MEISTOPPERS deel 4!!!!

Hey leeuwtje

Tuurlijk ben ik blij voor je ( hartstikke blij zelfs ), ik gun het iedereen om zwanger te worden ook al ben ik het zelf nog niet !!!
Ik hoop dat mijn tijd nog komt, we  zien wel !!
Volgens mij lig jij vanavond te stuiteren in bed hahaha!!
Ga nu even op hyves kijken naar de foto !!!

Liefs Mama2006

Goedemorgen meiden.

Leeuwtje,
Heb je foto's gezien hoor net. En hartstikke zwanger is dat meid. Die van mij was eerste keer ook zo, zelfs nog lichter dan die op jou foto.
Super, ben echt zo blij voor je.

Liefs

Mama 2006,

Even een berichtje speciaal voor jou.
Omdat ik vind dat jij dat verdient.

Ik vind het echt heel erg lief dat jij zo snel en enthousiast zoals Leeuwtje schreef reageert.
Ook al heb jij het er op sommige momenten denk ik erg moeilijk mee.
Vind dat echt zo lief en knap van je.

Dikke knuffel meid. Hoop dat jij heel snel volgt. En natuurlijk liefst deze maand nog.
Ik duim erg hard voor jou.

Liefs

leeuwtje

GEFELICITEERD
meid wat ben  ik ongelofelijk blij voor je echt super geweldig
geniet er lekker van wat vond je vriend er van?
strooi je nog ff heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel verse glitter voor iedereen en heel veel aan mama 2006

mama 2006 ik ga heel hart duimen hoor voor je misschien is het voor jou ook nog een gelukkige maand en anders gaan we met ze alle heel hart voor jou duimen
want jou gunnen we het ook heel erg

mooiedromen lief dat je naar me vraagt hier gaat het goed
ik heb sóchtend een hele lichte misselijkheid maar als ik dan ff wat eet is het weg.en ik heb last van mijn ontlasting als ik naar de wc ga zeg maar doet dat nog steeds heel veel pijn met bloed erbij heel smerig sorry zo is de werkelijkheid.en ik ben de hele dag door heel moe en slaap heel onrustig rusteloos loop maar te woelen en te draaien.en dat is het geloof ik wel een beetje O ja sneller boos en dat ik wat sneller zomaar huil.en verder gaat het heel goed hier eigelijk heb geen klagen.vind het alleen heel erg spannend voor maandag hoop zo dat alles goed is en hoe dichter ik bij maandag kom hoe spannender ik het vind.

hey meiden,

even supersnel, vanmiddag meer....

echt enorm bedankt voor jullie lieve berichtjes en hier eerst de glitters!!!!!!!!!

***************************************** *************************************************
***************************************** *************************************************
liefs leeuwtje

lieve leeuwtje wat lees ik nu ??????????

HIEPERDEPIEP HOERA, je bent zwanger. Ooh wat heerlijk voor je zeg, iedereen heeft het je superveel gegund, geniet ervan en hopelijk zonder al teveel kwalen.

En mama2006, jouw tijd komt vast en zeker heel snel, je zult het zien, de meistoppers zijn nu weer in de juiste positieve ' vibe' gekomen en jij zult je heel snel in het onderste lijstje mogen aansluiten.

Hoe is het met de andere wachtenden eigenlijk? Ben zo benieuwd.

En Bloemetje, hoe is het vandaag met de bekken? Heb je je man nog kunnen verleiden voor een lekkere rugmassage... HAHAHA Ik hoor het wel.

heel veel liefs voor iedereen
en wat top dat we weer een aanvulling in ons zwangere lijstje hebben; JIPPIE

mama van marijn

Hoi,

Mama van Marijn,

Vandaag een betere dag hier. Dank je.
Doe wel erg rustig, maar de pijn is minder, en lopen gaat wat makkelijker vandaag. Kan iets langer lopen zonder pijn, merk wel dat bekken heel gevoelig zijn. En dus erg snel gevoel heb dat alles los zit en kraakt. Maar ben wel erg blij met hoe het vandaag gaat.

Liefs

hey meiden,

bloemetje: vandaag dus iets beter, gelukkig zeg! Rustig houden dus he, zodat dat zo blijft of nog meer verbeterd! en buddy niet lekker, dat is dan weer balen. zo sneu he....
en ik echt harstikke zwanger dus? hihihi, moet er nu wel aan wennen hoor! eerst duurt het even en dan is het al vreemd, ga je bijna niet meer vanuit, hihi. zal ik toch morgen nog maar eens testje doen om donkerdere streep te zien?
die streep van gisteren was later nog lichter geworden (dus snap nu 21052007 wel) maar ben blij dat ie op de foto staat!
En toch ben ik nog steeds weer verbaasd als ik naar de wc ga....echt zo van, ik ben echt niet ongesteld, zou het nu echt wegblijven? hihi. is natuurlijk vandaag pas 4 weken he....

mama2006: weet wel dat je het me gunt hoor, en dat vind ik ook superlief. maar lijkt me voor jou wel eens moeilijk nu. Heb je wel genoeg glitterstjes ontvangen! want bij jou wordt het nu spannend dus zou mooi zijn!!! gebruik ze maar meteen!
tja en dat slapen.....ik sliep eerst zo, werd wakker toen vriend thuis kwam, heb toen nog uur wakker gelegen en was al voor de wekker wakker (en die ging 6 uur).........

jmv: ja, van de schrik was ik eerst even de glitters vergeten, stom he!
en bedankt voor je opbeurende woorden de hele tijd en de felicitatie. We schillen dadelijk dus toch niet zoveel uiteindelijk.....
en mijn kwaaltjes: zware borsten (al is dat nu een beetje dubbel), vanaf ongeveer de innesteling al dus maagzuur / licht misselijk, soms zelf moeite binnen te houden maar zo prima te doen, stomme acties (zoals de snelkookpan opendraaien), steekjes / krampjes onderin buik, harde steken als ik nies.
tja, dat vind ik voor nu wel even genoeg......en owja, ook wel vroeger moe 's avonds en soms rusteloos (maar dat kon ook de onderbewuste spanning zijn)

mamavanmarijn: dank je! idd hoop ik zonder al te veel kwalen! hopelijk stoppen mijn borsten nu wel even met groeien, want die zijn al wel wat gegroeid maar moeten nu eerst echt genezen!
en we hebben inderdaad weer een nieuwe positieve "vibe" dus daar gaan er nog wel een aantal gebruik van maken hoop ik. misschien werken verse glitters het beste ;)!

mooiedromen: hopelijk bleef het bij die ene stomme actie van vorige week.....zulke moet je niet te vaak hebben, dat is niet veilig! hahahaha. wat heb jij dan allemaal al gehad??
maar je hebt me wel gerustgesteld zo op een of andere manier...

nou, zoals je misschien al hebt begrepen was vriendlief niet zo vroeg thuis.....
ik was toch maar naar bed gegaan, was doodmoe. Het rompertje was ingepakt en ik had deze maar in zijn bed gelegd. (anders gaat op bed de kat ermee spelen). Kwam ie dus om 0.15 uur thuis / in bed. daar werd ik wakker van....
zegt ie, wat is dat nu en legt het naast zijn bed (dacht misschien dat het een boekje van mij was ofzo, was redelijk donker dus hij heeft niet gekeken)
ik dus half slaperig, dat is voor jou, pak maar uit. Hij zegt: ik ben zo moe, ik ga slapen, doe ik morgenochtend wel goed? en geeft me een kus. vraagt ie, of vind je het erg dat ik zo laat ben? ik zei, nee normaal niet, maar nu heb ik je de hele avond niet gesproken (we moesten meteen toen ik thuiskwam al naar iemand toe om te gaan eten). vervolgens begint ie nog wat te kletsen. ik zo "ja, nu ben ik toch wakker he, kan je dat ook wel nu uitpakken......
hij had echt nog niets door ofzo, dat was duidelijk! Ik zei morgenvroeg ben ik al weg dus.....of ik moet je dan wakker maken.....
uiteindelijk hij toch ook wakkerder, doet z'n lampje aan een pakt het uit....hield het voor zich... en leest (er staat op "mijn papa is de aller aller allerliefste!") en toen viel het kwartje.......
zijn gezicht helemaal verbaasd, verbouwereerd, overvallen, hoe je het ook noemen wil.....hij zij echt??? ja, zei ik. hij heeft toen wel 10x (of vaker) gezegd. ik weet even niet wat ik moet zeggen! (zo lief, was duidelijk onverwacht!)
hij bleef dat rompertje maar bekijken en keek weer naar mij en weer naar dat rompertje.......
Toen hij weer zei ik weet even niet wat ik moet zeggen vroeg ik dus ben je blij (of zoiets). ja, heel leuk maar ook beetje dubbel zei hij, want hij moest toch ook wel weer meteen aan zijn eigen vader denken... en dat snap ik heel goed.
wat zal hij die nog vaak missen zeg! hij gelooft er niet in dat er meer is na de dood. dan is het gewoon afgelopen zegt ie. Ik zei wel tegen hem: ik heb wel gedacht als het uitgerekend deze maand raak is weet hij er meer van! (is namelijk vorige week 1 jaar geleden overleden)
Ik zei, misschien moet je nog wel een beetje aan het idee wennen, dat geeft niet. hij, ja dat denk ik ook, nog een maand ofzo wel. hahaha, hij was echt even van de wap.
Hij zei: tja ik wou zeggen dan zit mijn taak erop, maar nu begint het pas! hahaha
toen zei ik nog, je vertelt toch nog niks aan je broer ofzo morgen he (daar werkt ie ook mee)?! want eerst aan de ouders oke? tuurlijk zei hij, dan moeten we even kijken of dat dit weekend kan... ik zei, dat kan over 2 weken ook wel hoor! dan komt het beter uit. hij gelijk, dus dan moet ik nog 2 weken mijn mond zien te houden?! hahaha, vind ik ook moeilijk hoor, maar hij dus kennelijk ook wel!
vanavond komt mijn moeder en we zijn er over uit dat we haar dus nog niks zeggen. we willen namelijk wel dat mijn ouders en zijn moeder het meteen na elkaar weten....
maar ik kreeg natuurlijk nog een knuffel en ben benieuwd hoe hij straks uit zijn werk komt. of het besef bij hem al iets groter wordt...

ik heb zelfs moeders voor moeders al gebeld. maar die moet ik maandag terugbellen. ze werken in de hele provincie groningen alleen met inleverpunten en die zijn alleen in de stad. er is wel een inleverpunt vlakbij mijn werk dus dat moet te doen zijn voor mij. maar anders was het toch lastig hoor...... (en ik woon toch echt wel in een groot dorp, zou denken dat een inleverpunt hier toch wel uit kan)
nou meiden, ga nog even stofzuigen ofzo voordat mijn moeder er is.
liefs leeuwtje

Terug
Bovenaan