Miskraam in juni 2008 en straks hopelijk weer zwanger!

Hey dames,

Oef wat hebben jullie alweer veel geschreven!!!! FF een snel berichtje......... Ben net thuis en moet nog ff eten.

Patricia: wat fijn dat het is meegevallen. En dat je snel weer naar huis   mocht!!

Janneke: ik mag morgen van mezelf testen. Vorige cycles was 26 dagen dan dus morgen NOD. Normaal 28 dagen dus dan maandag NOD. Ik heb nog 1 hele gevoelige zwangerschapstest liggen (schijnt??) dus die morgen maar ff in plasje hangen. Kan ik dat beter met ochtendurine doen?? weten jullie dat??? Ik heb ook wittige afscheiding. Hoort dat erbij?????? Kga nu overal op letten.

Heel fijn weekendje Brussel!!!!!

Bij mijn nacontrole 6 weken na curettage heb ik alleen een gesprekje gehad. Ik had mijn 1e ongi al gehad. geen echo dus. Ze heeft het ook niet over verklevingen van de baarmoeder gehad. Ik lees hier steeds meer wetenswaardigheden.

Mssn tot strax.

Grtz Linda

@Linda:
Spannend!
Ik heb ergens geloof ik gelezen dat je een zwangerschapstest het beste met ochtenurine kunt doen, omdat dan de concentratie hcg het hoogste is. Ik kan het nu natuurlijk niet meer terug vinden waar ik dat heb gelezen.
Ik ben echt enorm benieuwd. Wel iets laten weten, he?!
Ik doe morgen denk ik ook een test. Maar dan om te kijken of het hcg al uit m'n lijf is na de curettage, zodat ik weet of ik straks iets aan de test heb, mocht het erg lang duren voordat ik ongi word. Natuurlijk moet ik dan wel eerst een eisprong hebben en die laat ook maar op zich wachten. Is ook wel normaal nu, maar toch. Ik zou graag willen dat het zover was.
Dus, waarschijnlijk allebei testen morgen. Hopelijk ik een negatieve uitslag en jij een superpositieve uitslag.

Oja. De gyn die vanmorgen zou bellen, heb ik niet meer gesproken. Toen ik vanavond thuis kwam, bleek dat hij wel naar ons vaste nummer heeft gebeld. Hoe dan ook, ik bel hem maandag zelf wel even.

O jee ik maak me meteen weer een beetje zorgen, ik heb ook alleen een gesprekje gehad en geen echo ter controle. Ik voel nog helemaal niks daar beneden, dus ook geen ongesteldheidsverschijnselen. Weer afwachten dus.

Nog voordat ik mn mandje in kruip waar ik echt naar verlang zo moe ben ik nog even hier kijken!!!

Joanna het kan je soms ook zo overvallen he, had ik ook met die kraamvisite deze week. is ook niet zo gek!! wel vervelend dat ze je allemaal zo aangaapten om te kijken hoe jij zou reageren!!!

laura ik ben uitgegaan van 33 dagen, dat was mijn cyclus ook altijd... lijkt to zover aardig te kloppen..... niet zeker weten natuurlijk, maar we zien wel...

janneke ook al een huilbui zag ik... he meis vervelend!!!! lekker dat jullie samen even een weekendje weg gaan!!! even lekker samen genieten en samen uitrusten!!!!
Ik vond dat toen ook echt heel lekker... heeeeel veeeeel plezier!!!

linda spannend morgen, ik hoop dat  ik snel even op de pc kan gluren!!!
Ik duim voor je!!!!
Mn ongie gevoel is weer aardig weg, geen idee hoe dat kon?/ gewoon geduld hebben deze week.

Ik ga zo mn schoonvader wegbrengen, ik had dat beloofd omdat ik nu toch niet drink, dus hij hij samen met manlief een lekker wijntje drinken!!!
slaapse allemaal en fijn weekend en janneke geniet ervan!!!!

liefs, marieke

Ik moet zo weg, maar ik wilde vlug even kijken of Linda al iets had geschreven. Nog niet dus. Ik hoop zo voor je dat de uitslag positief is! Vanmiddag kijk ik weer ik keer.

Vanmorgen heb ik zelf ook een test gedaan om te kijken of het hcg al uit mijn lijf is. En inderdaad, de uitslag was negatief. Wel fijn, dan kan ik over een tijd die testen weer gebruiken en hopen op positief. En dan weet ik ook dat de uitslag weer betrouwbaar is.

Tot straks misschien.

Hey dames,

Ik vanochtend een test gedaan. En deze was negatief. Dus hij vond geen hcg (of niet voldoende) in mijn urine. Nu maar afwachten. Als ik de komende 3 dagen niet ongi wordt zal ik dinsdag weer testen. Borsten zijn wel gevoelig, af en toe steken in mijn borsten of jeuk. Af en toe vaag misselijk. Allemaal vaag..........................

Miep: wat fijn dat jou test - was!!! De volgende hoop ik +!!!!

Janneke: fijn weekend!!

Marieke: geen wijntjes meer dus. Voor mij nu ook ect niet meer. Mis het ook niet. En dat terwijl ik er gek op ben..hihihi.................Grappig.

Wat een hondeweer. Ik moet vanmiddag met mijn paard naar een dressuurwedstrijd. Het is een selectiewedstrijd voor de Friese kampioenschappen. Lekker weertje hiervoor  

Ik kom strax nog wel ff weer.

Grtz Linda

Goedemorgen!

Linda: ben nu errrrrrrrrrrg benieuwd!! Is idd t beste om t met ochtendurine te doen, dan zit er (evt) het meeste HCG in. Ik kom zo nog even kijken voordat we weggaan....

We rijden rond 11uur weg denk ik. Allebei zoooo'n zin in! Heb gisteravond lekker in bed de film Shawshank Redemption gekeken, wat n gave film. Val meestal bij elke film na half uur in slaap, nu niet! En dat etrwijl ik gebroken was. Maar heb heerlijk geslapen....
Wel nog even in mn babylade gekeken (daar zit alles in vwb mn vorige zwangerschap) en toch weer een traan gelaten. Tis nog niet verwerkt maar laat t maar lekker gaan.

Ik denk trouwens dat elke gyn anders is qua risico's vertellen etc. De risico's zijn er wel maar die zijn er bij elke ingreep. En wat dat betreft is een curettage een kleine ingreep.  Denk dat het ook  geen probleem is als je na je mk / curettage bij de controle geen echo krijgt. Ben ervan overtuigd dat ze dat alleen doen als ze dat of a) altijd doen of b) er een reden voor hebben bij bijv uitblijven ongi of wat dan ook.

Ik piep zo nog even hier..... doei!

Terug
Bovenaan