Mickey en Carina

er is veel gebeurt bij ons dit weekend...

niet perse met de verbouwing, al hebben we daar nog wel wat aan gedaan.
we hebben een andere 2de auto moeten halen, want het moddermonster gaat het niet meer redden. jammer, mar voor 300 euro 4 maanden kunnen rijden is nog neit verkeerd.

we hebben voor een klein autootje gekozen. een renault twingo met zo'n cabriotop. een dakje wat je helemaal tot achteren open kan schuiven. dit wordt dat mijn auto om naar het werk ed. te gaan.
we wilden eerst niet al te veel geld uitgeven aan een 2de auto, maar we wilden ook niet over 4 maanden weer op zoek vmoeten naar iets anders. dus het is iets ertussenin geworden.

een naam voor de pup zijn we nog niet helemaal uit. Biertje is gevallen. maar ook de naam boef. nog wat suggesties van anderen: Scooby, Bjoetie (ik vond het zo geschreven dan wel leuk bij Beeb passen), Belle, Heppie

de zus van mark is gisteren met man en kleine bij ons geweest. we hebben we de echo te zien gehad (ik heb vluchtig gekeken), maar verder begon ze zelf niet over haar zangerschap. ik heb haar wel een keer gevraagd hoe het ging. maar echt lang daarover uitwijden hebben we niet gedaan.

vandag wa boodschapen gedaan en ik was vanalles nog van plan. maar wat heb ik een last van mijn eitje zeg.. pffff
heb er behoorlijke buikpijn van.
zoals het er nu naaruit ziet, wordt het weer een cyclus van 29 dagen. net als de afgelopen maand.
ik ben al een beetje de weken gaan tellen. ivm het bloedprikken. het zou volgens mij ideaal zijn om de uitslag dan een paar dagen voor mijn eisprong te hebben. kunnen we dat eitje gelijk benutten.
ben er nog neit helemaal uit, maar als ik zo nog zin heb, ga ik ff goed tellen.

groetjes uit een bewolkt zeeland!

Bewolkt?
Hier was het niet alleen bewolkt, het regende ook de hele dag, en soms echt behoorlijk.
Wat een verschil met gisteren zeg.

Een naam voor de pup???
Wat dacht je van Bob.
Bob en Beeb.

Het zou wel goed uitkomen als je de uitskag vlak voor je ei zou krijgen.
Ik duim mee dat het goed uitkomt.
Heb je nog geteld?

Wat zal jij deze zomer genieten van je autootje.
Lekker het dak open als het mooi weer is.
Dat lijkt mij oko wel wat.

Vandaag heb ik weer bloed laten prikken.
Het viel me weer heel erg mee.
Dit keer waren het (maar) 2 buisjes.
Ik ben benieuwd naar de uitslag, die krijg ik volgende week donderdag bij de vk.
Er is alleen maar gerpikt op glucuse en hb, dus de uitslag zal wel niet zo schokkend zijn.

Ik ga nu even afwassen en een begin maken met het opmaken van ons bed.
Dat doe ik tegenwoordig in etappes.
Vanavond alweer de 4e zwangerschapsbegeleiding.
Volgens mij gaan we vanavond beginnen met puffen.
Moet nu al lachen.

hoi hoi

straks ga je nog aan het bloedprikken wennen...
ik zat ook al te tellen... moet binnekort bloed laten prikken. en mocht ik weer zwanger mogen worden, dan nog zeker 2 keer.. pffff

de naam: we twijfelen nog tussen brownie en spot.
ik heb de voorkeur voor brownie en mark voor spot. hahaha
vanaaf gaan we naar de fokker, even met de kleine een stukje wandelen en dan beslissen we.
ik hoop dat de keuze makkelijker is als we de pup weer zien.

de nieuwe pup is voor mij ook een beetje het opvullen van de leegte. in augustus na de eerste miskraam hebben we nieuwe vijvervissen gehaald... nu een hond.
het voelt goed, dan is het toch ook goed?

ga je nog iets leuks doen morgen?
groetjes!

Als het voor jullie goed voelt dan is het zeker goed.
Lekker toch om je aandacht even op iets anders te kunnen richten?

Ik denk niet dat ik morgen iets bijzonders ga doen.
Morgenochtend en een stukje van de middag moet ik werken, en waarschijnlijk ben ik daarna te moe om nog iets te doen.
In ieder geval ga ik eerst even rusten (wat klinkt dat ouwe wijfig)

Vandaag zijn de spullen voor de kleine bezorgd.
Ik ben helemaal blij, ondanks dat het natuurlijk ook betaald moest worden.
Maar ja dat weet je vooraf.
De kinderwagen heb ik meteen in elkaar gezet zodat het kan luchten.
Nooit geweten dat er zo'n akelige lucht aan nieuwe spullen kan zitten.
Alles staat nu op zolder, daar was nog plek.
Ik zal wat foto's maken, dan kan je zien wat we uitgezocht hebben.

Fijne dag morgen.

Groetjes!!!!!!!!!

Hoi hoi,

Leuke dagen gehad???
Ik heb er weinig van meegekregen.
Heb vooral gewerkt, maar nu heb ik lekker 3 dagen vrij.
Ben nu helemaal kapot.
Toen ik vanmiddag thuis kwam ben ik direct gaan schoonmaken, zodat ik dat morgen niet meer hoef te doen.
Een heerlijk vooruitzicht.

hoi hoi!

wij hebben drukke dagen gehad!

gisteren ben ik met 2 vriendinnen een dagje naar renesse gegaan. lekker in winkeltjes gekeken en op het terras gezeten/... mmm!!!

vandaag kwamen mijn schoonouders op visite. die hadden het huis niet emer gezien sinds we begonnen waren met slopen!

vandaag wat geschildert in de gang (staat nu bijna in de grondverf!) en we zijn spullen voor de slaapkamer gaan halen.
het bed wordt antraciet grijs geschildert en ook wat schilderwerk (bijv kozijn of deur) komt in diezelfde kleur. gordijnen gekocht die er leuk bij staan en laminaat gehaald voor de bovenverdieping.
tja als je kortingstikkers kunt plakken op iets wat al in de aanbieding is, dan moet je het ervan nemen toch??

nu nog zorgen dat al dat verf ed. gebruikt wordt, dan kunnen we beginnen met het afronden van de slaapkamer. het streven is om morgen de slaapkamer helemaal dicht met gips te hebben en afgesmeerd. dan kan ik maandag beginnen met schilderen of nog het raamkozijn afbranden... het schilderwerk willen we op de slaapkamer aan het eind van mijn vakantie (13 mei) afhebben! duim je mee???

een vriendin van me is ook aan het proberen zwanger te worden en ze heeft een nogal korte cyclus. ze dacht al ongesteld te moeten zijn, maar is he tnog niet. ik gun haar echt wel een zwangerschap. maar eigenlijk nu nog niet... erg he!
ik zal me hier toch wat meer overheen moeten gaan zetten... want vind mezelf vreselijk als ik mezelf gemene dingen hoor denken!

morgen een dagje klussen... de gang verder in de grondverf zetten en het raamkozijn op de slaapkamer afbranden... nu maar hopen dat ik dat afkrijg morgen!
groetjes

oja!
geniet maar van je vrije dagen! het wordt stralend mooi weer!!!!!!
bij ons zijn de voorbereidingen op   een eerste bbq in de langstraat al in volle gang!
zondag moet het gaan gebeuren!

Jij hebt ook niet stil gezeten de afgelopen dagen.
Met de slaapkamer komt het vast goed.
Even flink doorwerken dan zie je snel resultaat.
Voor je het weet is het klaar (ben blij dat ik het niet hoef te doen )

Ik kan me best voorstellen dat het moeilijk is om te horen dat er mensen om je heen zwanger willen worden/zijn.
Als het echt goede vrienden zijn kan je er vast wel over praten, en ze zullen het ook wel begrijpen.
Ze weten toch wat je allemaal me hebt gemaakt?

Hoe gaat het eigenlijk met je schoonzusje, is ze wel of niet zwanger?

Veel plezier met bbq-en.
Krijg er ook helemaal zin in als ik het zo lees, maar voor ons dit weekend maar even niet.
Vanavond gaat lief naar een voetbalwedstrijd en morgen doet hij mee aan een beachvolleybaltournooi, dus is hij ook niet thuis.
Ik weet eigenlijk niet eens of het wel slim is om te gaan bbq-en als je zwanger bent.

Terug
Bovenaan