Mickey en Carina

hallo meiden,

sorry dat ik ff inbreek maar lees wel eens mee...en carina, jou heb ik al gevolgt op het MK forum...ik snap je heel goed, ik heb nl 3 keer al een Mk gehad en ook 2 keer nu achtereen...valt niet mee he! tis echt balen...nu hebben wij het ff op een laag pitje gezet was het ff beu. proberen over 1 a 2 mnd wel weer ofzo. en ja idd je hebt best wat aan dat forum, maar sommige zijn meteen weer zwanger wat geweldig is voor hun, maar ik snap je gevoelens heel goed!! Ik wens je heel veel sterkte en succes toe en hopelijk een mooi wondertje in de toekomst!!

nogmaals sorry voor het inbreken, maar wilde ff hart onder de riem steken, ik snap je zo goed!! Ik heb het one2bemums topic gestart, maar schrijf nu bijna niet meer omdat ik het ff niet meer kon...maar komt hopelijk wel weer!!!

liefs sweety

Wat heerlijk een haardvuurtje.
Heb je er ook een berevel voor liggen
Ik zal binnenkort weer even op je Hyves kijken naar foto's.

Ik kan me je dubbele gevoel bij de zwangerschappen van een ander best voorstellen.
Zelf heb ik het op dit moment met kennissen van ons.
Volgens mij heb ik je wel verteld dat hun  kindje na 26 weken zwangerschap geboren is.
Het kindje is 2 dagen na zijn geboorte overleden.
Ik denk dat het voor het kindje beter is, maar aan de andere kant vind ik het heel moeilijk om de ouders nu tegen te komen.
Dat zal straks als onze kleine er is ook wel moeilijk zijn.
Wij hebben over een paar maandjes een kindje, en zij hebben niks.

Doe vooral wat je gevoel je ingeeft en praat er ook over, vooral met elkaar.
Volgens mij is dat het belangrijkste.

Liefs mij,

dank je wel sweety, voor je lieve berichtje...

@ mickey

lekker hoor de oppenhaard.. maar wel zonder berenvelletje hoor.. hahaha
hij staat nu ook te knetteren.

ik ben erg moe vandaag. heb last van een beginnend hoofpijntje, dus ga vanaaf maar lekker vroeg naar bed.

ook heb ik net een berichtje op het zwanger na een miskraam forum achtergelaten. neem even wat afstand, want al die weer pril zwnageren kan ik nu echt niet aan.
ik hoop maar dat ze het snappen.

hoe is het nu met jou? hoeveel weken ben je nu precies? wat gaat de tijd eigenlijk snel he!
een gek idee dat ik weer mag proberen als jij bijna op knappen staat.

ennuh.. waar is die buikfoto? echt hoor.. ik wil je wel eens zien met je buik!
je bent nu voorbij het stadium dat ik mezelf erin kan zien.. je bent al zoveel verder.
iemand die net zwanger is doet me namelijk veel meer pijn.. omdat ik weet hoe dat voelt en hoe je je dan voelt. snap je wat ik bedoel?

nog 2 dagen werken en dan een weekendje brabant. ik zie er wel tegneop.. hoop mijn schoonzusje niet te hoeven zien.. maar de kans is groot dat ik die confrontatie aan moet gaan...

moet je nog veel werken?

groetjes

Even snel, want ik moet zo weg.

Ik ben vandaag 26 weken en 2 dagen zwanger.

Heb ik je nog geen buikfoto gestuurd????
Dacht dat ik al gedaan had.
Ik zal je zo de laatste foto die ik gemaakt heb sturen.
Hij is gemaakt met 23 weken en 6 dagen.

jeetje.. je buik begint al aardig te groeien he!
super hoor!

ik ga vanaaf lekker met een vriendin theeleuten.
het is toch voetballen, dus heb dan aan mark toch niks.. hahaha

nog 1 dagje gelukkig en dan een weekendje brabant. heb al voor de zaterdagm middag met een vriendin/ buurvrouw afgesproken. ff lekker bijkletsen. dat deden we eerst een aantal keer in de week, dus dat missen we nu wel!

de zondag is mark naar het voetballen. waarschijnlijk worden ze kampioen, dus dan blijft ie nog ff in de stad feesten. ik moet nog even zien wat ik die dag ga doen!

groetjes

Ik heb inderdaad al een behoorlijke buik, al zeg ik het zelf.
En dan te bedenken dat hij nog veel dikker wordt

Lekker hoor, een weekendje ontspannen.
Je hebt helemaal gelijk.
Wat dat kampioen worden van PSV betreft, ze gaan het nog moeilijk krijgen.
Ik heb begrepen dat er voor Twente ook nog wat te halen valt, dus ze moeten wel flink aan de bak.

Ik heb een heeeeel lang weekend.
Donderdag moet ik pas weer werken.
Het is alleen niet zo dat ik alle dagen kan gaan niksen, want er moet geleerd worden.
Woensdag heb ik een toets.
Nog even volhouden, het is de laatste.

Alvast een heel fijn weekend.

Liefs mij.

hoi hoi!

lekker zeg! zolang vrij!
ik moet nog 10 dagen werken tot mijn vakantie.... dus dat komt ook wel goed!

we hebben vanmiddag 3 krukken gekocht! we wilde eerste krukken met leuning, maar we zaten erin en ik durfde niet eens echt te leunen. als je op een kruk zit, dan leun je toch meer op de bar...
de krukken die we de afgelopen weken gezien hadden, waren 160 tot 200 euro per stuk.
de krukken die we nu gehaald hebben.. hebben een creme witte leren zitting en zijn in hoogte verstelbaar. dus je zou ze zelfs aan de eettafel kunnen zetten als je stoelen tekort hebt. en voor deze 3 krukken betaalden we in totaal 147 euro!
weer 300 euro minder uitgegeven dan begroot!!
dit moet ik niet te hard tegen mark zeggen, want die aast op de playstastion 3... hahaha

groetjes en een heeeel fijn lang weekend!!!
of nog beter... een hele fijne minivakantie!

Zooooooo, dat is echt een koopje.
Wij hadden gisteren ook zal zo'n mazzeltje.
De rekening van de meubeltjes kwam.
We moesten volgens mijn schoonvader uit gaan van zo'n 700 euro.
Dat is al een stuk goedkoper dan wanneer we het in de winkel gekocht zouden hebben.
Nu was de rekening "maar" 528 euro.
Toch bijna 200 euro verschil.
Dat geld kunnen we nu lekker weer ergens anders voor gebruiken.

Verder heb ik eigenlijk niet zo heel veel te melden.
Mijn lief is vandaag de hele dag weg, dus ik moet mezelf zien te vermaken.
Als het weer het toe laat ga ik vanmiddag nog even met mijn neefje en nichtje naar de kermis.
Maar er is voor vandaag veel regen voorspeld, dus ik moet nog even kijken of het door gaat of niet.
Ik heb geen zin om over een natte kermis te lopen.
En dan te bedenken dat vorig jaar toen hier in april kermis was het meer dan 20 graden was.

Fijne dag!!!!!!!!!!!

Terug
Bovenaan