Miskraam in juni 2008 en straks hopelijk weer zwanger!

Goedemorgen!!!!

Ik heb wel wat gemist gisteraaf zie ik!!! lekker veel geschreven!!

Janneke, ik heb geen ovutesten gebruikt. die wil ik bewaren voor als het langer gata duren. Maar ben er eigenlijk bij toeval achter gekomen. op gegeven moment hadden we netjes om de dag geklust, omdat ik dacht dat mn ei er was en een week later geromel in mn buik en rug dus ik dacht, hmm innesteling misschien??? Maar uiteindelijk was ik twee weken later ongi dus 1 week over tijd.... dus toen dacht ik he dat moet mn ei zijn geweest.....Net als jullie zeggen ook steken en gerommel in je buik, en toen maandlater dat slijm eens in de gaten gehouden en idd laat ei...

Miep leuk dat je weer terug bent!! kan me voorstellen dat je iets anders van je vakantie had verwacht, mar wel lekker dat je er goed over hebt kunnne praten en itgerust bent!! Lijkt me idd ook moeilijk om het aan niemand te vertellen maar snap je wel en ja tis wel leuk als je mensne kan verrassen. Bij ons houden ze toch al iedere stap in de gaten omdat ik 31 wordt volgende maand en manlief 34 is.... dus daarom hebben wij t maar verteld, zijn we tenminste van die vervelende vragen en opmerkingen af, want die kregen we zat!!

Verschil tussen eisprng en innesteling??? Ook geen idee?? Kan je innesteling wel voelen??? je kan wel zo'n innestelingsbloeding krijgen......Maar voelen?? echt geen idee...

Patricia, he meis vervelend jou hier te zien!!!!
wat jammer dat het niet goed is gegaan!!!
Heb echt met je te doen!!! Kom t hier als je zin hebt lekker van je afschrijven!!!! veel sterkte!!

Linda klinkt wel spannend bij jou hoor!!!
Jubbega, nooit van gehoord!!!! maar zal ook wel klein zijn dus!!! we zijn in beesterzwaag bij een speeltuin geweest, aan de rand van een bos, daarna konden de kids even lekker in de speeltuin eebn balletje trappen. ( kids lees manlief, mn zwager en hun zoontje haha) Wij waren toeschouwers lekker languit in het gras!!

Janneke, handige echtgenoot heb je!!!!! Maar mooi tabelletje, zal m even invullen....
Haha dus voorlplig je mar even niet meer laten gaan hihi moest er om lachen, stond er zo leuk geschreven!!

laura!! kan me je gevoel van jalouzie helemaal voorstellen hoor!!!
Ik moet vanaaf op kraamvisite, lijkt me minder moeilijk, maar als ik iemand zie met dikke buik, steekt dat wel ff. En zatredag vertelde iemand mij dat ze wanger was denk ik ok, ik wil ook zo graag!!!
Maar ja dat hoort erbij denk ik!!

Miep leuk verhaal van je ei en wie er als eerste uit bed moet!! haha... hou ons op de hoogte!!!

Joanne hoe gaat het nu verder met je?? Voel je je al wat beter, ondanks up en downs??
Dus ook bijna lekker vakantie, ga jenog weg??
Kan me voorstellen dat het moeilijk voelt, en dat je je dochter dat graag wilt geven.... Wel hoop blijven houden!!!

Ik zal het lijsteje even erinzetten.
denk dus dat mn ei al is geweest, ik houd dat gewoon op uhhh...zatredag.... weet t niet precies..... en dan zaterdag over twee weken dus nod.

Naam                    
MK/Curettage
Verwachte eisprong
NOD                
Poging nr. na mk/curettage

Jannie
18 juni
16 juli
30 juli
1e

Miep
19 juni
17 juli
31 juli
1e

Linda
23 maart
30 juni
14 juli
4e

Marieke
12 juni
5 juli
19 juli
1e

Laura
10 juni
8 juli
22 juli
1e

Marijke
?
?
?
?

Sjenientje
?
?
?
?

Nou volgens mij is het gelukt........
Fijne dag allemaal!!

Hi ladies,

heb wat handige tips gevonden op

www.zozwanger.nl

. Nieuw voor mij die site, mss heeft iemand er wat aan.

Nieuwtje van die oude vrouw van 70: stond op (heeeeel verrassend ;-)):

www.telegraaf.nl

Naam                    
MK/Curettage
Verwachte eisprong
NOD                

Jannie
18 juni
16 juli
30 juli
1e

Miep
19 juni
17 juli
31 juli
1e

Linda
23 maart
30 juni
14 juli
4e

Marieke
12 juni
5 juli
19 juli
1e

Laura
10 juni
8 juli
22 juli
1e

Marijke
?
?
?
?

Sjenientje
?
?
?
?

Hey ladies,

Hihihi het lijkt idd wel een verjaardagskalender!! hahaha...............
Het is wat allemaal. Ik zie dat bij jullie allemaal of net of bijna het gaat gaat springen. Moest wel lachen om het happy eastern.

Wat wordt er weer veel geschreven. We staan bijna bovenaan met aantal reacties op onze topic!! En we houden nog ff vol he.

Kan me goed voorstellen dat je verdrietig bent om te horen dat een naaste zwanger is. Je had ook zo graag gewild. Waarom zij wel en ik niet?? Helaas werkt het niet zo. En wanneer het echte vrienden zijn begrijpen ze vast hoe gevoelig het onderwerp is. Het is ook een dubbel gevoel. Aan de ene kant ben je blij voor diegene en aan de andere kant wordt je aan je eigen gemis herinnert.
Gelukkig kan ik zwangeren prima zien in mijn omgeving. Ik ben dan ook niet verdrietig, maar alleen de zwangerschap van mijn schoonzusje...................... Ik denk dat het beter zal gaan zodra ik zelf weer zwanger ben. Dat geldt vast voor jullie allemaal. Het voelt alsof ik het pas echt helemaal kan afsluiten als ik zwanger ben. Helaas zullen dan de eerste weken errug spannend zijn. Nou ja we zullen zien. Ondertussen kletsen we heel wat af op dit forum. En als ik dan berichten op het forum lees over vroeggeboortes en overleden baby's van zelfs 40 weken wordt ik helemaal naar. Dat lees ik echt niet meer.

Volgens mij zijn een aantal van jullie ook regelmatig op je werk het forum aan het checken. of niet??? ik kan dat niet. Wij hebben elke 25 minuten een patient in onze agenda.  Dus 's avonds maar ff of wanneer ik vrij ben.
Ik heb vanmorgen de gehele beneden verdieping schoongemaakt terwijl zzonlief aan het spelen was (of helpen van de wal in de sloot). Vanmiddag buiten maar ff rommelen.

Werk ze!

Grtz Linda

Janneke, hebnet ff het verhaal gelezen op de telegraaf.. pfff zeg op die leeftijd, maar ja in die landen gaat het anders als hier..... maar....
Leuke site die zozwanger.... haha stond het verhaal van dat baarmoederslijm ook op he.... bedankt voor de tip!!

Linda ik ben vandaag ook thuis,mijn werkweek begint op woensdag haha erg he!! Kan altijd wel kijken op t werk, maar soms te druk om te reageren...
Bij mij fysio heb ik pas tennis gekeken tijdens de behandeling, federer moest toen spelen.... en hij zei o kan je zo kijken op de pc en heeft ie het evne aangezet!! behandeling was te kort haha!!!

ik moet nog ff naar de winkel, maar wat een weer hier, elke keer van die megaplensbuien!!!!

greetzzzzzz!!

Hoi allemaal,

Ik ben bang dat ik weer zo'n rare cyclus krijg als na mijn miskraam in december want mijn temperatuur  was vanmorgen  weer laag en ik zit al op dag 22?? Dus misschien weer geen ovulatie, dat had ik toen ook niet. We blijven wel regelmatig klussen, dat is in ieder geval leuk om te doen! Met ovulatietesten kreeg ik nooit een goed resultaat, dus ik blijf gewoon temperaturen, dat werkt bij mij goed. Zo ben ik er ook achter gekomen dat ik een laat ei heb en een korte fase tussen ei en ongi van 9-12 dagen. Bij innesteling verloor ik altijd een beetje bloed maar verder voelde ik niets. Ovulatiepijn heb ik ook nooit gehad, lijkt me wel handig om te weten dat er een ei aankomt!

Ik hoop dat ik het lijstje hieronder goed heb gecopieerd!

groetjes
Marijke

Naam                    
MK/Curettage
Verwachte eisprong
NOD                

Jannie
18 juni
16 juli
30 juli
1e

Miep
19 juni
17 juli
31 juli
1e

Linda
23 maart
30 juni
14 juli
4e

Marieke
12 juni
5 juli
19 juli
1e

Laura
10 juni
8 juli
22 juli
1e

Marijke
17 juni
6 juli
16 juli
1e

Sjenientje
?
?
?
?

Hey ladies,

Ja ik vond die handige site via Google, had alleen tekenen + eisprong ingevoerd. Wat n uitvinding: google!
Ik kan idd makkelijk forummen op t werk. Hoor eigenlijk te werken uiteraard maar check paar keer per dag t forum, zit meer dan 40uur achter de pc hier dus ik kan t hebben.

Marijke jouw ei is dus echt al geweest. Grappig dat je dat zo goed voelt, maar oefening baart kunst denk ik! Lijstje is bijna vol. Sjenientje is nog hele week weg denk ik.

Ik word idd ook niet vrolijk van de forums van kindjes die bij 40 weken dood worden geboren. Vreselijk lijkt me dat.... Maar goed dat er zoveel forums bestaan, dat iedereen zn eigen ei kwijt kan. Probeer t decemberforum ook te vermijden, maar ben te nieuwsgierig helaas... ben blij dat ik nu klaar ben voor een volgende, kan ik me daar 100% op richten!

Naam                    
MK/Curettage
Verwachte eisprong
NOD                

Jannie
18 juni
16 juli
30 juli
1e

Miep
19 juni
17 juli
31 juli
1e

Linda
23 maart
30 juni
14 juli
4e

Marieke
12 juni
5 juli
19 juli
1e

Laura
10 juni
8 juli
22 juli
1e

Marijke
17 juni
6 juli
16 juli
1e

Sjenientje
?
?
?
?

Janneke, had jij van de gynaecoloog gehoord dat je na een miskraam na 4 weken een eisprong kan verwachten en na 6 weken de eerste ongi?

Ik kijk nooit meer naar het december forum, ik ben in mijn hoofd ook helemaal niet meer met december bezig, maar wel heel erg met een volgende zwangerschap. Het moet nou gewoon een keertje goed gaan. Dat is voor mij denk ik ook de enige manier om het af te sluiten.

Ik ga maar een keer aan het eten beginnen. wij eten altijd rond 5 uur zodat de kids om 7 uur in bed liggen. Het zijn twee pittige dames dus we hebben de avonden echt voor onszelf nodig om weer bij te tanken!

prettige avond iedereen!
Marijke

Hey!

Lekker een avondje niks..... heerlijk! Is uniek ivm de schoonheidssalon, sporten en andere bezigheden, dus neem t ervan.

@ Marijke: nee, gyn heeft gezegd dat ik ongeveer na 4-6 weken na curettage weer een menstruatie kan verwachten. Dus reken dan even terug en ga er vanuit dat ik mn ei 2 weken ervoor heb. Maar kan ook zijn dat ik mn ei al gehad heb.... Ik ga maar even uit van de 6 weken.

Ben erg benieuwd naar mn cyclus, voordat ik aan de pil was (toen ik 12-15jaar was) was ik volgens mij om de 3 weken ongesteld, dus wie weet gaat dat weer zo snel. Ik voelde namelijk al 3 weken na  het stoppen met de pil dat ik zwanger was. Maar kan me ook indenken dat er zoveel verandert in je lijf in al die jaren. Geduld is een schone zaak.....

Greets!

Naam                    
MK/Curettage
Verwachte eisprong
NOD                

Jannie
18 juni
16 juli
30 juli
1e

Miep