hey meiden,
zal eerst even zeggen hoe het met mij gaat. daarna reageer ik nog even op iedereen, maar anders wordt het weer zo'n lap tekst in 1 berichtje, hahaha.
nou, wat ik al zei, ik heb nog steeds "zware" borsten. Ook af en toe steekjes. soms zijn ze even ook echt pijnlijk maar gelukkig niet constant. mijn vriend zei gisteren ineens, goh, het lijkt haast wel of ze met de dag groter worden.....
tja, en bedankt he, daar zat ik nu precies op te wachten.......
dinsdagavond had ik een paar chocolaatjes gehad. er was ook visite en heel de avond dus niet echt lekker bankgehangen. maandag ook al niet. tja, normaal doe ik dat toch wel paar keer in de week en nu de hele week nog niet. ben dus best wel heel erg moe.......
toen dinsdag die visite weg was pakte ik snel nog een chocolaatje (je kent dat wel als je aan het opruimen bent) en ik moest er spontaan van overgeven! zomaar ineens, ik was niet misselijk of beroerd gewoon helemaal niets! ja, daarna dus wel, want voelde alsof er allemaal maagzuur op kwam en dat was dus niet lekker.... dus snel paar rennies.....en me verder in kunnen houden.
sinsdien dus wel zo'n brok in m'n keel. ik dacht eerst nog zou ik nu weer buikgriep krijgen? want ik heb dat wel net gehad maar ja ik werk ook op een kinderdagverblijf dus dat kan altijd. maar verder dus helemaal niet meer doorgezet, alleen echt die brok in mijn keel, een beetje zeurderig misselijk de hele tijd. maar kan nog wel redelijk gewoon eten (al kan ik nu even minder op voor mijn gevoel). en daarnaast steekjes in mijn buik. maar ja, met een buikgriepje dat niet doorzet kan dat natuurlijk toch wel. (Maar waar komen die zere, zware borsten dan van?)
mijn vriend gelijk dinsdagavond (die mij op de wc had horen overgeven): gefeliciteerd he! je wordt mama! dus ik gelijk. ho wacht even, daar kan dat nog helemaal niet van zijn hoor. ik zou dan nu pas amper 3 weken zwanger zijn. eigenlijk zeg maar letterlijk pas 1 week he. zo snel gaat dat vast niet. Dat zien we volgende week wel.
(ja, dapper klinkt dat he, maar ondertussen wil ik het onderhand wel weten!!!!)
volgende week donderdag verwacht ik eigenlijk mijn NOD, maar ik heb thuis van die sensitesten liggen. nu denk ik zelfs stiekem.......als ik nu al kwaaltjes zou hebben, als het echt daarvan is.....zou ik dan niet stiekem morgen al kunnen testen? Dan moet ik toch ook al wel hormonen hebben.
ja, hoezo jezelf gekmaken??!!
morgen is namelijk ook een heel vreemde dag voor ons. het is dan namelijk 1 jaar geleden dat mijn schoonvader overleden is......en wie weet kijkt hij dan wel met me mee....
ja, mijn vriend heeft het daar wel heel zwaar mee, dat hij geen vader meer heeft. logisch ook. Maar ik kan er zelf iets meer rust in vinden omdat ik echt geloof dat ie nog wel bij ons is en echt wel trots op ons is in alles wat wij gedaan hebben, hoeveel tijd en energie wij in ons huis gestoken hebben echt alles.
Maar iedereen kent ook wel "the cirkel off live" of tarzans:"maar met de dood begint het nieuwe leven..."
en dan denk ik, ik moet morgen eigenlijk gewoon testen want als ie morgen iets aangeeft dan heeft dat gewoon zo moeten zijn. Maar is ook wel een beetje stom om zoiets te weten te komen op zo'n moeilijke dag. want dat blijft dan eigenlijk altijd een dag met dubbele betekenis.....
pffffffffff, heel verhaal weer. hoop eerlijk gezegd ook dat iemand de tijd neemt te reageren wat je zelf zou doen........maar ik denk dat ik toch nog maar een weekje wacht eigenlijk. de kans dat het in de 4e week mis gaat is natuurlijk ook nog erg groot al zou er nu wel iets zijn...
liefs leeuwtje