Miskraam in juni 2008 en straks hopelijk weer zwanger!

Ik zie nu je berichtje Linda: jammer!! Maar wie weet idd later in de week of dus helaas een ongi. Hoop t eerste! Bij mij was ie ook pas een week na NOD positief trouwens de eerste keer.
Ladies, kga afsluiten, fijn weekend! Mss dat ik in t hotel nog ff kom kijken, anders krijg ik afkickverschijnselen hihi! ;-)

Greets!

Hey dames,
Ook weer eens een berichtje van mij, lang geleden!! Gistermiddag thuis gekomen en lekker in bed gekropen, was zo misselijk van de staalpillen dat ik zin had om te slapen! En dat heb ik ook maar gedaan. Manlief kwam me wekken aan het eind van de middag.... Gisteravond bij vrienden gegeten, erg gezellig!
Vandaag natuurlijk ook weer de nodige dingen te doen, dat ik hier dan eindelijk weer ben!!
Heb ik dus helemaal vergeten om Janneke een fijn weekendje Brussel toe te wensen!!!

Miep, ik lees net jouw berichtje dat mijn bloedinkje ook van het vrijen zou kunnen komen. Zit wat in natuurlijk, ware het niet dat we die dag niet geklust hebben, dus ik denk zelf niet dat dat het is.
Blijft volgens mij toch innestelingsbloeding of eisprong over (hoop natuurlijk vooral dat eerste haha)!!! In ieder geval vind ik het reuze spannend!!!
Ondertussen is alles weer normaal, geen bloed of ongi en geen idee waar ik in mijn cyclus zit....!

Ook gebeld over de misselijkheid van de staalpillen. Advies gekregen om maar tijdens de maaltijd te nemen, 2 per dag was geen optie. Gaat vandaag gelukkig stukje beter!
Maar goed, gisteravond heel braaf aan de fris en vanavond weer, want heb vorige week 1 wijntje gehad en die viel niet goed in combinatie met mijn misselijkheid. Daarnaast wil ik ook geen risico lopen mocht het zijn dat!

Jemig Janneke, dat je buren zelfs de zakken van de MvM flessen er af halen.... vind ik wel heel aso. Maar goed, voor de lieve vrede hou je je vaak maar in... Je zit ook niet te wachten op ruzie met je buren natuurlijk! Want dan kunnen ze je het leven behoorlijk zuur maken.

Dat je op je 1e ongi moet wachten voordat je  weer zwanger mag worden. Wat ik heb begrepen is dat er geen innesteling van een nieuw kindje kan plaatsvinden als nog niet alles weg is. Dus volgens mij hoeft dat ook geen reden te zijn om te wachten!

Ja die kalender hoe het kindje groeit, vond ik ook zo leuk om op te kijken. En wilde niet vooruit kijken, dus iedere week weer spannend wat er zou gebeuren.
Zwanger worden is voor mij gelukkig nog geen obsessie. Momenteel ben ik er eigenlijk heel relaxed onder. We klussen als we zin hebben en dat is om de dag tot 1x per 3 dagen. Heb toch geen idee waar ik in mijn cyclus zit.
Eigenlijk keek ik destijds niet op veel sites. Op deze keek ik wel regelmatig trouwens. Zal ook wel zo blijven (beetje verslaafd haha).

Heb trouwens geen controle staan bij gyn. Zal dit op het lijstje ook wel even invullen!

Oh Marieke dus jij bent uitgegaan van 33 dagen op het lijstje omdat dat je cyclus was. Die van mij was 25 dagen, daar zit ik nu al over heen. Maar ja, ik heb nog het geintje gehad dat er nog iets zat en dat is pas 12 dagen geleden verwijderd. Ik wacht dus gewoon maar af!

Miep, fijn dat je ook een negatieve zw-test had! Stom dat we daar nu zo blij mee zijn hihi, maar weten we tenminste een volgende keer bij positief waar we aan toe zijn!!

Linda, wat jammer dat die van jou (nog??) negatief was! Hopelijk word je niet ongi en test je dinsdag wel positief. Ik testte de vorige keer 3 dagen na mijn NOD positief, maar de dagen ertussen heb ik niet getest. Daar wil ik bij een volgende keer ook maar van uitgaan.
Gezien mijn verschijnselen heb ik enorme zin om ook te testen hihi, maar heb niks in huis. Zelfbescherming!! Mijn borsten voel ik ook wel een beetje, af en toe wat steken. Maar vorige keer waren het vooral mijn tepels en nu niet.

Naam                    
MK/Curettage
Verwachte eisprong
NOD                
Poging nr. na mk/curettage
Datum evt. controle

Joanna
1 juni
22 juni
5 juli
1e
?

Linda
23 maart
30 juni
14 juli
4e
?

Marijke
17 juni
6 juli
16 juli
1e
31 juli

Marieke
12 juni
5 juli
19 juli
1e
?

Laura
10 juni
8 juli
22 juli
1e
geen

Jannie
18 juni
16 juli
30 juli
1e
31 juli

Miep
19 juni
17 juli
31 juli
1e
?

Sjenientje
20 juni
18 juli (?)
1augustus  (?)
1e (?)
?

Patricia
10 juli
7 augustus

21 augustus

1e
7  augustus
Groetjes, Laura

Hey dames,

Vanavond lekker de caravan schoon gemaakt en al veel spullen ingeruimd. HEERLIJKE bezigheid. Alleen nog wat kleren en de boodschappen en dan rijden maar............. We gaan volgende week zaterdagavond weg.

Laura
Lastig joh dat je nog niet weet in welk deel van de cyclus je zit. En dan dat kleine bloedinkje...........innesteling???????? Ik heb dat de beide vorige keren niet gehad.
Bij Niek bloede ik in de 36ste week!! Via huisarts naar ziekenhuis op zondag! Echo, CTG etc. Het zou de slijmprop zijn geweest dus ik kon elk moment bevallen. Ik ben 1 nachtje gebleven. Het heeft daarna nog 6 weken geduurd voordat de bevalling begon! Ik was het helemaal zat.Wederom op zondagavond braken mijn vliezen, rond een uur of 22.30. Ik het die dag nog allemaal visite gehad. Ze kwamen m'n hele dikke buik bewonderen. De volgende dag zou ik ingeleid worden. Begon het gelukkig toch nog spontaan. Om 9:15 is Niek geboren in het ziekenhuis. Daar was ik rond 6 uur door de huisarst heengereden omdat de ontsluiting thuis niet vorderde en ik verging van de pijn. Na 1,5 uur persen was daar ons hartediefje.

Ik hoop toch zo dat jullie dit ook mogen meemaken binnen nu en een jaar! En ik ook nog een 2e keer.hihihihi..............
Nu ik er zo over nadenk heb ik iets met zondag geloof ik:
- bloeding 36ste week op zondagavond
- start bevalling op zondagavond en 's nachts met spoed naar het ziekenhuis
- miskraam op zondagmiddag en 's nachts met spoed naar het ziekenhuis
- gebit aan diggelen op zondagavond, snel naar de tandarts............
Een echt zondagskind dus..........hahahaha......

De dressuurwedstrijd ging redelijk. 1 winstpunt. Mijn paard  wordt op dit moment door iemand anders gereden in de wedstrijden omdat ik begin dit jaar zwanger was en na 3 maanden geen wedstrijden meer wilde rijden. Er moet dan een nieuwe startkaart aangevraagd worden voor de nieuwe ruiter. Deze was net binnnen toen ik en MK kreeg. Toen hebben we afgesproken dat zij mijn paard dit jaar verder mocht uitbrengen op de wedstrijden en ik hem thuis zou rijden.
Het is nu nog even afwachten of ze op de Friese kampioensschappen mogen starten.
Gelukkig beleef ik net zoveel plezier aan het kijken en meegaan met mijn paard dan zelf rijden. En we weten nog niet hoe de rest van dit jaar zal verlopen.
In mijn 1e zwangerschap heb ik tot ongeveer 5 mnd gereden. Mijn schoonmoeder had een positierijbroek gemaakt. 3 weken na de bevalling zat ik alweer te paard. En heb het rijden daarna weer rustig opgebouwd.

Hopelijk ben je niet lang misselijk meer van de staalpillen. En ben je misselijk van de zwangerschap.

Fijne avond en tot morgen.
Volgens mij zijn we allemaal een beetje verslaafd!

Grtz Linda

Naam                    
MK/Curettage
Verwachte eisprong
NOD                
Poging nr. na mk/curettage
Datum evt. controle

Joanna
1 juni
22 juni
5 juli
1e
?

Linda
23 maart
30 juni
14 juli
4e
al geweest

Marijke
17 juni
6 juli
16 juli
1e
31 juli

Marieke
12 juni
5 juli
19 juli
1e
?

Laura
10 juni
8 juli
22 juli
1e
geen

Jannie
18 juni
16 juli
30 juli
1e
31 juli

Miep
19 juni
17 juli
31 juli
1e
?

Sjenientje
20 juni
18 juli (?)
1augustus  (?)
1e (?)
?

Patricia
10 juli
7 augustus

21 augustus

1e
7  augustus

Hey!!!

Linda jammer!!!!! Ik had vanmorgen al gauw even gespeikt, maar had toen geen tijd om te reageren. Hopen dat je later alsnog positief test!!!! Ik blijf duimen!!!!

Janneke jij bent vast lekker genieten in brussel!!!! heerlijk!!!
Jij heb idd nieuwschierige buren zeg, ga je toch niet doen die zakken eraf halen!!!

Leuk he om te kijken hoe het kindje dan groeide per week....
deed ik ook!! was ook nog op zoek naar zo'n boek, mn vriendin had zo'n leuk boek met heel mooie fotos erin...

laura ik hoop ook voor jou dat het innestelingsbloeding was!!!
He gek ik hab dat ook nu wel wat last van mn borsten maar had de vorige keren altijd last van mn tepels..... gek, ik zat me ook al af te vragen gek, he anders dan toen....
nou ja we hebben er ook geen idee van, dus waxhten is het enige wat we kunnen doen......

Miep fijn dat jouw test ook negatief is... weet je de volgende keer als die positief is dat het echt zo is....

Lekker dagje gehad hier, even in ommen geshopt met mn schoonvader, daarna even het bos ingeweest en vanaaf uit eten geweest, nu hangen we lekker in de bank voor de tv!!!!!

Linda hoe   is het gegaan??

tot morgen!!!

Hey goedemorgen,

Hier nog geen ongi..............

Janneke: Hoe ist/was het in Brussel???? Je zit in een superdeluxe hotel toch??? geniet er maar lekker van. Dat zal vast wel lukken.

Tot later.
Fijne dag!!!

Goedemorgen,

Hey Linda, zondagskind :))
Als je vandaag niet ongi wordt....wie weet is dat wel een goed teken!!
Pff klinkt wel heftig, je bevalling van Niek. Ja we weten allemaal dat het pijn doet, maar bij de een nog wel wat meer dan bij de ander heb ik het idee.
Vriendin van mij is vrijdag bevallen. De weeën begonnen in de nacht rond 2 uur, om 7 uur nog maar 3 cm ontsluiting. De vk is toen geweest en heeft het vruchtwater doorgeprikt (?). Toen ging ze nog even douchen maar de persweeën kwamen al en om 10 uur was het kindje er! Ze zou in het ziekenhuis bevallen maar toen het laatste stuk zo snel ging is ze thuis gebleven. We zijn er nog niet geweest, maar in de loop van volgende week gaan we even kijken. Hoop dat ik er tegen kan!

Dus Marieke, jij ook last van je borsten maar niet je tepels, ik ook!! Vooral als ik 's morgens wakker word. Onderhand word ik ook wel weer wat ongeduldig van het wachten. Het is dinsdag 5 weken geleden en normaal ben ik binnen 4 weken alweer ongi! Dus feitelijk nu al een week en 1 dag over tijd hihi......

Terug
Bovenaan