Hey ladies,
Nou eindelijk, daar ben ik weer hoor!! Gistermiddag stond er plotseling bezoek op de stoep wat bleef plakken (wel erg gezellie hoor!!). En daarna op tijd naar bed, dus had geen tijd meer om hier te komen!! Maar nu wel weer...... Ga wel vanavond uit eten met paar collega's en ex-collega's, heb ik nu al zin in! Dus vanavond ook geen reactie meer van mij.....
Vandaag alweer bijna de hele dag gewerkt. Gaat best goed. Buikpijn is over maar bloed helaas nog steeds niet. Maar goed, het is erg weinig (meestal alleen van die slierten als ik naar wc moet, vaag!!) en we klussen wat af haha, dus of dat nu zo bevorderlijk is.... Maar het zal me een zorg zijn. Gaat er toch om dat er niks is achtergebleven en volgens de echo vorige week was ik schoon. Dus......nieuwe ronden nieuwe kansen!!
Mijn baas kwam vandaag nog om te vragen hoe het ermee ging. Hij is ervaringsdeskundige dus dat praat wel gemakkelijk. Op een gegeven moment zei hij iets waardoor ik dacht....volgens mij is zijn vrouw zwanger. Dus ik vragen, en ja hoor, had hij zich versproken, hij vond het niet leuk, ze is nog maar 6 weken, dus echt nog pril. Of ik het niet rond wilde vertellen. Maar dat doe ik ook niet, behalve hier dan haha en straks aan mijn mannetje!!
Had verkeerd geteld voor wat betreft mijn vakantie.....deze week nog en dan nog 6 weken.....help, wat duurt dat nog lang!!
Maar ladies, hoe gaat het met jullie??? Ik heb nu dubbele schermen open en zal eens even gaan lezen!
Marieke natuurlijk welkom terug!! Fijn om te lezen dat je een leuk weekend hebt gehad! Ook even afleiding van de scheiding van je schoonvader. Wat vervelend allemaal, en net nu! Ik begin het nu wel weer lekker te vinden om onder de mensen te zijn. Maar de 1e weken was ik ook liever alleen met mijn mannetje. Mijn ouders wilden op een gegeven moment (weer) langskomen en daar had ik toen helemaal geen zin in. Nou dat zegt al wat.
@Linda, en gelijk de volgende dag weer op het paard! Jij durft hoor! Maar het zal wel net zo zijn als bij een auto-ongeluk, dan schijn je ook direct weer te moeten gaan rijden anders durf je straks niet meer. Blij dat de zwelling aan het afnemen is. Wel zonde van je tand inderdaad. Gelukkig kunnen ze tegenwoordig heel wat. Gebit is toch wel belangrijk!
Ja huilbuien gaan inderdaad over. Kan het nu ook vertellen en erover praten zonder gelijk te moeten huilen! Zwangerschapshormoon is dus vast aan het verdwijnen, wie weet test ik binnenkort dan wel negatief!
Nee ik wil ook nog niet aan die ovu-testen beginnen. Eerst gewoon zo, en mocht het binnen een half jaar niet lukken zien we dan wel verder (misschien over een paar maandjes denk ik er heel anders over, maar dat zien we dan wel weer).
@Marijke, brrr, jij hebt ook wat meegemaakt! Denk je dat het eindelijk goed is met die 12 weken echo en dan gaat het de week erna nog mis! En had je het zeker net verteld aan mensen? Lijkt me dan ook zo vreselijk, moet je vervolgens iedereen weer vertellen dat het niet goed is gegaan..... Heel veel sterkte in ieder geval.
Janneke, ja bij mij wist ik eigenlijk ook al voor de test dat ik zwanger was. Was overtijd en had gigantisch last van mijn borsten. Daar had ik trouwens al na zo'n 3 weken last van, toen was ik nog niet eens overtijd! Goede graadmeter dus haha!
Fijn dat je weer zin hebt in het klussen. Dat is bij mij ook zo!! Ik merk dat ik er weer klaar mee ben om verder te gaan, en zo snel mogelijk weer zwanger te worden. Hoop niet dat het al te lang duurt.
Heb jij ook het gevoel dat je nu 3 maanden verspeeld hebt (30 maart was laatste ongi en nu alweer 25 juni)? Zo voelt het bij mij wel wat. Ben al 33, misschien dat het daar aan ligt??!!!
Angel jij ook al zo'n vreselijk verhaal. Wens ook jou veel sterkte en laten we hopen dat we hier allemaal snel weer zwanger zijn!! Kan me voorstellen dat je het laat onderzoeken, zou ik ook doen. Misschien kan iets de volgende keer voorkomen worden of zo!! Duurt het lang voordat je daar meer over weet? Lees nu op 14 juli, dat gaat inderdaad nog redelijk snel!
Sjenientje, ook welkom terug! Jammer dat je nog steeds niet uit kan kijken naar je vakantie. Ik wel gelukkig. Hoop dat het alsnog komt, want moet toch leuke tijd van het jaar zijn!
Loreane, jij ook welkom! Helaas heeft het voor jou dus ook niet zo mogen zijn. Nee deze wachttijd is niet het leukste. Het is zo'n teleurstelling en het verdriet wat je voelt, vreselijk! Het is heel moeilijk om je hierop voor te bereiden. Ik had woensdag de echo en uiteindelijk kreeg ik dinsdags, dus een kleine week later, de spontane miskraam. Ik kan je wel vertellen dat het geen pretje was. Was ook niet goed voorbereid wat ging komen. Heb je wel ibuprofen in huis zei de vk, want het kan gepaard gaan met krampen. Nou inderdaad, en niet zo zuinig ook. Eigenlijk zijn het gewoon weeën geweest. Maar dat vond ik nog niet het ergste, dat bloedverlies, erruggg!!. Eerst al het lege vruchtzakje plus alles wat er omheen zat (echt een klomp was het, daar was ik al niet op voorbereid) en dan vervolgens dat bloeden wat maar doorgaat met allemaal stolsels erbij. Een heftige ongi zei de vk, nou zeg maar 100x zo erg. Ik kon bijna niet van de wc. Een maandverband was niks, want was binnen 10 minuten weer aan een nieuwe toe.
Zelf had ik hier best wat beter op voorbereid willen zijn en daarom vertel ik het ook. Niet bang worden, want bij lang niet iedereen gaat het zo heftig. Hou alleen in de gaten hoeveel bloed je verliest, want als het door blijft gaan moet je echt de vk of gyn waarschuwen!!
En geef het een tijd hoe lang je wilt wachten. Ik merkte dat ik in het begin zoiets had van, ik wacht anderhalve week en dan afspraak maken voor curettage. Maar na een paar dagen vond ik dat al te lang. Op een gegeven moment was ik er klaar mee en dan wil je dat het komt, hoe gek het ook klinkt. Net alsof je daarna weer overnieuw kunt beginnen. Heel veel sterkte met alles!
Nou tot gauw maar weer!!! Het is een heel verhaal geworden hihi.
Grtz Laura