Halloooo, pagina 15 alweer terwijl we gisteravond nog op pagina 14 begonnen!!!
Zo is het niet bij te houden dames .
Ik zal eens even lezen wat er vandaag allemaal gebeurd is.....
Hier trouwens nog steeds hetzelfde als vanmorgen, als het de ongi is wil het tot nu toe niet doorzetten. En zoals altijd maar weer, ik wacht af!!
Zou wel wat zijn als het de innesteling is!! Mijn humeur is trouwens wel weer beter geworden hihi!! Kan me niet herinneren of ik de vorige keer innestelingsbloed had en ook niet dat ik het gemerkt heb.
Ben trouwens de hele dag al een beetje misselijk. Zo erg heb ik het nog niet met die staalpillen gehad. Hoop niet dat het lang doorgaat want fijn is anders!
Mag trouwens niet hopen dat het een nabloeding is Janneke, want die heb ik al wel genoeg gehad!!
Als ik dat lees over MvM denk ik dat ik het toch maar liever naar een depot breng. Heb geen zin in buren die dat zien. Maar rijden ze dan met zo'n opvallende auto? Sorry hoor, maar dat vind ik dan wel stom. Veel vrouwen willen het graag nog even geheim houden voor de buurt!!!
Janneke, nog 1 dagje werken en dan Brussel? Of morgen ook al vrij? Alvast heel veel plezier gewenst!!
Patricia, hoe was het vandaag? Zal wel moeilijk geweest zijn. Ik hoop dat je je lichamelijk wel goed voelt. Het emotionele zal z'n tijd nodig hebben.
Marijke, kan me voorstellen dat je ook het liefst nu een negatieve test hebt. Weet je tenminste dat je die straks kan vertrouwen.
Die website waar je het over hebt lijkt me best handig. Maar aan de andere kant heb ik nog helemaal geen zin in dat 'gedoe'. Voor de mk was ik erg regelmatig ongi en in ronde 4 was het al raak. We zijn nu ook gewoon aan het klussen en zien het wel. Als het 'moeten' wordt is voor mij de lol er al af. Mocht het straks langer duren dan is het een ander verhaal, maar tot die tijd willen we er niet zoveel druk op leggen.
Jemig Marieke, jullie hebben er idd haast mee gemaakt . Wij hebben elkaar in 1996 leren kennen, in 2001 huis gekocht en samenwonen en in 2007 getrouwd en nu gaan we voor de kids (nou ja, eerst maar eens 1 hihi).
Dat je kinderen krijgt en niet neemt is er bij mij thuis ingestampt!! Wat wil je, mijn ouders hebben er ruim 4 jaar over gedaan met allerlei onderzoeken en toen de mededeling, het zal niks worden, leg je er maar bij neer. Tja en toen was het plotseling zomaar raak. Er was toen op medisch gebied natuurlijk ook nog lang niet zoveel mogelijk als tegenwoordig.
Ja van die aders op mijn borsten herken ik ook. Maar toen wist ik al even dat ik zwanger was toen ik dat voor het eerst zag.
Haha, Miep is dus ook van het ordelijke . Nee grapje hoor, had er ook al aan gedacht dat het handig zou zijn om het op volgorde te zetten. Dus hartstikke mooi!!
Janneke, ik check mijn afscheiding wel, maar gewoon in mijn slip en af en toe wat aan de buitenkant voelen. Op die website zozwanger staat een heel verhaal dat je het bij je baarmoedermond moet voelen en zo. Wat een werk.... En er staat daar ook een verhaal op dat je het aan je baarmoedermond kunt voelen. Nou het zal allemaal wel, maar zo ver ben ik nog lang niet!!
Als ik dit soort dingen lees en dan over die twintigers waarbij het gemiddeld zo'n 4-5 dagen goed slijm is en bij dertigers nog maar zo'n 2-3..... Ben 33 jr en wel eens bang dat ik het te lang heb uitgesteld. Maar goed, de vorige keer is zwanger worden ook gelukt dus we gaan vrolijk verder met proberen.
De vriendin van een mannelijke collega is 44 jaar en zwanger van de 1e. En die 70 jarige van afgelopen week. Dat geeft dan wel weer moed hihi!!
Het meest vruchtbaar tussen je 12e en 20e.... Had het destijds niet zo geslaagd gevonden, dat weet ik wel zeker!!
Ja ik ben ook aardig verslaafd aan dit forum. Maar op het werk valt het wel mee. Werk genoeg dus dan denk ik er niet altijd aan. Als ik thuis kom zet ik gelijk de pc aan en hup, moet er weer even gelezen en geschreven worden. Ben gewoon erg nieuwsgierig naar jullie verhalen!!!
Manlief is weer aan het werk en moet dus weer alleen eten. Zal er maar eens mee aan de slag. En dan nog even Gossip Girl kijken, gaat over niks maar wel lekkere ontspanning.
Moeten vanavond ook nog op verjaardagsvisite. Zit nu eigenlijk wel lekker en helemaal geen zin om nog door de regen te moeten. Nou ja, hopelijk is het over 2 uurtjes droog!!
Fijne avond!
Grtz Laura