MEISTOPPERS deel 4!!!!

Hoi Leeuwtje,

Ja, inderdaad, vandaag een tikje beter. vanmorgen toch, nu weer meer pijn hoor. Pff, vervelend.
Wat leuke reactie van je vriend. Heerlijk als hij zo reageert. Hehe. En hij vind het moeilijk zijn mond nog twee weken te houden, hahaha, dat mannen het daar zo moeilijk mee hebben. Mijn vriend wou dat ik tot 12 weken zou zwijgen, haha, niet gelukt dus hier.

Meid, lekker genieten, ben benieuwd hoe hij is als hij thuis komt. haha.
En succes met het zwijgen vanavond.

x

leeuwtje

nu gaat mijn emotie weer hihi ik moest weer ff een traan weg halen bij het lezen van je vriend zijn reactie.Ach wat schattig en lief hoe hij reageerde
Nou ben benieuwd hoor of het echt al tot hem doorgedrongen is
maar nou willen we ook van jou iedere maand een buik foto op hyves he hihi
geniet er lekker van met ze tweetjes want in juli zijn jullie met ze 3tjes geweldig he
en je loopt idd niet ver van me vandaan scheelt een maandje echt super
wat super goed van je om al mvm gebeld te hebben ben benieuwd of het gaat lukken
zou natuurlijk erg leuk zijn als je mee kan doen  
het is geweldig  om mensen te helpen maar vind het ook erg leuk  dat ik  een geweldig boek heb gekregen met hele mooie foto's en heel veel info.
heb je vk ook al gebeld voor een afspraak.of wacht je daar nog ff mee tot je wat verder bent

mama 2006 en An

**************************************************************************************************
**************************************************************************************************

pak maar zoveel jullie willen

waar zijn de andere dames gebleven we horen wel erg weinig van een paar dames in de lijst

meiden wij zijn echt wel benieuwd naar jullie en hoe het met jullie gaat
laat het ff weten log heel ff in en vertel ff hoe het gaat
wij zijn erg benieuwd

voor de rest van de dames mochten jullie het nog nodig hebben hier ook nog meer glitters

hoi lieve allemaal,

ondanks de positieve vibe op het forum toch minder positief bericht, althans eeen wat ongelukkig bericht van mij.

Ik rende vanmiddag even snel naar mijn auto om de regen een beetje te ontwijken, ging ik plat op mijn gezicht!!! Ik ben heel hard gevallen, maar gelukkig niet op mijn buik. Ik ben op mijn knieeen en handen terecht gekomen. Ik weet zeker dat de buik de grond niet heeft geraakt. Ik heb mijn handen kapot gevallen, maar ja dat maakt me niets uit.

Ik pakte mijn spullen op en ben weggereden. In de auto dacht ik, terwijl ik in de file stond, wat als de placenta is losgekomen? Of de vruchtzak gescheurd? Ik heb 2 uur lang harde buiken gehad, dus toch maar even de VK gebeld.
Ze reageerde heel goed en als ik wilde kon ik einde dag langs komen voor een extra controle. De harde buik was inmiddels weggetrokken, ze kon de baby goed voelen en hartje ging prachtig doek doek doek doek doek doek door de doptone.
Ik ben weer helemaal gerustgesteld.
Dus lieve dames, niet rennen in de regen !!! Stom he? Ik voelde me zo'n sul.
Gelukkig eind goed al goed, maar wel heel stom

nou fijn weekend
liefs mama van marijn

Mama van Marijn,

Meid,
Wat naar, gelukkig kon je snel terecht bij vk en heeft ze jullie goed nagekeken.
Hoop dat je niet teveel pijn aan je handen en benen overhoudt. Maar wel fijn dat je niet op je buik bent gevallen.
Meid, doe je wel rustig aan? En als je wat vreemds voelt? Trek je dan wel aan de bel meid?

Nou, laat je maar lekker verwennen door je mannetjes.

Liefs

Lieve Leeuwjte: gefeliciteerd! Wat heerlijk voor jullie!  Dat is een mooi cadeautje na alle ellende met jezelf verbranden. Wauwie!

Jullie horen inderdaad weinig van me, maar ik lees wel mee. Heb om mijn werk veel problemen op het moment en kom aan reageren nauwelijks toe. alle tijd gaat in mijn werk zitten en wat nog overblijft is voor kids. En manlief. En vooruit, een heel klein beetje voor de allernoodzakelijkste huishoudelijke werkzaamheden.
Daarnaast heb ik nog steeds tonnen slaap nodig. Alhoewel de miskraam/curettage al weer twee maanden geleden is, heb ik nog steeds mijn oude energielevel niet terug.

Voor nu dus weer veel liefs, sterkte voor degene die dat nodig hebbem (zwanger zijn kan inderdaad behalve heel mooi en bijzonder ook gewoon heel zwaar zijn -ik weet het uit eigen ervaring).

En voor de nog-steeds-niet-zwangeren: Wat niet is, kan nog komen!

fijn weekend allemaal

@Leeuwtje: WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWW!!!!!
Gefeliciteerd, meid!!!!
Enne... die streep is luid en duidelijk, hoor, ha ha! Zo duidelijk was mijn eerste streepje niet...
Vind het echt geweldig voor je (en vriend, ach, wat kunnen mannen soms ontzettend schattig zijn...). Ik hoop dat je een voorspoedige en vooral ook heerlijke zwangerschap hebt!
En dat 'ongi-gevoel' kan nog dagen/weken blijven hangen, niet van schrikken hoor. Succes.

Terug
Bovenaan