Miskraam in juni 2008 en straks hopelijk weer zwanger!

Het lijstje ook maar mee naar de nieuwe pagina!

Naam                    
MK/Curettage
Verwachte eisprong
NOD                
Poging nr. na mk/curettage

Jannie
18 juni
16 juli
30 juli
1e

Miep
19 juni
17 juli
31 juli
1e

Linda
23 maart
30 juni
14 juli
4e

Marieke
12 juni
5 juli
19 juli
1e

Laura
10 juni
8 juli
22 juli
1e

Marijke
17 juni
6 juli
16 juli
1e

Sjenientje
?
?
?
?

Patricia

10 juli

?

?

nog geen

Goedemorgen!
Gisteravond naar bed en voor het slapen gaan nog even naar de wc. En wat zie ik daar....klein beetje bloed. Niet echt helderrood, maar meer wat oranje. Vanmorgen weer. Zucht. Zou het mijn ongi alweer zijn??

Goedemorgen!

Zo weer druk geweest hier!

@Marijke/allemaal: vanmorgen voor de 2e keer na miskraam een zwangerschapstest gedaan en wederom negatief! Dus das fijn voor een evt vermoeden van zwanger zijn: kan dan de test vertrouwen.

@ Patricia: vandaag de curettage: nogmaals sterkte! En idd: dit kan jullie toch niet nóg n keer overkomen?!

@Laura: kan best dat je zo misselijk bent van die staalpillen; staat het niet tussen de bijwerkingen in de bijsluiter? (lees nu in je latere berichtje dat dat er idd in staat...;-))
Ik was vroeger ook wel van de kinderen-vragen maar hoe ouder je zelf wordt, hoe meer je beseft dat het geen tactische vraag is. Ben zelf in april getrouwd, je moet eens weten hoeveel mensen al gezegd hebben het laatste jaar: oh en daarna meteen aan de kinderen dus! je bent vast meteen zwanger! (klopt allemaal, maar voor t zelfde geld was ik al 4 jaar bezig met proberen)

@ Laura: Idd goed om t na te vragen bij Moeders voor Moeders (MvM), wie weet is t nu veranderd of is er n andere oplossing? Nadeel bij mij was dat de hele straat dus wist dat ik zwanger was en op de dag van de fatale echo stonden er 5 kindjes te roepen naar me toen ik uit de auto stapte: "ben je zwanger, ben je zwanger?!" Ajajajaj.... Ken die mensen allemaal niet zo goed en zullen nu wel denken: waar blijft die buik? Vind ik vervelend.... Manlief heeft nu al gezegd: volgende keer breng ik de flessen wel elke week weg naar t depot. Maar goed we zien wel.

Sjenientje is volgens mij na de curettage meteen op vakantie gegaan, volgens mij is ze er volgende week weer.

@Linda: das mijn favoriete programma; zo bijzonder gemaakt... Is dat n herhaling ofzo? Of nieuw seizoen???
Enneh spannend... Jij test dus op 14 juli of toch al ietsie eerder lees ik?
Zou super voor je zijn Lind als je idd zwanger bent. Hoop t zo voor je... Bijna vakantie, heerrlijk! En ik begrijp dat als het nu niet raak is je je ei hebt op vakantie? Doet vaak wonderen....

Zit van zaterdagmiddag tot maandag in Brussel, erg veel zin in! Gisteren boekje over Brussel doorgenomen; we gaan leuke dingen doen en heerlijk eten.  T wordt helaas geen mooi weer maar ach, plu mee en genieten. Maar: ik ga in t hotel wel ff forummen want ben te benieuwd naar de uitslag Linda!

Hier alles prima. Houd nu mijn afscheiding n beetje bij (nav handig schemaatje op de site

www.zozwanger.nl

) en ik denk dat ik nog voor mn ei zit, is nl creme-lotionachtig. Maar wel al beetje vruchtbaar, duss.... ;-)

Fijne dag ladies!
Groetjes!!

Naam                    
MK/Curettage
Verwachte eisprong
NOD                

Jannie
18 juni
16 juli
30 juli
1e

Miep
19 juni
17 juli
31 juli
1e

Linda
23 maart
30 juni
14 juli
4e

Marieke
12 juni
5 juli
19 juli
1e

Laura
10 juni
8 juli
22 juli
1e

Marijke
17 juni
6 juli
16 juli
1e

Sjenientje
?
?
?
?

Patricia

10 juli

?

?

nog geen

Hey Laura,

Een beetje bloed zou natuurlijk ook de innestelling kunnen zijn. Zeker als je inderdaad 8 juli je eisprong hebt gehad. Dat zou met de timing volgens mij redelijk moeten kloppen.
Ik hoop zo voor je dat het de innestelling is. Even afwachten nog.
Spannend! Voel je je wel ongesteld, of niet?

Naam                    
MK/Curettage
Verwachte eisprong
NOD                

Jannie
18 juni
16 juli
30 juli
1e

Miep
19 juni
17 juli
31 juli
1e

Linda
23 maart
30 juni
14 juli
4e

Marieke
12 juni
5 juli
19 juli
1e

Laura
10 juni
8 juli
22 juli
1e

Marijke
17 juni
6 juli
16 juli
1e

Sjenientje
?
?
?
?

Patricia

10 juli

?

?

nog geen

Laura zie nu je berichtje van net: hmmm dat kan vanalles zijn... Kan goed je ongi al zijn (4 weken en 2 dagen na mk) of innestelingsbloed? Geen idee, spannend... Houd ons op de hoogte! (overbodige opmerking I know)

O wacht, 8 juli was pas eergisteren. Dat klopt natuurlijk niet. Maar jij bent bij 8 juli zo te zien ook uitgegaan van 4 weken na de mk/curettage. Volgens mijn gynaecoloog zou de volgende ongi na zo'n 5 a 6 weken zijn. Eisprong dus na 3 of 4 weken.
Je eisprong zou dus ook al eerder  kunnen zijn geweest en dan kan het toch de innestelling zijn.
Hoe dan ook, ben erg benieuwd.

Hoi Jannie,

Ik zie dat je er ook weer bent.
Had je de zwangerschapstest al gedaan om te zien of ie negatief is?
Ben erg benieuwd. Ik denk dat ik toch een dezer dagen ook maar een test doe.

Hihi, tuurlijk hou ik jullie op de hoogte!! Zal mij benieuwen of het door gaat zetten. Het voelt niet echt als een ongi, maar heb een humeur om op te schieten, dus....
Ja, gister op het werk al pissig op collega's, vervolgens ruzie gemaakt met manlief en vanmorgen liep ik op werk tegen iets aan waar ik niks van snapte en liep alweer te schelden.... Echte ongi tekenen!!!!

Terug
Bovenaan