MEISTOPPERS deel 4!!!!

Hoi,

Jvm en mama van marijn,

het loopt inderdaad niet op rolletjes, best zwaar ervaar ik het nu. Maar ja, niets aan te doen, het is voor ons kleine wondertje, al heb ik af en toe wel wat te verduren.
Ik dacht ook altijd dat dat laat kwam, doordat buik zwaar word, en daarom is er ook kans dat dit tot einde blijft, omdat buik nu nog niet groot is, en dus nog veel dikker word. waardoor hij ook zwaarder word. dus echt mooi vooruitzicht heb ik niet, hoop alleen dat ik wel weer aan het werk kan.

hoe gaat het met jullie meiden?

hee bloemetje en jmv

met mij gaat het best goed. De misselijkheid is nog steeds niet weg ( 20 weken nu) maar het is met vlagen zeg maar. 's ochtends bij het opstaan ineens of juist 's avonds op de bank ofzo. Maar het gaat best wel.
Het enige wat ik af en toe heb is als ik lang loop, dat ik dan last van mijn liezen en banden krijg. Dan krijg ik buikpijn laag in de buik en in mijn bovenbenen zeg maar.
Maar als ik dan rust, dan is het de volgende dag weer over.
Dus al met al gaat het prima.

Volgende week dinsdag de 20 weken echo, ook weer leuk om weer eens een kijkje in de buik te nemen. Ben heel benieuwd.

Ooh en wat ik ook heb, enorme poetsdrang!! HAHAHA mijn man moet er gewoon om lachen, alles is helemaal spik en span thuis. Ik moet en zal alles poetsen en wassen.
Komt wel heel vroeg deze keer, bij mijn jongens gebeurde dit pas rond weer 32/33.
Maar goed, een lekker schoon huis is ook niet weg, toch?
Zal wel weer wegzakken, hoop niet dat ik dit 20 weken heb..;...... tja

nou hele fijne avond
en tot klets weer
mama van marijn

hey meiden,

zal eerst even zeggen hoe het met mij gaat. daarna reageer ik nog even op iedereen, maar anders wordt het weer zo'n lap tekst in 1 berichtje, hahaha.

nou, wat ik al zei, ik heb nog steeds "zware" borsten. Ook af en toe steekjes. soms zijn ze even ook echt pijnlijk maar gelukkig niet constant. mijn vriend zei gisteren ineens, goh, het lijkt haast wel of ze met de dag groter worden.....
tja, en bedankt he, daar zat ik nu precies op te wachten.......
dinsdagavond had ik een paar chocolaatjes gehad. er was ook visite en heel de avond dus niet echt lekker bankgehangen. maandag ook al niet. tja, normaal doe ik dat toch wel paar keer in de week en nu de hele week nog niet. ben dus best wel heel erg moe.......
toen dinsdag die visite weg was pakte ik snel nog een chocolaatje (je kent dat wel als je aan het opruimen bent) en ik moest er spontaan van overgeven! zomaar ineens, ik was niet misselijk of beroerd gewoon helemaal niets! ja, daarna dus wel, want voelde alsof er allemaal maagzuur op kwam en dat was dus niet lekker.... dus snel paar rennies.....en me verder in kunnen houden.
sinsdien dus wel zo'n brok in m'n keel. ik dacht eerst nog zou ik nu weer buikgriep krijgen? want ik heb dat wel net gehad maar ja ik werk ook op een kinderdagverblijf dus dat kan altijd. maar verder dus helemaal niet meer doorgezet, alleen echt die brok in mijn keel, een beetje zeurderig misselijk de hele tijd. maar kan nog wel redelijk gewoon eten (al kan ik nu even minder op voor mijn gevoel). en daarnaast steekjes in mijn buik. maar ja, met een buikgriepje dat niet doorzet kan dat natuurlijk toch wel. (Maar waar komen die zere, zware borsten dan van?)
mijn vriend gelijk dinsdagavond (die mij op de wc had horen overgeven): gefeliciteerd he! je wordt mama! dus ik gelijk. ho wacht even, daar kan dat nog helemaal niet van zijn hoor. ik zou dan nu pas amper 3 weken zwanger zijn. eigenlijk zeg maar letterlijk pas 1 week he. zo snel gaat dat vast niet. Dat zien we volgende week wel.
(ja, dapper klinkt dat he, maar ondertussen wil ik het onderhand wel weten!!!!)

volgende week donderdag verwacht ik eigenlijk mijn NOD, maar ik heb thuis van die sensitesten liggen. nu denk ik zelfs stiekem.......als ik nu al kwaaltjes zou hebben, als het echt daarvan is.....zou ik dan niet stiekem morgen al kunnen  testen? Dan moet ik toch ook al wel hormonen hebben.
ja, hoezo jezelf gekmaken??!!

morgen is namelijk ook een heel vreemde dag voor ons. het is dan namelijk 1 jaar geleden dat mijn schoonvader overleden is......en wie weet kijkt hij dan wel met me mee....
ja, mijn vriend heeft het daar wel heel zwaar mee, dat hij geen vader meer heeft. logisch ook. Maar ik kan er zelf iets meer rust in vinden omdat ik echt geloof dat ie nog wel bij ons is en echt wel trots op ons is in alles wat wij gedaan hebben, hoeveel tijd en energie wij in ons huis gestoken hebben echt alles.
Maar iedereen kent ook wel "the cirkel off live" of tarzans:"maar met de dood begint het nieuwe leven..."
en dan denk ik, ik moet morgen eigenlijk gewoon testen want als ie morgen iets aangeeft dan heeft dat gewoon zo moeten zijn. Maar is ook wel een beetje stom om zoiets te weten te komen op zo'n moeilijke dag. want dat blijft dan eigenlijk altijd een dag met dubbele betekenis.....
pffffffffff, heel verhaal weer. hoop eerlijk gezegd ook dat iemand de tijd neemt te reageren wat je zelf zou doen........maar ik denk dat ik toch nog maar een weekje wacht eigenlijk. de kans dat het in de 4e week mis gaat is natuurlijk ook nog erg groot al zou er nu wel iets zijn...

liefs leeuwtje

November
leeftijd
ronde
hoeveelste kindje
NOD

MissDreamer
34
4
2
?

Leeuwtje
25
7
1
13            

Wensvoordrie
30
2 (+3)
3
21

Mama2006
28
6
2
25

December
Leeftijd
Ronde
hoeveelste kindje
NOD

(hopelijk niemand)

Wachtenden

Knorretje
27
5
1
10-10

an1974
34
5
2
15-10

Wen84
24
6
2
24-10

Breezergirl
23
5
1
31-10

Zwanger!!!!!
leeftijd
sinds
ronde
hoeveelste
kindje

uitgerekend
VK
Echo

Karin
29
1
2

9-2-2009
7/10
17/11

Vlinder
24
1
1

5-2-2009
2/7
1/7

Tijgetje
35
2
1

2-3-2009
4/7
4/7

Mooie dromen
31
1
1

5-3-2009
volgt
volgt

Schmetterling
23
2
3

8.3.2009
1/7
volgt

Jajo
29
1
2

6.3.2009
25/9
26/8

mama van marijn
36
2
3

27.3.2009
2/12
11/11

Julia
31
2
1

volgt
volgt
volgt

Bloemetje
23
4
1

17.04.2009
21/10
25/09

Joyce
25
3
1

volgt
volgt
volgt

Blondje83
25
4
1

10/17 juni
5-11
volgt

21052007
25
1
2*

27 juni
volgt
volgt

J_M_V_20
23
5
2

27 juni        
17/11
17/11

als iemand vind dat er nog meiden van het lijstje af kunnen moet je dit gewoon doen hoor. maar ik had de vorige keer al geupdated en anderen mogen ook wel laten weten wat ze willen. van mij mogen er eventueel nog wel een paar af....als ze en hier en op hyves niks meer laten horen?!

nou,   even snel wat reacties, ben kei kapot, dus plof zo op de bank....
- bloemetje, het is je ook allemaal niet gegund he?! wat een k*tzooi zeg! die reuma en je bekken! En dan duurt 21 weken nog lang he.....dikke knuffel hoor! als ik iets van je over kon nemen deed ik het graag!
- mamavanmarijn, fijn dat je van je bezoekje bij de vk genoten hebt zeg. en volgende week 20wk echo alweer. wat gaat dat toch snel he! (als je eenmaal zwanger bent dan)
- jmv: ik heb zelf ook echt altijd al gedacht dat ik eerst een jongen krijg. heb ik volgens mij hier ook al eerder gezegd. Ik heb namelijk al regelmatig levensechte dromen over een spontane bevalling gehad (dus zonder dat ik wist dat ik zwanger was...) en het is altijd een jongen geweest in die dromen. stom he?
alleen daarom zou ik echt perse willen weten wat het wordt. want natuurlijk weet je dat het alletwee kan, maar als het een meisje blijkt kan ik daar wel even aan wennen, hahahaha
- mama2006: nou, ik duim me suf voor je hoor!!!!mijn lot heeft toch al besloten!
- karin: 8kg totaal, netje hoor!!! en wel fijn dat ze je zo goed in de gaten houden! bij mij op de creche is dus ook een meid van 12 pond geboren. tja, dat werd een geplande keizersnede want dat kon er anders niet uit.........
en dan CB daarna ook nog zeggen dat ze te zwaar was bij de eerste controle. Ja, wat wil je met zo'n geboortegewicht! dan zit je daarna dus ook wel bovengemiddeld!
heel veel suc6 met dat extra gewicht. enne, lekker genieten van die extra controles! en moe van gedachte aan kamertje iets te doen? kan ik me bij jou wel iets bij voorstellen ja! je hebt nog niet eens echt de tijd gehad bij te komen en te genieten!
dan schakel je je man of familie of vrienden ofzo toch in ;)
en huilend wakker worden, da's echt heel naar. hopelijk gunnen jou emoties jou ook nog wat rust hoor!
gratis trouwen, ja, weet dat het kan, maar daar wil mijn vriend echt niet aan denken. hij vind al helemaal niet dat we het daar voor moeten doen.
als je trouwt, dan moet je dat echt voor jezelf doen vind hij en niet voor een formaliteit. ach ja, best, mij maakt het eigenlijk niet uit....
- mooiedromen: dozen tissues? nou, dat hoop ik niet, want dan herkent niemand mij denk ik! hihihihi. ach ja, ik zie het allemaal wel.
en carbonpapier is van dat doordrukpapier. is blauw, meestal a4papier met een of ander (carbon)laagje erop. Daar leg je dan een tekening op en door de lijnen over te trekken met bv een potlood drukt dat carbon dat over op de ondergrond. dus niks knippen of snijden hoor. gewoon afbeelding erop, even vastzetten natuurlijk en overtrekken! als de contouren dan staan dan schilder je met verf (bij ruw hout werkt een merkstift ook) de lijntjes over en kleur je het gewoon in!
heel makkelijk dus eigenlijk.
en je had dus een rotdag? nou, dan moet je ook lekker de tijd voor jezelf nemen hoor meid, je hebt tenminste ook nog een kindje in je buik! en als jij relaxt bent gaat het met dat kindje ook goed!
dus rustig aan he ;)
en hebben de tapas gesmaakt? en je navel plopt eruit? voel je dat ook? lijkt mij namelijk ook heel vreemd...hihihi
meiden, moet weg, komt iemand binnen. later meer!
liefs

hoi mama van marijn gelukkig gaat het goed bij jou
en spannend hoor de 20 weken echo kan je ook echt zien dat het een meisje word
want neem aan dat ze het nu konden zeggen van de vruchtwaterpunctie
en nu kan je het dan met de echo echt zien super geweldig meid
geniet van je echo

leeuwtje wat een verhaal weer meid had weer ff de tijd nodig om te lezen hihi
maar zo te horen heb je wel kwaaltjes wat er erg op gaat lijken dat het gelukt is
wil nog niet te hart juigen hier en ik begrijp dat jij ook heel vorzichtig wilt doen uit zelfvedediging omdat je natuurlijk ook zo vaak door je lichaam in de maling bent genomen.maar van alle dingen die je toen altijd zij en de dingen die je toen noemde is dit nu wel het ergste en het meeste dat je denk nou het zou wel eens kunnen.vooral omdat nu vriendlief ook al vind dat je borsten wat gegroeid zijn.hihi spannend hoor voel de spanning helemaal met je mee.en ja wat je moet doen we ltesten of niet ik zou zeggen volg je gevoel maar daar heb je nu niets aan he.ik zou er persoonlijk als ik in jou situatie zat nog mee wachten.zoiezo 1 dag na je NOD.en ik zou de dag van overlijden ook gewoon zo laten zoals het is.het is toch iets moelijks zo's dag en daar zal je vriend het vast moeilijk mee hebben.waardoor hij die dag misschien ook minder positief kan reageren op eventueel en positieve test en denk jij misschien van nou kan het niet wat positiever ofzo en dat is natuurlijk ook niet leuk om het zo met elkaar te vieren toch.maak er gewoon een eigen dag van meid.Ik begrijp heel goed dat je nu niet meer kan wachten omdat je je zwanger voelt maar stel dat je negatief test die dag heb je weer een klap in je gezicht terwijl je die dag juist er lekker ff voor elkaar moet zijn.want denk dat je vriend best wel lekker bij je wilt zijn die dag.en meid gooi de meiden er maar uit hoor die je niet meer hoort of ziet ik stem met je mee.
want denk toch niet dat ze nog hier nog zullen komen
nou meid ik duim heel hart voor je echt
nog een weekje wachten als je het vol houd natuurlijk hihi

ik heb vanmiddag ok boven de pot gehangen hoor dacht echt zo nu ga ik over mijn nek maar nee het bleef wel binnen dat wel maar voelde echt alsof het er uit moest.
maar dat was maar 2 keer vandaag dus erg minimaal maar toch een kwaaltje hihi
voor mij echt een geruststelling dat het nog van binnen van alles gebeurd.Ik hoop zo dat alles goed is in mijn buik ik ga het steeds spannender vinden nu het dichter bij komt.

Hoi,

Mama van Marijn,
Hehe, dat ik heb ik nu al, morgen 17 weken, en echt de drang om alles schoon te hebben,alle kasten netjes op orde te hebben, maar kan het nu niet, is zo frustrerend.
Baal daar echt van.

Maar ja, niets aan te doen.

Fijn dat het met jou beter gaat.

Liefs

Terug
Bovenaan