Mickey en Carina

hoi hoi!

vanmorgen werd ik wakker.. (half uurtje geleden hashaha)
en wat is er gebeurt.. mijn ongi is gekomen.. ik had dat eigenlijkn pas maandag of dinsdag verwacht. maar het is dus netjes met 29 dagen gekomen.

ik moet mezelf ook zien te vermaken vandaag om dezelfde reden als jij hahaha
ik ga misschien naar de jaarmarkt hier in de buurt, maar ook dat ligt heel erg aan het weer.

wat lekker dat de prijs van de meubeltjes meeviel.
en je hebt vast ook nog wel ideetjes voor die 200 euro...

groetjes en een fijne zondag!

oja...

mijn schoonzusje is deze week weer bloed gaan prikken.. is de waarde toch weer gestegen. ondanks de bloeding...
nu moet ze dinsdag naar de gyn, want de huisarts snapt er niks meer van.

weet niet of ik blij moet zijn of niet...

29 dagen, dat is inderdaad netjes zeg.
Dat betekend dus dat je misschien toch iets eerder kan gaan smokkelen, toch?

Je bent niet de enige die nog niet zo lang uit bed is.
Ik was vanochtend vrij vroeg wakker, maar ben na mijn ontbijt weer lekker mijn bedje ingekropen,.
Nadat mijn mannetje om half 11 op is gestaan ben ik nog weer heerlijk in slapa gevallen en werd pas om 13 uur weer wakker.
En eigenlijk had ik nog niet zoveel zin om op te staan, maar als ik zo nog weg wil, dan wordt het wel tijd.
De zon schijnt hier volop, dus de kids hebben geluk.(ik wat minder want dat gaat me geld kosten )

Wat vreemd dat de waarden bij je schoonzusje toch weer gestegen zijn.
Ik ben benieuwd wat de gyn gaat zien.

Fijne middag.
Toch wel grappig dat onze mannetje elkaar misschien wel tegen komen zonder dat ze elkaar kennen.

En, ben je erg teleurgesteld dat PSV nog geen kampioen is?
Ik heb je toch gezegd dat het niet zo makkelijk zou worden
Het blijft zo nog wel even spannend.
Ik hoorde dat de politie  en de ME ook nog aktief zijn geweest.
Gelukkig zat mijn vriendje al veilig in de bus op dat moment.

Heb je een leuke middag gehad>
Ik wel.
Het was erg gezellig met de kids op de kermis.
In de draaimolen zijn ze niet geweest want het was er megadruk.
Gelukkig vond met name mijn nichtje het helemaal niet erg.
Ze wilde liever naar de oliebollenkraam.
Morgen maar een nieuwe poging wagen.
Het  is dan ook nog voordeliger, want op maandag is er altijd euro dag.

Ik ga nu lekker bank hangen, want ik ben helemaal kapot van dat geslenter op de kermis en de markt.

hahaha ik ben niet zo'n voetbalfan, dus ik zal er niet minder om slapen.
mijn vriend heeft ook niks van de ME gemerkt... hij stond toen waarschijnlijk al op de taxi te wachten.

ik heb ook een gezellige middag gehad.. heb op de jaarmakrt mark nog gefopt.. heb een fluoricerend roze boxer gehaald.. gheghghe
nog wat lekkers voor de hond en lekker in de zon op een terrasje gezeten.

we zijn net thuis, hebben de nieuwe krukken op zijn plaats gezet en get ziet er echt super uit!!!

wat mijn ongi betreft... ik voel mijn baarmoeder vreselijk tekeer gaan.. het steekt behoorlijk aan mijn linkerkant...
ik ga trouwens de gyn bellen, want iemand van dit forum heeft ook deze onderzoeken gehad en hoefde niet zolang te wachten.. maar 6 weken na de curretage. en hoefde ook niet te stoppen met proberen.
Stel nou dat de gyn in Veldhoven zegt dat ik ook gelijk mag prikken, dan zal ik deze ronde nog wel overslaan, want dan weet ik daarna de uitslag... en kunnen we die ronde daarop er weer voor gaan (als de uitslag gunsitg is)
als de gyn zegt dat ik naar de gyn in vlissingen moet luisteren, dan zit er niks anders op dan dat te doen vrees ik.
ik probeer dinsdagmiddag even te bellen.

dinsdag moet ik trouwens ook naar de tandarts... een nieuwe nu we verhuisd zijn en ik heb gelijk iets.. een stuk van mijn kies af.. blegh!!!
en ik ben al zo bang voor de tanarts....

groetjes

Brrrrr, de tandarts.
Het is niet mijn hobby om te gaan, maar ja soms ontkom je er niet aan.
Succes alvast.

Je kan de gyn inderdaad altijd even bellen en vragen hoe hij er over denkt.
Wel vreemd dat een ander niet zo lang hoeft te wachten.

En nu ga ik echt beginnen met leren.
Ik heb helemaal geen zin.
Tot nu toe heb ik het ook steeds uitgesteld, maar ik zal toch een keer moeten beginnen.
Als ik tot morgen wacht dan verzin ik wel weer een ander excuus.

ik zal wel naar de tandarts moeten.. krijg er steeds meer last van!
maar het is ook zeker niet mijn hobby

nog lekker kunnen leren??? of toch nog smoesjes bedacht om nog neit te beginnen...

mijn ongi valt me reuze mee.. maar na 2 miskraambloedingen na elkaar valt natuurlijk alles mee...

ik zal je morgen nog even laten weten wat de gyn te vertellen had...
groetjes!

Ik ben vanmiddag heel braaf gaan leren.
Wel een half uur/ 3 kwartier.
Toen had ik geen zin meer, en ben ik nog even kermis gaan vieren.
Dat valt niet mee met een dikke buik.
Het was erg druk in de zaal, en het koste me moeite om tussen de mensen door te komen.
Normaal hou je je buik in en duw je de mensen een beetje aan de kant, maar dat is nu toch wel iets lastiger.

Arme stakker, heb je echt zoveel pijn aan je kies?
Laat er dan maar snel iets aan doen, dan ben je er ook vanaf.

Liefs mij.

Terug
Bovenaan