MEISTOPPERS deel 4!!!!

zo, ben ik weer effe heeeeeeeel snel. moet voor half 5 nog stofzuigen en 4 toeren was vouwen...
ben al naar de kapper geweest, boodschappen voor komende week gedaan (doe dat maar 1x per week), eten staat klaar, 4 wasjes gedraait tussendoor, laatste zit nu in de droger. dus zo nog even stofzuigen en dan kan het wel weer.
duidelijk dat ik eens een dagje vrij ben ;) dat ben ik haast nooit.
Wij hebben besloten morgen pas naar mijn schoonmoeder te gaan. het is er vandaag al zo druk en vriend moet vandaag nog gewoon werken. Morgen ga ik met collega's naar kindvak (vakbeurs) en dan ga ik dus vanuit daar naar schoonmoeder (met trein). mijn vriend rijd daar morgenochtend alvast heen.
met het gezin gaan we dan morgenavond naar de kerk en vervolgens thuis wat eten met z'n allen. ben dus morgen om 6.00uur de deur uit (tja, krijg je als je vanuit groningen de trein moet hebben naar den bosch) en zondagavond thius. weet nog niet hoe laat, zie wel.
maandagochtend weer naar een bijeenkomst voor mijn werk, dus lekker druk. hopelijk gaat de tijd dan ook een beetje snel. want de dag ging vandaag wel vlug maar als ik alleen thuis ben loop ik toch de hele tijd te piekeren en in spanning....
en nee, ik heb niet getest. volgende week donderdag, vrijdag of zaterdag maar eens......als het dan nog nodig is.
dus ben van het weekend niet meer hier helaas......heb ook niet tijd om nu uitgebreid op iedereen te reageren dus sorry als ik iemand vergeten ben. ik leef echt met iedereen mee hoor en heb alles gelezen!

wensvoor3: leuk weer eens van je te horen. als het bij jou de andere 2x ook wat langer heeft geduurt kan ik me best voorstellen dat je het soms lastig vind hier. maar ik gun het je nu echt hoor. jij hebt al zoveel geduld gehad!
en dat gepland klussen houd je idd niet eindeloos vol. gelukkig zit het dus wel goed bij jullie. geniet van je knullen!

bloemetje: wil je het nu wel eens rustig aan gaan doen jij!!!!! je bent zo lief om op iedereen hier te reageren, maar pas goed op jezelf hoor meid! je doet al snel te veel nu! en wanneer kan je bij fysio terecht?
en een dubbele dag zou niet fijn zijn vandaag nee.
en buddy, die wil dus gewoon dat je komt spelen! hij snapt er waarschijnlijk maar niks van. je bent wel thuis en kan niks met hem doen. nou, geef hem dan maar extra dikke knuffel hoor!

jmv: je voelt je nu dus echt echt zwanger, met die kwaaltjes, hihihi. hopelijk blijft het gelijk hierbij. en ja, wachten duurt lang.....ik weet het...... 13/14 november lijkt nu zelfs een eeuwigheid weg........succes meid, ik denk aan je!

karin: dus jij voelde ook al "iets" met 3 weken? nou, hopelijk lijkt mijn eventuele zwangerschap toch niet op die van jou! echt meid, hoop echt dat jij nog de tijd en ruimte krijgt om te genieten! zo'n zwangerschap wens je niemand toe....
en dat het nog vaak fout gaat in week 3/4, tja ik weet het..... daarom vind ik het ook zo spannend!
en van dat trouwen weet ik hoor. je hebt helemaal gelijk. mij maakt het ook niet uit wat een ander kiest en mij maakt het op dit moment zelfs niet uit of ik wel of niet zo trouwen (ooit). we waren er al wel uit dat dat dan pas zou zijn als we zelf de bruidskindjes hebben.
dus wie weet veranderen we ooit van mening. maar nu gaan we toch voor al die losse formaliteitjes.
enne, flinke beer dus, waarschijnlijk nummer 2 ook?! fijn dat ze het in de gaten houden.

mamavanmarijn: als je nog meer wilt poetsen mail ik m'n adres wel, hahahaha. nee, je moet echt ook je rust nemen en genieten hoor. van je zwangerschap en van je mannen. je bent eindelijk weer wat fitter! en dat 's ochtends. tja, niet lekker, maar gelukkig wel dragelijk (lijkt me).

mooiedromen: wat heerlijk dat je zo kan genieten van alles zeg! ik gun iedereen wel zo'n zwangerschap! Ik ben ook stiekem wel benieuwd naar de babykamer, hihi. je mag altijd wat foto's op hyves zetten als je wilt hoor! (kletsdames.hyves.nl)

nou, ik ga snel verder, want haal het denk ik allemaal al niet meer.......
Fijn weekend allemaal! klussers veel plezier en suc6! zwangeren genieten!
liefs leeuwtje

November
leeftijd
ronde
hoeveelste kindje
NOD

MissDreamer
34
4
2
?

Leeuwtje
25
7
1
13            

Wensvoordrie
30
2 (+3)
3
21

Mama2006
28
6
2
25

December
Leeftijd
Ronde
hoeveelste kindje
NOD

(hopelijk niemand)

Wachtenden

an1974
34
5
2
15-10

Wen84
24
6
2
24-10

Breezergirl
23
5
1
31-10

Zwanger!!!!!
leeftijd
sinds
ronde
hoeveelste
kindje

uitgerekend
VK
Echo

Karin
29
1
2

9-2-2009
7/10
17/11

Vlinder
24
1
1

5-2-2009
2/7
1/7

Tijgetje
35
2
1

2-3-2009
4/7
4/7

Mooie dromen
31
1
1

5-3-2009
volgt
volgt

mama van marijn
36
2
3

27.3.2009
2/12
11/11

Julia
31
2
1

volgt
volgt
volgt

Bloemetje
23
4
1

17.04.2009
21/10
25/09

Blondje83
25
4
1

10/17 juni
5-11
volgt

21052007
25
1
2*

27 juni
volgt
volgt

J_M_V_20
23
5
2

27 juni        
17/11
17/11

an, blondje en missdreamer laat ik nog maar even staan. van breezergirl weet ik ook niet goed meer hoe lang we er niets meer van gehoord hebben. de meiden die er af zijn hebben we langer dan een maadn niet gehoord. vlinder en tijgetje zitten ook op hyves dus heb ik er wel op gelaten. die zullen we daar over een paar weken vragen wat ze willen (vlinder is nu op huwelijksreis)

als iemand eraf is en er weer op wil moeten ze dat gewoon weer doen hoor!

nou nog even dan...kan jullie gewoon niet missen he!
mijn avond is "iets" anders gelopen dan gepland.......

ik wilde hutspot (peeënstamp) maken en aangezien er iemand mee bleef eten had ik een grote pan nodig.... aangezien ik alleen een basissetje heb maar wel een snelkookpan heb ik die maar weer eens tevoorschijn getoverd. De stamp had lang genoeg staan koken / stomen en ik had de druk eraf gehaald.
toen draaide ik de deksel dus open............en kreeg de hele lading over me heen!
dus ik snel de douche in (die gelukkig ook beneden is), onderweg nog snel al mijn kleren uitgetrokken, mijn vriend mijn schoenen uit laten doen.....en toch minimaal wel 15 of 20 minuten staan koelen.
ik dacht eerst dat het wel mee viel, alleen 1e graads brandwonden. tijdens het koelen begon mijn huid op de bovenkant van mijn borsten los te laten en in mijn lies ook...
mijn vriend dus onmiddelijk de huisartsenpost gebeld en ik moets meteen komen (aangezien ik toch al meer dan 10 minuten gekoeld had)
Ik heb een 1e graads brandwond op mijn rechterbovenbeen (hele bovenvlak) welke ver is weggetrokken door het koelen, voel dit ook bijna niet meer
3x 2e graads brandwonden, op mijn rechterborst, mijn linker duim/pols en in mijn rechterlies.
en 1x 3e graads brandwond, op mijn linkerborst.....
ik heb zalf meegekregen en steriele gaasjes en tape daarvoor, mag pijnstillers (maar uiteraard geen ibuprofen omdat ik niet weet of ik zwanger ben) en moet maandag op controle bij de huisarts. dit omdat het risico op infecties vrij groot kan zijn als die wonden open blijven.

als iemand aan mijn vraagt of het pijn doet dan kan ik alleen maar zeggen dat het gaat. tuurlijk doet het pijn, het voelt nog branderig aan. maar ik ben vooral heel blij dat mij tepels en buik niet geraakt zijn en het relatief allemaal nog meevalt. verder heb ik ook wel een hoge pijngrens. ik vind dit nu wel dragelijk. ik zie meer op tegen de jeuk die straks tijdens het genezen zal ontstaan.......
 en om het nog even compleet te maken heeft mijn vriend net alsnog de stamp gepureerd (die was nog steeds warm!) maar is 'm wel vergeten af te gieten......hahaha
wordtel/aardappelsoep dus. dus hij is maar even friet halen.........
tja, soms lopen dingen anders dan gepland, en eerlijk gezegd klinkt het verhaal zo heel erg, terwijl ik vooral geschrokken ben. hoe kon ik nu zo stom zijn blijf ik mezelf afvragen. het stond zelfs in de gebruiksaanwijzing dat ik daar voor op moest passen. maar ja, daar begreep ik ook uit dat de druk binnen enkele seconden / minuten afgenomen zou zijn en ik had echt al even gewacht. zo snel was die SNELkookpan dus kennelijk niet......denk ook niet dat ik 'm nu snel weer durf te gebruiken. alleen zonder de deksel.

nou meiden, zijn jullie weer op de hoogte. ik hoop gewoon nog steeds vooral zwanger te zijn! de rest geneest wel.
liefs leeuwtje

Hoi

Leeuwtje dat is schrikken zeg !!!!
Wat een geluk dat je douche beneden zit zeg.
Meid je hebt wel veel pech gehad vanavond, gelukkig dat jullie zo snel hebben gehandeld.
Ik hoop ook echt dat jij deze maand zwanger bent, je verdiend het echt !!
Meid doe rustig aan en ik hoop dat je niet te veel last hebt van je brandwonden !!

Liefs Mama2006

Leeuwtje,

Meid, wat doe je me schrikken.
Gaat het meis, doe je wel voorzichtig? Is het wel handig weekend weg te gaan?
Let goed op jezelf he, en laat je vriend je goed verzorgen.
Beterschap meid.
En rustig aan he!

x

mama2006 en bloemetje, jullie zijn snel zeg! superlief!
of ik veel last krijg van de wonden moet natuurlijk nog blijken. daar zal ik vanacht vast achter komen.....
en ik ga gewoon weg hoor van t weekend....het zit nergen op gevrichten ofzo. hooguit mijn duim/pols is lastig, maar daar heb ik nu een vingerloos handschoentje over dat scheelt. en de pijn zal thui nie minder zijn dan elders dus....

spreek jullie maandag weer.
liefs

leeuwtje
meid auw auw auw meid ik voel met je mee
gelukkig heb je snel kunnen koelen dat je het in beperking kon houden
heel veel beterschap en hoop dat je volgende week meer geluk heb
dat geneest de pijn weer een beetje
en lekker dan zeg ook over je borsten gaan ze misschien wel groeien deze maand en dan de brandwonden erop met de jeuk erbij nou meid heb echt met je te doen
sterkte
en fijn weekend mocht je nog gaan

bloemetje wat een boef van een buddy zeg maar ook wel weer een schatje
met zijn bal zuper leuk.ook jij veel beterschap en sterkte

mama 2006 hoe gaat het bij jou?
ik wel namelijk wel ff benieuwd naar je gaat voor jou natuurlijk ook spannend worden

karin

jeetje jouw misselijk gaat ook niet weg he
wensen we zo veel goeds voor je en duimen heel hart en dan helemaal geen resultaat
en nu ook zoveel pijn in je buik
is het nu een stukje gezakt misschien zijn het ook wel harde buiken zat ik zo aan te denken of oefen weeen want je bent naturlijk al best ver in je zwangerschap
hoop dat het gelukt is met je mannetje alleen
en ik mag 17 november voor mijn echo

Terug
Bovenaan