Miskraam in juni 2008 en straks hopelijk weer zwanger!

Linda fijn dat ie slaapt!!!!!
heerlijk he zo'n rosetje dan!! Proost!!
heb je wel verdiend!!!!!
O lekker naar ikea!!!! Veel plezier!!! Vind het altijd een heerlijke winkel!!!!

Als je mijn vorige berichtje hebt gelezen kan je mijn vakantiebeste,mming haast wel raden!!!! Vlieland!!! Heerlijk saampjes twee weken relaxen en van t eiland genieten!!!!!
Frankrijk ook lekker, waar ergens als ik mag vragen??? ben er ook vaak geweest!!!

Dit weekend gaan we weekendje naar callantsoog even lekker uitwaaien aan de kust!!!
Gingen we vroeger altijd op vakantie als kind ben er nu 15 jaar niet geweest dus meteen stukje jeugdsentiment opsnuiven haha en vooral we wind en zeelucht!!!!

En ga nu echt slapen!!!! weer veel te laat zo kom ik nooit in mn ritme!!! haha

slaap ze!!!!

Goedemorgen dames,

Ben al op mn werk, niks gebeurd en zodra ik kramp / bloeding krijg ben ik gevlogen. Beloof ik! ;-) Vind het wel eng maar dit is de laatste dag. Vanaf vanavond 0.00uur moet ik nuchter blijven totdat ik geopereerd word. Dat kan wel eens eind van de ochtend worden, dus zal wel honger en dorst hebben morgenvroeg. Een soort mini-ramadan voor mij dus...

Vanavond nog even gezellig eten en voetbal kijken bij vrienden, wel lekker voor de afleiding!

Wij zijn in april 2 weken naar Aruba geweest en we gaan eind september een weekje naar Zuid-Spanje. Lekker zon zee strand en lekker eten! Wil graag nog weekendje weg in de zomermaanden maar de centjes zijn een beetje op maar we zien wel.

Ja gek idee; over week (of 2) allemaal aan het klussen! Haha!
Hoop dat het bloeden na curettage niet al te lang duurt trouwens.

Fijne dag vandaag!

Groetjes

Hallo allemaal,

Zo, ben alweer lekker thuis aan het uitrusten. Het vroege opstaan bevalt nog niet zo goed. Maar mag deze week halve dagen werken, dus dat scheelt wel weer.
Ben best wel wat moe en ga morgen nog even mijn ijzergehalte laten controleren. Heb zoveel bloed verloren, je weet het maar nooit.

Achteraf bekeken vraag ik me af of het allemaal wel normaal is hoe het gegaan is. Dat ik alleen maar telefonisch contact met vk over de mk heb gehad en dat eerst niet eens gecontroleerd hoefde te worden of alles weg was??
Ik bedoel, vond het toch een behoorlijk heftige ervaring met die krampen en al dat bloedverlies, dat er niet eens even iemand  bij je komt kijken??
Nou ja, uit echo bleek gister wel dat alles schoon is, dat is dan weer geruststelling. Nu morgen ijzer nog checken en ga ook weer vrolijk door met het slikken van mijn vitapilletjes met foliumzuur haha!!

Jannie, morgen de dag. Weet je al hoe laat?? Over die curettage lees je ook weer andere verhalen. Ga je volledig onder narcose?? Heb ook wel gelezen dat ze het onder plaatselijke verdoving doen?? En dat nuchter blijven, geen pretje nee. Mijn maag rammelt 's morgens ook altijd en moet altijd wel even iets eten.
Alvast heel veel succes!!

Ja de vakantietijd komt er aan. Wij hebben nog geen plannen. Gaan pas in augustus. Misschien met de tent naar Zuid Frankrijk maar misschien ook wel een vlucht naar Amerika en daar dan lekker rondtrekken. Allebei erg leuk!! En nu nog geen kids, dus het kan nu nog haha!!
We houden altijd wel van mooi weer, dus we blijven niet in Nederland. Als we nu van te voren wisten dat het mooi zal worden, oke, maar helaas, dat heb je hier nooit in de hand.

Vanavond weer voetbal! Moet eerst nog even weg (naar Heerenveen, Linda, here I come haha) en ben bang dat ik 1e helft zal missen, maar dat is dan niet anders. Hopelijk wel op tijd terug voor 2e helft!!

Groetjes, Laura

Hello ladies,

Thanks Petra!

Moet me morgen om 9uur melden en word - als het goed is - aan het einde van de ochtend geopereerd. Dus ik denk rond 11-12uur.... Dat wordt duimen draaien met manlief... ;-)

Ga onder volledige narcose. Ruggenprik mag maar willen ze  liever niet (doen ze er langer over omdat ze dan alles vrij subtiel moeten doen...) en daar moet ik ook niet aan denken eerlijk gezegd. 't Idee alleen al.... Zie er aan de ene kant tegenop maar aan de andere kant ben ik er zo aan toe dat het eruit gaat... We willen verder! Ben benieuwd hoe "het" eruit ziet en hoe ik me morgenmiddag zal voelen. Ik vrees niet best, vooral emotioneel gezien. Ga maandag of dinsdag pas weer werken.  

Laura, kan me voorstellen  dat je dat gevoel hebt,  raar dat ze niet even langs zijn gekomen.... Je hoort het best vaak, de ene wordt super begeleid en de ander wordt vergeten.  

Foliumzuur ben ik ook weer mee begonnen dag nadat we hoorden dat het mis was, was er net een paar dagen mee gestopt omdat ik dacht de 10 weken te zijn gepasseerd.  

Groetjes!

Jannie,
heeeeel erg veel succes morgen!
Ik zal aan je denken.
Ik kan me goed voorstellen dat je er nu wel aan toe bent.
En ik hoop dat het je meevalt.

Liefs Sjenientje.

hoi hoi!!!

Jannie meid heel veel sterkte morgen!!!!! Ik denk aan je en duim met jullie mee!!!
maar dan ben je er naar morgen ook vanaf!!! lijkt me wel fijner als die onzekerheid.....
Ik hoop dat je je daarna snel weer beter voelt!!!

laura, die verstopping heeeel herkenbaar en inderdaad zucht!!!! Ik ha dme al eens afgevraagd, is dat normaal dat het zolang duurt???
En dat verhaal van de vk ook, ik heb daar echt moeiete mee gehad, en als ik weer eens zwanger raak en ik oet er weer heen ga ik het wel aankaarten, want ik heb er niet een echt lekker gevoel bij.....
Vond het erg onpersoonlijk, ik had maandag gebeld, nadat ik zaterdag en zondag al bloedverlies had gehad... en dus al op van de zenuwen was,
Moest ik weer tot s middags wachten wnt haat collega was s ochtends og met vakantie en dat had met een echo te maken...

smiddags belde ze weer hoe t was en ik zei, nou geen kramo verder t zelfde, o wel goed dus zegt ze dan wachten we nog maar even af, nou ik had het niet meer, en toen heb ik doorgezeurd voor een scho, nou dat moest dan maar en toen zou ze met het ziekenhuis bellen of ik er tussen kon voor een echo..... voelde me echt een zeur!!!
Ze zei nog als het niet meer leeft dan is het ook ok en is het natuurlijk zo ja duh ik wilde gewoon zekerheid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dus slecht gevoel bij......
Ik denk dat het erg aan de vk en praktijk ligt......

Hier gaat het weer wat beter, wel moe, maar ook wel weer wat zin om dingen te ondernemen en weer wat aan het huishouden gedan...
Nu voetbal aan t kijken maar wilde even jullie een berichtje sturen en naturlijk Janneke laten weten dat ik aan haar denkl!!!

Hoe gaat het bij jullie verder???
Leuke vakantieideeen Laura!!!!

Knuffel, marieke

Terug
Bovenaan