Miskraam in juni 2008 en straks hopelijk weer zwanger!

hoi, hoi!!!

nee nee we hebben echt gewoon geslapen gisteraaf!!! hihi allebei moe!!! Klinkt saai he!!! hihi konden we vast voorslapen voor vanaaf!!!!

Was gister inderdaad heerlijk buiten beter als ik bed, pff wat een hitte..... ik ben ook geen 30 graden fan hoor!!! Vond het vandaag ook niets aan, veel te heet!!

Linda klinkt heerlijk waar je woont!!! Inderdad als een paradijsje...
Buiten leven lijkt me ook heerlijk!! Maar stad vind ik ok leuk, die 8 maanden  dat ik half in groningen hebt gewoond vond ik ook heerlijk!!
En kom er nog graag....
Ik woon in ommen, ook mooie omgeving, heerlijk huisje, dus ook helmaal naar ons zin..
Bijzonder verhaal van je bruiloft en geboorte van je zoontje.... verdrietig maar ook mooi verhaal, maar lijkt me idd wel moeilijk dat je vader hem dan nooit heeft gezien!! en gekent... dat wil je toch graag....

Janneke, nee heb geen kindje, maar werk vanwege mijn gezondheid partime...
Heb een contract van 30 uur werk op dit moment 18 uur....
Ben dus bezig voor ons eerste kindje...

ga zo eens wat aan het eten doen.... vandaag dagje thuis had geruild met collega, toch maar wat aan de poets gedaan, op gegeven moment dacht ik lijk wel gek met deze hitte, maar ja rest van de week werken, zaterdag naar de kapper en vroeg weg voor bbq, dus dat schiet allemaal ook niet op....
Nou ja wel lekker voldaan gevoel, maar ook warm haha!!!
o krijg smsje van manlief die komt zo naar huis, is dus vroeg vandaag dus gauw met
eten aan de slag!!

tot vanaaf!!

Hoi dames,

Hoe ist met jullie allemaal???????????
Jeetje was is het benauwd. BAH!! Zwaar werken vandaag.Kga vanavond echt niks doen.

Ik werk idd als fysio in een particuliere praktijk. Manlief werkt als leidinggevende bij een mobiele telekranen verhuur bedrijf/bouwkranen.

Zoonlief kan/wil nu nog niet koesen omdat het zooooooooo warm is boven. Eerst alles maar ff laten doorwaaien.
Morgen weer vrij. 's Middags weer naar de tanarts voor de 2e wortelkanaal behandeling. Zie ik besst tegenop.

Mssn tot vanavond!

jeetje dit is wel echt een drukbezocht forum, jullie schrijven wat af. Ik heb tussentijds idd geen bloedverlies gehad en had eigenlijk ook niet het gevoel dat het niet goed zat. Vind het nu ook heel spannend, ik zou nu zo ongeveer ongesteld moeten worden, maar heb begrepen dat dat ook nog wel een week of 3,4 later zou kunnen zijn. Vervelend dat je altijd maar af moet wachten. Ik vind dit overigens wel een positief forum, prettig om te lezen!

Hello!

Linda, hoe was jouw eerste ongi na je curettage? Heb vandaag weinig bloed verloren maar t was wel helderrood. Lijkt alsof het minder is.
Dus dat paradijsje is echt om te genieten, heerlijk Linda! Ooit nog wel mijn droom, buiten de stad wonen. Als kind ook echt buiten opgegroeid, heerlijk want het is een grote speeltuin. maar voor nu is de stad prima.

Marieke, oh vandaar! Ik dacht al heb ik iets gemist vwb kids. Ken ook een Marieke uit Ommen.... Grappig!

Tis idd heet, vies heet trouwens. Regen komt hier niet echt door. Morgen stuk frisser dus hoop dat t vannacht al afkoelt. Kan er wel goed tegen trouwens, in die 10 maandjes op Aruba geleerd.
Gelukkig uit mn werk al naar de sportschool geweest dus dat scheelt weer. Net gedoucht, manlief is net thuis dus zo even eten en dan relaxen.

Joanna, jaaa we zijn zekers positief! Blijven we ook, toch dames? ;-)
En idd spannende tijden, je kunt nergens van op aan lijkt t wel na een miskraam. apart toch he....

Ladies fijne (hete) avond! (snapjum?)

greets!

Hey ladies,
Er is weer heel wat afgeschreven, dus maar weer ff 2 schermen open...!

Linda, wat een mooi verhaal over je trouwen en jullie zoon. Erg verdrietig, maar heel fijn dat je vader er nog bij heeft kunnen zijn!
De vader van manlief is in 2000 erg plotseling overleden. Wij hadden destijds wel trouwplannen, maar nog niet concreet (ooit zeg maar). Door het overlijden zijn wij later getrouwd dan als dat niet gebeurd was. Manlief vond het erg moeilijk dat zijn vader er niet bij zou kunnen zijn.
In augustus 2007 zijn we getrouwd. Was ook heel bijzonder omdat de nieuwe vriend van zijn moeder er nog wel bij kon zijn. Helaas was hij tijdens ons trouwen al ongeneeslijk ziek en is hij begin dit jaar overleden. Om je (schoon)moeder voor de 2e keer dit te moeten zien doormaken is niet gemakkelijk!
Ben dan ook heel blij dat ik mijn beide ouders nog heb. Daarom was het afgelopen weekend ook zo'n schrik dat mijn moeder flauw viel. Opeens besef je dat ze ouder worden (60+) en dat je ze kunt verliezen.

Wij gingen gisteravond naar bed en zijn toen door het bed gezakt hahahaha!!
Dus manlief vanmiddag de boel gerepareerd, we kunnen nu weer fatsoenlijk slapen gelukkig. Gisteravond maar matras op de grond gedaan, maar ligt toch minder lekker....

Marieke, werk je nu 18 uur ivm miskraam of heeft dat andere oorzaak? 30 uur lijkt mij ook wel lekker. Ik werk 36 uur, 5 dagen. Weekend is dan best kort!! Maar heb besloten dat ik gewoon fulltime blijf werken totdat kindje er is. Kunnen we nog wat extra geld sparen!

Aankomend weekend wordt ons neefje 2 jaar, erg leuk. Besef van jarig zijn is er nog niet helemaal, maar dat mag de pret niet drukken!
Wordt weer een druk weekendje!

Zit nu maar lekker binnen, daar is het koeler dan buiten. Onze slaapkamer krijgt amper zon en dat is heerlijk. Hoeven we niet in de hitte te slapen!
Regen is hier ook nog niet doorgekomen. Tis benauwd!!

Linda, voor morgen alvast suc6 gewenst met je wortelkanaalbehandeling!!

Ja Joanna, niemand heeft enig idee wanneer we weer ongi moeten worden (behalve Linda dan, die is alweer een paar ongi's verder). Spannend, maar ook irritant. We weten zo niet waar we aan toe zijn!! Zijn jullie gelijk weer bezig gegaan om zwanger te worden of wacht je op je 1e ongi voordat jullie weer aan de klus gaan??
Wat een schrik moet jij  gehad hebben bij de echo! Mijn gevoel zei al dat het niet goed was en de echo was eigenlijk alleen maar een bevestiging. Tuurlijk had ik nog hoop dat m'n gevoel me zou bedriegen, maar dat was niet zo.

Olala, Janneke is heel wat van plan vanavond :-D
Nou veel plezier meid!!
Raar met dat bloeden, kan me bijna niet voorstellen alweer een ongi. 11 dagen was het toch na curettage? Dan moet je voor curettage een eisprong hebben gehad.
Nou ja, afwachten maar....
Ik heb alle data wel genoteerd en dan zie ik het wel!

Baas kwam vandaag ook weer langs. Vond dat ik er beter uit zie dan vorige week. Voel me ook steeds beter, dus kan wel kloppen.
Zijn vrouw is dus ook weer zwanger en kan aan hem merken dat hij ontzettend nerveus is of alles wel goed is. Ze gaan bijna met vakantie en het lijkt hem zo erg om in het buitenland ermee geconfronteerd te worden dat het niet goed is.
Heb hem aangeraden om van te voren nog om een echo te vragen. Ze is ver genoeg en dan ga je toch wat relaxter op vakantie. Of...mocht het niet goed zijn, kunnen ze het nog voor de vakantie weghalen misschien.... Maar daar moet hij maar niet vanuit gaan natuurlijk!!

Grtzz Laura

Hey ladies,

Ben ik nog ff.

Hey Joanna: het is hier idd gezellig op het forum. We teuten wat af en vooral over zaken waar we het met anderen niet over hebben................
Manlief noemt het het klusforum..nou ja zeg........

Ik zit nog heerlijk buiten. Al weken geen tv gezien. Ook hier geen regen en onweer. Dus de sproeiers maar in de tuin (slootwater).

Dus Laura door het bed gezakt??!! Hoe wild is dat!!  ??????? hihihihihi
Eneh Janneke is ook heel wat van plan. Hmmm....... Tja ik hoop/ga ervanuit dat mijn ei al gesprongen is......................
Weer 2 weken wachten. Ik ga maar normaal door met normaal leven. En me alvast voorbereiden op de vakantie. Er moeten nog wel het 1 en ander gebeuren. Mijn schoonouders komen 3 weken in ons huis oppassen ivm de dieren. Dan wil je het toch ook super netjes achterlaten.
Nog 2 weken werken.

Laura: je had het ook over 3x 9 uur werken. Het bevalt mij prima!!! Ook met een kleintje. We hebben voor 2 dagen dus opvang nodig. Zoonlief gaat 1 dag naar mijn schoonouders. Daar eet hij dan ook al warm en 1 dag naar mijn moeder. waar hij ook al warm eet. Daarom kan ik tot 17:45 werken. We zijn dan rond 18:30 thuis. Dan kan ie ff spelen en op bed. We zorgen er dan voor dat ons eten al klaar staat. Een goede organisatie is het halve werk.
Manlief werkt 4x 8 en dat bevalt hem ook prima.
Hopelijk volgend jaar een 2e en dan kan dit ook prima zo.
Mijn moeder is eind vorig jaar hertrouwd met een sympathieke leuke man. Het was voor ons eerst wel moeilijk, maar uiteindelijk gaat het om het leven en het geluk. Mijn vader zal niet vergeten worden en is er in de gesprekken ook vaak bij. Onze kleine weet precies wie zijn opa is (foto). Ik moet er ook echt niet aan denken dat ook mijn moeder haar 2e man komt te overlijden!!! Brrrrrrrrrrrrrrrrrrr.........

Een van jullie vroeg mij ivm. bloedverlies na curettage. Ik heb 2 weken gevloeid. Niet heel erg. En na 4 weken normaal weer ongi. Die duurde ongeveer 1 week. Bij mij zat de regelmaat er gewoon in. Nu verwacht ik mijn NOD rond 14 juli.

Hey JOanne: in welk deel van Nederland woon jij???

Hey Marieke: how are you???????????? Manlief vindt mij niet zo gezellig zo steeds met de laptop en het klusforum. Hahahaha. Wat zegt jou ega ervan?
Dus vandaag lekker vrij geweest en aan het schoonmaken. In Friesland zeggen we dan: Hinke himmel is ook bezig geweest. Ik ben morgen vrij. Dan ga ik de bovenverdieping schoonmaken. Overla ligt fijn zand. En zat een BBQ feestje??
Zaterdag komen vrienden van ons eten. Kweet nog niet wat. Als het mooi weer is ook de bbq maar aan.

Nou weltrusten ladies!!!! Oant moarn...............

Grtz Linda

Goedemorgen!

Moeten ze toch iets op verzinnen, zou fijn zijn als je tijdens t reageren gewoon de berichten nog ziet... Maar waar meld je zoiets?

Nou onze avond was niet zo spannend maar bedoelde meer dat t voor iedereen warm was en voor degenen die gaan klussen zou t dan extra warm worden, haha. T lijkt er wel op dat het bloeden  voorbij is dus de surfplanken hangen weer  in de wilgen en de inlegkruisjes hebben t roer overgenomen. Sinds gistermiddag geen bloed meer. Ben benieuwd... Maar het klussen kan wederom weer beginnen in t Brabantse land!
Laura: idd 11 dagen na curettage, vreemd ja. Vind het te laat voor n nabloeding en te vroeg voor n menstruatie.

Ik zie op de andere forums dat er weer foute echo's zijn gemaakt, gatsie! Vervelend, vooral omdat wij weten hoe ze zich voelen. Ben blij dat ik die eerste periode achter de rug heb. Tis vandaag 4 weken geleden. Gisteravond had ik weer even een minuutje dat ik dacht: ik mis het zo! Even de echo-foto erbij gepakt en een knuffel van manlief... Fijn!

Grappig om te lezen: manlief vroeg gisteren of ik mezelf niet verlies in dit forum, omdat ie elk moment van de dag dat forum open ziet staan... hihi! Heb uitgelegd dat ik er juist veel aan heb en mn ei kwijt kan en vragen kan stellen en dat het vooral ook nog eens gezellig is! Zouden ze jaloers zijn?  :-D

Vanavond lekker voetreflexmassage, zin in!!!! Benieuwd hoe t met mn hormonen gesteld is. Is een fijn mens ook, kan er mn ei bij kwijt.
Morgenavond komen mn moeder en stiefvader bbq-en, nog voor onze verjaardag want ze waren afgelopen weekend nog op vakantie.
Zaterdagavond hebben we weer een bruiloft-feestje, zin in!

Linda volgens mij ben jij errug georganiseerd, herken ik! Ben af en toe iets te en maak t mezelf dan erg lastig maar goed, ben ook wel blij met die eigenschap.
Helaas is 3 x 9uur werken hier niet mogelijk dus dat wordt 3x8uur=24uur. 2 dagen kidnerdagverblijf en 1 dag mijn moeder. Kijkt ze ZOOO naar uit! En dan gaat manlief 1 dag per maand een dag van mn moeder overnemen. Carrieretechnisch kan hij niet minder gaan werken, maar is prima zo. Eerst maar eens zwanger worden....

Mijn ouders zijn 26 jaar geleden gescheiden en allebei hertrouwd, fijn! Allemaal gezond gelukkig. In 2001 heeft mn moeder een hartinfarct en stilstand gekregen maar gelukkig er weer helemaal bovenop. gelukkig maar.... Leeft nu heel bewust en wij voelen ons ook rijk dat onze ouders alle 6 nog leven. Gaat onderling ook goed, komen nog net niet bij elkaar op de koffie. Maar dat ze allemaal nog gezond zijn is in deze tijd erg uniek!

Have a nice day allemaal!

Zo, wat hebben we het vandaag lang volgehouden om niet te reageren....
Op  het werk is het best druk, vakantie is begonnen dus afwezigen en dan nog een paar zieken. Dan vergeet ik dit zelfs!!
En de regen is hier inmiddels ook losgebarsten. Net kletsnat geworden, bah!!

Ja 3x9 werken lijkt me toch wel een uitkomst. 24 uur vind ik eigenlijk net wat te weinig, maar 4 dagen weer wat te veel. Dus dit lijkt me een prima oplossing! Ik denk dat het geen probleem is bij ons. Begin altijd vroeg, met 9 uren per dag ben ik dan nog rond 16.30-17.00 vrij. En baas zelf werkt 4x9, dus die 9 uren per dag kunnen ze me niet verbieden. Hoorde vandaag  dat regels ouderschapsverlof waarschijnlijk weer veranderen per 1 januari 2009. Ipv 13 x aantal uren dat je werkt, wordt het waarschijnlijk 26 x aantal uren dat je werkt. Van 36 naar 27 is 9 uren minder, dat zou dan 2 jaar kunnen (!!) met behoud van 50% salaris over die 9 uren!! Daarna 3 maanden weer volledig werken (of verlof opnemen) en dan echt terug naar 27 uren. Zie het al helemaal zitten. Nog een klein probleempje: nu nog zwanger worden
Ik ben ook al erg georganiseerd haha!

Manlief is nog aan het werk, dus moet alleen eten. Niks aan!! Maar goed, ik zal maar eens aan de slag om wat te koken.

Tot straks!

Terug
Bovenaan