Haha Janneke, nou om maar met jou vraag te beginnen. Feitelijk kun je pas testen vanaf het moment dat je overtijd bent. Dat wordt nu dus lastig, want komt na de mk gelijk de normale cyclus weer op gang?? Dat is nog maar de vraag. En dus kun je niet echt zeggen wanneer je weer ongi moet worden en dus kunt testen.
Ik ga zelf maar afwachten. Als het me te lang duurt met ongi worden ga ik wel eens een test doen, maar of het veel zin heeft?? Immers, die testen kunnen nog tot 9 weken na mk een positieve uitslag geven!!!
Gelijk jouw vragen dus ook beantwoord Marieke.
Helaas kunnen we er niet van uit gaan dat we gelijk weer een zelfde cyclus hebben als voorheen
Dus Linda, jouw man wordt doe-het-zelver . Meestal kunnen wij er samen wel uitkomen. Heb ook niet altijd zin, maar soms moet je ook zin maken of zijn er nog genoeg andere manieren . En anders raad ik hem zelfs wel eens aan om te doe het zelven! Dat vind ik niet erg.
Ja Marieke, Froombosch ken ik, nog nooit geweest, maar weet wel ongeveer waar het ligt. Inderdaad niet ver van de stad.
We zijn inderdaad op Schier geweest, dan hoef je niet zo ver te rijden voor de boot haha. Ik vond het heerlijk, maar miste thuis ook. Ik ben nu gewoon liever thuis. Bedje in hotel was ook niet je-van-het, dus vandaar mijn moeheid (heb gistermiddag nog even geslapen en gisteravond ook weer vroeg naar bed).
Met dat bloeden is heel vervelend, wil er nu zo graag van af zijn. Het is inlegkruisjes werk hoor, dus niet veel, maar goed, hou gewoon niet van dat spul!!!
Heb nu ook weer wat buikpijn, maar kunnen net zo goed de zenuwen voor straks zijn (moet 1600 uur). Manlief komt straks ook thuis, gaan we samen gelukkig.
Ben vanmorgen weer aan het werk gegaan. Ze waren heel lief hoor, heb heel wat traantjes gelaten. Gelukkig, die drempel ben ik weer over (zag er toch wel tegenop om weer te beginnen). Echte baas zat naast mij, dus heb maar niet op internet deze site opgezocht haha. Morgen heb ik nog gesprekje met mijn chef (we hebben directeur=echte baas en managers daaronder, een van die managers is mijn chef). Gelijk maar gezegd dat ik nog wel moe ben, en dat het me meer doet dan ik had gedacht. Vandaag dus half dagje, wel lekker om te beginnen.
Moet ook zeggen dat ik blij ben thuis te zijn, weer even uitrusten.
Het kan trouwens ook altijd nog erger. Hoorde vanmorgen dat een andere collega ook een mk heeft gehad een tijdje geleden, maar dat blijkt een mola-zwangerschap te zijn geweest. Ze moet nu chemo ondergaan en mag pas weer zwanger worden als alles weg is (kan wel meer dan halfjaar tot een jaar duren)!!
http://www.ziekenhuis.nl/index.php?
at=ziektebeelden&ziektebeelden=ziektebeeld_
item&item_id=428&letter=M
Nou ik geloof niet dat ik nog meer nieuws heb, dus tot zover eerst maar weer!
Ik laat straks wel even weten hoe de echo was.
Groetjes Laura