetje jeetje nu weet je dan eigelijk nog niets
moet je weer in de zenuwen zitten op de uitslag van de bloedtest
nou hoop dat het echt niets ernstigs is
succes

breezergirl wat grappig dat de kapper wat aan je haar ziet
en het klopt dat je nu al wat aan je haar kan merken
zo weet ik van mijn eerste dat mijn haar gewoon niet meer uitviel
en nu eigelijk wel meer dan normaal maar kan ook stress zijn spanning
en weet dat mijn zus ook al heel snel wat aan haar haar merkte toen was ze
5 weken zwanger en haar haarde een beetje als touw en werd sneller vet
dus ja idd kan je wat merken aan je haar wat spannend zeg
ik had zelf ook 3 weken geleden kwam ik een bekende tegen
die had ik al een tijdje niet gezien en ze vroeg hoe het ging met me dus ik zij goed
en ze vroeg gelijk ben je zwanger ik gelijk zou kunnen maar dat weet ik het nu nog niet.en zij ook misscien is het wel een goed voorteken dat je het zecht en denkt.en ja hoor ik  was dus echt zwanger apart he dat ze het gewoon zo snel al aan je kunnen zien.ik kreeg van de week ook al te horen van iemand dat je nu al goed in mijn gezicht kon zien dat ik zwanger ben.ze vond dat ik een gavere huid had maar onder mijn huid wel eel rode vlekjes zitten.nou ik zie het niet hoor maar zij wel hihi
dus wie weet voor jou ook een goed voorteken

en hier voel ik me nog steeds goed echt nog steeds geen erge kwaaltjes alleen maar kleine dingetjes die wel opallen maar echt kwaaltje blijven hier nog weg.

Oktober
leeftijd
ronde
hoeveelste kindje
datum

Wen84
24        
6
2
24

Breezergirl
23
5
1
31

November
leeftijd
ronde
hoeveelste kindje
NOD

MissDreamer
an1974        
34
34
4
6
2
2
?
12

Leeuwtje
25
7
1
14

Wensvoordrie
30
2 (+3)
3
21

Mama2006
28
6
2
25

Wachtenden

Knorretje
27
5
1
10-10

Zwanger!!!!!
leeftijd
sinds
ronde
hoeveelste
kindje

uitgerekend
VK
Echo

Karin
29
1
2

9-2-2009
7/10
17/11

Vlinder
24
1
1

5-2-2009
2/7
1/7

Tijgetje
35
2
1

2-3-2009
4/7
4/7

Mooie dromen
31
1
1

5-3-2009
volgt
volgt

Schmetterling
23
2
3

8.3.2009
1/7
volgt

Jajo
29
1
2

6.3.2009
25/9
26/8

mama van marijn
36
2
3

27.3.2009
5/10
20wk

Julia
31
2
1

volgt
volgt
volgt

Bloemetje
23
4
1

17.04.2009
21/10
25/09

Joyce
25
3
1

volgt
volgt
volgt

Blondje83
25
4
1

10/17 juni
5-11
volgt

21052007
25
1
2*

27 juni
volgt
volgt

J_M_V_20
23
5
2

27 juni        
17/11
17/11

Hallo allemaal, heb eerst maar eens even het lijstje aangepast. Ik zit allang niet meer op het wachtbankje maar het lukte toen niet om de lijst opnieuw neer te zetten. Ik zit volop in de klusperiode. WE zijn net terug uit turkije dus hebben weer energie opgedaan. Hopelijk zijn we snel zwanger moet wel zeggen dat ik het moeilijk begin te vinden hier, met zoveel zwangeren. Ben bang dat ik dadelijk de enige ben die niet zwanger is.
Nou meiden ik ga mn dochter op bed leggen.
Tot snel weer
Groetjes ANnet

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

Oktober
leeftijd
ronde
hoeveelste kindje
datum

Wen84
24        
6
2
24

Breezergirl
23
5
1
31

November
leeftijd
ronde
hoeveelste kindje
NOD

MissDreamer  
34

4

2

?

An1974
34
6
2
12

Leeuwtje
25
7
1
14

Wensvoordrie
30
2 (+3)
3
21

Mama2006
28
6
2
25

Wachtenden

Knorretje
27
5
1
10-10

Zwanger!!!!!
leeftijd
sinds
ronde
hoeveelste
kindje

uitgerekend
VK
Echo

Karin
29
1
2

9-2-2009
7/10
17/11

Vlinder
24
1
1

5-2-2009
2/7
1/7

Tijgetje
35
2
1

2-3-2009
4/7
4/7

Mooie dromen
31
1
1

5-3-2009
volgt
volgt

Schmetterling
23
2
3

8.3.2009
1/7
volgt

Jajo
29
1
2

6.3.2009
25/9
26/8

mama van marijn
36
2
3

27.3.2009
5/10
20wk

Julia
31
2
1

volgt
volgt
volgt

Bloemetje
23
4
1

17.04.2009
21/10
25/09

Joyce
25
3
1

volgt
volgt
volgt

Blondje83
25
4
1

10/17 juni
5-11
volgt

21052007
25
1
2*

27 juni
volgt
volgt

J_M_V_20
23
5
2

27 juni        
17/11
17/11

Hey meiden
Bloemetje ik vind het echt niet erg dat jullie ( zwangeren ) hier schrijven, ik vind het alleen maar leuk !!!
Ik weet dat ik ooit ook zo ver zal zijn.

An volgens mij hebben de meeste meiden die angst.
 Ik heb ook wel eens die angst dat iedereen zwanger is behalve ik.
Maar nu denk ik bij mezelf, het maakt me niet uit als iedereen zwanger is voor mij, als ik maar nog 1x zwanger mag worden en wij een 2e kindje krijgen en  onze dochter een br of een zs.
Ook al duurt het 2 jaar ( liever niet natuurlijk).

Liefs Mama2006

hee lieve allemaal,

even snel een berichtje van mij. Ik begrijp de wachtenden en de klussers heel goed, dat je na een x aantal rondes teleurgesteld raakt. Maar ik weet zeker dat het een keer gaat lukken, dus hou allemaal hoop! en er zijn veel meiden die meeduimen voor jullie allemaal.

Nou ik zit in de lappenmand. Heb griep. Dacht eerst dat het spugen gewoon weer terug was, maar ik had er ook koorts en spierpijn bij, dus het moet wel griep zijn. Bluuuh!   Heb net lekker 2 goede weken achter de rug, lig ik weer spugend in bed. Nou klinkt bekend toch? Ben dus matig blij momenteel.
maar goed. één heel klein voordeel, ik ben nog geen gram aangekomen deze zwangerschap en ben toch al 19 weken nu. Nou ja, ik zal nog wel een inhaalslag maken, want bij mijn jongens was ik respectievelijk 17 en 23 kilo aangekomen .... AAARGGGHHH... ja het moet er ook weer af. Maar dat zal me nu een zorg wezen. Ik wil eerst weer uit de lappenmand en me lekker voelen.

fijne avond allemaal en tot snel schrijfs
mama van marijn

Julia, fijn dat alles goed gaat, doe rustig aan!

Fijn mama van marijn dat de misselijkheid aan het minderen is, mocht ook wel, straks genieten met de feestdagen! Jeminee geen gram aangekomen???

JMV, hoe gaat het?

Breezergirl, jeetje, nou een kapper zal toch wel vaker het gezien hebben als ze dat zeggen! Ik heb er niks van gehoord, maar mijn haar is ook niet anders dan anders. Ben benieuwd of je er wat over terug kan vinden.

Leeuwtje hoe is het met jou?

Mama2006, sterkte en moed houden hoor! We denken aan je, en de eerste zonnestralen hier komen jou kant op!

Hier alles goed. De verloskundige was zeer verbaasd want terwijl ik daar lag bewoog mijn buik heen en weer, gaat de hele dag door, ze moest er erg om lachen. Vandaag gebeld door de internist en ik maak geen antistoffen aan dus mag bij VK blijven, In week 28 nog wel extra  test, en moet ook op suiker testen. Ik hou geen bloed meer over!!

Het weekeinde mijn vriend zijn verjaardag gevierd, leuk maar toch wordt het iets vermoeiender. Morgen normaal vrij nu cursus dus ik ga nog even relaxen.

Fijne avond allemaal en voor de klussers: extra veel sterkte!

bloemetje: en?al de uitslag? of wanneer moet je bloed prikken en wanneer uitslag?

JMV: bij mij had in juli de man van een collega ook al aan mijn collega gevraagd of ik toevallig zwanger ben...die collega weet al wel vanaf het begin dat ik bezig ben maar heeft niets tegen d'r man gezegd en dus ook geantwoord dat ze dat dan wel hoort...
hihihi. dus of je kan aan mij zien dat ik de pil niet meer slik, of het was toen idd een heel vroege MK (zoals ik toen ook echt dacht). Maar toch wel grappig dat andere nu ineens op je letten al weten ze van niks.
en vriend zou meer meewerken ja. maar boehoe ik heb er nu al geen enkel vertrouwen meer in. zaterdag en zondag geklust.....misschien gisteren of vandaag al mijn ei, maar kan ook best pas vrijdag wezen, dan weet ik pas achteraf (dat het slijm ophoud en het gerommel)
nu zouden we dus vandaag ook klussen en donderdag weer en eventueel morgen ook....
nou, we moesten nog boodschappen doen dus dat net gezellig samen gedaan....belde er een vriend op dat ie echt even bij wilde kleten enzo (die is alleen en moet even z'n verhaal kwijt)
zegt ie eerst da's goed, kom eraan. als ik dan dus vervolgens minder enthousiast reageer omdat ie dan straks weer pas laat thuiskomt en ik om 6.45 uur moet beginnen met werken morgen........zegt ie, oke, dan blijf ik wel bij jou!
hij is nu dus toch weg want ik wil niet dat ie alleen voor mij thuisblijft, dan komt er van klussen ook niks terecht hoor en ik ben ook niet zo. wil dat hij daar op zich wel vrij in is. maar dat klussen kan ik dus vergeten! hij is namelijk pas net weg. (hebben nog even vluggertje tussendoor overwogen maar hij maakte geen enkele aanstalte meer en dat hoef ik dan ook niet te proberen want dat wordt 'm dan toch niet....)
dus nou zie ik het gelijk al helemaal niet meer zitten enzo. ben weer helemaal verdrietig en teleurgesteld. we willen toch samen een kindje!!! Nou, meneer heeft kennelijk nog niet perse haast. En ik heb al 4 jaar op hem gewacht! wilde zelf allang!
en ik had gisteren ineens 1 of 2xslijm. vandaag 2x, waarvan 1x heel veel en zie morgen wel weer. het is nog niet echt constant dat het vloeit dus hopelijk nu dus mijn ei nog niet......maar het rommelt ook dus is echt moeilijk te zeggen zoals ik al zei.

an: balen dat jij ook nog een ronde door moet! en je blijft echt niet alleen over hoor! je hebt al een bewijsje rondlopen dat het toch wel moet lukken! dat is voor verschillende (zoals mij) ook nog maar afwachten. Maar ja, maakt het voor jou nu niet minder moeilijk! Maar ik heb er voor iedereen hier alle vertrouwen in hoor!
en je bent net zolang bezig natuurlijk  en in ronde 6. en dat is al weer heel lang voor je gevoel en hoop dus dat je mij niet inhaalt. dat hoop ik voor iedereen hier!!!! Mijn cyclus was gewoon al meteen redelijk constant, gewoon 28 dagen ongeveer. hooguit een dag verschil ofzo, dus dan gaan de rondes ook wel snel.
nou meid, hopelijk heeft je vriend/man de zon goed zijn werk laten doen en wordt dit een hele vruchtbare maand voor jullie!!!

en zoals mama2006 al zegt: ook bij mij wordt de angst alleen over te blijven met de ronde kleiner. ik kom vast ook wel aan de beurt. liefst zo snel mogelijk natuurlijk, maar ons cluppie is ook wel extreem snel zwanger gemiddeld. dat zie ik nu ook echt wel in. alleen maar mooi natuurlijk en hopelijk gaat dat zo door maar toch is dat bijna verbazingwekkend.

en stelletje zwangeren meiden, lekker blijven schrijven, anders wordt het mij hier veel te stil! ik vind namelijk jullie allemaal toppers en leef met iedereen mee. wil dan ook graag van iedereen op de hoogte blijven, zwanger of niet!

mamavanmarijn: nou, het wordt je wel gegund zeg, bah!! beterschap hoor! en inderdaad, wat er niet aankomt, hoeft er ook niet af. dus zolang je kleintje goed blijft groeien...... maarja, je hebt ook nog wel ruimschoots de tijd dat te compenseren dus wie weet moet je straks toch nog wel een beetje oppassen....maar eerst inderdaad maar weer opknappen!!! dikke knuffel hoor!

mooiedromen: hihi, ik zie het al helemaal voor me, zo'n bewegende buik, hahaha. en dat je nu wat sneller moe bent is toch eigenlijk ook wel logisch he. en geen antistoffen, wat een geweldig nieuws!
nou, dat jou zwangerschap zo lekker loopt is toch alleen maar heerlijk! lekker van genieten hoor. maar ook gewoon op tijd je rust nemen he, want het moet natuurlijk wel zo goed blijven gaan.

owja, als er ondertussen nog iemand zich wil aanmelden voor de hyves, dat kan: kletsdames.hyves.nl
is een privehyves, dus ziet niemand in jou hyves, is volledig afgeschermd (wel zo fijn voor nog klussers) en er zijn ondertussen ook een aantal meiden die alleen daar nog kletsen en er staan leuke foto's en dingen op dus.....
je kunt het na aanmelden en acceptatie van JMV terugvinden in je eigen profiel in kopje "hyves".
ik zou het leuk vinden als daar nog een paar meiden bij komen!

liefs leeuwtje

mama van marijn wat balen zeg dat je nu een griepje te pakken heb
weer ziek en misselijk jeetje mina
succes meid en heeeeeel veel beterschap

mooiedromen het gaat goed hier gelukkig
ik voel me ook nog steeds goed heb niet te klagen
moeders voor moeders komen morgen langs ze hadden vanavond gebeld
dus ben benieuwd spannend hoor of hun test ook positief geeft
maar zal vast wel heb er nu al drie achter de rug omdat ik die nog in de la had liggen
en alle drie echt positief dus het kan bijna niet anders zijn

leeuwtje jeetje gaat vriendlief weer weg in een belangrijk moment voor je
hoop zo dat hij of gewoon vroeg thuis is dat het als nog kan
en anders hopen maar dat hij morgen wel tijd heeft en dat de zaatjes van zondag misschien wel wonderen doen ik hoop het zo voor je meid
en ik vind ook dat het wel gezellig zal zijn als er meer meiden toch gezellig op hyves komen

ik ben vandaag begonnen aan de babykamer te verfen het word hemelsblauw
en ik wil er allemaal viguurtjes van sesamstraat op gaan schilderen met kinderliedjes erbij gaan schrijven.maar daar gaat zo veel werk inzitten dat ik nu al begonnen ben nu ik nog fit ben en het gewoon nog kan doen.als ik de kamer af heb zet ik het ff op hyves kunnen jullie zien hoe ik het bedoel maar duurt wel ff hoor voordat het af is
en natuurlijk komt er regelmatig wat buikfoto's van mij op hyves

zo ga ff lekker naar mijn bedje
slaap lekker meiden

Hoi,

Zo meiden, weer hoop geschreven hier, hihi.

Jvm,
hoe gaat het met jou vandaag? Alles goed?

An,
Veel plezier met klussen, en succes meid.
Fijne vakantie gehad?

Mama 2006,
Fijn dat het je niet erg vind, maar soms vind ik het vervelend om mn verhalen neer te zetten, terwijl jullie zoveel moeite ervoor moeten doen.

Mama van Marijn,
Balen, nu weer ziek, grrrr, ze moeten jou ook wel hebben he.
Beterschap.

Mooie dromen,
Wat fijn, hehe, je buik gaan bewegen bij de verloskundige, grappig hehe.
Ook zoveel bloed prikken, ik ook, gister en vandaag. brrr.
Gister voor duizeligheid, vandaag bij bezoek aan cardioloog.

Hier gaat het redelijk, nog wel af en toe duizelig hoor. Maar ja, niet veel aan te doen, enkel bloedonderzoek afwachten.

Leeuwtje,
Voor de uitslag ga ik vrijdag keer bellen, of maandag.

Vandaag ook bij andere cardioloog geweest. Omdat ik met de vorige geen goede ervaring had, en zijn tegenstrijdige verhalen niet echt waardeer.
Deze cardioloog zei dat het helemaal geen kwaad kan, enkel dat ik in ziekenhuis moet bevallen en baby in de gaten moet worden gehouden, het leverde verder helemaal geen problemen op.
De vorige arts deed elke keer overkomen dat ik me maar aanstelde, en niet probeerde zonder medicatie. Maar uit ervaringen van andere mensen die ik ken die daar gaan, blijkt dat hij dat bij meerdere mensen doet.
Deze arts zei, ik kan zien aan je hartfilmpje, dat je hier echt wel last van hebt. En dat je je medicatie ook nodig hebt.
Mag nu bij hem onder controle blijven. 3 december moet ik weer terug, dan ben ik ongeveer 22 weken, en dan wil hij me weer zien om te kijken hoe het dan met me gaat.
Heb trouwens blauwe plekken op linker en rechter arm, hehe, gister van het te erg aanspannen van dat bandje voor bloed te prikken denk ik, bovenarm blauw.
En andere van vandaag, die vrouw smeet dat ding me arm in, deed zo zeer. Brr, en normaal vind ik prikken echt niet erg.

Zo, verhaal geworden, maar dan weten jullie dit ook weer.

Liefs

Terug
Bovenaan