Miskraam in juni 2008 en straks hopelijk weer zwanger!

Hoi Angel,

Ongelooflijk wat je nu moet doormaken: stuwing, lekkende tepels. Jeetje, nooit geweten dat je dat zo mee moet maken. En dan de crematie..................Ik wordt er koud van. Jullie hebben er vast een mooi afscheid van gemaakt. Kyra draag je de rest van je leven mee!

Ik denk aan jullie!

Liefs Linda

Hey eisprong dames,

Hihihihi...........
Wat een feitjes en weetjes delen we met elkaar. Mijn beste vrienden, familie weten dat soort dingen niet eens!1
Bijna allemaal weer aan de klus dus!

Ik heb mijn eisprong ook nog nooit bewust gevoeld. Ik rekende het ongeveer uit. Maar ja dat lukt ook wel met een regelmatige cyclus.
En nu dus ovu testen. Je moet er een vast moment van de dag voor nemen, bij voorkeur geen ochtendurine en niet na het gebruik van alcohol. Dus rond een uur of 5/6 dus. Ik ga echt niet op mijn werk staan prutsen. En 's avonds of bij het eten lust ik wel een wijntje. Uiteraard niet te veel.

Mssn tot vanavond.
Grtz Linda

hi!!

hihi ja wat wordt er hier allemaal verteld haha!! inderdaad grappig met anderen heb je t daar niet over!!!
net wat jij zegt Linda over die ovutesten dat lijkt mij ook zo lastig... hihi ben ik niet de enig die er zo over denkt!
Stiekeum hoop ik dat ik ze niet nodig heb en het zo weer snel gaat!! maar ja je weet niet!!

Angel, meid wat een verhaal!!! heftig hoor!!!!!
je kan altijd het hier van je afkletsen!!

tot laters!!

Hoi allemaal,

Mijn oudste van 4 was vandaag voor het eerst op schoolreisje, ik vond het best moeilijk om haar een hele dag niet te zien! Ze is nog nooit zo lang zonder ons weg geweest. Ik ben met mijn jongste en mijn moeder gaan winkelen, maar uiteindelijk niets gekocht... Ik moest steeds wel even slikken als ik een vrouw met een dikke buik zag. Ik was eerst eind juli uitgerekend, toen eind december en nu moeten we weer opnieuw beginnen, balen..

Bij mij is het bloedverlies nu ook gestopt, maar we hebben toch maar besloten de eerste menstruatie af te wachten tot we weer beginnen met klussen. Anders heb je die twijfel van 'ben ik nog niet ongesteld omdat ik zwanger ben of duurt het gewoon wat langer?' en ' is de test positief omdat ik zwanger ben of nog van de miskraam?' etc. Dus toch maar netjes een maandje wachten. Wij zijn tot nu toe altijd binnen 3 maanden zwanger geraakt dus het lukt vast wel weer snel. Ik heb net trouwens een zwangerschapstest gedaan en die was licht positief, ik probeer het over een week nog eens.

Misschien een tip voor jullie: Ik ga al jaren naar 'www.fertilityfriend.com' voor de temperatuur methode, is ook handig om een zwangerschap te voorkomen alhoewel de site daarvoor niet is bestemd. Met ovulatietesten had ik nooit zo'n success, maar met temperaturen zie ik wel altijd duidelijk wanneer ik geovuleerd heb. Je ziet het wel pas achteraf maar na een paar maanden kan je zo ook wel voorspellen wanneer je ovuleert, als je een regelmatige cyclus hebt tenminste. Registreren is gratis maar als je betaalt ($10 per maand of $16.95 per 3 maanden) krijg je wel allerlei extras.

Marijke

Hmmm blijf t irritant vinden dat je bij t reageren niet meer ziet wat er geschreven is, dan moet je haast wel 2 schermen open hebben staan.... ;-)

Angel, wat vreselijk moeilijk voor jullie; sterkte! Maar kan me voorstellen dat jullie nu kunnen beginnen met het verwerkingsproces. En vervelend dat je wel die verschijnselen hebt van het mama zijn.... Was de bevalling trouwens erg heftig? Ben even kwijt of dit je eerste kindje was...

Jaja wij gaan ook van start binnenkort. Heb geen idee of ik de eispring gevoeld heb, maakt ook niet uit want we gaan gewoon beginnen en houd mn dagboekje bij. Kan ik daarna kijken of ik m evt gevoeld heb of niet. Slierten had ik toen niet dus vandaar. Wel gevoelige tepels maar goed, kan ook van de zwangerschap zijn. Zal het de volgende keer goed in de gaten houden dan weet ik t. ;-)

Ja we kletsen hier over vanalles. Mn beste vriendin weet wel veel over ons ritme zeg maar maar hier is t toch makkelijker.

Ga zometeen lekker de stad in, heb vanalles op mn lijstje staan maar wil ook nieuwe kleren. Ik voel t aan mn water, dus moet en zal.... Afgelopen weken zeiden genoeg mensen: ga lekker shoppen (ben nogal van t shoppen nl..) maar had nergens zin in. Nu wel, gelukkig!

Fijne avond!

Hoi hoi

Ja dit was onze eerste..De bevalling kon er mee door..rond 11 uur kreeg ik al wat lichte krampjes..en rond 16 a 17 uur ging het doorzetten..en weeen zijn egt niet fijn..de laatste deden echt pijn..ma heb wel pijnbestrijding gehad..

De crematie was heel mooi ja..Ze zal altijd in ons hart zitten! We gaan zelfs met zn 2en een tattoo van haar naam zetten..

Liefs Angel

Pfff wat gaat dat snel, er is al weer een heleboel geschreven!
Ja de wens voor een kindje is erg groot, dus we zijn gelijk alweer aan de slag gegaan. Zelfs mijn ouders hadden zoiets van, nou dan straks eerst maar lekker op vakantie (dat is pas over 6 weken!!!). Nou zo lang gaan we echt niet wachten!!!

Blij dat het goed gaat met je gebitje Linda. Logisch dat het eten moeizaam gaat, maar fijn dat je geen pijn hebt. Vreemd trouwens dat je dat helemaal niet had, ook niet toen het net gebeurd was.
Wat gezellig dat je neefje er ook was vandaag. Kunnen ze leuk samen spelen! En jij alvast even wennen aan 2 koters haha!!
Wat een gedoe met die ovu-testen dus. Nog meer reden om ze nog even niet in te slaan dus......

Leuk dat je kado in goede aarde is gevallen Janneke! En jij bent ook niet overgeslagen met je Tomtom. Erg handig moet ik zeggen. Wilde er eerst nooit aan, maar toch best prettig als je ergens onbekend bent!

Ja toch wel een drempel om naar je werk te gaan hé Marieke. Had hetzelfde. Maar nu is alles weer normaal. Vandaag voor het eerst weer een normale werkdag gedraaid. Was wel moe toen ik thuis kwam en moest toen ook nog naar de kapper, afspraak stond.... Zit nu afgepeigerd voor tv met magnetronmaaltijd en de laptop......
Morgen nog werken en dan gelukkig weer weekend. Ben er wel weer aan toe!!

Angel, heftig hoor! Eerst al een bevalling moeten doen en ook nog een crematie. Heftig lijkt me dat! Wist niet dat je al zo vroeg last kan hebben van stuwing, wat naar is dat nu zeg! Doe wel rustig aan want de ergste klap kan nog wel komen. Je bent de afgelopen dagen vast in een roes geweest?? Relativeren begrijp ik, kan ik zelf ook als de beste. Maar je moet je gevoelens niet wegdrukken want ze komen dan uiteindelijk 2x zo hard weer terug. Heel veel sterkte!!

Marijke wat dapper dat jullie eerst een maandje wachten met weer proberen zwanger te worden. Ik heb nu al het gevoel dat ik tijd verspild heb, dus wachten op 1e ongi is aan mij niet besteed. Denk eigenlijk wel dat het verstandig is, maar ik kan niet wachten!!

Heb trouwens net eens gekeken hoe lang het duurde voordat ik ongi werd na verwijderen van mirena-spiraal, dit was 29 dagen. Ben benieuwd of dit vergelijkbaar is met 1e ongi na miskraam???

Hoi dames,

Ik heb net ff geshopt. Wat vakantie dingen/hempjes/broekjes en kleren voor zoonlief. Ik kom geen kinderwinkel voorbij zonder.........................
De kast ligt vol, maar ja................. Moet je alle bakken nog eens zien. Keurig gesorteerd op maat. Ik kan wel een winkel beginnen. Mssn kan ik het ooit weer gebruiken. hahahaha.......of niet en dan krijgen we een meisje. Fantaseren dat lukt wel. Hihihi..........

Marijke en Angel: ik heb echt met jullie te doen!!

Hier  ist weer voetbal op TV. Vindt ik niet zoveel aan.
Morgen weer a/h werk. Dus straks maar lekker mijn mandje opzoeken.

Sterkte dames!!!!! Eneh fijne avond.........................

Grtz Linda

Terug
Bovenaan