hallooooooooo!!!!!
joehoe ik ben er weer!!!!!!
Zo er is lekker wat geschreven van t weekend!!! hihi!!!
Heb de twee bladzijdes net allemaal doorgelezen!!!!
Wij hebben een heerlijk weekend gehad!!
Zatredag begon de heenreis iets minder voorspeodig, vlakbij hoorn hadden we dus een lekker band!!! stonden we dar aan de kant van de weg, gelukkig is manlief handig, dus reserve band erop gedaan en daarna naar een garage gereden, want met zo'n dun reservebandje eronder rijd echt niet fijn en je mag niet harder als 80 km.... dus bij d egarage weer een band erop laten zetten, en dus twee uur later als gepland op plek van besteming...
s middags nog wel even lekker op t strand geweest, het weer was wel een beetje somber... maar we waren op t tsrand herlijk!!!
Zondagmorgen eerst zon en daarna aardig bewolkt, maar tegen de middag brak het open en het was heerlijk, lekker gewnadeld in een natuurgebied in de duinen, was heerlijk rustig daar, en t zonnetje scheen lekker, gewoon genieten, uiteindleijk lekker verbrand!! haha 's avonds voetbal gekeken, stja dat was iets minder zal ik maar zeggen..... en gister weer s ochtends dik pak wolken en echt veel wind, wat een mooie wilde zee opleverde, maar ook rond de middag brak het weer open, zonnetje erbij heerlijke strandwandeling gemaakt en lekker lang in een van de strandpaviljoens gezeten en genoten van een wijntje en de zon.... en wat hadden we een zin om s avonds van het stand te gaan!!!! niet dus!!!! Maar helaas we moesten, manlief moest vanmorgen weer om 5.30 uur beginnen op zn werk, dus we konden ook niet te laat thuis komen....
Tegen 8 uur waren we thuis,heerlijk moe van de zeelucht en spierpijn van t wandelen, dus alles opgeruimd en naar bed....
Het was echt heerlijk om samen weer eens even leuke dingen te delen en te beleven zeg maar in plaats van alleen maar verdriet, we hebben ook nog een scheidingsgedoe in de familie, dus dat heeft ook veel vedriet en spanning gegeven de laatste twee weken, dus vrijdagavond zat ik er echt doorheen van alles en dacht alleen maar ik wil weg!!!!
En het was heerlijk, lekker rust, wind zee strand en samen genieten!!! Errug lekker!!!!
zag dat jullie het ook over wijntjes en zo en wel niet haddne gehad, ik ga het niet meer doen, alleen als ik ongi ben, ben vorige keer gestopt toen ik wist dat ik zeanger was, maar heb dus wel wat gehad toen ik al zwanger was, en drink niet veel alleen in t weekend een paar wijntjes, maar toch, voor mn gevoel voelt het niet goed, het zal daar net van zijn misgegaan, maar toch doe ik het niet meer, wil er gewoon alles an doen als ik weer zwanger wordt.
Dus dit weekend lekker van een wijntje genoten!!
Jannie las dat jij ook lekker vene weg gaat naar brussel, heerlijk vooruitzicht!!!! en zoals ik al zei, ik vond het echt even leker samen zijn!!
En dat van je hormonen, best normaal denk ik, maar kan me voorstellen dat het lastig is!!!! en je wilt dan helemaal geen ruzie en toch gebeurt het!!! lastig!!! Hoop dat dt gauw weer rustig wordt!!!
Stonden er nog handige tips in het boekje???
he leuk een schoonheidssalon aan huis!!!! lijkt me leuk!!! en inderdaad als je wel een bebje hebt makkelijk om erbij te doen!!
Sjenietje, fijn om te horen dat de curretage je ook is meegevallen... Ik hoop ook echt dat je je snel beter voelt!!!!!
O ja ik las over tampons enzo, mijn gyn zei dat het wel mocht!!! vaag he overal andere dingen die je hoort, maar ik vond het zelf niet fijn, werd er echt misselijk van!! Net of het er niet uit kon, heb het alleen de laatse 2 dagen gedaan toen het bloedverlies minimal was.... toen ging het goed....
Linda hoe gaat het nu met je gebit, au dacht ik toen ik het las...... pfff hoop datje er niet teveel last van hebt!!!
He je werkt als fysio!! Lijkt me leuk beroep!!!
Laura hoe voel je je nu??? Hoop dat het al weer beter gaat!!!
En hoe gaat ie op je werk?? Lukt het nu beter als vorige week??
Ik hoop dat je darmen ook een beetje tot rst komen, ondanks de staalpillen...
daar merk je nog weing van zeker???
je zei dat terschelling een mooi eiland is.... wij gaan altijd naar vleiland, helemaal verliefd op, lekker rustig daar, komen we zomers altijd heerlijk 2 week tot rust!!! Dit jaar gaan we ook een dagje terschelling doen, ben benieuwd, ben er nog nooit geweest!!!
Was helemaal nog nooit op de eilanden geweest maar toen ik manlief 2,5 jaar geleden leerde kennen was die al helemaal gek van vlieland, hij komt er al van baby af aan.. en dat was mijn eerste keer op een eiland, heerlijk dus en ook verkocht... vorige maand weekendje schier, heeel ander eiland vond ik ook prachtig!! was ook genieten, dus straks dagje op terschelling kijken, kan je makkelijk doen vanaf vlieland...
Die exotische reizen van jullie klinken ook heerlijk!!!! ik ben weleens op kreta geweest en in turkije..... ook heerlijk!! Maar manlief heeft hekele aan vliegen en doet dat liever niet, dus nu blijven we meer in de buurt.
Onze honeymoon ging naar zwitserland, toen hebben we lekker genoten in de bergen, zwitserland is een beetje mijn tweede thuis!!!
Leuk om over julie studententijd te lezen hihi!!!
Het verschil in verdriet tussen mannen en vrouwen, ja herkenbaar!!
mijn mannetje was heel lief voor me, had ook verdriet, we kunnen er samen wel heel goed over praten... maakt hij ook alle tijd voor, maar\ wat jullie zeggen voor hen is het moeilijk wat wij voelen, en hij vond het ok moeilijk om de pijn van mij te zien.... En hij heeft werkweken van 50/60 uur, dus nadenken overdag is voor hem moeilijk... Maar ik heb wel het gevoel dat we samen het verdriet beleven....
Moet wel zeggen dat het vorige week amper ter sprake is geweest omdat we toen met andere zoregn en verdriet zaten, het is namelijk zijn vader die in scheiding ligt, en das zo'n lieve man en tis gewoon heel triest verhaal....
Daarom was het lekker dat we dit weekend ook even lekker over ons eigen verdriet konden hebben en stukje verwerken...
En alle emoties, net wat jullie zeggen maar gewoon op ons af laten komen, als ik dike buiken zie moet ik ff slikken.... en inderdaad beetje rustig an doen s avonds leek ons ook een goed idee janneke, dat scheelt vast!!
Ik ga morgen weer werken, heb ook wle weer zin, heb een paar hele leuke colega's zijn meer vriendinnen dus dat gaat wel goedkomen dnek ik, als ik dan ff een dipje hetb of even iets minder snel ben weten ze waar t van komt, en zal ook vast gen probleem zijn...
En zie dat zomervakanties voor de meesten van jullie er aan komen...
heerlijk!!!
Laura voor jou dus even spannend!! wat het gaat worden , waarheen???
Linda, voor jou schiet het op!!!!!
Lekker joh!!!
Janneke jij moet nog ff wachten, maar als iedereen het heeft gehad ga jij nog!!
Wij gaan 1 september, dus duurt nook nog effies, daarom was dit wekeendje leuk!!
En alle jeugdherrineringen waren ook leuk, en wat vernaderd zo'n dorp in 15 jaar!! veel bijgebouwd enzo!!! de camping van vroeg was nu een 5 sterren, toen was er niets grasveld toiletgebouw en wat speeltoestellen en je kon er patat halen en een krant... en nu haha.... maar dat was wel leuk om te zien!!!
Nou heel verhaal geworden volgens mij!! haha
Marijke welkom hier!!!! Hoe gaat het met je nu???
Kom gezellig meekletsen!!!!!
Ik ga eens even mijn was doen enzo!! boel opruimen....
tot vanaaf!! of straks haha!!
marieke