A
Anoniem
Guest
zo, ben ik weer effe heeeeeeeel snel. moet voor half 5 nog stofzuigen en 4 toeren was vouwen...
ben al naar de kapper geweest, boodschappen voor komende week gedaan (doe dat maar 1x per week), eten staat klaar, 4 wasjes gedraait tussendoor, laatste zit nu in de droger. dus zo nog even stofzuigen en dan kan het wel weer.
duidelijk dat ik eens een dagje vrij ben
Wij hebben besloten morgen pas naar mijn schoonmoeder te gaan. het is er vandaag al zo druk en vriend moet vandaag nog gewoon werken. Morgen ga ik met collega's naar kindvak (vakbeurs) en dan ga ik dus vanuit daar naar schoonmoeder (met trein). mijn vriend rijd daar morgenochtend alvast heen.
met het gezin gaan we dan morgenavond naar de kerk en vervolgens thuis wat eten met z'n allen. ben dus morgen om 6.00uur de deur uit (tja, krijg je als je vanuit groningen de trein moet hebben naar den bosch) en zondagavond thius. weet nog niet hoe laat, zie wel.
maandagochtend weer naar een bijeenkomst voor mijn werk, dus lekker druk. hopelijk gaat de tijd dan ook een beetje snel. want de dag ging vandaag wel vlug maar als ik alleen thuis ben loop ik toch de hele tijd te piekeren en in spanning....
en nee, ik heb niet getest. volgende week donderdag, vrijdag of zaterdag maar eens......als het dan nog nodig is.
dus ben van het weekend niet meer hier helaas......heb ook niet tijd om nu uitgebreid op iedereen te reageren dus sorry als ik iemand vergeten ben. ik leef echt met iedereen mee hoor en heb alles gelezen!
wensvoor3: leuk weer eens van je te horen. als het bij jou de andere 2x ook wat langer heeft geduurt kan ik me best voorstellen dat je het soms lastig vind hier. maar ik gun het je nu echt hoor. jij hebt al zoveel geduld gehad!
en dat gepland klussen houd je idd niet eindeloos vol. gelukkig zit het dus wel goed bij jullie. geniet van je knullen!
bloemetje: wil je het nu wel eens rustig aan gaan doen jij!!!!! je bent zo lief om op iedereen hier te reageren, maar pas goed op jezelf hoor meid! je doet al snel te veel nu! en wanneer kan je bij fysio terecht?
en een dubbele dag zou niet fijn zijn vandaag nee.
en buddy, die wil dus gewoon dat je komt spelen! hij snapt er waarschijnlijk maar niks van. je bent wel thuis en kan niks met hem doen. nou, geef hem dan maar extra dikke knuffel hoor!
jmv: je voelt je nu dus echt echt zwanger, met die kwaaltjes, hihihi. hopelijk blijft het gelijk hierbij. en ja, wachten duurt lang.....ik weet het...... 13/14 november lijkt nu zelfs een eeuwigheid weg........succes meid, ik denk aan je!
karin: dus jij voelde ook al "iets" met 3 weken? nou, hopelijk lijkt mijn eventuele zwangerschap toch niet op die van jou! echt meid, hoop echt dat jij nog de tijd en ruimte krijgt om te genieten! zo'n zwangerschap wens je niemand toe....
en dat het nog vaak fout gaat in week 3/4, tja ik weet het..... daarom vind ik het ook zo spannend!
en van dat trouwen weet ik hoor. je hebt helemaal gelijk. mij maakt het ook niet uit wat een ander kiest en mij maakt het op dit moment zelfs niet uit of ik wel of niet zo trouwen (ooit). we waren er al wel uit dat dat dan pas zou zijn als we zelf de bruidskindjes hebben.
dus wie weet veranderen we ooit van mening. maar nu gaan we toch voor al die losse formaliteitjes.
enne, flinke beer dus, waarschijnlijk nummer 2 ook?! fijn dat ze het in de gaten houden.
mamavanmarijn: als je nog meer wilt poetsen mail ik m'n adres wel, hahahaha. nee, je moet echt ook je rust nemen en genieten hoor. van je zwangerschap en van je mannen. je bent eindelijk weer wat fitter! en dat 's ochtends. tja, niet lekker, maar gelukkig wel dragelijk (lijkt me).
mooiedromen: wat heerlijk dat je zo kan genieten van alles zeg! ik gun iedereen wel zo'n zwangerschap! Ik ben ook stiekem wel benieuwd naar de babykamer, hihi. je mag altijd wat foto's op hyves zetten als je wilt hoor! (kletsdames.hyves.nl)
nou, ik ga snel verder, want haal het denk ik allemaal al niet meer.......
Fijn weekend allemaal! klussers veel plezier en suc6! zwangeren genieten!
liefs leeuwtje