menstruatie wanneer kom je nou??

Hoi Allemaal,

Hier weer even een berichtje van mij. Ik probeer me een beetje rustig te houden. Het duurt helaas nog eventjes voordat ik naar het ziekenhuis mag. Maar de komende tijd even wat leuek dingen doen en mijn gedachten met andere dingen bezig houden.

Laura, wat balen dat je temperatuur nu toch blijkt te zakken. Ik had zo gehoopt dat de clomid direct zou werken! Ik hoop dat de rd's dan snel komen, zodat je snel verder kan!

Irene, wat leuk dat je ons zo af en toe op de hoogte houdt. Mooi dat de kleine al helemaal goed ligt. En natuurlijk is het helemaal super als je dan nog eventjes extra mag spieken. Het lijkt me wel heel moeilijk voor te stellen straks zo'n kleintje. Je voelt het natuurlijk al een tijdje, maar als de kleine er eenmaal is zal het toch ook weer anders zijn. Nou heel veel succes de komende tijd. Blijf je ons een beetje op de hoogte houden?

Voor de anderen, hoe is het met jullie? Nog nieuws?

Groetjes Mariska

Dag allemaal,

Hier weer een update. Gisteren zijn de rd's gekomen en niet zo'n klein beetje ook. Was er hondsberoerd van, maar ben wel blij dat er nu weer een volgende ronde is.
De eerste keer zwanger zou ook te mooi zijn om waar te zijn.

Vandaag naar de gyn geweest, die heeft mijn temperatuur staatje bekeken en dat zag er allemaal goed uit, dus heb voor het komende half jaar clomid meegekregen.
Hoop dat het een van de volgende maanden gaat lukken!

doei!

Laura

Dag allemaal!

Irene: Wat super dat je nog een echo gedaan hebt en dat alles goed was!! Ben stiekem toch een beetje jaloers op je...maar gun het je natuurlijk van harte hoor!!!   De laatste loodjes...heel veel succes!

Laura: Rd's...bah, maar wel fijn dat je nu weer een nieuwe ronde hebt en dat de gyn zei dat de temp. lijst goed was zo... Ik hoop dat je in de volgende ronde zwanger bent!

Mariska: 7 okt dus...effe wachten nog... Ik laat je wel weten hoe het mij bij de gyn verging...

Ik moet 18 september naar de gyn en vind het echt heel spannend...heb op mijn werk gezegd dat ik ivm menstruatieklachten naar de gyn moest...Wilde nl. niet vertellen dat ik probeer zwanger te worden. Vind het wel eng dat ik misschien een echo moet en dat je dan van onderen zeg maar bekeken gaat worden...vind ik wel een gek idee...Heb ik nl. nog nooit moeten doen. Maar ja, het is voor een goed doel! En ook het feit dat ik waarschijnlijk bloed moet prikken vind ik verschrikkelijk eng... ivm mijn fobie... Ik probeer er daarom maar niet zoveel aan te denken en laat het maar over me heen komen. Bovendien heb ik het op mijn werk erg druk, dus heb ik ook niet zoveel tijd om eraan te denken en 's avonds ben ik erg moe de laatste tijd.
Verder ben ik al bijna een maand weer aan het temperaturen...Normaal gesproken is het 36,5 en vanochtend was het 36,3...is dat een teken dat de eisprong eraan zit te komen???
Iedereen weer veel succes met wachten en klussen en hoop dat we allemaal heel snel zwanger zijn!

Groetjes,
Jana

Dag allemaal,

Weer even de boel ophalen.

Jana, spannend he, morgen naar de gyn. Hoe is het met je temperatuur? Is die, na je dip, omhoog gegaan?
Nou veel succes morgen. Hoop dat je een fijne arts hebt.

Hier net rd's achter de rug, dus op naar de eisprong! Ga denk ik ook maar ovulatietesten kopen.
Moet wel zeggen, dat ik deze maand erg chagrijnig was tijdens de clomid-dagen. Zag niks meer zitten. Gisteren de laatste genomen, dus hoop dat ik snel weer mezelf ben.

Anderen nog nieuws?

groetjes
Laura

Hoi!

Ben net terug uit het ziekenhuis...In het ziekenhuis heb ik een intakegesprek gehad, moest wat vragen beantwoorden en daarna kreeg ik een borst- en inwendig onderzoek... Borstonderzoek was prima. Na het bekijken van de echo werd duidelijk dat ik ook PCO heb..baal er wel van, maar aan de andere kant weet ik dat we er nu wat aan kunnen doen! Toch is de gedachte dat je niet spontaan zwanger kan worden wel moeilijk.  Maar goed, daarna moest ik bloedprikken..Ik heb wel eens verteld dat ik het heel erg eng vond, maar moet zeggen dat het me achteraf wel meeviel....Nu moet ik beginnen met Provera om de menstruatie op te wekken en daarna op de 2e of 3e dag van de menstruatie weer bloedprikken...neem ik weer mijn man mee hoor!! Daarna is het even afwachten en moet mijn man in november zijn zaad laten controleren...18 november moet ik dan weer naar de fertiliteitsarts en dan zien we of ook uit het bloedonderzoek blijkt dat ik PCO heb en zien we weer verder..Ik denk dat ik dan met Clomid moet gaan beginnen.

Een heel verhaal, maar heb nu wel meer duidelijkheid. Overigens had ik een aardige dokter en aardige medewerkers op de afdeling.

Groetjes,
Jana

Hoi allemaal,

Jana: Wat fijn dat ze je zo goed geholpen hebben in het ziekenhuis. Wel balen dat je aan de medicijnen moet, maar hopelijk met snel goed resultaat. En dat bloedprikken valt best mee he?! Wen er maar aan, want als je straks zwanger bent (duim, duim!), dan moet je ook weer een paar keer bloed laten prikken.

Laura: Balen dat je last had van de Clomid! Maar hopelijk gaat het zijn effect hebben. Moet je nu ook nog temperaturen of hoeft dat niet meer??? Verder veel klusplezier!!!

Mariska: Afwachten...Bah! Hoop voor je dat je genoeg afleiding kan vinden. 7 oktober begint ook al wel snel in het zicht te komen, en hopelijk heb jij ook een fijne gyn zoals de andere dames hier.

Patries: je bent volgens mij nog niet terug van vakantie, maar als je dit daarna leest: ik hoop dat jullie super genoten hebben!!!! Heb wel met enige jaloersie aan jullie gedacht de afgelopen weken!

Ondertussen herinner ik me weer heel goed hoe het ook al weer was om zwanger te willen worden, je voelt van alles in je lichaam. Nu heb ik precies hetzelfde, maar dan met 'zou dit het begin van de bevalling zijn'. Bij ieder krampje, iedere harde buik, vermoeidheid, etc zie ik wel een teken dat het vast snel gaat beginnen. Het is een vreemde periode: het zou kunnen dat we morgen een kleine hebben, maar het kan ook nog bijna 5 weken duren...
Ik trek het nog prima, maar van mij mag onze kleine smurf zich wel laten zien. Ik houd jullie op de hoogte!

Veel liefs en succes voor iedereen!
Irene

Hoi Allemaal,

Laura, vervelend dat je zo'n last hebt van de clomid. Dan maar hopen dat het snel raak is  en je de clomid niet meer nodig hebt.

Jana, lijkt me een dubbel gevoel. Aan de ene kant weet je nu wat er aan de hand is en nu kan er iets aan gedaan worden. Aan de andere kant betekend dat zoals je zelf al schreef, je moet ook accepteren dat het niet vanzelf zal gaan. In ieder geval super dapper van dat bloedprikken. Ik zelf ben er ook niet zo'n fan van, maar dat komt doordat ik heel slecht te prikken ben. Succes met alles!

Irene, spannend hoor die laatste loodjes. Ik merkte bij mijn schoonzusje al dat het wel een bijzondere tijd is. Ook al ben je het nog niet zat, je bent zeker wel benieuwd naar de kleine. Maar je weet ook dat er veel zal veranderen. In ieder geval veel succes de komende tijd.

Nog eventjes en dan mag ik idd naar de gynecoloog. Ik mag naar dezelfde als waar ik in december geweest ben en dat was een super aardige arts. Wat dat betreft ben ik er niet echt bang voor. Ik ben gewoon benieuwd wat de volgende stappen zullen zijn. Maar ik ga me er maar nog niet druk over maken. Ik heb trouwens het gevoel dat mijn eisprong eraan zit te komen. Dus vanavond maar lekker vroeg in bed . (is wel heel vroeg voor mij, maar we blijven hoop houden).

Iedereen weer veel succes met alles.

Groetjes Mariska

Hallo allemaal,

Irene, de laatste loodjes of niet, lijkt als de dag van gister dat je vertelde hier dat je zwanger was, wat gaat de tijd dan toch snel.
Ik lees dat veel mensen naar de gynacoloog gaan/zijn geweest,
ik zit nog even op mijn wachtbank tot woensdag want dan is mijn nod als mijn tempratuur het goed heeft. Als het deze maand nog niet raak is wil ik ook een afspraak maken, duurt nu wel heel erg lang. Voor de rest nog geen tekenen van zwangerschap, wel elke avond rillen van de kou op de bank en een zwaar gevoel in onderbuik maar jah, lichaam heeft me al zo vaak voor de gek gehouden dat ik daar niet meer in geloof.

Liefs Esther

Terug
Bovenaan