MEISTOPPERS deel 4!!!!

Hoi,

Jvm,
Dank je voor je berichtje. Ja, haha, ik blijf je ontzettend lief vinden. Net als alle meiden hier.
En al meer kwaaltjes? Of nog niet?
Vandaag ons droppie nog niet gevoeld. Maar ja, het moet nog niet regelmatig te zijn met dit aantal weken he.

Mooie dromen,
nee gaat niet lekker. Vandaag weer veel meer pijn. Maar ach ja, we blijven genieten hoor. Vandaag enkel heel erg moe ook. Dus ook wel beetje combi van.
En wat fijn dat je zoveel complimentjes krijgt. Is wel erg leuk.
En je voelt je nog steeds super. Wat fijn.
Hopelijk blijft dat tot het einde zo.

Liefs

He Bloemetje, balen hoor dat je je niet lekker voelt. Is dat ook door je medische situatie? Ja, ik mag van geluk spreken hoor, nou moet ik zeggen dat ik ook wel mijn balans zoek, daarmee hou je bepaalde klachten niet tegen natuurlijk, maar ik zorg wel voor voldoende beweging, en niet teveel afspraken. En...gelukkig niet misselijk want dat lijkt me echt een drama. Ik heb wel soms last van rugpijn maar ga dan 's avonds lekker in bad, en de dag erna is het dan weer weg.

Doe het rustig aan en probeer ook te genieten van dit bijzondere moment.

Mooie Dromen,

Dank je.
Het komt nu beetje ook door die hartkloppingen die ik heb, die steken de laatste week ook weer de kop op. En dan die pijn, ik probeer ook voldoende te bewegen.
Maar ja, nu is dat soms erg lastig en pijnlijk, maar probeer het wel.

En dat genieten doe ik nog steeds hoor. Ook al valt de zwangerschap me op het moment zwaar. Genieten doe ik zeker.

Liefs

hee meiden even supersnel super geweldig ego berichtje van mij....
ik zat net even bij te lezen van vandaag want ben superzenuwachtig. heb namelijk een testje gedaan nu. eigenlijk ligt die nog klaar te liggen (net 3 minuten en kan dus ook 10 minuten duren voordat streepje komt)

maar nu ging ik even spieken en zie ik toch echt een vaag tweede streepje!!!!!!!!!!!!!!

echt ik ben even helemaal hyper en krijg het warm en koud tegelijk.
zou het dan nu toch?????????? ik ga zo kijken of het duidelijker is en meteen foto maken anders denk ik morgen dat ik gedroomd heb!!!!!

vriendlief is nu even niet thuis en ik wou het even snel alleen doen, verras hem dadelijk met een rompertje dus.......

ben weer snel weg (voordat ie dadelijk wel thuis komt en ik aan het typen ben en test in badkamer is...)

tot morgen!!!!! heeeeeeeeeeeeel veel liefs en opgelucht leeuwtje!
(maar ben nog wel beetje voorzichtig hoor en als ik goed geteld heb ben ik 24 juli uitgerekend, tussen mijn verjaardag en die van schoonmoeder in, ik 31 juli, schoonmoeder 17 juli)

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!

Leeuwtje yes yes yes
Wat goed hey !!
Spannend hoor, maar zo als ik jouw verhaal lees ben je echt zwanger!!
Ben benieuwd naar de foto.
Hou je ons op de hoogte
Goh ben helemaal hyper nu hahahaha.

Liefs Mama2006

Leeuwtje,

Ja, yes, joepie, Yeah.

Gefeliciteerd meid, want denk toch echt dat ik jou kan feliciteren, als er een vaag tweede streepje is. Ooh heerlijk meid. Wat super.
Je voelt je ook zwanger toch?
Lekker genieten. Ben benieuwd naar die foto. En naar wat je vriend zegt.

Meid, ik ben zo blij. Echt zo blij voor jou.

Liefs

hey mama 2006 en bloemetje

heb net 2 foto's op hyves gezet!
en vriend is nog niet thuis. baal er beetje van want zal dan wel laat worden en ik wil eigenlijk zo naar bed.....(hij is bij een vriend en dat wordt wel vaker half 12/twaalf uur en dat geeft mij niet altijd iets maar ik wacht daar niet op, ik moet er als eerste uit.)

maar nu hoop ik dus echt dat hij zo thuis komt!

mama2006 super dat je zo snel en enthousiast gereageerd hebt ook al is dat voor jou misschien wel moeilijk..... ik hoop echt dat jij deze maand volgt meid!!! ik gun het jou ook zo!

nou, ga alvast verbanden wisselen, kan ik zo naar bed. (hoop dat ik kan slapen!)trusten allemaal!

liefs leeuwtje

November
leeftijd
ronde
hoeveelste kindje
NOD

MissDreamer
34
4
2
?

Wensvoordrie