Miskraam in juni 2008 en straks hopelijk weer zwanger!

Ja ik vind het ook reuze gezellig. Leuk dat je dat even schrijft Petra!! We zijn nu (bijna) allemaal weer wat verder met onze verwerking en volop bezig met de volgende keer zwanger worden en dat schept een band!!
Nu nog hopen dat we over niet al te lange tijd allemaal kunnen verkassen!!

Twee schermen openzetten is inderdaad wel een goed plan. Ik heb een keer 1 scherm opengezet en een reactie in Word getypt. Dat vervolgens gekopieerd naar hier en geprobeerd het bericht te plaatsen. Dat werkte dus niet. Ik kreeg een of andere foutmelding waar ik niet van wist hoe ik het op moest lossen. De volgende keer toch maar 2 schermen.

Ik heb even teruggekeken waar Sjenientje nou gebleven is. Ze ging inderdaad op vakantie, maar dat zou nu pas zo'n beetje zijn. Misschien had ze wel even geen zin om steeds op het forum te kijken en er steeds mee geconfronteerd te worden. Ik vind het wel fijn om m'n verhaal kwijt te kunnen en hier gezellig te babbelen, maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat dat niet voor iedereen hetzelfde is.
In ieder geval heeft Sjenientje op 20 juni haar curettage gehad. Om het lijstje compleet te maken, vul ik haar dus ook even in, met vraagtekens erachter. Dan weten we toch een beetje hoever het is en als ze er weer is, kan ze het zelf eventueel nog aanpassen.

Ik heb trouwens de volgorde in het tabelletje even veranderd. Dit is nu gesorteerd op NOD datum (en dus ook op verwachte eisprong). Dit leek me in verband met het verjaardagskalender-gevoel wat er een beetje bij zit, wel makkelijk. Zo zie je snel wie de volgende is die vermoedelijk met de eisprong / NOD aan de beurt is.

Naam                    
MK/Curettage
Verwachte eisprong
NOD                
Poging nr. na mk/curettage

Linda
23 maart
30 juni
14 juli
4e

Marijke
17 juni
6 juli
16 juli
1e

Marieke
12 juni
5 juli
19 juli
1e

Laura
10 juni
8 juli
22 juli
1e

Jannie
18 juni
16 juli
30 juli
1e

Miep
19 juni
17 juli
31 juli
1e

Sjenientje
20 juni
18 juli (?)
1augustus  (?)
1e (?)

Patricia

10 juli

?

?

nog geen

Dat doet me eraan denken. Ik vergeet dat steeds te vragen. Wat betekent NOD eigenlijk precies? Ik snap wel welke dag dat is, maar ik weet eigenlijk niet waar de afkorting voor staat. Kan iemand me dit vertellen?

hello,

Ik heb ook altijd 2 schermen open staan: 1 om te tikken, 1 om te lezen. Helaas nog geen reactie gekregen van de redactie.

@Laura: al meer bloed verloren? En zo ja nog steeds oranje? kan natuurlijk best een nabloeding zijn bedacht ik me net, had ik vorige week terug ook. maar kan dus vanalles zijn: innesteling, nabloeding of ongi....

Ja na 2 negatieve zw-testen weet ik zeker dat het hormoon niet meer zo aanwezig is of weg is, dus das mooi. Bij de volgende wil ik 2 streepjes zien!!! Manlief schrok al vanmorgen: nu al een test? Dus ff uitgelegd hoe en wat... haha!

@Miep: ben benieuwd naar je test. Omdat we gelijk oplopen (wb timing) neem ik beetje aan dat t bij jou ook negatief is, hoop t voor je.
@ Marijke: bij jou dus nog licht +, hopelijk binnenkort een - test en daarna weer een +!

@Linda: het hoeft idd niet zo te zijn dat er bloed vrijkomt bij de innesteling. Maar t kan. Lijkt me geen feest voor ons allemaal maar goed, das meestal voordat je weet dat je zwanger bent, dus dat scheelt.

@Marieke: ik had dat ook die aders, maar vooral omdat mn borstel zo opgezet waren en pijn deden wist ik dat t zover was. Laat maar komen! Heb mn ei binnen nu en een week denk ik. kom maar door! ;-)
Ging snel jullie leventje samen, maar logisch ook: als t goedvoelt, waarom wachten???

Handig Miep die aanpassing! Ik heb m meteen even gekopieerd...
Maar ging Sjenientje niet meteen na de curettage op vakantie? maar idd, kan me voorstellen dat niet iedereen graag kletst op t forum.

NOD = Niet Ongesteldheids Dag. Ik wist ook heeeeel lang niet wat t was maar nu dus wel. Dus de dag dat je niet ongesteld wil worden. Ook wel RDD genoemd: Red Devil Day.

Verslaafd aan t forum, ik? Ehmmm ja! Gister mezelf echt tegen moeten houden voor en na t sporten om niet te kijken, hoe erg??!!

Zijn er meer die hun afscheiding checken ivm eisprong?

groetjes!

Naam                    
MK/Curettage
Verwachte eisprong
NOD                
Poging nr. na mk/curettage

Linda
23 maart
30 juni
14 juli
4e

Marijke
17 juni
6 juli
16 juli
1e

Marieke
12 juni
5 juli
19 juli
1e

Laura
10 juni
8 juli
22 juli
1e

Jannie
18 juni
16 juli
30 juli
1e

Miep
19 juni
17 juli
31 juli
1e

Sjenientje
20 juni
18 juli (?)
1augustus  (?)
1e (?)

Patricia

10 juli

?

?

nog geen

Hey Miep,

Wat grappig dat je vraagt van het NOD betekend, dat vroeg ik ook toen ik net op het forum was. Echte vaktaal. het betekend: niet ongesteldheidsdag. En ik dacht nieuwe ongesteldsheidsdag. Hihihi.............

Goed van je dat je het lijstje zo hebt aangepast. Mooi overzichtelijk. Ik sta dus boven aan. Ben benieuwd.

grtz Linda

Hey Linda en Janneke
Aha, NIET ongesteldheidsdag. Ik dacht net als Linda ook aan Nieuwe ongesteldheidsdag. Maar niet-ongesteldheidsdag is prettiger. Nu maar hopen dat dat voor ons allemaal heel snel (deze maand!) al is.

Goh, Janneke, JIJ verslaafd aan het forum???? Dat zou je niet zeggen .
Maar ik ook hoor. Vooral op het werk. Thuis een stuk minder.
Zodra ik de test heb gedaan, laat ik het uiteraard meteen weten hier.

En voor wat betreft die afscheiding. Omdat ik ovulatietesten doe en omdat ik de vorige twee keer mijn eisprong zo goed heb gevoeld, ga ik eigenlijk niet echt af op m'n afscheiding. Maar ik betrap me er wel op dat ik er wel op let elke keer als ik naar de wc ga. En nu sinds vandaag heb ik het idee dat het wat meer en wat slijmeriger wordt. Ben benieuwd wat de ovulatietest vanavond zegt. Let jij wel goed op je afscheiding?

Jep, ik let beetje op mijn afscheiding. Sinds gister eigenlijk.  Doe het volgens de "testmethode" van

www.zozwanger.nl

, te lezen bij kopje zwanger worden - cervixslijm. Wil niet aan de ovulatietesten maar mss toch wel handig om te weten wanneer ik mn ei heb, helemaal zodat ik beetje weet wanneer ik m'n NOD heb.

Terug
Bovenaan