nou, even snel wat reacties, ben kei kapot, dus plof zo op de bank....
- bloemetje, het is je ook allemaal niet gegund he?! wat een k*tzooi zeg! die reuma en je bekken! En dan duurt 21 weken nog lang he.....dikke knuffel hoor! als ik iets van je over kon nemen deed ik het graag!
- mamavanmarijn, fijn dat je van je bezoekje bij de vk genoten hebt zeg. en volgende week 20wk echo alweer. wat gaat dat toch snel he! (als je eenmaal zwanger bent dan)
- jmv: ik heb zelf ook echt altijd al gedacht dat ik eerst een jongen krijg. heb ik volgens mij hier ook al eerder gezegd. Ik heb namelijk al regelmatig levensechte dromen over een spontane bevalling gehad (dus zonder dat ik wist dat ik zwanger was...) en het is altijd een jongen geweest in die dromen. stom he?
alleen daarom zou ik echt perse willen weten wat het wordt. want natuurlijk weet je dat het alletwee kan, maar als het een meisje blijkt kan ik daar wel even aan wennen, hahahaha
- mama2006: nou, ik duim me suf voor je hoor!!!!mijn lot heeft toch al besloten!
- karin: 8kg totaal, netje hoor!!! en wel fijn dat ze je zo goed in de gaten houden! bij mij op de creche is dus ook een meid van 12 pond geboren. tja, dat werd een geplande keizersnede want dat kon er anders niet uit.........
en dan CB daarna ook nog zeggen dat ze te zwaar was bij de eerste controle. Ja, wat wil je met zo'n geboortegewicht! dan zit je daarna dus ook wel bovengemiddeld!
heel veel suc6 met dat extra gewicht. enne, lekker genieten van die extra controles! en moe van gedachte aan kamertje iets te doen? kan ik me bij jou wel iets bij voorstellen ja! je hebt nog niet eens echt de tijd gehad bij te komen en te genieten!
dan schakel je je man of familie of vrienden ofzo toch in

en huilend wakker worden, da's echt heel naar. hopelijk gunnen jou emoties jou ook nog wat rust hoor!
gratis trouwen, ja, weet dat het kan, maar daar wil mijn vriend echt niet aan denken. hij vind al helemaal niet dat we het daar voor moeten doen.
als je trouwt, dan moet je dat echt voor jezelf doen vind hij en niet voor een formaliteit. ach ja, best, mij maakt het eigenlijk niet uit....
- mooiedromen: dozen tissues? nou, dat hoop ik niet, want dan herkent niemand mij denk ik! hihihihi. ach ja, ik zie het allemaal wel.
en carbonpapier is van dat doordrukpapier. is blauw, meestal a4papier met een of ander (carbon)laagje erop. Daar leg je dan een tekening op en door de lijnen over te trekken met bv een potlood drukt dat carbon dat over op de ondergrond. dus niks knippen of snijden hoor. gewoon afbeelding erop, even vastzetten natuurlijk en overtrekken! als de contouren dan staan dan schilder je met verf (bij ruw hout werkt een merkstift ook) de lijntjes over en kleur je het gewoon in!
heel makkelijk dus eigenlijk.
en je had dus een rotdag? nou, dan moet je ook lekker de tijd voor jezelf nemen hoor meid, je hebt tenminste ook nog een kindje in je buik! en als jij relaxt bent gaat het met dat kindje ook goed!
dus rustig aan he

en hebben de tapas gesmaakt? en je navel plopt eruit? voel je dat ook? lijkt mij namelijk ook heel vreemd...hihihi
meiden, moet weg, komt iemand binnen. later meer!
liefs