Goedemorgen!!!
Jullie hebben lekker je best gedaan gisteravond en vanorgen haha!! Ik was helemaal verbaasd ben nog geweest gisteravond(voordat de pc werd ingepikt door manlief) en nu alweer zoveel berichtjes....
Laura nee de vk heeft hier geen website... tis een primitief vk praktijk zeg maar ze hebben gewoon spreekuur of hoe noem je dat in het gebouw van de stichting hier die dat allemaal beheerd, in het zelfde gebouw zit ook maatschappelijk werk, dietiste enzo... (geen eigen praktijk)
Kon toe ik wilde bellen al haast nies vinden op internet....
Als ik wel weer zwanger wordt en ik besluit daar weer heen te gaan, dan wil ik wel een gesprek over wat er nu is gebeurd, Bij intake ofzo.....
Kan me voorstellen dat je soms even onfploft op je werk Linda... soms is het ff de druppel!!!
Spannend van dat bloedverlies!!! Zet het door of zou t toch innesteling kunnen zijn???? Hoe voel je je dan??
janneke, heerlijk vooruitzicht weekendje weg saampjes!!! lekker genieten!!!!
ben nog nooit in brussel geweest, maar lijkt me mooie leuke stad!!!
kan me voorstellen dat dat heel verveleend is als die kinderen dan staan te roepen ben je zwanger.....pfff zit je dan op dat moment niet op te wachten...
mensen denken soms idd echt niet na wat ze zeggen....Bij manlief en mij is t allemaal niogal snel gegean hihi... elkaar eind januari 2006 leren kennen en in oktober 2006 zijn we getrouwd, in die tussentijd dus ook huis gekocht!! haha ja tis wat!! Maar hoeveel vragen we al niet gehad hebben waarom dat geboortekaartje zo lang duurt de rest ging toch ook snel, waarom dit dan niet!!! nou je krijgt nog altijd een kindje en je neemt geen kindje!!
linda die opmerking over mn miskraam kwam niet bij mnbaas vandaan, die waren heel begripvol, nee het was de vk die zo reageerde!!!!! jaja de vk notabene...
Moeders voor moeders heb ik ook niet gedaan, ik had zoiets eerst allemaal maar eens zien...mn gevoel was niet helemaal goed....
Als ik het wel zou doen dan heb ik denk ik weinig kans dat de buurt het zal opmerken, wonen niet in een straat met heel veel liene kinderen, de buurt wel, maar onze straat niet, veel oudere mensen haha. We hebben jaren 60 woning, en paar daarvan zijn toen verkocht oa die was ons aan de menaen die er voor ons woonden en die hadden het huis al helemaal opgekanpt en de tuin enzo... maar veel oudere mensen die hier nog wonen wonen hier al tig jaar!! dus vandaar en tis hier heelrijk rustig terwijl speeltuinen en centrum heel dicht in de buurt zitten...
Linda spannend wordt het voor jou!!!! Ik duim voor je...
En lekker je vakantie komt er ook gauw aan!!!!
Mooi programma he??? Over mijn lijk, wij hebben het ook gevolgd, vond het heel indrukwekkend, en opde site van bnn kan je ook de webogs lezen van hun, dat heb ik toen ook nog een tijd gedan nadat de serie was afgelopen, wist je hoe het nu met ze gaat. Zezijn nu aan het herhalen, maar de laatste aflevering die ze gaan uitzendne is nieuw en gaat over hoe het nu met de mensen is/gaat....
Die weblogs waren ook heel bijzonder, maar als je t nu volgt is dat misschien minder omdat die weblogs ook van nu zijn, mis je ineens een heel stuk zeg maar van wat je niet op tv hebt gezien....
Ik las t weekend op teletekst dat er weer een nieuw seizoen van komt in 2010 en dan gaat yvon jaspers het doen.
lastig he dat ongi worden of zwanger zijn zo op elkaar lijken!!!!!
Ik heb ook geen innestelingsbloed gehad de vorige keer.....
Ik voel nu ook weing, zit volgens mij bijna week na mn ei.... vorige keer altijd meer last van mn borsten, nu wel wat maar niet heel veel..... nou we zien wel.....Ik wil proberen niet teveel erover na te denken....Waar ik de vorige keer wel duidleijk aan kon zien dat ik zwanger was waren die duidelijke aders die ik zag lopen vooral bij mn borsten en decolete. Ik betrap mezelf erop dat ik als ik ga doucen weleens klijk, hoe ziet dat er nu uit???
Na ja geduld is de enige oplossing.....
Volgens mij is dit weer een heel verhaal geworden!!!
Fijne dag allemaal!!!