Mickey en Carina

lekker zo'n middagdutje!

de cursus was heel leuk! leren omgaan met een digitaalschoolbord. geweldig vind ik het, maar wat een werk om alle sdoor te krijgen zeg!

ik ga me zeker op mijn huisje storten... al moet ik zeggen dat er al een berg gepland staat die 2,5 weken. de hondentrimsalon, de kapper, een dagje ziekenhuis met mijn moeder, dagje shoppen.... en natuurlijk ook nog een dag of 2 werken.. want er moeten nog wat dingen gedaan worden, voornamelijk leerlingregistratie (blegh!)

ik probeer er maar niet teveel aan te denken.. de weken die ik nog moet wachten. maar dat verrekte eitje he.. komt er toch weer aan na het weekend... zucht!

groetjes

De tijd van een schoolbord met krijtjes en zo'n stoffige borstel liggen als ik je verhaal zo lees snel achter ons.
Ik neem aan dat een digitaal schoolbord via een computer gaat ????
Echt iets voor deze moderne tijden.

Wat heerlijk om een vakantie in het vooruitzicht te hebben.
Voor mij duurt dat nog een paar weken.
Volgende week moet ik 5  dagen werken.
Ik moet er nog niet aan denken, maar ik zal het vast wel overleven. (hoop ik)
De week daarna werk ik 3 dagen en daarna ben ik een weekje vrij.
Kan ik even bijkomen.
Daarna nog 2 keer 3 dagen en dan begint mijn verlof.

Zou je komend weekend echt niet 1 keertje ondeugend mogen zijn?
Het lijkt me inderdaad vervelend te weten dat er een eitje aan komt en dat je hem niet mag gebruiken.
Als het al raak mocht zijn kan je altijd nog zeggen dat het condoom gescheurd is, of ben ik nu heel erg

hoi hoi

die stoffige krijtborden worden steeds meer vervangen voor een digitaal bord. deze is gekoppeld aan een laptop.
het heeft touchscreen en een digitale pen, zodat je er nog wel op kan schrijven.
ik vind het een geweldige uitvinding!

1 keertje ondeugend zijn.. tja.
ik heb mark gezegd dat ik niet van plan ben ook maar 1 condoom aan te schaffen. dus het komt zoals het komt. het nadeel is, dat de bloedtest niet gedaan kan worden, een verkeerd beeld kan geven als je voor die 10 weken de bloedtest doet.
dus mocht ik zwanger raken en het gaat weer mis, dan moet ik weer die 10 weken wachten. of ik moet het natuurlijk gaan verzwijgen. (maar of ik daar dan goed aan doe....)

ik heb dagen dat ik denk, dan maar geen kind. we hebben het leuk zo. steeds meer ben ik me erbij aan het neerleggen. een beetje alsof kindjes krijgen voor anderen is, niet voor mij. en dan voel ik me niet eens verdrietig als ik dat dan denk.
er zijn ook dagen dat ik me doodongelukkig voel. dat ik ook wil. want waarom een ander wel en ik niet.

het is zo tegenstrijdig allemaal!

je hebt een drukke tijd in het vooruitzicht.. ik zal aan je denken als ik lekker mag uitslapen....
je voelt je wel weer helemaal top?!

Ik denk dat je het beste toch nog even geduld kan hebben hoe moeilijk het ook is.
Weer 10 weken wachten maakt het denk ik alleen nog maar moeilijker.
Nu wachten geeft je lichaam ook de tijd om tot rust te komen.
Kop op meid, de weken zijn zo voorbij.

hoi hoi

volgens mij hebben we er een pup bij....
we hebben afgesproken dat we onze nieuwe aanwinst niet over 2 weken al ophalen, maar pas als ik zomervakantie heb. dan heb ik 6 weken om ervoor te zorgen dat het helemaal goed komt tussen de 2. Beeb was vandaag al een stuk minder angsitg dan zondag.

We moeten nu nog een naam bedenken....
Mark kwam met de naam: Belg.
Beeb en Belg.
zie je me dat al roepen op het strand???

we discussieren daar nog wel even over verder.

Hihihi, jullie zjn er dus toch ingetrapt
Leuk hoor, gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst.

Nu wel snel een fotootje hè?
Ben wel benieuwd hoe het beestje eruit ziet.

Tja, de naam......
Ik kan me voorstellen dat mensen vreemd kijken als je om Belg roept.
Zie het al helemaal voor me, allemaal belgen achter je aan, hahaha.

Hier is het bedtijd.
Vanavond moet ik werken, dus ik ga nu even een paar uurtjes bijslapen.

Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

'hoi hoi

wat bedoel je met erin getrapt?

de naam is nog neit zeker, maar de fokker wil het graag deze week weten, dan kan ze die naam al gebruiken. wel zo handig!

Hè hè, weekend.
Ik ga lekker genieten van 2 dagen met mooi weer.

Wat ik bedoel met erin getrapt?
In ieder geval niet negatief hoor.
Ik dacht dat jullie nog twijfelden of je er een hondje bij wilden hebben, maar jullie zijn dus toch helemaal  op de pup.
Kan ik me goed voorstellen hoor.
Jonge hondjes zijn ook om op te vreten zo lief.

Heb je al een nieuwe naam bedacht?

Terug
Bovenaan