Pfff wat gaat dat snel, er is al weer een heleboel geschreven!
Ja de wens voor een kindje is erg groot, dus we zijn gelijk alweer aan de slag gegaan. Zelfs mijn ouders hadden zoiets van, nou dan straks eerst maar lekker op vakantie (dat is pas over 6 weken!!!). Nou zo lang gaan we echt niet wachten!!!
Blij dat het goed gaat met je gebitje Linda. Logisch dat het eten moeizaam gaat, maar fijn dat je geen pijn hebt. Vreemd trouwens dat je dat helemaal niet had, ook niet toen het net gebeurd was.
Wat gezellig dat je neefje er ook was vandaag. Kunnen ze leuk samen spelen! En jij alvast even wennen aan 2 koters haha!!
Wat een gedoe met die ovu-testen dus. Nog meer reden om ze nog even niet in te slaan dus......
Leuk dat je kado in goede aarde is gevallen Janneke! En jij bent ook niet overgeslagen met je Tomtom. Erg handig moet ik zeggen. Wilde er eerst nooit aan, maar toch best prettig als je ergens onbekend bent!
Ja toch wel een drempel om naar je werk te gaan hé Marieke. Had hetzelfde. Maar nu is alles weer normaal. Vandaag voor het eerst weer een normale werkdag gedraaid. Was wel moe toen ik thuis kwam en moest toen ook nog naar de kapper, afspraak stond.... Zit nu afgepeigerd voor tv met magnetronmaaltijd en de laptop......
Morgen nog werken en dan gelukkig weer weekend. Ben er wel weer aan toe!!
Angel, heftig hoor! Eerst al een bevalling moeten doen en ook nog een crematie. Heftig lijkt me dat! Wist niet dat je al zo vroeg last kan hebben van stuwing, wat naar is dat nu zeg! Doe wel rustig aan want de ergste klap kan nog wel komen. Je bent de afgelopen dagen vast in een roes geweest?? Relativeren begrijp ik, kan ik zelf ook als de beste. Maar je moet je gevoelens niet wegdrukken want ze komen dan uiteindelijk 2x zo hard weer terug. Heel veel sterkte!!
Marijke wat dapper dat jullie eerst een maandje wachten met weer proberen zwanger te worden. Ik heb nu al het gevoel dat ik tijd verspild heb, dus wachten op 1e ongi is aan mij niet besteed. Denk eigenlijk wel dat het verstandig is, maar ik kan niet wachten!!
Heb trouwens net eens gekeken hoe lang het duurde voordat ik ongi werd na verwijderen van mirena-spiraal, dit was 29 dagen. Ben benieuwd of dit vergelijkbaar is met 1e ongi na miskraam???