Hihi, erg leuk dat overzicht. Net een verjaardagskalender. Ik heb dan ook ontzettend de neiging om je te feliciteren vandaag, Laura, met je eisprong. Jammer genoeg staat die eisprong niet zo vast als je verjaardag. Ik weet precies wanneer ik jarig ben, maar die eisprong blijft toch een gok. Hopelijk is die van jou echt vandaag en gaat alles zoals het zou moeten gaan. Of nee, hopelijk was ie vorige week inderdaad en ben je nu zwanger. Spannend.
Laura, ik snap heel goed hoe je je voelde toen je hoorde dat de vriendin van die vriend van je man weer zwanger is. Je zult het hun ongetwijfeld ook wel gunnen, maar je wordt toch wel weer even geconfronteerd met het feit dat het bij jou mis is gegaan en dus NOG niet zover is.
Een vriendin van mij probeert al 9 maanden zwanger te raken. Ik ben de enige aan wie ze dat heeft verteld. Je kunt je voorstellen dat zij graag haar verhaal kwijt wil, dus vrijwel elke dag hebben we het daar over. Ze weet niet dat wij ook graag zwanger willen worden en dat we een miskraam hebben gehad, maar ik vind het wel leuk om het elke keer met haar over zwanger worden te hebben. Kan ik er toch een beetje over praten, zonder dat ik hoef te vertellen hoe het bij ons zit. Hoe dan ook, ik gun het haar natuurlijk van harte dat ze zo snel mogelijk zwanger wordt. Maar er is toch een klein stemmetje in mijn hoofd dat zegt, ik hoop wel dat ik eerder zwanger ben. Of tegelijk, dat zou ook wel leuk zijn. Het slaat nergens op dat ik niet wil dat zij eerder zwanger is dan ik. Zij zijn zelfs al een half jaar langer bezig dan wij. Maar toch.
Ach, ik denk dat het heel normaal is als we af en toe jaloers zijn. Zolang we dat maar voor onszelf houden en redelijk blijven.
Miami! Leuk. Gaan jullie ook nog naar de pretparken daar, of helemaal niet? Het zal er ongetwijfeld wel heel warm zijn.
@Jannie: Wij zijn inmiddels al weer twee jaar geleden naar Costa Rica geweest. Ik vond het echt helemaal super. Zo’n ontzettend mooi land. Geweldige natuur en echt ontzettend veel dieren te zien. Maar goed, ik hoop natuurlijk wel dat het er bij jullie niet van komt omdat jullie het tegen die tijd te druk hebben met luiers verschonen.
Een vrouw van 70 bevallen van een tweeling???? Niets over gelezen. Waar kan ik dat terug vinden?
Mijn man en ik hebben ingezet op wanneer ik mijn eisprong heb. Hij zegt komende zaterdag. Ik heb komende maandag gezegd. Wij staan normaal gesproken om de beurt als eerste op om het ontbijt te maken. Degene die het dichtste bij de werkelijke dag zit dat de eisprong is, mag zijn beurt om als eerste op te staan een keer over slaan. Ik ben echt heel slecht in opstaan ’s morgens, maar nu hoop ik toch een beetje dat ik een keer extra als eerste uit bed moet, dan is mijn eisprong eerder. We wachten af.
Groetjes,