Mickey en Carina

AU wortelkanaalbehandeling... AU!

ik heb het wel overleefd, maar wat viel dat tegen zeg! pfff

heb vanmiddag dus niet meer naar de gyn gebeld.. ik wacht namelijk nog steeds totdat de verdoving uitgewerkt is.

heb maar een vreemde ongi.. eigenlijk is het bijna niks. ik kan de hele dag met een tampon doen ongeveer.. toen ik hem vanmiddag verwisselde zat ie niet eens vol... hmmz (sorry weer voor het vieze praatje)

mijn schoonzusje (van mijn broerjte) is vnadaag bij de gyn geweest. ze zagen niks, wel konden ze zien dat er een bevruchting was geweest? tenminste dat vertelde ze me. ze moet nu over 2 weken weer bloed laten prikken. als de waardes dan nog gestegen zijn, dan kijken ze weer, maar dan moet het zoals zij zegt weggehaald worden omdat er dan veel mis mee zal zijn. omdat het veel te langzaam op gang gekomen is.
vreems verhaal he... ik snapte er maar weinig van.

Ieeeeeeeeeeeeeew, dat klinkt niet lekker die behandeling bij de tandarts.
Hopelijk is het niet voor niks geweest, en ben je straks van de pijn af.

Wat een vreemd verhaal van je schoonzusje.
Kan me niet voorstellen dat ik eerder zo'n verhaal gehoord heb.

Hier gaat alles goed.
Ik ben vandaag voor mijn doen erg druk geweest.
Bed verschoond, 2 wassen gedraaid en zelf naar de zolder gebracht
Wat boodschappen gedaan en toen nog even leren.
Ook vandaag had ik helemaal geen zin.
Ik zie wel hoe het morgen gaat.
Als ik een 5 voor de toets haal, dan heb ik gemiddeld nog een 6.4, dus ik mag zelfs nog een lager cijfer halen.
Ach, ik zal vast wel iets weten.

Wachten wachten wachten, wat kan dat lang duren zeg.
Als het goed is krijg ik vanavond via de mail het cijfer van de toets.
Ik ben zo benieuwd.
De mc vragen waren goed te doen al heb ik wel 1 fout gemaakt doordat ik niet goed gelezen heb
Van de 23 vragen heb ik er 20 goed.

De open vragen waren een stuk lastiger.
Ik heb soms echt mijn fantasie gebruikt omdat ik het antwoord echt niet wist.
Na de toets hebben we alles nog even doorgenomen met de docent.
Ik geloof dat ik bij de meeste vragen wel iets goed heb.
Nu dus duimen voor een goed cijfer.
Ik moet alleen zo weg, en met een beetje pech heb ik dan het cijfer nog niet.

Dat wordt dan vanaovnd voor het slapen nog snel even de pc opstarten en mijn mail checken.

Hoe gaat het met je mond?
Heb je nog veel pijn (gehad) ?

hoi hoi

dat valt me van je tegen hoor.... dacht dat jij het stuudje was van ons 2.
en nu vertel je me dat je je toets niet goed geleerd hebt... FOEI!!!
hahaha
maar hopen dat het meevalt... je zult toch geen zware onvoldoende scoren als je 20 van de 23 mcvragen goed hebt??

Met mijn tndjes gaat het redelijk goed. kauwen doet pijn en ik kan mijn mond niet zover open doen. dus mijn kaak zal wel een beetje ontwricht zijn door het gesjor.
heb net een asperientje naar binnen gewerkt, want het avondeten was erg lekker, maar had nu een pijnlijke nasleep. zucht!
ik voel me heeeel ewrg zielig.

morgen komt iemand mij observeren. op school zijn ze bezig met zelfstandig werken en er komt nu iemand kijken om te zien wat ik daar al aan doe, en hoe het nog beter/ anders kan. mijn stagiaire wilde me ook graag een keer observeren terwijl ik aan 3 groepen tegelijk lesgaf, dus dat combineren we zo maar... 2 kijkers naar mijn werk.. pffff
de kinderen kunnen best goed zelfstandig werken. alleen groep 5 heeft daar veel moeite mee. groep 3 en 4 kunnen goed zonder me een taak maken. ik had zo gehoopt dat de rekenlessen zo uitkwamen dat ik met groep 5 een begeleide les had. en dat 3 en 4 zelfstandig moesten werken, maar dat geluk heb ik jammer genoeg niet.
we zien wel hoe het loopt morgen...

morgenmidda gmet groep 5 naar de bieb. een afsluiting van een project. ben benieuwd of de mensen van de bieb het leuk kunnen brengen. want ik heb niet zo'n enthousiaste lezers in groep 5.

groetjes en ik duim voor een goed cijfer!

Dit stuudje heeft toch best goed haar best gedaan.
Ik had een 7,4 voor de toets (beetje laag vergeleken met de cijfers die ik vorig jaar haalde )
Samen met de 9,3 die ook meeteld kom ik gemiddeld op een 8.
Kortom ik heb weer een deelkwalificatie binnen.

Jeggie, ik moet er niet aan denken om geobserveerd te worden.
Voel je je dan niet erg ongemakkelijk?
Succes in ieder geval.

hoi hoi

die observatie viel wel meehoor... heb nog een aantal tips gekregen. sommige die ik nuttig vond, andere die mij onmogelijke lijken met deze kinderen in een 3groepen combinatie.
maar over het algemeen was ze vreselijk positief over mijn werk en hoe ik met de kidneren om ga. de directeur wilde mijn beoordeling nog wel wijzigen van een goed in een onmisbaar.. hahaha. ik zal hem eraan houden als ik die nodig heb...

verder hier weinig te melden. behalve dan dat mijn kaak nog steeds zeer doet.

een 7,4... je blijft mijn stuudje hoor.. hahaha

groetjes

Wat moet het een heerlijk gevoel geven als mensen zo positief over je zijn.
Ik vind het altijd wel fijn om zoiets te horen in ieder geval.

Vandaag ben ik onverwacht nog even bij de vk geweest.
Al een paar dagen had ik wat last van hoofdpijn.
Op mij werk hebben we een bloeddruk meter dus ik heb een collega even gevraagd of ze mijn bloeddruk op wilde meten.
Het bleek wat hoger te zijn dan normaal us ik heb voor de zekerheid de vk even gebled en ik kon vanmiddag even langs komen.
Gelukkig viel het allemaal mee.
Omdat ik volgende week weer voor controle moest komen, heeft ze dat maar meteen gedaan.
De afspraak van volgende week is nu komen te vervallen.

Met de kleine was ook alles goed.
Het loopt zelfs iets voor op het schema, maar of ik daar nu zo heel blij mee ben weet ik eigenlijk niet.
Ik hoop stiekem een beetje op een niet al te grote baby.
Maar goed, daar kan ik natuurlijk niks tegen doen.

Wat vervelend dat je nog steeds zo'n last hebt van je kaak.
Moet je binnenkort nog een keer voor contole naar de tandarts.

hoi hoi

ik was erg blij met haar bevindingen.. ik wist de meeste dingen natuurlijk wel, maar is altijd fijn om van een ander te horen.

gelukkig maar dat alles goed is.. moet je je bloeddruk nu extra in de gaten houden? of niet?

mijn kaakje is herstellende.. alleen heb ik het gevoel dat hij de noodvulling te hoog heeft gelaten. dat het niet zo goed op elkaar past nu.
ik moet 2 mei terug en dan wordt alles metjes hersteld.

ik ga misschien morgen een playstation 3 kopen voor mijn lief. ben de laatste weken niet de liefste geweest ewn vind dat ik hem wel een keer mag verrassen....

groetjes

Terug
Bovenaan