Miskraam in juni 2008 en straks hopelijk weer zwanger!

Hey hallo!

Bijna weekend.... Zin in!

Ja Linda hoe gaat ie met je? Alles goed overleefd?

Hoop t Marieke, je ei! Zou goed kunnen natuurlijk, 3 weken na je mk.
Ik heb toch weer beetje bloed verloren vandaag, minimaal maar vraag me af of ik mag klussen. Weet dat het verstandigste is van niet maar het bloedverlies is zooo minimaal.... En misschien komt het over paar dagen wel weer terug... En ik wil mn evt ei niet ontlopen, vind ik zonde! Met een beetje mazzel heb ik mn eitje als we in brussel zitten, komt goed uit.

Heb een mail gestuurd naar jongegezinnen over het reageren en de berichtjes niet meer kunnen lezen. Zou voor ons drukbezochte forum wel een oplossing zijn! ;-)

Greets!

Goedemiddag!! Weekend!!

Vanmorgen op het werk had ik net een verhaal getypt, weer een foutmelding. En vergeten te kopiëren natuurlijk. Baal baal.
Dus nu (thuis alweer) een nieuwe poging!

Klinkt niet fijn wat je hebt Marieke, maar je gaat er wel heel positief mee om zo te horen!! Lijkt me moeilijk maar wel belangrijk! Fijn dat het momenteel zo goed gaat. Moet je ook extra voorzichtig doen bij een zwangerschap?
En je ei is dus waarschijnlijk onderweg....!
Bij mij dus geen idee wanneer ik die weer kan verwachten. Ik wacht maar af en heb voor mezelf 15 augustus als NOD in gedachten. Want uiteindelijk pas afgelopen maandag alles er uit (hoop ik....denk ik....). Bloeden (nou ja, bloeden kan je het niet meer noemen, afgelopen dagen alleen nog beetje bruin) is nu zo goed als over. EINDELIJK!!!!
Wij hebben trouwens gewoon geklust, bloedverlies was minimaal en voel me er goed bij, dus waarom niet. Janneke, jij twijfelt wat over het klussen, ben je dan ergens bang/onzeker over??
Zou wel leuk zijn als je je ei in Brussel hebt. Heb van veel mensen gehoord dat kindje verwekt is tijdens vakantie of weekendje weg. Net alsof het dan beter wil of zo!!

Hmm, volgens mij heb ik het maar luxe met ouderschapsverlof welke gedeeltelijk wordt doorbetaald. Bij ons ben je bijna gek als je er geen gebruik van maakt....

Wordt wel druk weekend. Vanavond eten bij vrienden, zal wel een latertje worden.
Morgen boodschappen doen, naar reisbureau, kadootjes kopen voor neefje en zwager, dan naar hun verjaardag + bbq. Zondag klussen (haha, nee dat andere klussen :-D

Alexandra, fijn om ook jouw verhaal te lezen! Het geeft hoop en moed om te lezen dat het uiteindelijk goed zal komen!! Daar houden we ons dan maar aan vast.

Marieke, gewoon gaan voor die opleiding!! Als je eenmaal een kindje hebt dan verandert alles en heb je er misschien geen tijd meer voor (of zin in).
En op terrasje zitten?? Hier was het tussen de middag enorm k-weer (regen). Nu wel weer droog gelukkig.

Linda??? Waar ben je gebleven??? Alles goed???

De groeten maar weer en allemaal een prettig weekend!!

Oh ja, vanmiddag nieuwe portie staalpillen opgehaald. Kreeg er 180 (!!!) mee. Dat betekent nog 8 weken die dingen slikken!!!!
Gelukkig kunnen ze gewoon gebruikt worden tijdens zwangerschap, dus mocht het zijn dat, dan is dat geen probleem.
Maar schrok wel van de hoeveelheid zeg!! Volgens bijsluiter moet je ze ook wel 2-3 maanden slikken omdat het heel langzaam werkt. Nou ja, laten we maar braaf zijn dan....

Hey dames!!

Daar ben ik weer. Wat een verhalen alweer. Ik kan het haast niet allemaal onthouden. Het zou idd handig zijn als je de berichtjes kon zien tegelijkertijd met het schrijven van een berichtje.

Gisteren dus naar de tandarts. Ik ben er 45 min geweest. Het deed eigenlijk niet echt pijn. Ik kreeg 1 verdoving (= ietwat gevoelig) en daarmee waren mijn rechter bovenlip/kaak/neusdeel en wang verdoofd. dat voelt zo gek.
Na de verdoving ging het een beetje mis, flauwvallen en helemaal raar/misselijk . Brrrrr...... Uiteindelijk was het klaar: wortel eruit. Nu is mijn tand dood. Hij is iets verkleurd. Na de vakantie wordt ie gebleekt. Dan maar fotoshoppen met de vakantiekiekjes.
Het gaat dus best. Rond een uur of 6 was de verdoving uitgewerkt.

Ik heb gister de hele avond geslapen. Komt mssn van de ontsteking in mijn mond + gebroken nachten warm weer.
Zoonlief was vancht aan het spoken: een neef heeft hem een paar x gestoken m.a..g een dik oog/wang. Zielig!!

Ik heb nog nooit voetzoolreflex massage gehad. Lijkt me ook nix omdat ik het vreselijk vindt als iemand aan mijn voeten zit. Maar mssn is voetzoonreflex wel idd heeel lekker.
Ik ga samen met een vriendin 1x in maand naar de sauna. Dat vindt ik heerlijk. Manlief gaat niet mee. Vindt ie maar niks.

Op dit moment ben ik niet zo fit. Buikpijn (geen ongi gevoel) en vaag misselijk. Straks toch maar ff ovitest. Eisprong?? Nou ja kweet het ook niet meer...................

Zijn jullie bijna nu allemaal vloei vrij???? De eieren gaan binnenkort springen??? Ik hoop het van ganse harte.

Ik ga maar ff in de recreatiestand (is languit op de bank). Mssn tot strax!!

Grtz Linda

hey Marieke,

Heb je ooit een ongeluk (hoe lang geleden) gehad ofzo m.a.g. je been/enkel gebroken of heel erg verstuikt?? En daarna Posttraumatische dystrofie ontwikkeld??? Heb je nog therapie of iets anders???
Wel dikke shit als je daar nog steeds veel pijn van hebt.
Heel af en toe zie ik iemand met Post traumatische dystrofie.
Ik zie heel veel verschilllende klachten en aandoeningen.
Vanmorgen zou ik naar een pt (net een nieuwe heup) was ze net overleden. Daar ben ik dan wel heel erg van onder de indruk. Ik was er maandag nog geweest....................
Ik heb wel een heel awisselende baan.
Ben jij aan het orienteren wat betreft opleidingen?? Of wordt het definitief medisch secr.???

Grtz Linda

Hoi dames,

Net ff ovitest gedaan. I.v.m. buikpijn mn links onderin. En rararararara.......2 streepjes. Terwijl mijn ei in principe afgelopen weekend al gesprongen moet zijn. Nu een cycles van 32 dagen????????????????????????????????????
Hebben jullie enig idee??????????

Toch maar ff klussen dus! hahahaha.....

Grtz Linda

Linda gelijk gaan klussen haha!!!
Ik heb ook een later ei altijd, ik dacht nog wel hmm jij je nod de 14e en ik de 16e ligt dicht bij elkaar en ik zit nu ergens inmn ei vandaag of gister of morgen... toen heb ik nog wel gedacht zou jij mn ook niet later hebben.....
Toe ik er achter kwam dat ik altijd laat ei had en we daarop in hadden gespeeld was ik die maand ook zwanger.....
Dus wie weet!!!

nou veel plezier vanaaf!!!!

Meiden heb hoofdpijn en moe dus reageer morgen verder!!

Slaapse!!
Fijn weekend!!

Terug
Bovenaan