Mickey en Carina

Hè hè, eindelijk even tijd om te reageren.
Ik heb vanochtend gewerkt, en vanmiddag even in huis gepoetst.
Na het eten ben ik op de bank in slaap gevallen.
Dat krijg je als je je middagdutje overslaat.

Ik heb nu geen extra controles bij de vk.
Alleen als ik het niet vertrouw kan ik natuurlijk altijd bellen.

Ik las dat je vanavond gaat stappen.
Lekker hoor, er even helemaal uit.
Ik kon vanavond mee naar een voetbalfeestje.
nu vind ik daar niks aan, dus het komt me wel goed uit dat ik morgen weer moet werken en dus vanavond vroeg naar bed ga.

Nog maar 6 weken, en dan ga ik al met verlof.
Het gaat echt heel snel.

Hoe gaat het eigenlijk met jullie huisje?
Zijn jullie nog druk, of ligt het een beetje stil?

hoi hoi

jeetje over 6 weken al verlof? dat gaat echt snel!

stappen was gezellig.. we waren met een klien clubje. ik moest rijden, dus voor mij een alcoholvrij avondje.

vandaag al goed bezig geweest... na een flinke wandeling met de hond ben ik aan de achtertuin begonnen. daar ligt nog een hoop zooi en puin enzo. we hadden overal wat liggen en dat ben ik gaan sorteren. wat een klus. maar de zon schijnt dus gheerlijk om dan even buiten bezig te zijn!
ik heb het na een uur wel afgekapt, anders voel ik mijn spieren morgen denk ik.

straks brokken halen voor Beeb bij de fokker.. altijd erg gezellig en ze heeft puppy's! dus dan blijf ik altijd ff kijken. (ik wil er stiekum nog wel eentje bij, maar daar hebben we het jammer genoeg nu te druk voor.

doordeweeks werken we natuurlijk allebei en dan is het ook nog de bedoeling dat het huis afkomt.... we werken nu iets minder hard dan in het begin. dat tempo is niet vol te houden namelijk.

ik heb gisteren nog de playstation 3 gehaald voor mark. ben benieuwd hoe hij vanaaf reageert als hij thuis komt! eerst al van de achtertuin aar je nu fatsoenlijk door kan lopen en waar zelfs een was aan de waslijn gehangen kan worden en dan van de ps3!

ik ga ff een hapje eten... fijne zondag ook al moet je werken!
geniet van de zon!

Carina

Jij bent al druk geweest zeg.
Groot gelijk dat je nu van andere dingen gaat genieten.
Pas maar op dat je niet in de verleiding komt met die lieve kleine pups.

Ik riep een paar jaar geleden dat ik helemaal geen echte kattenliefhebber was, maar dat ik er misschien  wel 1tje wilde hebben.
Toen ik die ieniemienie katjes zag was ik helemaal verkocht.
Toevallig dat ik afgelopen week nog een foto van onze mini Mouse heb gezien.
Echt zooooooooooo lief.

Schijnt bij jullie de zon?
Hier zie je hem af en toe, maar het is niet echt weer om buiten te zitten.
Ik ga zo denk ik even naar mijn ouders.
Mijn neefje en nichtje zijn er als het goed is ook, en dat is altijd erg gezellig.
Mijn mannetje is naar  het voetbal, dus ik kan doen waar ik zin in heb.

Fijne middag nog.

KAMPIOENEN OLE OLE!

hahahadat moest ik toch even doen hoor!

hier is de zon sinds vanmorgen niet meer gestopt met schijnen. we hebben een "opgeruimde' achtertuin, mark is helemaal blij met zijn playstation.. (je had zijn gezicht moeten zien!)

mischien gaan we toch nog voor een 2de hondje. Onze Beeb is gebeten toen ze 10 weken oud was, en dat is ze nooit vergeten. ze is erg bang voor andere honden.
een andere hond erbij zou haar erg kunnen helpen. al meer dan een jaar twijfelen we of we er een pupje bij zouden nemen.
vanmiddag begon ze wat te grommen, maar volgens de fokker was er met veel aandacht nog wel hoop.
de pups zijn disdag 6 weken oud, dus over 2 weken mogen ze het nest verlaten. ik zit dan midden in mijn vakantie, maar een week is te kort om je hondje zindelijk ed. te krijgen.

de fokker is een erg aardige vrouw en snapt ons probleem. ze heeft alleen geen nestje tegen de zomervakantie. maar ze wilde desnoods wel een pup langer bij haar houden zodat we deze met de zomervakantie pas officieel op komen halen. met de afspraak dat we iedere week even langs komen om met de nieuwe pup te wandelen en Beeb de kans te geven aan de pupu te wennen.

Mark vond het wel een goed idee, maar we gaan dan deze week eerst nog even goede overleggen en bij de fokker langs om nog eens erover te praten. want dan krijgen we een pup die ongeveer 17 weken is... en dat is toch weer anders dan gelijk met 8 weken.

zelf moet ik er nog goed over nadenken. het zijn schattige hondjes, heb er zelfs al eentje gezien die ze apart wil houden totdat we deze week contact met haar opnemen.
maar we zitten nog midden in de verbouwing, mark werkt fulltime, ik op een middag na nu ook. als ik nou weet dat ik straks even zodner werk zit, is het natuurlijk weer anders... dan heb ik tijd zat.

hoe zit het met het zwanger worden? mag ik straks gelijk weer proberen? heb ik dan trek om 's morgens vroeg eventuele ongelukjes op te ruimen? of 's nachts eruit als het snel raak zou mogen zijn? ik twijfel daar nog wel wat over. de komende dagen gaan we daar eens goed over nadenken en discussieren. alle voors en tegens noteren...

ik ga zo eens zorgen dat we wat kunnen eten...
mark is te druk met de playstation te installeren hahaha!!!

Gefeliciteerd met het kampioenschap!!!!!!!!
Ik heb ook heel erg zitten duimen dat PSV kampioen zou worden hoor.
Met Ajax heb ik helemaal niks.

Aaaaaaaaaaah, wat lief een pup.
Ik ben benieuwd wat jullie gaan doen.
Er komt inderdaaad wel wat meer bij kijken dan alleen maar een hondje in huis halen.
Zelf had ik zoals ik al vertelde helemaal niks met katten, en wilde ik ook liever een hondje.
Maar omdat ik destijds 40 uur per week werkte en alleen woonde leek het me niet handig een hondje aan te schaffen.

Maarre, als jullie er 1-tje bij nemen wil ik natuurlijk wel een foto zien hoor!!!!!!!

hoi hoi

over het pupje denk we nog steeds na.. we komen er nog neit helemaal uit.

ik heb vanmiddag toch nog anar de gyn in veldhoven gebeld.
ze vertelde me hetzelfde als die in vlissingen, dus moet me er maar bij neer zien te leggen dat ik voor de zomer zowiezo niet zwanger zal zijn.
zucht.

aan de ene kant heb ik iets meer rust. Ik doe allerlei klusjes in huis die ja zwnager absoluut niet moet doen. wat nu wel weer handig is...  aan de andere kant begint het wel weer te kriebelen, want ik weet dat na komend weekend mijn eitje weer langswipt.
ik ben bang dat ik dan weer iets minder goed in mijn velletje zal zitten.

morgen een lange dag.. na schooltijd nog een cursus.. pfffff
groetjes!

Bleeeeeeeeeeeeeeeh, een cursus.
Ik ben blij dat ik voorlopig even niks te leren heb.
Vanmiddag zou ik een werkoverleg hebben met aansluitend een klantbespreking en ik geloof ook nog planning, maar ik ben lekker niet gegaan.
De vk heeft me gezegd dat ik an mijn werk even moet gaan rusten, dus ik had een goed excuus.

Ik moet nu eten, reageer straks wel weer.

Ben ik weer.

Als de gyn in Veldhoven ook zegt dat je nog even geduld moet hebben dan zal het inderdaad wel nodig zijn.
Fijn dat je wat meer rust krijgt nu, ondanks dat de wens nog steeds erg groot is.
Stort je de komende weken lekker op je huisje.
Het duurt niet eens zo heel lang meer voordat de zomer begint.
Wanneer moest je ook alweer naar de gyn?

Ik ga me snel aankleden (heb vanmiddag even in bed gelegen) en dan ga ik oppassen bij mijn zus.
Meestal ga ik een beetje vroeg zodat ik de kids ook nog even zie voordat ze gaan slapen.

Terug
Bovenaan