Jeej Marijke: heftig! helemaal omdat de echo week ervoor goed was. Hebben ze enig idee hoe het komt of hebben ze het dan over die magische 13-weken? Poeweej, niet best. En je was misschien helemaal blij omdat de echo goed was...
Oh wat goed dat je al wat tips hebt opgevolgd van ons; de thee en de tests! ;-)
De tests heb ik dus ook in huis en ben van plan om as weekend voor t eerst te gaan testen. maar... waarschijnlijk is die dan positief, kan 9 weken positief zijn na je miskraam... Maar goed hoop op een negatieve test over een paar weken en daarna natuurlijk op een positieve test! En anders moet ik maar van mn lichaam uitgaan, vorige keer wist ik ook meteen dat ik zwanger was. Test was eigenlijk dubbel check...
Groetjes & sterkte!
Oh wat goed dat je al wat tips hebt opgevolgd van ons; de thee en de tests! ;-)
De tests heb ik dus ook in huis en ben van plan om as weekend voor t eerst te gaan testen. maar... waarschijnlijk is die dan positief, kan 9 weken positief zijn na je miskraam... Maar goed hoop op een negatieve test over een paar weken en daarna natuurlijk op een positieve test! En anders moet ik maar van mn lichaam uitgaan, vorige keer wist ik ook meteen dat ik zwanger was. Test was eigenlijk dubbel check...
Groetjes & sterkte!