Mickey en Carina

hoi hoi

lang geleden dat ik hier geweest ben...
ben de laatste dagen druk geweest.

de verf vliegt je hier om de oren! hahaha
vandaag maak ik de 2 deuren af die nog in de woonkamer komen te hangen. dan is dat schilderwerk echt een heel eind af beneden. behalve de gang dan en wat kleine dingetjes.
dat staat al wel in de grondverf gelukkig!

boven schiet het even niet op. Mark krijgt de verwarming niet netjes los zodat daar gips achter kan. en het schuifraam op onze slaapkamer is toch rot en moet vervangen worden. dus daar kan ik ook al niet aan gaan beginnen.
ach ja... dan maar andere klusjes eerst.

straks met beeb naar de trimmer. ze moet geplukt worden en ze wordt dan helemaal gewassen enzo. vanavond komt er een deskundige naar haar kijken. of we die angst bij haar weg kunnen krijgen. als het een zweverig persoon is, hoeft ze niet vaak te komen, maar wie weet is het iemand die goede tips weet!

met de pup gaat het geweldig. een ondernemend hondje.. ik zal je in de loop van vandaag wat foto's mailen! ze is in ieder geval een stuk minder rustig dan onze Beeb is... dat kan nog wat worden!

volgens mij kun je gewoon bbqen hoor als je zwanger bent, alleen moet je er zeker van zijn dat het goed doorbakken is!

mijn schoonzusje (vriendin van mijn broertje) is niet zwanger. al blijft ze een mega buik houden en zwagnerschapshormoon. zo rond de 300 geloof ik. dat had als ze echt zwanger was geweest al in de duizenden moeten lopen, dus als er nog iets zit, is het niet goed. ik denk dat ze een curretage zal moeten hebben.

mijn andere schoonzusje is wel zwanger. maar gelukkig woont ze niet zo dichtbij meer. dat maakt het mij wat makkelijker. ze sprak e gisteren aan op msn, maar kon gewoon niet reageren. bij ieder regeltje zag je staan: jayden kirjgt er een broertje of zusje bij. kon dat echt niet hebben.

mijn vriendin is overigens ongesteld geworden. ze wilde zondag testen, maar het was al niet meer nodig. aan de ene kant een opluchting, aan de andere kant natuurlijk niet leuk voor haar. we hebben afgesproken samen deze zomer voor goed nieuws te gaan zorgen. ik hoop dat het zo mag zijn.....

ga nu snel beeb uitlaten, want anders zijn we te laat bij de trimmer!
groetjes

Jaaaaa, foto's van de pup.
Ben erg benieuwd hoe jullie nieuwe aanwinst eruit ziet.

Vervelend dat je verder kan met het schilderwerk.

Hier gaat het even wat minder.
Ik heb me vandaag ziek gemeld, omdat ik erg veel last van mijn rug heb.
Van alle kantne krijg ik te horen dat ik nu eens aan mezelf moet denken en niet aan het werk, dus vanochtend was het dan zover.
Deze week ben ik in ieder geval thuis, en volgende week heb ik vakantie.
Misschien blijf ik ook nog wel 'ziek" dan blijven de vakantiedagen lekker staan
Donderdag heb ik weer een controle bij de vk, en stiekem hoop ik dat ze zegt dat het beter is niet meer te werken.
Ik heb het eerlijk gezegd een beetje gehad.

De komende dagen ga ik in ieder geval van het mooie weer genieten.

hoi hoi

goed van je dat je aan jezelf gaat denken nu! het werd eens tijd.
misschien moet je het er eens met je vk over hebben... haar een beetje de goede richting in duwen!

Beeb is goedgekeurd. de therapeute vond he tniet nodig vaker langs te komen. we zijn hartstikke goed met haar bezig. gellukig!
ze zag ook geen probleem wat de pup betreft. zolang we het maar op het gemak aanpakken. nou dat gaat wel goedkomen.

de foto's van Spot komen eraan... ga ze zometeen mailen!

morgen naar een patientendag in het VU in amsterdam. met mijn moeder met de auto naar amsterdam.. dat gaat wat worden! hahaha

groetjes Carina

Hihihi, de verloskundige de goede kant opduwen, dat ben ik ook zeker van plan.
Mijn zus zegt ook dat ik gek ben als ik die laatste 2 weken nog ga werken.(volgende week heb ik vakantie en daarna moet ik nog 2 weken, of had ik dat al verteld)
Op dit moment is mijn rus nog gevoelig, en zolang dat zo is ga ik zeker nog niet werken.

Ik heb het je al laten weten, maar ik vind de pup echt een schatje.

Succes vandaag met de rit naar Amsterdam.
Ik hoop dat je vanavond weer thuis bent
2 Vrouwen op pad, hihihi.

en?
hoe was het bij de vk? heb je haar hard genoeg de goede kant in geduwd?

ik heb de reis naar amsterdam weer overleefd! hahaha
het was erg interessant en heb vel geleerd over de ziekte van mijn moeder. we kregen ook een boekje mee gemaakt door de vereniging van pah. ga ik zeker eens lezen.

het is heel dubbel om andere patienten te zien. ,mijn moeder staat gelukkig redelijk aan het begin van de ziekte, maar het ziektebeeld is neit rooskleurig. je ziet mensen die niet meer dan 100 meter kunnen lopen en dan al buiten adem zijn, mensen aan de zuurtof, mensen met een medicijnenpompje. pfff.... ben blij dat mijn moeder genoeg heeft aan een pilletje, maar in de toekomst zal ze waarschijnlijk ook wel er zo bij lopen, of zitten...

de dag zelf was goed georganiseerd, er was voor broodjes gezorgd, voor de mensen die net zoals ij van ver moesten komen en een hapje en drankje na afloop.
we hebben de longarts nog even gesproken en hij vond dat mijn moeder er goed uit zag.. gelukkig!

vanmiddag weer naar spot toe en de rest van de dag schilderen....
groetjes uit een nog steeds zonnig zeeland!
Carina

Gelukkig je bent weer thuis gekomen.
Ik maakte me al zorgen omdat je gisteravond niet op het forum was

Klinkt wel heftig zeg wat je allemaal gezien en gehoord hebt.

Vanmiddag ben ik weer bij de vk geweest.
Er was even een discussie tussen de vk en de staigaire over hoe de kleine nu ligt.
De staigaire dacht dat de kleine met het hoofdje naar beneden lag, maar de vk voelde onze uk over dwars (alweer) liggen.
Dat blijkt dus ook zo te zijn.

Als de kleine over 2 weken nog over dwars ligt krijg ik oefeningen mee.

Wat betreft mijn rug/heupen moet ik naar de fysio.
Tot die tijd blijf ik in ieder geval nog in de ziektewet.
Dinsdagmiddag heb ik een afspraak dan hoor ik denk ik wel meer.

Verder was alles goed bij de vk.  

Bloeddruk ietsie hoger dan de vorige keer, nu 140/80, maar dat was netjes is me verteld.
Bloeduitslagen waren ook goed.
Over 2 weken heb ik alweer de volgende afspraak bij de vk.

ff een kort berichtje voor het slapen gaan...
vanmiddag belde de assistente van de gyn. donderdag (volgende week dus) wordt ik gebeld door de gyn met de uitslag van het chromosomenonderzoek...
pff ben nu al zenuwachtig!

slaap lekker!
Carina

Doen ze dat telefonisch?
Het zal wel gebruikelijk zijn.

Logisch dat je zenuwachtig bent.
Het komt vast goed.
Ik ga in ieder geval vast duimen.

Wat een weertje hè?
Ik ga zo lekker buiten een boterhammetje eten, en daarna borduren.
Het eerste werkje is bijna af.
Daarna nog 1 en dan kunnen de schilderijtjes opgehangen worden en is de kinderkamer helemaal klaar.

Fijne dag nog.

Terug
Bovenaan