Miskraam in juni 2008 en straks hopelijk weer zwanger!

Goedemorgen dames,
Nog even voor we vertrekken!! Jemig dat bloedverlies gaat maar op en neer. Gister overdag een paar drupjes, en vannacht dan weer de rest. Ik wil gewoon dat het stopt!!!
Marieke gauw beter worden hoor!! Zo slapjes en dan weg is ook niks aan.
Ga jij volgende week ook weer aan het werk?
Linda, jij veel succes met de cursus vandaag.
En jij natuurlijk ook een fijne dag weg Janneke!
Groetjes Laura

goeiemorgen meiden!!!

laura he vervelend dat het dan vannacht weer opkomt!!
Ik had juist andersom!!!!!! s nachts viel wel mee maar overdag!! veel meer last!!
Vannacht wel redelijk geslapen.
Vanmiddag gaan we naar groningen, we hebben verjaardag bij manlief z'n thuis, dus ga het gewoon proberen, zie wel hoever we komen....

laura ik hoop dat je lekker kunt genieten van t weekendje!!
janneke jij ook een fijne dag!! Ik hoop dat je toch even lekker met je mannetje kan genieten!!
Linda succes met de cursus!!!

Morgen ben ik er weer, we blijven daar vanaaf slapen, akn ik ook lekker naar bed als ik het zat ben!!!

tot gauw!! groetjes, marieke

Goedemorgen!

Soweej kheb wat gemist! ;-)
Zijn pas een half uur wakker dus we zien wel. We slapen ons echt een ongeluk, zijn blijkbaar beiden gebroken. Herkenbaar? En als ik wakker word moet ik bijna altijd huilen, alsof het nieuws dan weer opnieuw verteld wordt... brr...

Ik zei gisteravond ook tegen mn man: misschien moeten we niet te ver weg gaan, als het begint wil ik naar huis... Jammer eigenlijk, wil gewoon leuke dingen doen maar Antwerpen is 40 minuutjes rijden en dat is psychisch toch iets minder ver. Zou wel cru zijn als het dan vandaag begint maar goed, ik vind het nu allemaal prima! We zien wel, eerst ff lekker ontbijten enzo.

Jeetje Laura wat balen, nog meer bloedverlies... Je bent nu al weg, hopelijk kun je heerlijk genieten van de wind, zon en samen zijn!

Fijne dag allemaal en tot later!

Groetjes

Hoi dames,

Ik ben ook weer online.......
Vandaag hectische dag. Eerst cursus en daarna dressuurwedstrijd. Onze zoon van bijna 2 heeft deze laatste week moeite met slapen.Hij lijkt bang om alleen te zijn. Ik heb er net een uur naast gezeten. Nu slaapt ie. Ik ben ook zooooooooooooooooooooooooo moe............. Manlief is het gras aan het maaien en ik ben bezig met een pan soep. Wat huiselijk.

Janneke: dus toch een leuke dag gehad in Antwerpen. Verder geen bijzonderheden???

Ik ga nu eerst bff verder kokkerellen.

Groetjes Linda

Verder "helaas" geen bijzonderheden... Heb niet het gevoel dat het nog vanzelf gaat gebeuren dus ben me nu al een beetje mentaal aan het voorbereiden op woensdag...
Ben vanaf morgen ook paar dagen in het huis van mn ouders (zij zijn op vakantie), onze trappen worden namelijk geschilderd. Hopelijk kunnen we dan na de ingreep weer naar huis. Maar goed, das bijzaak!
Linda, al een testje gedaan? Of wil je echt wachten tot woensdag?

Groetjes Janneke

Hoi Janneke,

Ik heb nog geen test gedaan. Volgens mij is het daar zowieso nog wat te vroeg voor. Op z'n vroegst donderdag.
Mijn borsten zijn gevoelig en ik ben niet echt fit, "koortsig".

Hoe ist met jou?? Nog geen echte bloedingen???
De curettage is mij 1000% meegevallen. In elk geval vergeleken met de miskraam die bij mij plaatsvond. Het was qua pijn haast net zoals de bevalling van Niek. Ik had enorme rugweeen. Alsof er dolken in mijn rug stonden te wrikken. Tijdens de miskraam was diezelfde pijn er weer alleen iets minder heftig. Het waren in elk geval geen normale bleodingen. Ik wilde dat de curettage meteen had plaatsgevonden in plaats van na de spontane miskraam. Maar ja het gaat bij iedereen anders. manlief had het in elk geval spaans benauwd. We hadden een soort deja vu gevoel tijdens de spoedrit naar het ziekenhuis. was bij de bevalling ook zo. Blijkbaar hoort dat bij mij.

Ik kan wel tegen je zeggen de curettage valt wel mee................ maar het natuurlijk toch heel wat.
pas goed op jezelf!!

@ marieke: hoe ist met jou???? Nog zo moe en leeg???

Vandaag vaderdag. Hele dag visites dus. Jullie nog wat leuks gedaan?

Morgen weer werken. Nog niet zo heel veel zin aan. Ik werk 3x 9 uur en ben deze week vrijdag vrij. Dus een korte week.
Wat voor werk doen jullie??

@ Laura: leuk weekendje gehad?????

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan