Hallo ladies,
Goed nieuws: alles is schoon! Ze deed eerst een uitwendige echo, maar ze zag niks, dus toen inwendig. Doet geen pijn, maar leuk is anders zullen we maar zeggen.
Ik heb aangegeven dat ik nog steeds wat last had van bloedverlies, dat was wel normaal aldus de mw van de echo. Ze zei ook dat er nog een klein beetje bloed in de baarmoeder zat (geen stolsels meer), heeft het me aangewezen, maar dat zou nu heel snel stoppen.
Dus weer helemaal gerustgesteld en kunnen we nu proberen het af te sluiten en opnieuw te beginnen!!
@ Linda: oh wat sneu dat je ongi bent geworden!! Je had toch hoop dat je weer zwanger zou zijn! En opeens een kortere cyclus dan normaal, wat vreemd! Jij was na de mk toch al weer ongi geworden, en was dat wel regelmatig??
Ben ook op Schier geweest in het 1e jaar van mijn studie, vrij gebruikelijk hier (heb je soms ook in Groningen gestudeerd?). Is bij mij ook lang geleden (1993)! Laatste jaren er wel vaker geweest. We vinden het een leuk en gezellig eiland.
Ligt je zoon nu al lekker te slapen??
@ Janneke, haha ik moest wel lachen toen je schreef dat je noodpakket in de auto ligt!! Heb je ook wel nodig dan. Hoop alleen niet dat de krampen zo erg zijn dat je niet meer kunt autorijden. Moet je dan ver naar huis rijden??
En waar is Marieke gebleven? Heb jij nog een controle of alles schoon is of bloed jij niet meer?? Lekker samen zo'n dagje vrij. Wel toevallig, wij hadden normaal vandaag ook de 1e echo gehad, dus manlief had bij mij ook al vrij gepland aan het eind van de middag! Hoe is het met jou verder qua gezondheid, alweer wat opgeknapt??
@Sjenientje, wat een vreemd gedoe met die echo. Maar het schijnt wel heel precies te komen met die echo, een paar mm verschil bij het opmeten kan al een verschil opleveren. Alhoewel, 2/3 weken of 5,5 is wel een groot verschil. Wil je niet bang praten, maar bij zeiden ze een vruchtzakje van 2 cm, nou wat er uitkwam was minstens 3x zo groot, dus of het nou zoveel gegroeid is in die week, geen idee, maar dit had ik echt niet verwacht!! Hoop dat je donderdag in ieder geval meer duidelijkheid krijgt! Deze onzekerheid is slopend!!
Nou dames, een fijne avond nog en tot gauw maar weer!
Groetjes Laura