Miskraam in juni 2008 en straks hopelijk weer zwanger!

Goedemorgen!!
Nee ik had gewoon testen van de Trekpleister. Heb nu niks meer in huis maar ga dat ook even zo laten haha!! Anders word ik zo'n testjunkie :))
Bij mij was de bevruchting rond 10 april, had ook al voor de 20e april last van mijn borsten weet ik nog! De 24e had ik ongi moeten worden. Pas de 27e heb ik getest (wat een discipline nietwaar haha). Toen was ie al positief. Het was toen precies 4 weken na mijn laatste ongi (en mijn cyclus is 25 dagen). Dus dat was aardig snel!!
Tja en nu is het gewoon afwachten. 22 juli is het 6 weken na mk en als ik dan nog niet ongi ben zie ik wel verder. En goed naar mijn lichaam luisteren!!

Loreane, doe rustig aan. Het is logisch dat je je nu zwaar *** voelt. Je moet hier helaas doorheen en dat is niet gemakkelijk. Maar je ziet het aan ons, de tijd doet z'n werk en er komt  een dag dat je je weer beter gaat voelen!! Dit wachten op de mk is echt niet leuk. Misschien moet je alvast een afspraak maken voor curettage. Dan weet je wanneer er echt een eind aan het wachten komt. Het gebeurt niet altijd spontaan en psychisch is het moeilijk om te weten dat het er nog zit. Je wilt er op een gegeven moment vanaf, hoe cru dat ook klinkt! Veel sterkte!!

Hello,

Laura: grappig, hebben we allebei op 27 april een positieve test gehad. Leuk! Was mooie dag he... Hopelijk volgt er snel weer zo'n mooie dag.... ;-) Ik wil ook geen testjunkie worden maar vorige keer heb ik wel 4 testen op honeymoon gedaan en toen het + was ook nog 2 daarna.

Ik voelde me vanaf 25 mei verdrietig en niet meer echt zwanger. Borsten waren kleiner geworden en niet meer gevoelig. Achteraf blijkt dat het toen ook ongeveer mis is gegaan. Apart blijft het vind ik!

Gister lagen manlief en ik in bed te praten, soms moeten we er toch ff bij stil staan. 28 december zal altijd in ons geheugen blijven gegrift! Zijn wel weer happy maar we hebben allebei het gevoel dat we pas weer echt helemaal happy zullen zijn als ik weer zwanger ben. En idd Linda, anderen reageren soms bot en zeggen dat het nu maar even paar maanden moet wachten? Why??? Ach ja boeien!            

Goeiemorgen allemaal!!!

Ik ga ook eerst maar even twee schermen openen!! haha het gaat hard hier!!!
maar leuk!!

Loreane welkom hier!! meid snap helemaal dat je je hartstikke rot voelt!!! Heel herkenbaar maar zoals is gezegd met de tijd gaat het beter!! Ik had ook zoiets als eerst die miskraam maar een feit is, toen het eruit was zeg maar voelde ik me een stuk beter... heel gek...

Maar neem gewoon je tijd en laat het gewoon over je heen komen, en ff lekker huilen kan ook opluchten!!

Janneke fijn dat het bloedverlies over is, en e weer aan de klus kan!!! hihi Wij zijn ook weer bezig, de eerste keer was echt wel even emotioneel!! huilen tranen met tuiten, maar ook weer heel fijn!! Ook weer een bijzondere ervaring met ons tweetjes!!

Grappig om te lezen dat jullie het ook voelde dat je al zwanger was vor de test, hadden wij ook wel.... ik had ook vreselijklast vanb mn borsten, dat heb ik altijd wel na de eisprong, maar deze keer erger en hield langer aan, als ik de andere keren ongi werd dan zakte die pijn paar dagen voor de ongi af...

Ik heb op 23 mei getest en was dus positief, op 10 juni hoorde we dat het niet meer leefde en 12 juni was de miskraam er.
Ook raar want mijn gevoel zei ok dat het niet meer goed zat!!
En ja ook door mijn hoofd gaat het soms zijn we weer 3 maand verder, Ik ben 30 dus zal niet aan de leeftijd liggen denk ik....

He laura!! goed nieuws van die test, ik ga denk ik ook van t weekdn ff testen.... heb nog een kruitvat test liggen...
Stom he hoe blij je nu kan zijn met een negatieve test!!! maar hope dat ie daarna bij allemaal weer snel positief is!!!

Janneke balen he als je slecht slaapt en de wekker zo vroeg af gaat!! Dan voel ik me vaak zo brak!!! Leuk kado he!!!! en jinj dus ook vertelt!!! Nou lekker joh, heerlijk vooruitzicht om even er tussen uit te zijn samen!!

Wij willen net als iedereen ook weer snel zwanger worden, hoop dat het lukt, denk dat dan ook die ander datums minder in ons geheugen blijven staan....
Dan heb je weer een nieuwe datum waar je naar toe leeft....

Nou ga ens even wat doen hier in huis, vandag een vrije dag, das wel lekker na een dag werken van gister en morgen werk ik ook weer...

De drempel om naat t werk te gaan was even hoog, maar tis goed gegaan!!

tot laters!!
marieke

Dacht ga nu maar voor rood oranje is toch al lang thuis!! haha

Hey dames,

Ik heb gisteren voor het eerst een ovitest gebruikt. Wat een gedoe. Ik denk dat ik het deze ronde wel gebruik omdat mijn cycles wat korter is geworden. Op zich maak ik mij niet echt zorgen nog. Onze kleine was ook 1 keer raak en de tweede zwangerschap in de vierde ronde na spiraaltje. Dus.............Ik verwacht rond dit weekend de eisprong. Heel vervelend..haha...hihi.........

@ marieke: wat fijn dat het op je werk allemaal meeviel. Je weet het maar nooit he.
@ Loreane: hoe ist vandaag?? Nog in shock???
@ Janneke: balen zeg dat je niet goed slaapt!!! Lig je te piekeren??
@ Laura: fijn dat je baas zo goed reageert! Ik las een andere topic waar het niet zo prettig ging op de werkvloer. Gelukkig heb ook ik alleen maar poitieve, meelevende reacties gehad.
@ Angel: hoe ist met je??????
@ Marijke: hoe ist met jou???

Beide mannen liggen te slapen dus ik heb ff tijd voor mij.
Hopelijk slapen ze 2 uurtjes. Ze waren bekaf van het buitenspelen.

Mssn tot strax!!

Grtz Linda

Dag dag!

Piekeren is het niet hoor denk ik, tis meer dat ik de laatste dagen weer megaveel energie lijk te hebben, vooral als ik in bed lig. Komt wel weer goed!

Eerste keer klussen zal wel raar (emotioneel) zijn denk ik, we hebben t paar weken terug gedaan om de miskraam op te wekken en dat was niet leuk! Maar straks weer voor t echie, is tenminste leuk!
Linda: spannend weer je eisprong! Klus-ze. Haha! Wij gaan ook wel weer aan de slag een dezer dagen. Maar zal niet de enige zijn hihi. Spannend!

Hoop idd dat we voor 28 dec al lang weer een nieuwe datum hebben om naar uit te kijken maar toch blijft die datum bijzonder.
Linda: geniet van je vrije dag met die 2 jongens!

Trouwens: zere tepels, is dat ook echt een eisprong-kwaaltje of meer n zwangerschapskwaaltje? Zou graag mn eisprong willen voelen maar weet niet zo goed waar ik op moet letten.... Tell me! ;-)

Hihi Janneke, zie je nu wel, je begint er ook al mee :)))
Veel vrouwen voelen de eisprong niet (ik ook niet). En daarom is het dus handig om te weten hoeveel dagen je cyclus is. Want dan weet je ook ongeveer wanneer de eisprong komt (ongeveer 14 dagen voor 1e dag ongi).....

Janneke: ik bedoelde ook niet dat je die datum dan vergeet hoor.... zullen wij ook niet doen, maar ik hoop dan echt dat we dan een nieuwe datum hebben om naar uit te kijken anders lijkt me het zo moeilijk!!
en ja dat kan heel goed bij je eisprong horen!!! Had ik altijd wel elke maand last van!!   Normaal werd het dan paar dagen voor ongi minder... behalve dus de laatste keer, toen bleef het en was ik zwanger...
Ik had ook meestal wel een dag netje ongigevoel in mn buik rond mijn eisprong...
en je kan het ook merken aan, klinkt raar aan je afscheiding als dat slijmeriger is en je kan er draden van trekken zeg maar zit je vlak voor je eisprong.....
Ik hoop dat je er wat aan hebt!!

Linda spannend je eisprong hihi druk klussen dus!!!!

groetjes!!

quote: johanenlinda reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-06-2008 12:26:06'));

Hey dames,

Ik heb gisteren voor het eerst een ovitest gebruikt. Wat een gedoe. Ik denk dat ik het deze ronde wel gebruik omdat mijn cycles wat korter is geworden. Op zich maak ik mij niet echt zorgen nog. Onze kleine was ook 1 keer raak en de tweede zwangerschap in de vierde ronde na spiraaltje. Dus.............Ik verwacht rond dit weekend de eisprong. Heel vervelend..haha...hihi.........

@ marieke: wat fijn dat het op je werk allemaal meeviel. Je weet het maar nooit he.
@ Loreane: hoe ist vandaag?? Nog in shock???
@ Janneke: balen zeg dat je niet goed slaapt!!! Lig je te piekeren??
@ Laura: fijn dat je baas zo goed reageert! Ik las een andere topic waar het niet zo prettig ging op de werkvloer. Gelukkig heb ook ik alleen maar poitieve, meelevende reacties gehad.
@ Angel: hoe ist met je??????
@ Marijke: hoe ist met jou???

Beide mannen liggen te slapen dus ik heb ff tijd voor mij.
Hopelijk slapen ze 2 uurtjes. Ze waren bekaf van het buitenspelen.

Mssn tot strax!!

Grtz Linda

Hoi hoi

Ja met mij  gaat het wel goed op zich...gister was de crematie van ons meisje...ben wel blij dat dat achter de rug is nu..ken ik het gaan verwerken..nog 3 weekjes en dan moet ik op nacontrole bij de gynecoloog..en dan kunnen we beginnen met klussen..als het aan mij ligt kan het nu ook wel..ma me manneke wil nog ffies wachten...dan houdt het ff op..mss ook wel beter voor me lichaam...
lichamelijk voel ik me wel goed..alleen als ik weer teveel dingen heb gedaan dan voel ik dat s avonds aan me buik..en ik verlies nog wel wat melk..ben gelukkig wel van de ergste stuwing af..en bloedverlies ook stukken minder zelfs..

vandaag was de verloskundige nog langs geweest om te kijken hoe het ging..ze vond dat wij er heel goed mee omgingen..best positief..ja het is wel ff kut..ma mss beter dat het nu is gebeurt dan over een paar maanden of een zwaar gehandicapt kindje..dus ja
nou ik ga ffies boodschappen doen..

Liefs Angel

Terug
Bovenaan