Hey ladies,
Daar ben ik ook eens weer! Druk dagje hier. Vanmiddag op verjaardagsvisite bij ons neefje die 2 jaar is geworden. Het begrip jarig snapt hij nog niet helemaal, maar kadootjes des te beter!! Het arme joch is gewoon overvoerd en hij wist van gekkigheid niet waarmee hij moest spelen....
Aan het eind van de middag bbq en nu weer thuis. Ben best wel moe nu. De hele middag buiten in het zonnetje, heerlijk, maar wel vermoeiend!
M'n hb was 2 weken geleden toen ik begon met de staalpillen 7,0. Niet extreem laag, maar was toen wel behoorlijk moe. Aangezien ze heel langzaam werken moet ik ze nog een tijdje slikken.
M'n darmen werken momenteel wel naar behoren gelukkig. Maar daar let ik ook goed op ivm die staalpillen. Verstopping is zooooo irritant!!
Ben trouwens af en toe wat misselijk, gister ook al. Geen idee waar dat vandaan komt. Maar leuk is anders.
Linda, fijn om te horen dat alles nu goed is. Dus flauwgevallen na de behandeling, dat is minder. Had je zo'n pijn?
Bedoel je trouwens met die ovu-test dat je ook zwanger zou kunnen zijn of heb ik het verkeerd begrepen? Afwachten én klussen dus maar weer. Wat een straf hihi!
Hoe bedoel je Marieke, dat jij een laat ei hebt? Dat je geen 14 dagen voor ongi je ei hebt maar minder dagen van te voren?? Ook daar heb ik geen idee van. We klussen maar wat aan en de vorige keer was het zomaar raak, dus we zullen het toch wel goed doen hihi!!
Gelukkig dat je pd geen gevolgen heeft voor een zwangerschap. Gek dat het zelfs goed zou kunnen zijn. Nou ja, maakt niet uit. Alleen maar mooi dus!!
Janneke, jij zal wel een zwaar dagje hebben, gisteravond errug laat en vanavond weer.... Als je dit leest heb je het bruiloftsfeest alweer achter de rug! Het was vast een geslaagde avond!!
Nou ladies, ik ga mijn bedje opzoeken. Ben hartstikke moe! Morgen niet echt plannen. Als het mooi weer is gaan we met het bootje er op uit, of een eindje fietsen en terrasje pakken. Zo niet dan hebben we nog wel wat klusjes in huis!!
Welterusten en tot morgen!!
Greets Laura