Miskraam in juni 2008 en straks hopelijk weer zwanger!

Hi Linda,

Thanks, wel een geruststelling van de curettage.... Jouw miskraam is wel erg heftig geweest, poeweej! Maar lijkt me toch dat als je een miskraam krijgt het heel natuurlijk gaat en dat voor jezelf ook beter is. Maar ja, mijn lichaam wil niet echt meewerken, dus reken er niet meer op. Woensdag is D-day! Wel fijn dat ik nu een datum heb.

Vandaag naar de papa's geweest maar ik ben nog vrij down, maar beetje afleiding is niet verkeerd dat weet ik.
Wass man liebt, neckt sich. Met andere woorden: mijn man moet regelmatig een sjaggerijnige  vrouw meemaken. Of ik barst spontaan in huilen uit.  Maar ben t liefste alleen bij hem! Morgen weer werken.... Heb elke dag wel een enorme huilbui en weet dan niet meer hoe gelukkig ik 3 weken gelden nog was, pijnlijk.

Snap hoor dat je nog geen test doet! Wel spannend!!! Duim voor je.... Weet nog wel dat ik me ook een beetje koortsig voelde maar dat kwam achteraf echt doordat mijn borsten zo koortsig aanvoelden, de rest niet. Verder nergens last van?

Marieke en Laura; alles goed?

Groetjes en tot snel, Janneke

Hey Janneke,

Zoonlief slaapt eindelijk! Hij is erg lastig met slapen de afgelopen week. Anders nooit. Zal wel een fase zijn. Rust..............

Volgens mij zijn de andere dames nog niet in de buurt van de computer.....................

Ik heb nog nooit mijn eisprong gevoeld. Kweet dus niet hoe dat voelt. Omdat mijn cycles 27-28 dagen is ga ik er een beetje van uit dat mijn eisprong rond de 14e dag plaatsvindt.
Volgens mij is je eisprong zowieso altijd ongeveer 14 dagen voor start ongi. Dus bij een cycles van 35 dagen zou de eisprong rond 21ste dag plaats moeten vinden.
Het deel van de cycles voor de eisprong varieert per vrouw. Na de eisprong dus bijna altijd 14 dagen. Heb ik van internet geplukt.

De curettage is mij echt heel erg meegevallen. 15 minuten narcose en het was gepiept. Om 17:30 naar ok en 18:05 weer op mijn kamer, 18:10 warme maaltijd!! 1 nachtje ziekenhuis en daarna weer thuis.

Vanaf de fatale echo  "mocht" ik niet meer aan het werk van mijn werkgever.  Het leek hun beter dat ik eerst goed voor mijzelf ging zorgen en alles op een rijtje probeerde te krijgen. Echt lief!

Zit je ook weer voor het voetbal??

Groetjes Linda

Hee hallo dames,
Ben ook weer in het land der levenden! Heerlijk weekendje gehad, wandelen, lekker uit eten, borrelen, in de zon zitten (en klussen haha)!!
Ben wel ontzettend moe, en zie op tegen morgen. Maar  goed, hoort erbij.
Dus er is nog niks gebeurd, Janneke. Helaas, of niet, als ik jou zo hoor Linda!
Ja dat verhaal van jou Linda over de eisprong, zo heb ik het ook begrepen. Ik heb cyclus van 24/25 dagen en dan is mijn eisprong al bij dag 10/11 na 1e dag ongi.
Ik voel de eisprong ook niet, althans, ben ik me niet bewust van.

Nou verder hier geen nieuws, ga slapen want ben best wel moe. En nu zul je zien, kan ik niet slapen omdat ik nerveus ben voor morgen.....
Morgenmiddag pas de echo, jullie horen natuurlijk van mij of het schoon is. Bloeden helaas nog steeds niet gestopt. Is niet veel hoor, maar toch behoorlijk vervelend!
Groetjes, Laura

Hey dames,

Manlief vraagt net of er nog klusdagen gepland staan hahahahaha........
Ik zeg pas over 2 weken indien nodig.................hahahahaha..........

Anders wordt ie doe het zelfer.......

Hoe gaan jullie mannen hiermee om???

Groetjes Linda

Ik heb gewoon even twee schermen geopend!! haha net zo makkelijk!!!!!

janneke, kan me voorstellen dat je blij bent dat je een datum hebt, anders is het helemaal zo eindoos zeg maar!!!!
En las dat je een lekker middagje naar antwerpen bent geweest!! Fijn dat jullie even lekker een midagje samen zijn geweest!! even wat anders aan je hofd, ondanks dat je het toch met je meeneemt....
dat vele slapen herhen ik niet, tegenovergestelde juist!! stom he, hoop echt eens een nacht lekker en veel te slapen...en hoop dat dat vanavond is haha echt aan toe en zin in!!
Je vroeg over eisprong voelen, precies het moment voelen heb ik niet maar mn slijm is dan wel anders, rekbaar en vaak wel wat vage buikpijn , dus dan ongeveer weet ik wel dat het vruchtbare dagen zijn....

Linda, hoe was de dressuurwedstrijd?? Rij jezelf paard????
Dus je zoontje spaalt nu lekker, nou hopen dat ie een lange nacht maakt!!!!
En spannend dat je al bijna aan testen toe bent!!! Ik duim voor je!!!!

Laura!!! ja weekendje in froombosch geweest?? ken je dat?? Ligt vlakbij.... was leuk en we zijn ookniet lang geweest, zaterdag middag en avond en vanochtend weer naar huis, vond het wel super vermoeiend!!
Jouw weekendje ook lekker dus??? je was toch naar de eilanden?? Schier soms???(of ben ik nu te brutaal...)
Ik vond het wel lekker even weg te zijn, maar ook wel vermoeiend en miste mn eigen bed...... haha slecht geslapen vanwege buikpijn......ik denk dat die buikpijn van mn darmen komt, dat dat weer op gang moet komen, andere buikpijn als met de miskraam of ongigevoel.... maar wel vervelend.....lag er vanacht wel wakker van, moet morgen toch ha bellen, dus vraag ik dat meteen even...
vervelend dat je nog steeds bloed, duurt wel lang niet?? fijn dat je morgenmiddag echo hebt... weet je zeker of alles weg is...

Mijn cyclus was altijd 33 dagen eigenlijk te lang naar mn zin hihi... maar ja...zou dat nu weer zo werken?? hebben jullie enig idee?? Zou ik dan nu over zoveel dagen mn eisprong hebben net als anders???

Nou meiden alweer laat bedtijd met gemak!!!
manlief is morgen vrij dus lekker dagje samen vrij, eigenlijk hadden we onze eerste afspraak bij de vk, dus had ie vrij genomen.... wel fijn dagje samen....

truste allemaal!!
marieke

Terug
Bovenaan