Miskraam in juni 2008 en straks hopelijk weer zwanger!

Laura, hoe is het gegaan? Ben benieuwd!

Sjenientje, wat vervelend! Vooral die onzekerheid.... Wij weten sinds 5 weken dat het kindje na 8 weken en 5 dagen is gestopt met leven, nu wachten we nog steeds op de miskraam. Maar heb niet het idee dat die vanzelf komt en as woensdag staat de curettage gepland dus dat is een "fijn" vooruitzicht, die onzekerheid en wachten is maar niks.
Sterkte ermee en je kunt hier terecht voor al je ervaringen en vragen.

Groetjes

Hoi dames,

Na een lange dag werken ben ik ook weer ff online.
Jullie hebben al heel wat gekletstlas ik.
Zoonlief kan/wil niet alleen inslapen dus brullen..................HIj moet het maar ff uitzoeken. Zodra je bij hem bent zegt ie: "zo......................".

@Senientje: hoi. Wat een onzeker verhaal van je!!! Afwachten dus. Sterkte de komende dagen.

@Janneke: nog 2 dagen. Hoe ist met vloeien en buikpijn?? E op je werk???

@ Laura: je hebt dus wel een leuk weekendje weg gehad?? Schier is bij mij niet zo heel bekend. Ben er 1x geweest op ontgroeningskamp van mijn opleiding. Long time ago... hahahaha.......

Vandaag ongi!!! Dikke shit. Ik heb dus nu een kortere cycles, 26 dagen??!
Baal wel een beetje boel, maar ja.

Ik rij idd paard, dressuur. Ik heb 2 paarden. 1 wedstrijdpaard en 1 met pensioen.

Kga maar ff kijken bij zoonlief.

Groetjes Linda

Hallo ladies,

Goed nieuws: alles is schoon! Ze deed eerst een uitwendige echo, maar ze zag niks, dus toen inwendig. Doet geen pijn, maar leuk is anders zullen we maar zeggen.
Ik heb aangegeven dat ik nog steeds wat last had van bloedverlies, dat was wel normaal aldus de mw van de echo. Ze zei ook dat er nog een klein beetje bloed in de baarmoeder zat (geen stolsels meer), heeft het me aangewezen, maar dat zou nu heel snel stoppen.
Dus weer helemaal gerustgesteld en kunnen we nu proberen het af te sluiten en opnieuw te beginnen!!

@ Linda: oh wat sneu dat je ongi bent geworden!! Je had toch hoop dat je weer zwanger zou zijn! En opeens een kortere cyclus dan normaal, wat vreemd! Jij was na de mk toch al weer ongi geworden, en was dat wel regelmatig??
Ben ook op Schier geweest in het 1e jaar van mijn studie, vrij gebruikelijk hier (heb je soms ook in Groningen gestudeerd?). Is bij mij ook lang geleden (1993)! Laatste jaren er wel vaker geweest. We vinden het een leuk en gezellig eiland.
Ligt je zoon nu al lekker te slapen??

@ Janneke, haha ik moest wel lachen toen je schreef dat je noodpakket in de auto ligt!! Heb je ook wel nodig dan. Hoop alleen niet dat de krampen zo erg zijn dat je niet meer kunt autorijden. Moet je dan ver naar huis rijden??

En waar is Marieke gebleven? Heb jij nog een controle of alles schoon is of bloed jij niet meer?? Lekker samen zo'n dagje vrij. Wel toevallig, wij hadden normaal vandaag ook de 1e echo gehad, dus manlief had bij mij ook al vrij gepland aan het eind van de middag! Hoe is het met jou verder qua gezondheid, alweer wat opgeknapt??

@Sjenientje, wat een vreemd gedoe met die echo. Maar het schijnt wel heel precies te komen met die echo, een paar mm verschil bij het opmeten kan al een verschil opleveren. Alhoewel, 2/3 weken of 5,5 is wel een groot verschil. Wil je niet bang praten, maar bij zeiden ze een vruchtzakje van 2 cm, nou wat er uitkwam was minstens 3x zo groot, dus of het nou zoveel gegroeid is in die week, geen idee, maar dit had ik echt niet verwacht!! Hoop dat je donderdag in ieder geval meer duidelijkheid krijgt! Deze onzekerheid is slopend!!

Nou dames, een fijne avond nog en tot gauw maar weer!
Groetjes Laura

Hey!

Laura: goed nieuws!! Weet je in ieder geval dat alles er nu uit is en dat je snel weer aan de klus kan! Ja noodpakket ligt klaar maar uit mn werk is het nog 40 minuten rijden. Maar goed nog 1 dagje. Heb vandaag gezellige dag gehad met mn collega, veel lol gehad! Was lang geleden dat ik zo heb gelachen....

Linda: balen man... Nu dus allemaal binnen nu en 2 weken aan de klus! haha!

Ik heb nog steeds een ongesteldheidsgevoel, maar verder niks nada noppes. Ik hoop het zo... maar goed ons vruchtje/kindje is 2,1cm groot dus met vruchtzakje en al zal dat best groot zijn bedenk ik me nu. Willen het wel zien / meenemen na de curettage. Misschien geen prettig gezicht maar tis toch van ons...

Jullie uit het hoge noorden, ik heb er gestudeerd! Maar dan in Ljouwert! ;-)

Greetings

Zoooo Janneke, wat een eind weg heb je dan gestudeerd, of woon je niet je hele leven in Brabant? Leeuwarden is ook wel een leuke stad, maar geef de voorkeur aan Groningen!!
Ja ik ben blij hoor, dat alles nu goed is. Kunnen we het nu echt gaan afsluiten.
En aan de klus inderdaad!!
Dat je het mee wil nemen is niet raar,  schijn je wel te moeten zeggen vooraf aan de curettage. Ik heb het ook opgevangen en  bekeken, maar er was bij ons niks te herkennen. Daar was ik dan eigenlijk ook wel weer blij mee. Anders lijkt het me nog moeilijker te verwerken.
40 minuten rijden, dat is nog wel een eind hoor, weet wel wat je doet, want als die krampen eenmaal beginnen, kun je echt niet meer autorijden!! Zou bij bloedverlies morgenochtend maar thuis blijven.

Hoi dames,

Ik heb ff een roseetje ingeschonken. Toch ongi.
Ik heb idd in Groningen gestudeerd en gewoond (1995-1999). Leuke stad!

@ Laura: wel fijn dat alles nu schoon en leeg is. Kun je met een schone lei gaan klussen hahahahaha........

Wel gek idee allemaal aan het klussen komen de 14 dagen.  Dat zijn zaken wat ik verder met niemand bespreek.

@ janneke: nog 2 daagjes. Denk aan je. Komt goed hoor!

@ Marieke: hoe ist?? Al wat meer energie??

@ Senientje: is dit je 1e zwangerschap??

Zoonlief is rond 21:00 eindelijk zelf in z'n bedje in slaap gevallen. Gelukkig voor hem en ons. Zoooooooooo zielig, maar ja moeten wel consequent blijven. Wel moeilijk als ie steeds zo brult. Maar het is echt gedrag. Zodra ik bij hem ben is ie stil en zegt ie "zitten"". M.a.w. hier blijven. En zodra ik opsta brult ie weer........ Zal wel een fase zijn.

Kga morgen ff naar ikea. Wat handige dingen ophalen.
A.s. donderdag ga ik met zoonlief voor het eerst een bezoekje brengen aan de peuter. Even sfeer proeven en formulieren invullen. Hij gaat pas vanaf januari 2009 naar de peuter. Dan is ie 2,5 jaar.

Gaan jullie ook met vakantie deze zomer??? Wij wel: camperen met caravan in Frankrijk. Heerlijk drie weken weg!

Groetjes Linda

hoi hoi meiden!!!
Hier ben ik!!!!
manlief was thuis geweest en hadden ook ander minder leuk nieuws te horen gekregen, dus vandaar dat ik vandaag ff minder online was!!!!
Maar ben er weer ff!!! heb wel aan jullie gedacht vandaag!!!

Laura fijn dat alles schoon is!!! ook weer een hele geruststelling!!!!
Ik dacht vanmorgen help helemaal vergeten je succes te wensen voor vandaag met he werk!!!!   gelukkig is het goed gegaan en fijn dat je collega's lief voor je waren!!!! Lijktmij ook wel weer even een drempel om te gaan hoor!!!
Wat een gedoe he met die cyclus, ik heb ook wel zoiets van we zien wel!! gaan gewoon driftig op los klussen, en dan wachten we het af!!
aan de ene kant ook wel fijn om het niet te weten, we stappen er gewoon beetje onbevangen in!!
lekker op schier!!! Heerlijk eiland!!! wij zijn eind mei een weekendje geweest, dat was voor mij de eerste keer, ben al wel vaak op vlieland geweest, helemaal mijn eiland!! en grappig om te zien dat het een heel ander eiland was dan vlie.... Maar ook heel mooi, prachtig strand!!! heerlijk om uit te waaien!! En je had best mooi weer denk ik!!!!

nou telefoongesprek van 1,5 uur gehad tussendoor dus kan eindelijk mn berichtje eens afmaken... haha

Jannie, met zo'n ongi gevoel begon het bij mij ook, de volgende dag zette het door, wil je geen valse hoop geven hoor, maar inderdaad denk goed na voordat je naar je werk gaat, bij mij kwamen de krampen ineens snel en kon amper van de supermarkt hier thuis komen, autorijden valt dan echt niet mee!!!!
denk wel aan jezelf!!!! en las het niet komt is woensdag geluukig een eind aan je wachten en onzekerheid of t nu komt of niet!!!

Linda he wat balen dat je ongi bent geworden!!!!! had anders voor je gehoopt!!!
Ik heb pas voor t eerst van mn leven op een paard gezeten!! pff hele ervaring!!!!
haha

Sjenieteje!! he meid wat super vervelend voor je had je verhaal al op januariforum gelezen!!! pfff lange week voor je zeker tot aan de echo!!!!!
Ik denk aan je!!!!

Hier gaat het wel weer wat beter!!
Nog wel wat buikpijn, maar lijkt minder te worden, bloedverlies bijna weg, heeft dan een week gebloed.... dat zei de gynn ook!!
laura hoop dat dat bij jou oook gauw over is!!
vandaag weer wat in huis geromelt, duizeligheid wordt ook wat minder, en manlief was thuis dus dat was ook gezellig!!!!

meiden ik ga slapen!! Hoogstebedtijd en heb zo'n beetje de hele avond gedaan over dit bericht!!!!! haha
tot morgen!!!!!

Terug
Bovenaan