Hey ladies,
Er is weer heel wat afgeschreven, dus maar weer ff 2 schermen open...!
Linda, wat een mooi verhaal over je trouwen en jullie zoon. Erg verdrietig, maar heel fijn dat je vader er nog bij heeft kunnen zijn!
De vader van manlief is in 2000 erg plotseling overleden. Wij hadden destijds wel trouwplannen, maar nog niet concreet (ooit zeg maar). Door het overlijden zijn wij later getrouwd dan als dat niet gebeurd was. Manlief vond het erg moeilijk dat zijn vader er niet bij zou kunnen zijn.
In augustus 2007 zijn we getrouwd. Was ook heel bijzonder omdat de nieuwe vriend van zijn moeder er nog wel bij kon zijn. Helaas was hij tijdens ons trouwen al ongeneeslijk ziek en is hij begin dit jaar overleden. Om je (schoon)moeder voor de 2e keer dit te moeten zien doormaken is niet gemakkelijk!
Ben dan ook heel blij dat ik mijn beide ouders nog heb. Daarom was het afgelopen weekend ook zo'n schrik dat mijn moeder flauw viel. Opeens besef je dat ze ouder worden (60+) en dat je ze kunt verliezen.
Wij gingen gisteravond naar bed en zijn toen door het bed gezakt hahahaha!!
Dus manlief vanmiddag de boel gerepareerd, we kunnen nu weer fatsoenlijk slapen gelukkig. Gisteravond maar matras op de grond gedaan, maar ligt toch minder lekker....
Marieke, werk je nu 18 uur ivm miskraam of heeft dat andere oorzaak? 30 uur lijkt mij ook wel lekker. Ik werk 36 uur, 5 dagen. Weekend is dan best kort!! Maar heb besloten dat ik gewoon fulltime blijf werken totdat kindje er is. Kunnen we nog wat extra geld sparen!
Aankomend weekend wordt ons neefje 2 jaar, erg leuk. Besef van jarig zijn is er nog niet helemaal, maar dat mag de pret niet drukken!
Wordt weer een druk weekendje!
Zit nu maar lekker binnen, daar is het koeler dan buiten. Onze slaapkamer krijgt amper zon en dat is heerlijk. Hoeven we niet in de hitte te slapen!
Regen is hier ook nog niet doorgekomen. Tis benauwd!!
Linda, voor morgen alvast suc6 gewenst met je wortelkanaalbehandeling!!
Ja Joanna, niemand heeft enig idee wanneer we weer ongi moeten worden (behalve Linda dan, die is alweer een paar ongi's verder). Spannend, maar ook irritant. We weten zo niet waar we aan toe zijn!! Zijn jullie gelijk weer bezig gegaan om zwanger te worden of wacht je op je 1e ongi voordat jullie weer aan de klus gaan??
Wat een schrik moet jij gehad hebben bij de echo! Mijn gevoel zei al dat het niet goed was en de echo was eigenlijk alleen maar een bevestiging. Tuurlijk had ik nog hoop dat m'n gevoel me zou bedriegen, maar dat was niet zo.
Olala, Janneke is heel wat van plan vanavond :-D
Nou veel plezier meid!!
Raar met dat bloeden, kan me bijna niet voorstellen alweer een ongi. 11 dagen was het toch na curettage? Dan moet je voor curettage een eisprong hebben gehad.
Nou ja, afwachten maar....
Ik heb alle data wel genoteerd en dan zie ik het wel!
Baas kwam vandaag ook weer langs. Vond dat ik er beter uit zie dan vorige week. Voel me ook steeds beter, dus kan wel kloppen.
Zijn vrouw is dus ook weer zwanger en kan aan hem merken dat hij ontzettend nerveus is of alles wel goed is. Ze gaan bijna met vakantie en het lijkt hem zo erg om in het buitenland ermee geconfronteerd te worden dat het niet goed is.
Heb hem aangeraden om van te voren nog om een echo te vragen. Ze is ver genoeg en dan ga je toch wat relaxter op vakantie. Of...mocht het niet goed zijn, kunnen ze het nog voor de vakantie weghalen misschien.... Maar daar moet hij maar niet vanuit gaan natuurlijk!!
Grtzz Laura