Ik wilde al op mn werk reageren, maar het was zo druk het lukte niet...
dus nu eindelijk op de bankmet bakje thee en tijd voor mn favorite internetsite haha!!
Linda hoe was het bij de tandarts?? Heb aan je gedacht!!!!
Joanna hihi ja druk hier!! En super leuk!!! En ja we houden de moed erin!!! dat is ook heel belangrijk denk ik en in moeilijke momenten steunen we elkaar!!
dat vind ik zo fijn aan jullie allemaal!!!
janneke, die marieke uit ommen zal ik vast niet zijn, ken geen janneke uit tilburg... hihi ja jij nu...
laura, nee dat ik 18 uur werk heeft niets met mn miskraam te maken..
Ik heb post traumatische dystofie... (linda jij zult het wel kennen)
Het is een stoornis aan het zenuwstelsel, waar door ik in mijn been veel pijn heb en einig energie... dit is even heel simpel gezegd. het gaat goed op dit moment, kan me nuredden zonder rolstoel en krukken dus mij hoor je niet klagen...
maar fulltime werken is een beetje veel....
Ik hoop dat ik het zo beetje duidelijk heb uitgelegd.....
Met een kindje wilde ik zo blijven werken, maar ja nu moet ik straks op zoek naar wat anders dus geen idee..... Ga denk ik als ik toestemming krijg wel aan die opleiding beginnen in september.... en probeer me hgeen zorgen te maken over zwanger worden en opleiding, alleen als ik deze ronde zwanger zou worden, dan weet ik het niet.... maar dat zie ik dan wel als het zover is....
Als je bij ons ouderschapsverlof opneemt wordt dta ook niet uitbetaald...
laura, moest erg lachen te lezen dat jullie door t bed waren gezakt..... hihi alles eruit halen deze ronde??
Wij hadden laatst ook zoiets, zijplanken waren wijder gaan staan en toen zakte elke keer mijn lattenbodem weg, ligt ook zo rot, dus soms ook om 11 uur 'savonds met het hele boeltje naar de andere slaapkamer om daar verder te slapen op de matrassen op de grond, haha !!
Linda, mijn mannetje is al gewend aan mijn forumgedrag.... heb dit forum en ook een kletsforum met een paar internationale vriendinnen die ik heb leren kennen via Roger federer. (tenniser) Daar stromen vaak ook veel mails van binner, en ik vind hyves ook leuk, dus hij is blij als hij soms de pc even een half uurtje in kan pikken!! haha en wij hebben ook laptop, dus hihi......
Met manliefs oude werk hebben we bbq feestje, mijn vader werkte daar toen ook dus wordt gezellige boel, is klein leiuk groepje...
janneke, overe dst twee schermen, je zoiu eens een mailtje kunnen sturen naar de redactie van jg??? helpt soms....
Hoe was de voetreflexmasage?? lekker?? Lijkt mij ook wel wat alleen dat ga je niet voor 1 voet doen, en aan mn dystrofieviet kan ik dat niet hebben...hihi!!
Ik heb beide ouders nog.... Manlief niet zijn moeder is overleden toen hij 11 was, al 23 jaar geleden dus, maar ze heeft nog steeds mooi plekje in het gezin... schoonvader is opnieuw getrouwd, maar zijn vrouw wil dus nu niet verder, ook triest verhaal, is ie weer alleen straks.....
Kan me voorstellen dat je bang bent als je moeder eventueel weer alleen komt!!
En ja ze worden ouder!! Moet ik soms ook niet aan denken.... Je kan ze nooit missen....
meiden ik denk dat ik vandaag of morgen mn ei heb!!!!
Hweb dat gerommel in mn buik net als toen voor de zwnagerschap en heel draderig slijm. ( ja sorry klinkt zo vies...) Als dat zo is is mijn cyclus net als voor mn zwangerschap..... Ene kant blij dat te weten, andere kant ook niet... ja stom he.... wilde eigenlijk beetje onbezorgd klussen en dan wel zien.... ik kwam er gisteraaf achter, dus werd inderdaad heet plak nachtje haha!!!
ga zo ook een richtng bed, was laat gister haha dus moe nu en morgen nog dagje werken!!!
slaapse allemaal!!
tot morgen...