Hallo allemaal!
Hoe is het met de verstopping Janneke? Heeft de thee geholpen? Trouwens ik heb om die thee gezocht bij de AH, maar niet gevonden. Van het AH huismerk?
Dus jullie gaan heel misschien volgend jaar naar Cuba. Geweldige ervaring, zo anders dan hier! Wij zijn vorig jaar gegaan ivm Fidel die toen nog aan de macht was. Het wordt steeds meer westers en nu hij niet meer aan de macht is, zal dat nog wel erger worden. Ik zou zeggen, zo snel mogelijk naar toe!!
Maar kan me voorstellen dat je het niet doet met een kleine baby of hoogzwanger, zou ik ook niet doen. Rond de kerst dan maar
))
Miep, haha, bedankt voor de felicitaties. Voor de zekerheid toch maar even geklust hihi!!
We hebben in Amerika nog geen route uitgestippeld. Wilden sowieso naar Miami, de Keys en Memphis (Graceland van Elvis) en Nashville. Misschien naar een van de parken in Orlando. Als het bijna zover is gaan we een route uitstippelen, maar dat kan dan evt nog wat veranderen als het rijden tegen valt of zo.
Ik hou wel van warmte, maar het is daar dan wel hurricane-season, dus als het maar niet teveel regent (vorig jaar op Cuba was dat ook zo, en af en toe enorme regenbuien, dat was wat minder).
Hee Joanne, jij bent er ook weer. Ja het blijft moeilijk met de jaloezie. Gisteravond nog flink zitten janken met manlief. Niet dat ik het die vriend niet gun, maar wil het zelf ook zo graag!!
Marieke ook weer terug! Het lijstje wordt alsmaar langer, spannende tijden breken aan!! Ik vind het erg grappig in ieder geval!!
Linda, ja herken dat wel hoor, kan het volgens mij ook het beste afsluiten als ik weer zwanger ben. Hoop dat het niet zo lang duurt!!
En ik lees ook liever geen verhalen over vrouwen die hun kindje verliezen als het feitelijk al levensvatbaar is. Dan ben ik bang dat het mij ook gaat overkomen. Vind het heel erg voor hun, maar voor mij is het zelfbescherming om het niet te lezen.
Ik kijk op het werk wel eens op het forum, maar heb het momenteel wel druk en dan heb ik ook geen tijd om te reageren. Dus voor mij meestal ook alleen 's avonds of in het weekend. En dan is het leuk om te zien wat er die dag is geschreven, dus geen probleem!!
Weet trouwens op het werk dat er in de afgelopen 3 maanden 3 vrouwen zwanger waren/zijn en er zijn 2 geëindigd in een miskraam, waaronder die van mezelf. Dat is toch best wel veel!!
Heb trouwens weer zo'n vaag misselijk gevoel. Zou me niks verbazen als het de bijwerkingen van de staalpillen zijn. Ze moeten het liefst op een lege maag worden ingenomen en dat probeer ik iedere keer braaf. Maar heb het gevoel dat die misselijkheid daarvan komt. En ik heb iedere keer zo'n vieze smaak in mijn mond, komt volgens mij ook van die staalpillen. En ik zit er nog wat weken aan vast, bah!!
Vandaag kwam oude baas langs (hij is nu chef van andere afdeling). Hij was met vakantie geweest en wist dus niks van mijn mk. Beetje een hork is het, en dat bleek ook wel weer. "Je moet maar zo denken, wat is het toch mooi dat de natuur zichzelf reguleert". Alsof ik dat wil horen als troost!!!!! Maar goed, kon me inhouden, heb al meer akkefietjes met hem gehad en ben blij dat hij niet meer mijn chef is!!
Ik zal ook eens kijken op die site Janneke, ben wel benieuwd!
Marijke, ja het is wel balen dat je cyclus zo in de war is. Maar op zich, ik zie dat je mk of currettage pas 17 juni was, dan kan het best wel zijn dat je ei nog even op zich laat wachten. Kan wel 6 weken duren voordat je weer ongi wordt na een miskraam toch. Geduld!! Makkelijker gezegd dan gedaan haha, ik herken je ongeduld wel hoorm heb ik zelf ook last van!!
Nou heb ook geen nieuws meer. Welterusten maar weer!!