Miskraam in juni 2008 en straks hopelijk weer zwanger!

Ja die hormonen zijn nog wel ff bezig, ik heb maar besloten ze een beetje hun gang te laten gaan, dan werken ze me misschien  niet zo tegen..
Linda: ik naar de gyn? Is pas 31 juli maar misschien heb je t verkeerd gelezen? ;-)

Hoi dames,

Ik heb een beetje last van dementie geloof ik. Ik ga jullie door elkaar halen. Komt van die kopstoot van zondagavond. hahahaha  Excuse Janneke.

Ovu testen: kweet nog niet hoe het precies werkt, maar volgens mij meet deze test de hoogte van het LH hormoon = Lutheriserend hormoon = om het ei te rijpen. Hoe hoger de waarde, hoe dichter bij de eisprong.

Kga het ff bestuderen.

Grtz Linda

Goedemorgen!

Wel handig die ovulatietesten maar daar wil ik pas aan beginnen als het echt langer dan een halfjaar duurt, nu was het ook in een keer raak en heb goede hoop dat het   nu weer vrij snel gepiept is. Misschien niet meteen net als de eerste zwangerschap maar wie weet, nu met die verhoogde kans....

Zag dat Loreane ook een missed abortion (ik haaaaaaat dat woord!) heeft, wat oneerlijk toch allemaal!

Vannacht gelukkig wel goed geslapen, zijn eerst op kraambezoek geweest. Heerlijk zo'n mini-mensje. had verwacht dat ik het wel moeilijk zou vinden maar ik gun het zoveel mensen zo ontzettend! Vanavond even sporten als we een beetje op tijd kunnen eten en morgenavond de stad in, ff goed shoppen!

Groetjes & een fijne dag!

Hoi meiden!!!
ik heb na gistermiddag weer een hoop gemist zie ik!!

Heerlijk he linda zo'n fotoboek in elkaar knutselen, je kunt er zulke leuke dingen mee doen tegenwoordig. Ik heb er gisteravond een gemaakt met onze strandfoto's enzo van t weekend!! Is ook leuk geowrden volgens mij. (fotograferen is ook wel een hobby van me...)
Hoe gaat het met je gebit?? alweer wat beter!!!

Marijke, poeh wat een heftig verhaal, daar wordt je ook echt even stil van!!! echo met 12 week goed en dan dat ineens!! en dan curretage en 2 nachten ziekenhuis!!! nou nou!!!!
Kom hier het gerust lekker van je afklesten!!

Angel welkom!!!! Nog zo'n heftig verhaal!!!! meid heel veel sterkte!!!!
Ik hoop dat je hier ook lekker je verhaal kwijt kunt!!

Laura fijn dat het met je werken alweer beter gaat!!!! O en je darmen functioneren beter!! goed he!!! haah je moet er wat voor eten en opdrinken maar dan heb je resultaat!! Ik hoop dat het nu de goede kant op blijft gaan!!

Sjenietje, fijn dat je je alweer wat beter voelt!!! Doe rustig aan en meen de tijd die je nodig hebt!!

ovulatietesten wil ik ook niog niet gebruiken de vorige keer best snel gelukt zonder dus ga het nu weer zo proberen, ander wordt het zo moeetn voor ons.....
En elke dag weer urineopvangen test erin kijken of je een tweede streepje hebt, ik heb daar nog ff geen zin in!!!
maar ideaal dat ze bestaan, zeker als het langer duurt of je onregelmatig bent...
Janneke ik kijk er ook wel weer naar uit, weer een spannende tijd gaat het lukken hoe snel??

meiden ik kom vanaaf weer ff langs... ben nu op mn werk...
Gaat goed tot zover!!! Maar ook veel kletspraatjes tussendoor en collega's zij heel; lief en vandaag een niet al te drukke dag dus ook fijn om mee te starten!!
tot gauw!!
groetjes!!

hallo meiden,

helaas moet ook ik me bij jullie toevoegen ( jullie zijn allemaal fantastisch natuurlijk, maar had het liever anders gehad)....

ik ben gister bij de vk geweest en zou bijjna 10 weken zijn, maar het vruchtje is helaas maar bijna 8 wk geworden!!!

wat een klap krijg je dan zeg! ik voelde me ook echt gewoon nog zwanger, nu moet ik wachten tot volgende week, en hopelijk komt het vanzelf, anders moet ik ook een curretage ondergaan.

ik zit al de hele dag zomaar een beetje, heb nergens zin in, en voel me net of ik niet op deze werled ben!!!

jannie, nog bedankt voor je lieve reactie gister!!! erg lief!!!

ik moet zeggen dat ik eigenlijk best een beetje bang ben, voor wat komen gaat.....

dikke kus loreane

Terug
Bovenaan