menstruatie wanneer kom je nou??

Hoi Ella1981,

Voor jou ook spannend aankomende week, hoop dat je niet ongesteld bent maar een positieve test in handen krijgt. Dat zou toch geweldig zijn.
Ik vind het wel leuk om te lezen dat jij dezelfde maand gestopt bent met de pil en de pil ook 10 jaar geslikt hebt.
Ik heb twee cyclussen gehad en wacht nu op mijn derde. Of natuurlijk liever gezegd niet.
Ik zit nu op dag: 35 en dacht gister dat ik mijn menstruatie zou krijgen, klein streepje bruin in mijn slipje en vandaag verder niks.
Ik hoop dat ik snel meer duidelijkheid krijg, want dat wachten daar word ik zo ongeduldig van!
Jij ook veel succes!!

Groetjes van Patries.

nou... ik heb duidelijkheid... maar helaas geen leuke!!!
 ben gisteren ongesteld geworden.. Balen
ik vond het erger dat ik hab gedacht, vind het nu wel lang duren maar ja.. op naar ronde 5   .... patries, ik hoop dat jij meer geluk heb.

He, balen meid!
Ja, inderdaad elke keer valt het weer zo tegen, vind je ook niet?
Ik dacht ook steeds dat het mee zou vallen, elke keer. Wat ik wel prettig vond is dat mijn menstruatie steeds minder lang was tot nu toe.
Ja, ik vind het nu steeds spannender worden, maar ik reken nergens op. Ik heb al wel nu twee dagen lichte hoofdpijn en weet niet goed of dat nu komt, omdat ik ongesteld moet worden of niet.
Wel lichte buikpijn, nou voor mij is het ook moeilijk om los te laten, ik dacht dat lukt me nu wel. Ook zit ik vaak meer op de site als ik in de wachtperiode zit, omdat ik dan veel steun heb aan jullie!!

Groetjes van Patries.
En meid, kom op!! ik hoop echt dat je in ronde 5 zwanger raakt!!

Hoi Ella,

Balen zeg voor je! Duurt allemaal lang he? En als dan de rd's  er zijn is het toch een teleurstelling. Ik vond het ook wel moelijk, maar ik ben eigenlijk al blij als ik uberhaupt ongesteld wordt. Maar ik blijf voor je hopen hoor!
Patricia, ik duim nog voor je! Hoop dat je zw test binnenkort positief is!

Hier is het rustig, ben nog ongi, het is wel aan het minderen. Dus we beginnen weer gewoon van voor af aan. Ben nu wel gestart met temperaturen. Met mijn enorm lange cyclus zou het namelijk ondoenlijk zijn om alleen mijn eisprong te zoeken met de ovulatietesten. Vandaar allebei.

Ik vind het ook heel prettig om hier mijn verhaal kwijt te kunnen. Ik heb wel het gevoel dat jullie begrijpen wat ik bedoel.

Veel succes weer meiden!

Groetjes Mariska

Dag allemaal!

Ben net terug van een weekendje weg, dus heb een tijdje niet gereageerd. Zit nu op dag 62... Nog niet ongi en verder ook geen klachten. Ik heb al wel een paar dagen steeds een hele donkere streep op mijn ovulatietest, dus word er niet veel wijzer van. Ik ga deze week de huisarts bellen voor een afspraak. Heb net alles bijgelezen en gezien dat jullie ook wachten...
Ella: jammer dat je ongi geworden bent,  maar je kan wel weer een nieuwe ronde in... is het niet wachten op je ei, dan wel wachten op je ongesteldheid!
Allemaal weer heel veel succes!!!

Groetjes,
Jana

Dag dames!

Daar ben ik dus al weer...Heb vanochtend een zwangerschapstest gedaan...Negatief. Had ook geen klachten, maar wilde duidelijkheid. Heb ook gelijk de dokter gebeld voor een afspraak, maar deze is tot en met vrijdag op vakantie. Moet dus nog even wachten, voordat ik de afspraak kan maken... Ik houd jullie op de hoogte.

Groetjes,
jana

he allemaal,

bedankt voor jullie reacties.
ik heb er echt wat aan, ff van me af kletsen, er weten maar weinig mensen in mijn omgeving dat we 'bezig ' zijn om zwanger te raken, dus daar kan ik niet mee praten, maar ik ben deze keer echt chagrijnig erom....
 en mariska: je hebt idd. gelijk, je krijgt het gevoel dat je alleen maar aan het wachten bent.ik weet wel dat ik er niet teveel mee bezig moet zijn maar elk toilet bezoek kan je 'iets' merken..( slijm,  menstruatie.....)
 en jana: echt onwijs balen voor je!!! kijken wanneer de rd komen.. succes!
 hoe is het met patries? al wat duidelijkheid?

groetjes!!!

Hoi allemaal,

Tjeetje, iedereen een beetje in mineur als ik het zo lees? Kan het me voorstellen hoor, dat lange wachten. En iedere keer probeer je maar weer wat positiefs te zien, maar eigenlijk wil je natuurlijk alleen maar een positieve zwangerschapstest! Maar bereid je maar vast voor dames: ook dan is het lang wachten!

Jana: heb je echt dagen achter elkaar een positieve ovulatietest? Ik had begrepen dat dat niet kon, dat je maar hoogstens 2 dagen een positieve kan hebben. Heb een keer gelezen bij een ander topic van iemand die ook meerdere keren positief teste op de ovulatietesten en dat bleek te komen doordat ze zwanger was.... Wie weet?!?! Ik las wel dat je negatief getest had, maar misschien heeft je lichaam nog niet genoeg HcG hormoon aangemaakt om positief te testen. Hopelijk kan de huisarts je binnenkort wat meer duidelijkheid geven En anders zou ik er over een paar dagen toch nog eens een zwangerschapstest tegenaan gooien.

Patricia: Ik las dat je een klein beetje bloedverlies hebt gehad (klein bruin streepje). Was dat alles of heeft het toch nog doorgezet? Het zou natuurlijk een innestelingsbloeding kunnen zijn... (hoop! hoop!). Al besloten of en wanneer je gaat testen? Kan me indenken dat je de laaste tijd wat meer op het forum bent, iedere steun bij het wachten is welkom toch?!

Ella: Balen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mariska: Veel succes in de volgende ronde! Nieuwe ronde, nieuwe kansen!!! En wie weet met temperaturen en ovulatietesten dat je wat duidelijkheid krijgt. Pas je wel op dat je er niet té veel mee bezig gaat zijn.... Dan is de teleurstelling misschien alleen nog maar groter als het niet raak is...

Hier verder alles oké. De normale kwaaltje blijven aanwezig, de ene dag wat meer dan de andere. Ik heb mijn vriend het boek cadeau gedaan: Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt, van Kluun. Heb het ondertussen zelf ook al uit gelezen, erg grappig! Lekker cynisch, houd je wel met beide benen op de grond.
Maar nu nog precies 2 weken geduld voor de eerste echo....

Liefs, Irene

Terug
Bovenaan