Goedemorgen!!!!
Ik heb wel wat gemist gisteraaf zie ik!!! lekker veel geschreven!!
Janneke, ik heb geen ovutesten gebruikt. die wil ik bewaren voor als het langer gata duren. Maar ben er eigenlijk bij toeval achter gekomen. op gegeven moment hadden we netjes om de dag geklust, omdat ik dacht dat mn ei er was en een week later geromel in mn buik en rug dus ik dacht, hmm innesteling misschien??? Maar uiteindelijk was ik twee weken later ongi dus 1 week over tijd.... dus toen dacht ik he dat moet mn ei zijn geweest.....Net als jullie zeggen ook steken en gerommel in je buik, en toen maandlater dat slijm eens in de gaten gehouden en idd laat ei...
Miep leuk dat je weer terug bent!! kan me voorstellen dat je iets anders van je vakantie had verwacht, mar wel lekker dat je er goed over hebt kunnne praten en itgerust bent!! Lijkt me idd ook moeilijk om het aan niemand te vertellen maar snap je wel en ja tis wel leuk als je mensne kan verrassen. Bij ons houden ze toch al iedere stap in de gaten omdat ik 31 wordt volgende maand en manlief 34 is.... dus daarom hebben wij t maar verteld, zijn we tenminste van die vervelende vragen en opmerkingen af, want die kregen we zat!!
Verschil tussen eisprng en innesteling??? Ook geen idee?? Kan je innesteling wel voelen??? je kan wel zo'n innestelingsbloeding krijgen......Maar voelen?? echt geen idee...
Patricia, he meis vervelend jou hier te zien!!!!
wat jammer dat het niet goed is gegaan!!!
Heb echt met je te doen!!! Kom t hier als je zin hebt lekker van je afschrijven!!!! veel sterkte!!
Linda klinkt wel spannend bij jou hoor!!!
Jubbega, nooit van gehoord!!!! maar zal ook wel klein zijn dus!!! we zijn in beesterzwaag bij een speeltuin geweest, aan de rand van een bos, daarna konden de kids even lekker in de speeltuin eebn balletje trappen. ( kids lees manlief, mn zwager en hun zoontje haha) Wij waren toeschouwers lekker languit in het gras!!
Janneke, handige echtgenoot heb je!!!!! Maar mooi tabelletje, zal m even invullen....
Haha dus voorlplig je mar even niet meer laten gaan hihi moest er om lachen, stond er zo leuk geschreven!!
laura!! kan me je gevoel van jalouzie helemaal voorstellen hoor!!!
Ik moet vanaaf op kraamvisite, lijkt me minder moeilijk, maar als ik iemand zie met dikke buik, steekt dat wel ff. En zatredag vertelde iemand mij dat ze wanger was denk ik ok, ik wil ook zo graag!!!
Maar ja dat hoort erbij denk ik!!
Miep leuk verhaal van je ei en wie er als eerste uit bed moet!! haha... hou ons op de hoogte!!!
Joanne hoe gaat het nu verder met je?? Voel je je al wat beter, ondanks up en downs??
Dus ook bijna lekker vakantie, ga jenog weg??
Kan me voorstellen dat het moeilijk voelt, en dat je je dochter dat graag wilt geven.... Wel hoop blijven houden!!!
Ik zal het lijsteje even erinzetten.
denk dus dat mn ei al is geweest, ik houd dat gewoon op uhhh...zatredag.... weet t niet precies..... en dan zaterdag over twee weken dus nod.
Naam
MK/Curettage
Verwachte eisprong
NOD
Poging nr. na mk/curettage
Jannie
18 juni
16 juli
30 juli
1e
Miep
19 juni