menstruatie wanneer kom je nou??

Denk weer ongesteldheidsbuikkrampen te hebben...grrr! Wil duidelijkheid!!!!

Hallo lieve mensen,
Bij mij ook nog steeds geen menstruatie.
Ik heb geen tweede test meer gedaan, maar doe dat denk ik zaterdag.
Vanmorgen bij de accupunctuur geweest   voor migraine, daar heb ik veel last van.
De laatste tijd voel ik me goed en heb geen migraine meer gehad sinds ik met de pil gestopt ben.
De accupunctuur de vorige maand al verteld dat ik gestopt ben met de pil, i.v.m. behandelen. De accupunctuur vroeg of ik alweer op de natuurlijke manier zonder pil ongesteld was geworden. Meteen geantwoord dat ik al over cyclus dag 50 heen zit. Toen ik zei dat ik naar de dokter wou gaan ervoor, zei hij "dat hoeft  niet, ik zal je vertellen over hoe en wat". De accupunctuur weet ook veel over medische dingen.
Hij gaf aan dat ik een half jaar moet wachten tot ik naar de dokter ga en dat als je niet ongesteld wordt ook gewoon vruchtbaar bent.
Ik moet dus gewoon geduld hebben! Maar dat is zo moeilijk....

Jana, ik las dat jij ook al overtijd bent, heb je al wel een test gedaan?

Ik hoop dat het verder met iedereen goed gaat en dat er snel nieuws is.

Groetjes van Patricia.

Volgens mij ben ik net ongesteld geworden, eindelijk!!!!!!
Dan klopt het dus toch dat ik gisterenavond ongesteldheidskrampen had. Hoop wel dat het nu echt door zet maar het lijkt er wel op.
Zou het toch door de teunisbloem komen...dan zou het wel heel erg snel werken....

Groetjes, Irene

hallo,

ik heb het ook gehad was alleen al 5 maanden gestopt met de pil. heel e tijd regelmatig ongesteld geweest en toen na 5 maanden ook in 1 keer niet, was natuulrijk blij en dacht dat ik zwanger was maar ik had ook negatieve testen heel de tijd totdat ik ipv 28 durige cycles een cycles had van 38 dagen nu worden de   dagen weer steeds minder. en ben ik bijna op mijn normale cycles.
en hoop natuurlijk snel zwangr te zijn

groetjes anoesk

Hoi Irene,
Aan de ene kant fijn dat je menstruatie er nu is, dan kun je verder naar de volgende ronde en weet je dat alles werkt.
Succes met de volgende ronde!

Groetjes Patricia.

Dag allemaal...

Volgens mij zit ik nu op dag 42 en nog steeds niks...Heb ook geen klachten dus weet niets anders te doen dan maar wachten.

Irene: Mooi dat je aan een nieuwe ronde kan beginnen!!

Patje: Ik heb 2 dagen na mijn NOD van 13 november getest en jammer genoeg negatief...

Iedereen veel succes met klussen en/of wachten.

Groetjes,
Jana

He Patries,
Ik blijf je wel volgen hoor want ik ben heel benieuwd hoe het bij jullie verder gaat!
Mijn ongesteldheid is nog niet zoals ik het normaal gewend ben. Het is nog maar minimaal. Maar ben wel erg licht in mijn hoofd en buikpijn. Hopen dat het nog wel echt gaat doorzetten anders blijft het zo onduidelijk.
Groetjes, Irene

Hallo hier Patricia weer!
Ik zit nu op dag 54 van mijn cyclus en ik heb echt geen geduld, ik wil zekerheid!!!
Zaterdagochtend ga ik nog een tweede test doen en ik ben erg benieuwd wat eruit komt.
Verder als die negatief is, zou ik toch moeten wachten.
Menstruatie wanneer kom je nou??
Ik heb het ook steeds super koud en niet omdat het buiten koud is, maar dit voel ik ook vaak als ik ongesteld moet worden. Nou wie weet komt het wel binnenkort.

Verder ben ik de laatste week druk met werken geweest waardoor ik wel afleiding had.
Niet teveel eraan denk etc.

Hoe gaat het met iedereen?

Terug
Bovenaan